کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آگهی /

چگونه در سفرهای خارجی با Uber  تاکسی بگیریم؟ آموزش تصویری

12 بهمن 1398 ساعت 18:16

امروزه با روی کار آمدن تاکسی های اینترنتی این مشکل حل شده است و افراد پس از رسیدن به مقصد دیگر سردرگم نخواهند شد فقط کافیست اپلیکیشن تاکسی های اینترنتی کشور مقصد را بر روی گوشی خود نصب نمایند. با ما همراه باشید تا با نحوه استفاده از تاکسی Uber  بیشتر آشنا شوید.


 در سفرهای خارجی معمولا افراد پس از  خرید بلیط هواپیما خارجی سفر سعی می کنند که اطلاعاتی در رابطه با جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی مقصد به دست آورند تا بتوانند در مدت کوتاه اقامت خود در آنجا ازاین مراکز دیدن نمایند.یکی از مسائلی که افراد کمتر به آن توجه می کنند چگونگی جابجایی در مقصد می باشد. در بسیاری از موارد افراد به دلیل نداشتن شناخت کافی از مسیرها و وسایل حمل و نقلی مناسب در مقصد مجبور می شوند که هزینه بیشتری را برای رفت و آمد پرداخت نمایند. امروزه با روی کار آمدن تاکسی های اینترنتی این مشکل حل شده است و افراد پس از رسیدن به مقصد دیگر سردرگم نخواهند شد فقط کافیست اپلیکیشن تاکسی های اینترنتی کشور مقصد را بر روی گوشی خود نصب نمایند. با ما همراه باشید تا با نحوه استفاده از تاکسی Uber  بیشتر آشنا شوید.
رزرو تاکسی در سفرهای خارجی با اپلیکیشنUber
شاید خرید بلیط اتوبوس در سفرهای خارجی برای تمامی افراد چندان کار ساده ای نباشد اما استفاده از تاکسی های اینترنتی برای تمامی افراد امکان پذیر است و می تواند سفر آن ها را راحت تر و لذت بخش تر نماید. یکی از بهترین و جامع ترین اپلیکیشن ها در این زمینه اپلیکیشن Uber  می باشد که معمولا در بیشتر کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. در این اپلیکیشن گزینه های مختلفی وجود دارد و مسافران می توانند با نصب آن بر روی گوشی های همراه خود از خدمات این برنامه استفاده نمایند. برای معرفی بهتر این اپلیکیشن می توان گفت اپ Uber  که برای رزرو آنلاین تاکسی مورد استفاده قرار می گرد نیازی به همراه داشتن ارز محلی نخواهد داشت و مسافران به راحتی می توانند هزینه جابجایی را با استفاده از کارت بین الملل خود بپردازند. این امکان در بسیاری از اپلیکیشن ها وجود ندارد.
خدمات اپلیکیشن Uber  تنها به جابجایی مسافران در مکان های مختلف ختم نمی شود و دارای بخش های مختلفی است که با استفاده از آن می توان با زبان محلی با راننده صحبت نمود و یا به شما نحوه انعام دادن در کشوری که به آنجا سفر کرده اید را آموزش می دهد. از این رو نصب این اپ در سفرهای خارجی می تواند بسیار کاربردی باشد.


نحوه استفاده از اپلیکیشن Uber
1. برای استفاده از این اپ در مرحله اول می توان به وب سایت اوبر مراجعه نمود یا اینکه این اپلیکیشن را نصب کرد. شرکت اوبر این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا درشهری که هستند و شرایط استفاده از خدمات اوبر وجود دارد درخواست تاکسی آنلاین دهند. در صورتی که می خواهید این اپ را بر روی گوشی خود نصب نمایید باید یک اکانت بسازید و از طریق آن از خدمات اوبر استفاده کنید.
2. بر روی گزینه Sing Up  کلیک کنید. تا زمانی که اطلاعات کارت بانکی خود را در اکانت اوبر خود وارد ننمایید نمی توانید از اوبر استفاده کنید.

3. وارد نمودن نام و نام خانوادگی: برای آنکه پس از درخواست دادن تاکسی راننده بتواند با شما ارتباط برقرار نماید و تشخیص دهد که قرار است به چه کسی سرویس دهد باید نام شما مشخص باشد. البته تمامی اطلاعات شما به صورت کاملا محرمانه نگهداری می گردد.
4. وارد نمودن شماره موبایل به منظور برقراری نمودن تماس راننده با شما
5. وارد نمودن آدرس ایمیل: برای ساخت اکانت اوبر و وارد شدن به این اپلیکیشن باید یک آدرس ایمیل معتبر وارد نمایید.
6. تعیین رمز عبور: به منظور وارد شدن به اپ اوبر و استفاده از خدمات آن نیاز به یک رمز عبور دارید. بنابراین سعی کنید که رمز عبور خود را فراموش نکنید.
7. وارد نمودن کد پرومو: هنگامی که کاربری برای نخستین بار از اپ اوبر استفاده می کند و درخواست تاکسی می دهد، اوبر به عنوان خوش آمد گویی سفری رایگان به او هدیه می دهد. برای استفاده از این جایزه یک کد پرومو در قسمتFree Rides  قرار دارد که باید آن را در قسمت promo code  وارد نمایید تا بتوانید از آن استفاده نمایید.

8. خواندن و بررسی تمامی شرایط و قوانین اپ اوبر و رعایت و قبول آن ها
9. فشردن  دکمه SingUP: پس از طی این مراحل اکانتی در اپلیکیشن اوبر برای شما ساخته می شود و برای تایید آن اکانت یک ایمیل برای شما ارسال می گردد که نشان دهنده ساخت اکانت به طور کامل می باشد.
چگونه در اوبر درخواست تاکسی دهیم؟
1. ورود به اپلیکیشن
پس از خرید بلیط هواپیما و رسیدن به مقصد زمانی که می خواهید در فرودگاه درخواست تاکسی بدهید کافی است به اپ اوبری که ساخته اید وارد شوید و گزینه Where to را انتخاب نمایید تا بتوانید مقصد را تعیین کنید. البته شما می توانید به جای وارد نمودن نام مقصد مخاطبانی که اوبر دارند را همگام سازی کنید سپس نام فردی که می خواهید به نزد او بروید را وارد نمایید تا راننده از این طریق شما را به مقصدی که آن شخص در آنجا حضور دارد برساند.
2. انتخاب نوع خودرو
در هر شهری خودروهای مختلفی در اختیار مسافران اوبر قرار می گیرد که می توانند مسافران خودرو مورد نظر خود را انتخاب نمایند. این خودروها می تواند بسیار لوکس و تک سرنشین باشند و یا 4 سر نشین باشد و قیمت ارزانی داشته باشد. برای انتخاب خودرو کافی است در اپ اوبرSwipe  راست و چپ نموده و خودرو مناسب را انتخاب نمایید.
 
 
3. بررسی قیمت خدمات
هر چند که هزینه استفاده ازهر سرویس و خودرو در زیر آن درج شده است اما عوامل مختلفی مانند ماندن در ترافیک، نوسانات قیمت بنزین و .. می تواند مقداری این هزینه را تغییر دهد، بنابراین بهتر است که قیمت خدمات را در انتها چک کنید.
4. با زدن Request Uber  درخواست تاکسی نمایید.
5.انتخاب محل مبدا
برای تعیین آدرس دقیق محل خود می توانید GPS گوشی خود را روشن نمایید اما در صورتی که می خواهید از مکان دیگری سوار تاکسی شوید کافیست که مکان مورد نظر خود را بر روی نقشه مشخص نمایید و گزینه Confirm pickup را بزنید.
6.پس از درخواست تاکسی در جای خود بمانید
گاهی اوقات به دلیل ترافیک ممکن است که راننده دیر به مقصد برسد، با این وجود هرگز نباید محلی که در ابتدا مشخص کرده اید را تغییر دهید و جابجا شوید زیرا راننده دیگر قادر به یافتن شما نخواهد بود. در صورتی که نتوانید خیلی منتظر بمانید وبخواهید درخواست خود را کنسل کنید باید جریمه بپردازید.
7. پرداخت کرایه از طریق اپلیکیشن
تمامی هزینه های استفاده از خدمات اوبر به صورت اتوماتیک از طریق اپ اوبر و با استفاده از کارت بانکی پرداخت می گردد و هرگز نیازی به ارز محلی نمی باشد.
8. امتیاز دهی به اوبر
زمانی که سفری را با اوبر تجربه می کنید و به مقصد می رسید اپ اوبر از شما نظر سنجی می کند و می خواهد که به سفر خود و خدمات اوبر امتیاز دهید. برای تهیه بلیط هواپیما به کشور مورد نظر همانند سفرهای هوایی به داخل کشور می توانید به سایت مستر بلیط مراجعه نماید و به صورت آنلاین بلیط مورد نظر خود را رزرو کنید.
 


کد مطلب: 417240

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/417240/چگونه-سفرهای-خارجی-uber-تاکسی-بگیریم-آموزش-تصویری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1