تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۴۱۸۶۲۴
کبنا گزارش می‌دهد

جوابیه‌ی مدیریت تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مطلب: «جابجایی ناصحیح برخی نیروها در بیمارستان شهدای گمنام / بیمارستان پاتوق سیاسی احزاب نیست»

۶
۳
جوابیه‌ی مدیریت تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مطلب: «جابجایی ناصحیح برخی نیروها در بیمارستان شهدای گمنام / بیمارستان پاتوق سیاسی احزاب نیست»
کبنا ؛بعد از انتشار مطلبی با عنوان «جابجایی ناصحیح برخی نیروها در بیمارستان شهدای گمنام / بیمارستان پاتوق سیاسی احزاب نیست» [کلیک کنید]   در پایگاه خبری کبنا نیوز، روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متن زیر به این مطلب پاسخ داد که از نظر خوانندگان گرامی می‌گذرد؛

مدیریت محترم سایت کبنا نیوز
عطف به انتشار مطلبی با عنوان جابجایی ناصحیح برخی نیروها در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج با کد 418346 در آن سایت جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی و همکارانتان ارسال می‌گردد که انتظار می‌رود حسب ماده 23 فصل ششم قانون مطبوعات به چاپ رسانده شود.
مدیریت درمان تأمین اجتماعی متولی درمان سازمان تأمین اجتماعی در استان در دو حوزه درمان مستقیم (تولید کننده خدمات درمانی) و درمان غیرمستقیم (خریدار خدمات درمانی) به 43 درصد از جمعیت استان (304180 نفر) که تحت پوشش درمان تأمین اجتماعی می‌باشد خدمات ارائه می‌نماید.
مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی با بکارگیری قریب به 500 نفر از نخبگان دانشگاهی در مراکز خود در بیش از 11 هزار مترمربع فضای درمانی سرپایی و بستری روزانه به بیش از 6200 مراجعه کننده خدمات ارائه می‌نماید.
در این راستا و بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده به دنبال بالا بردن کمیت وکیفیت خدمات می‌باشد.
جذب 110 نیروی پزشک متخصص و عمومی و سایر کادر درمانی طی سه سال گذشته جمعیت کادر خدمت رسانی درمانی خود را 20 درصد افزایش داده است. در کنار افزایش کمی نیروی انسانی و افزایش توانایی‌ها به سطح کیفی نیروی انسانی نیز همت گمارده و طی یک دوره سه ساله 62 هزارو 108 ساعت آموزش نیروی انسانی را در قالب دوره‌های مختلف برگزار کرده است.
طی سالهای 95 تا 98 موفق شدیم علی رغم شرایط خاص سازمان و سیاستهای انقباضی بیش از یکصدو سی و پنج میلیارد ریال تجهیزات پزشکی خریداری کرده و سرعت و کیفیت ارائه خدمات را با ارتقای تجهیزات پزشکی افزایش دهیم.
در مسیر توسعه و بهسازی فضای فیزیکی بیمارستان شهدای گمنام یاسوج را از 32 تخت موجود در سال 95 با توسعه بخشهای داخلی، اطفال، جراحی عمومی و زنان و زایمان و ایجاد بخشهای ICU، CCU، NICU، نوزادان، چشم، ارتوپدی، مغز و اعصاب و کوش و حلق و بینی به 58 تخت افزایش داده و با اخذ مجوز و موافقت هیئت مدیره سازمان در خصوص ایجاد یک بیمارستان ناحیه‌ای در مرکز استان فاز اول آن با متراژ 7000 متر مربع طراحی شده است و همچنین پلی کلینیک تخصصی گچساران را به مساحت سه هزار و هفتصد مترمربع در زمینی به مساحت پنج هزار و هفتصد مترمربع در حال ساخت داریم.
علی رغم وجود مشکلات مالی در سازمان و محدودیتهای ایجاد شده نه تنها در کمیت و کیفیت خدمات کاهشی نداشته‌ایم بلکه مدیریت درمان توانست بخشهای «ICU، جراحی ارتوپدی، کلیه و مجاری ادرار، گوش و حلق و بینی، جراحی اعصاب، چشم پزشکی» و واحدهای پاراکلینیکی «کولونوسکوپی، آندوسگوپی، پاتولوژی»، درمانگاه اقماری و داروخانه سرپایی در دو نوبت صبح و عصر در بیمارستان شهدای گمنام و دیگر مراکز درمانی افتتاح و کمیت و کیفیت خدمات را افزایش دهد.
براساس پیمایش و ارزیابی عملکرد ستاد جشنواره شهید رجایی، این مدیریت در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 97 به عنوان دستگاه برتر استان در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت برگزیده شده است.
این بیمارستان با توجه به گزارش درمان مستقیم سازمان در سه سال 95، 96 و 97 بین بیمارستانهای زیر پنجاه تختخواب مقام اول و در میان بیمارستانهای سازمان (70 بیمارستان) به ترتیب مقام سوم، دوم و دوم را کسب نموده است و بخش اورژانس این بیمارستان در سال 95 در سطح کشور اول شد.
حسب معیارها و ممیزی‌های سازمان محیط زیست کشور، بیمارستان شهدای گمنام یاسوج از حیث بهبود سیستم‌های کنترل آلاینده‌های هوا، آب، فاضلاب، خاک، مدیریت پسماند، افزایش بهره وری انرژی و استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر، پیاده سازی نظام مدیریت سبز، نصب سیستم تصفیه تکمیلی پساب، توسعه و آبیاری فضای سبز با استفاده از فاضلاب تصفیه شده و روش‌های نوین، ارتقاء سطح دانش و فرهنگ سازی پدیده مهم زیستی در سطح کارکنان، همچنین توجه به مسئولیت‌های اجتماعی محلی و استانی به منظور کاهش معضلات زیستی، از میان 217 واحد صنعتی و 36 واحد خدماتی به عنوان یکی از واحدهای خدماتی سبز کشور برگزیده و تندیس و لوح تقدیر در سطح ملی و استانی دریافت نموده است.
این موفقیتها حاصل تلاش کارکنان و انتخاب و ارتقاء شایسته مدیران حوزه‌های مختلف می‌باشد. این مدیریت فارغ از هر گونه کشمکش سیاسی، جناحی و قومیتی از تمام استعدادهای خود در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات خود استفاده نموده است. در تمامی ادارات و سازمانها معمول است که بر اساس نیاز ادارات ماموریتهای درون سازمانی به پرسنل داده می‌شود (تعداد و مدت زمان این ماموریتها بر اساس بخشنامه سازمانها محدود می‌باشد.) تا در جایگاه دیگر متناسب با توانمندی و تخصص افراد از ظرفیت آنان استفاده شود. به علت حضور یکی از پرسنل ستاد مدیریت درمان بصورت مأمور در دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تهران و کمبود نیروی انسانی در این ستاد از خدمات یکی از پرسنل بیمارستان در ستاد مدیریت استفاده گردید و به تبع آن برای یکی از پرسنل بیمارستان در جایگاه فرد مأمور ابلاغ داخلی صادر گردید. مطابق با دستورالعمل و بخشنامه سازمان بعد از اتمام مأموریت افراد در جایگاه خود خدماتشان را ادامه می‌دهند لذا خبر مبنی بر جابجایی افراد در این بیمارستان صحت ندارد.
 در این روزهایی که بخش سلامت جامعه خط مقدم دفاع از سلامت احاد جامعه می‌باشد انتظار می‌رود رسانه‌ها با انتشار اخباردقیق و جلوگیری از خبرهایی که نه تنها درست نمی‌باشند بلکه باعث دلسردی مدیران و کارکنان خدوم مدیریت درمان تأمین اجتماعی در استان می‌شود خودداری و با همراهی با نظام سلامت جامعه مردمان استانمان را از خطر این بیماری مصون داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت خوانندکان کبنانیوز و مدیران این سایت
درباره متن بالا چند نکته لازم به گفتن هست، امیدوارم کبنا این دفعه اجازه انتشارشون بده
۱_اینکه فرمودن برای ارتقا سیستم این تغییر تحولات انجام گرفته....، چرا تو این یکی دو ماه این همه تغییرات انجام شده(هرچند قصد تغییرات بیشتر داشتند ولی متن به جا و به موقع استاد زرین تاحدودی مانعشون شد)،
۲_فرمودن این تغییر تحولات خارج از کشمکشهای سیاسی جناحی و قومی بوده😂😂😂😂
خدایی بهشون بفرمایید مردم .!!!؟؟؟
حتی یک جایگاه که بدون وابستگی( هم جناحی اینجا همون نماینده مشترک داشتنه)به کسی داده باشن/
۳_به نویسنده نامه عرض بفرمایید اگه واقعا به خودتون شک ندارید نام تمام اونایی که تو این یک سال جایگاه و پست و مقامی گرفتند ذکر کنید... مردم فهیم ما اونوقت خودشون متوجه میشوند از چه تیره و طائفه ای هستند یا به کی رای دادند

خواهشا خواهشا خواهشا چاپ کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
چطور تو یه ماه یادتون اومد نگهبان بره خدماتی بهتره
مترون بره تو بخش کار کنه بهتره
سوپروایزر بره تو بخش کار کنه بهتره
مسئول بخش جابجا بشه بهتره
و کلی تغییرات دیگه که مطلب استاد زرین مانع انجامشون شد
و جالب اینکه مستقیم به بعضی از همکارا گفته شده چرا به کسیکه ما گفتیم رای ندادید
از آب کاسه ی کهگیلویه ی محروم اما مغرور
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام فراوان:
به نظر بنده این جوابیه هیچ ربطی به ایراد وارده نداشت چرا که بخش اعظم موضوع اشاره داشت به /خاص بر مدیریت درمان استان،اگه بررسی کنید خواهید فهمید به عینه دیده میشود...لازم است سایت کبنا هر پاسخی را پاسخ نداند چرا که این جوابیه حرکت رو به جلوی آن مدیریت بود و از فرصت برای پرزنت خود استفاده کرد..‌.سوال بدون جواب این است آن مدیریت چه در قبل و چه مدیر فعلی حق بکارگیری بیش از حد معمول بستگان خود و خانم و باجناق و سفارشات نماینده و...را ندارند چرا که این نظام حاصل خون شهدایی است که شاهد و ناظرند و اقدامات .در بکارگیری ایل و تبار باعث نارضایتی آحاد مردم و در واقع آسیبی است به نظام...لازم حضرات بازرسان متولی با کنترل نامحسوس این موضوع را رصد و ضمنا از حراست مدیریت درمان بپرسند که دقیقا از چه چیزی حراست میکند؟
نویسنده متن بالا با زیرکی خاص جوابیه ای فرستادند و بر اسب خوش خیالی خود خوب تازیده اند...
سوالی که باید پاسخ دهند:چرا با وجود حراست سمج،دقیق،پیگیر، نترس و بی اعتنا به صندلی! مدیران اینگونه نیرو های دلخواه خود را میچینند...
ضمنا دهدشت هم از ایالات تحت سیطره ی است که بدون شک در دوره ی حاج آقا موحد حتما در دفاعیات و عملکرد مدیران اسمی از آن برده میشود و این بی توجهی به دهدشت هم خود نکاتی در آن مستتر است.
رسانه ی آزاد برای ارتقاء آگاهی و توسعه ی پایدار لازم است...
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز تغییرات همیشه بوده وهست کما اینکه اگر نگاهی گذرا به پرسنل قبل از مدیریت فعلی سازمان ومعاونت درمان بیندازی بدون نیاز به تحقیق وتفحص میتوان پی برد که از کدام جناح و وابسته به چه کسان وجریانهایی هستند.واینکه شخص معاون درمان را هدف قرار داده اید بیشتر شبیه به تسویه حساب شخصی یا جناحی میباشد .کما اینکه در ادوار گذشته در سطح وسیع تری این کار انجام میشد اما تخلف محسوب که نمیشد هیچ تکلیف محسوب میشد تعجب حقیر دراین است این اقایان منادیان عدالت وعدالت خواهی زمانی که تنها فاکتور جهت استخدام عضویت در هیت جوانان حسینی ویا عضویت در هیت محبین ال طاها ویاهیات مذهبی مسجد کوخدانی هابود دم نمیزدند چرا یک عمل ازدوشخص دریک جایگاه اداری اینقدر با هم مغایرت دارد عمل یکی جرم ودیگری تکلیف شرعی تلقی میشود.مدیریت سازمان یا معاون ایشان همانطور که جایگزین شخص دیگری شده منتظر این هست که شخص دیگری نیز جاگزین او شود .اما اگر میخواهیم کسی حتی دشمنمان را نقد کنیم کمی انصاف نیز چاشنی نقدمان کنیم.با ارزوی توفیق برای برادرمان اقای زرین وپرسنل خدوم سازمان ومعاونت درمان ایشان
قاسم
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
شهرونددلسوز
Iran, Islamic Republic of
البته دراینکه پرسنل زحمتکش بیمارستان دراین روزها تلاش وفدارکاری زیادی انجام نیدهند شکی نیست
ولی جابجایی واستخدامهای فامیلی در مدیریت درمان طی سالهای ۹۵تا ۹۸اصلی ترین کاری بود که میریت درمان استان بدنبال آن بود به گونه ای که حتی درماه منتهی به انتخابات هم ازاینگونه استخدامها وانتصابها به چشم میخورد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1