تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۴۱۶۴۴۰
تحلیلی بر انتخابات بویراحمد و دنا ساعاتی قبل از بررسی صلاحیت‌ها؛

رهبریت سید باقر زیر تیغ سئوال / اصلاح طلبان بویراحمد و دنا با کدام گزینه با کاندیدای اصولگرایان رقابت می‌کنند

۸۴
۰
رهبریت سید باقر زیر تیغ سئوال / اصلاح طلبان بویراحمد و دنا با کدام گزینه با کاندیدای اصولگرایان رقابت می‌کنند
کبنا ؛شهادت پهلوان و قهرمان ملی ایرانی‌ها، فضای کشور را عطرآگین و به شدت تحت تأثیر خود قرار داد، سرداری که در خاک کربلا، شلمچه و هویزه سلیمانی شد.
ساعات آینده نتیجه تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان اعلام می‌شود، یقیناً با اعلام نتیجه رد و یا تأیید صلاحیت‌ها، معادلات سیاسی در کشور حسابی تغییر می‌دهد. از طرفی تصمیم شورای نگهبان فعل و انفعالات سیاسی را در حوزه‌های انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد به شدت تحت تأثیر قرار خواهد داد. روشن‌تر شدن موضع گیری‌ها مهمترین دستاورد این مرحله از انتخابات 98 خواهد بود.
حرف و حدیث‌های زیادی درباره رد صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات مجلس شهرستان‌های هر سه حوزه انتخابیه استان شنیده می‌شود که به دلیل خیر و صلاح جامعه از بر شمردن آنها حذر می‌داریم. هر چند که از تکاپو برخی نمایندگان فعلی مجلس برای تأیید صلاحیتشان بی خبر نیستیم.
اصلاح طلبان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با حضور (اردوان ایزدپناه، شاپور رمضانی، محمد بهرامی) وارد کارزار انتخابات اسفند 98، شدند. سه گزینه‌ای که شاخص‌ها و کاریزمای لازم را در بر نداشتند، اختلافاتی که بعد از معرفی آنها رقم خورد، این مسئله را به خوبی نشان می‌دهد. افتراق بر روی گزینه نهایی اصلاح طلبان در این جریان زیاد است، شاید روزی که عده‌ای سعی می‌کردند که شورای هماهنگی اصلاح طلبان را به سمت دیگری ببرند و با تصمیم سید رضا، و رضاتوفیقی که بعداً شنیده شد این دو نفر برای جلوگیری از انحراف شورای هماهنگی اصلاح طلبان، ایثارگری کردند و با انتخاب «سید باقر موسوی» به عنوان رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان تا حد زیادی جلوی برخی انحراف‌های احتمالی را در این شورا با این حرکت پولتیک، گرفته‌اند. هنوز بعضی از اصلاح طلبان که در دوران «زارعی» به پست‌های مدیریتی دست یافتند، علی رغم کارنامه‌ی ضعیف به غلام محمد زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا وفادار هستند و این وفاداری به زارعی این احتمال را به وجود می‌آورد که آنها نهایتاً در شورای هماهنگی اصلاح طلبان زارعی را به عنوان کاندیدای مورد وثوق اصلاح طلبان معرفی کنند.
با خروج ستار هدایت خواه از دایره سیاسی بویراحمد و دنا، اصلاح طلبان رقیب جدی دیگری ندارند. اختلاف اصلاح طلبان بر روی گزینه نهایی این جریان، موضوعی است که بزرگان اصلاح طلب با آن درگیر هستند. مسئله‌ای که غلامرضا پناه در سومین کنگره حزب کارگزارن استان کهگیلویه و بویراحمد به آن واکنش نشان داد و گفت: «امروز تعدادی از اصلاح طلبان خوش فکر و فهیم پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند، همه ما باید تلاش کنیم، اجماع داشته باشیم، و نباید حرف‌هایی را بزنیم که در میان ما انشقاق و اختلاف ایجاد کند، مطمئناً ما نمی‌توانیم اینگونه موفق باشیم. من ترجیح می‌دهم که در انتخابات نباشیم، اگر می‌خواهیم اختلاف داشته باشیم. من ترجیح می‌دهم در انتخابات کنار هم باشیم و با هم وحدت داشته باشیم. ولو شکست بخوریم. با هم بودن ما نتیجه مهمتری تا خود انتخابات دارد. ما به لحاظ عدد و تعداد دو به یک هستیم اما ما باید در کنار هم باشیم، ما باید به رهبریت جریان فکری خود باور داشته باشیم. من شاید با آقای موسوی جهان آباد تضاد کوچکی داشته باشم، اما معتقدم رهبری جریان اصلاحات را در بویراحمد مثل 40 سال اخیر حفظ کنیم، می‌توانیم نقد کنیم، نظر بدهیم، باید با هم تصمیم بگیریم، پس از همه دوستان تقاضا دارم فقط در مسیر وحدت گام برداریم، حتی من می‌بینم که رقیبان اصولگرای ما آدم‌های تندی نیستند ما حتی باید به کاندیداهای رقیبمان احترام بگذاریم. با احترام متقابل باید همراه با رفاقت، رقابت کنیم.» به نظر می‌رسد اختلاف نظرهایی که این روزها اصلاح طلبان بویراحمد و دنا با آن دست و پنجه نرم می‌کند، به اوج خودش رسیده است.
قوام فروزان، سید باقر موسوی و اطرافیان او، نظرشان بر ایزدپناه است، و همراهی قوام فروزان با ایزدپناه در فرمانداری بویراحمد، عملاً این را نشان می‌داد، این حرکت فروزان یقیناً بدون معنا نبود و او پیام‌هایی را می‌خواست به سایر کنشگران سیاسی بدهد، فروزان و محمد بهرامی نسبت فامیلی دارند و هر دو از یک منطقه جغرافیایی به شمار می‌روند.
 فعلاً از جلسات پشت پرده اصلاح طلبان تهران نشین اطلاعاتی در دست نیست، اما آنچه که مسلم است، عزیمت بهرامی به تهران خیلی برای او دستاوردی نداشته است و او نتوانست نظر همه اصلاح طلبان را به نفع خود جلب کند. سید باقر موسوی در جمع‌های مختلف تلویحاً بر این موضوع تاکیده کرده است. خیلی‌ها این اعتقاد را دارند که «محمد بهرامی» دو دوره فعالیت کرده و در این شرایط به جای سرمایه گذاری بر روی چهره جدیدتر، او را حمایت کنند. بهرامی آورده‌ای دارد و فعالیتش در شهرداری یاسوج و حجم بالای کارهای عمرانی و فرهنگی اسم او را بیشتر بر سر زبان‌ها انداخت، اصلاح طلبان در دوره گذشته بر خلاف نظر مجمع، کاملاً بهرامی را حمایت نکردند، حتی با اشاره سید باقر بخش زیادی از اصلاح طلبان پشت سر زارعی رفتند. این اقدام سید باقر تا حدودی اصلاح طلبان را دچار دو شقگی کرد.
وکیلی اخیراً برای حضور در رقابت انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا چراغ سبزی نشان داد و گفت: من از شکست نمی‌ترسم، و اگر همه دوستانمان به اجماع برسند و اختلافی نباشد، حاضرم تهران را با زیلایی عوض کنم.
حرف و حدیث‌ها اینگونه بیان می‌کنند که سید باقر چندان با آمدن وکیلی به بویراحمد رضایت ندارد، روایت‌های متفاوتی در باره مخالفت سید باقر با آمدن وکیلی بیان می‌شود، تا جایی که حامد وکیلی شیخوخیت در جریان اصلاح طلبان را با محوریت «سید باقر» به زیر تیغ انتقاد برد.
سید باقر می‌خواهد که پایگاه بویراحمدی‌ها در تهران همچنان با حضور وکیلی‌ها و غریب پورها محکم‌تر باشد، اما بعضی این نظر را رد می‌کنند و می گویند که سید باقر تمایل ندارد که عنوان اسطوره بودنش در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با حضور وکیلی تخدیش شود. این در حالی است که سینه چاکان «سید باقر» او را همیشه قهرمان و اسطوره تعریف می‌کنند.
وکیلی اگر به بویراحمد بیاید و بر روی او اجماع صورت بگیرد، هر کاری که نکند، می‌تواند انتخابات بویراحمد را از جهالت طایفه‌ای برهاند و جریانات سیاسی را درگیر انتخابات کنند. او فردی سخنور و کارنامه خوبی هم در مجلس دهم دارد. مخالفت‌های سید باقر با وکیلی تا حدودی عصبانیت هواداران وکیلی را به دنبال داشته است، تا جایی که رهبریت سید باقر را هم به زیر سئوال می‌برند. اینطوری شنیده می‌شود که بعد از بررسی صلاحیت‌ها، اصلاح طلبان بهتر تصمیم می‌گیرند که پشت سر چه کسی قرار بگیرند. تلاش‌ها زیادی وجود دارد که اجماع کامل و نهایی بر روی وکیلی انجام بگیرد.
در صورتی که وکیلی به هر دلیلی به بویراحمد و دنا نیاید، اصلاح طلبان باید بر روی یکی از گزینه‌های (بهرامی، ایزدپناه و رمضانی) به توافق برسند. هر سه نامزدها گفته‌اند؛ تن به اجماع می‌دهند، در صورتی که ساز و کار اجماع دقیق و درست باشد.
به نقل از سید باقر می گویند که او میانه خوبی با بهرامی ندارد و اگر او ایزدپناه را حمایت می‌کند، دقیقاً به این خاطر است که بهرامی خروجی نهایی نباشد. هر چند این مسئله توسط نگارنده نه تأیید می‌شود و نه رد.
وکیلی، پناه و ... بهرامی را بر سایرین ترجیح می‌دهند، بر خلاف سید باقر و هوادارانش که ایزدپناه را بُلد کرده‌اند. رمضانی آلترناتیو «سید باقر» است، او با اذن بزرگان اصلاح طلب بویراحمد و دنا پا به این عرصه گذاشته است و یقیناً به دلیل نیروی جوانی و تحصیلات عالیه آینده روشنی در سپهر سیاسی این استان و حوزه انتخابیه بویراحمد دارد. او در بین اصلاح طلبان چهره خوشنامی است.
هنوز اصلاح طلبانی هستند که دل در گرو برخی اقدامات زارعی دارند و به راحتی نمی‌توان آنها را از زارعی جدا کرد.
نهایتاً تکلیف اصلاح طلبان بویراحمد و دنا تا پایان روز شنبه 21 دی ماه 98 روشن می‌شود. اگر همه کاندیداهای اصلاح طلب از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند دو حالت را بیشتر نمی‌توان متصور شد، یا اینکه اصلاح طلبان به اجماع نمی‌رسند و یا هم با محوریت سید باقر موسوی به اجماع بر روی گزینه‌ای به غیر از این سه گزینه فعلی می‌رسند. اگر اصلاح طلبان نتوانند بر روی یک گزینه شاخص و تاثیرگذار به اجماع برسند، در این صورت بعضی از اصلاح طلبان بر روی زارعی اصرار می‌ورزند.
در دوره گذشته بهرامی تنها کاندیدایی بود که میثاق نامه مجمع اصلاح طلبان بویراحمد و دنا را امضاء کرد، زارعی به هیچ وجه‌ی زیر بار امضاء آن میثاق نامه نرفت، جمعی از اصلاح طلبان به نظر مجمع اصلاح طلبان پشت کردند و به زارعی رأی دادند، علی رغم سخنرانی زارعی برای حسن روحانی و حمایت از چند مدیر اصلاح طلب او نتوانست رضایت اصلاح طلبان را به دست بیاورد و عبور اصلاح طلبان از زارعی مسئله‌ای است که اخیراً ان را مطرح کرده‌اند.
بهرامی وفاداری‌اش را به اصلاح طلبان بویراحمد و دنا نشان داد و ایستادگی‌اش در سپهر سیاسی این حوزه انتخابیه سبب شده که رویش‌های زیادی داشته باشد، او همه پارامترهای لازم را دارد شاید تنها چیزی که الان کم داشته باشد، هُلی است که باید اصلاح طلبان به او بدهند.
روزهای آینده تکلیف هر دو جریان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب در بویراحمد و دنا مشخص می‌شود، سید باقر موسوی جهان آباد با کدام گزینه به رقابت با گزینه ستار هدایت خواه می‌پردازد؟
نام شما

آدرس ايميل شما

إصلاح طلب
United States
زنده باد دكتر بهرامى✊🏼✊🏼
Iran, Islamic Republic of
کامنت های حمایتی بهرامی رو یه نفر نوشت
Iran, Islamic Republic of
بهرامی همون نصف دور قبل رای نمیاره
اصولگرای عاقل
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر کیان دهراب پور
حاج منتظریان هرگز
جم
Germany
اقای دهراپ پور تو همان دولت اباد 5رای نداره
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک اصولگرا چون میدانم منتظریان هیچ محبوبیتی ندارد برای حفظ اصولگرایی فقط به دکتر کیان دهراب پور رای میدم
دولت
Germany
پا گذاشتن جای پای بزرگان خیلی بزرگی و لیاقت میخواد برادر .اقای دهراب در حد رئیس مرکز بهداشت روستایی هم نیست
Iran, Islamic Republic of
انقلابی واقعی دهراب پور
تنگ سرخ
Iran, Islamic Republic of
خودگويي وخود خنديدي....عجب تحليلي بود واقعا جالبه....اين دوره قطعا راي بين نماينده موسوي وروشنفكر خواهد بود وديگه گزينه ها شانس نخواهند داشت باتوجه به وضعيت ميداني واقبال عمومي به نامزدها...،،تا حدودي باتوجه به شرايط سياسي ونارضايتي از دولت روحاني باز شانس روشنفكر از همه بيشتره....
هوادار متعصب دهرابپور
Iran, Islamic Republic of
جوان
با نشاط
مردمی
دانشگاهی
با اصالت
محبوب
دکتر کیان دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
جوانان حزب اله کاندیدشان دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
جوانان حزب اله کاندیدشان دهراب پور
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
از اول بگو از بهرامی حمایت کنند . فقط این بدون بهرامی از دور قبل کمتر رای میاره.
Iran, Islamic Republic of
بهرامی ده دور دیگه بیاد رای نمیاره
Iran, Islamic Republic of
فقط رمضانی لایق صندلی بهارستان است
چوپان
Germany
هشت سال مارا به قهقرا بردید بس هست
Iran, Islamic Republic of
اگه اصلاح اطلبان به اجماع نرسند من هم به روشنفکر رای میدم
Iran, Islamic Republic of
بهرامی تا دیروز هدایتخواه بوده
به هیچ وجه سید باقر ازش حمایت
گزینه نهایی قطعا ایزدپناه میباشد
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت میزنی هیچ نماینده ای به قدرتمندی زارعی نبوده
Iran, Islamic Republic of
خودت داری حرف میزنی.. زارعی قدرتمند بوده...
Iran, Islamic Republic of
زارعی برا خودش هم خوب نیست
سنگر ده مرده
Germany
ای خندیدیم
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر داره یکی یکی داره پایگاه ها رو میگیره اونوقت ما هنوز داریم رو گزینه نهایی بحث میکنیم تو رو قران خودتو جمع کنید اگه میدونید توانایشو ندارین مث مرد بگین نمیتونم
Iran, Islamic Republic of
شاپور رمضانی مرد عمل
Iran, Islamic Republic of
ایزد پناه از همه لایق تر هست
Iran, Islamic Republic of
بهرامی و زارع که اصلا اصلاح طلب نیستن
باید تز بین ایزدپناه و رمضانی یکی انتخاب بشه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی
دکترای مدیریت
Iran, Islamic Republic of
دکتر دهرابپور رو بین این افراد شایسته مجلس میبینم
هیئت 7نفره
Germany
بویراحمد دیگر اشتباه نخواهد کرد .کارباید به کاردان سپرده شود.محبوب قلبها حاج منتظریان
احمدی
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمد بهرامی در این شرایط اصلح ترین گزینه برای خروجی اصلاح طلبان است
اصلاحات
Romania
فقط به زارع رای خواهم داد. تخریب زارع نتیجه ی عکس داره
Iran, Islamic Republic of
زنده بادبهرامی
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
تنها گزینه ی که میتواند اصلاحطلبان بویراحمد و دنا را از شکست نجات دهد دکتر محمد بهرامی میباشد
Iran, Islamic Republic of
بهرامی خشه نجات بیه نیاز نی اصلاح طلبان رو نجات بده
لطف کن دیگه از این توهین ها نکن
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اصلاح‌طلبان باید بر روی یک گزینه رای آورد به اجماع برسند در شرایط فعلی تنها کاندید اصلاح طلب که از پایگاه رای بابایی برخوردار است دکتر محمد بهرامی میباشد
قائدگیوی
Iran, Islamic Republic of
سلام .برادرارجمندخودسیدباقرهم اگربیادتوانتخابات ۵۰۰۰تارای نمی آوردحتی تاجای که مادرجریان هستیم فامیلش دیگه بهش گوش نمیدهنداین آقارااینقدربزرگ نکنید
سجاد
Iran, Islamic Republic of
تو کل عمر دیگه سیاستمداری مثل سید باقر نخواهی یافت.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
من اصلاح طلب هستم با این وجود
روشنفکر رو به بهرامی ترجیح میدم،روشنفکر خودش خوب اطرافیانش هم همه گروه هستن اما بنکو روشنفکر انتظارات طایفه‌ای دارند که ممکنه/ داشته باشیم.اما باز هم بهتر از بهرامی هست که آشکارا تغییر مسیر داد برای منافع خود و جوانان جاهل اطراف خود.
داریوش
Iran, Islamic Republic of
سلام باتشکرازتحلیلتان وباتوجه به اینکه دکتربهرامی کف رای ۳۰هزارتایی داردبهترین گزینه است درغیراینصورت شکست خواهندخورد
تقوی
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم فرق‌زارع با دیگر مدعیان اصلاح طلبی چیست،ایشون سالمترین اصلاح طلب استان هستند هم در عمل هم در رفتار
آشنا
Iran, Islamic Republic of
رمضانی که توسط اصلاحات تهران نشین مورد حمایت است. پس باید اینجا هم مورد تایید همگان باشد
سید
فکر کنم کبنا نیوز میخواد با این حرف و حدیث ها نظر خودش رو نظر یه جریان عنوان کند وظیفه شما خبر رسانی است نه خبر جعلی سازی شما هنوز بچه اید و سید اصلاحات و ایده هایش را نمیتونید نقد و بررسی کنید باید رشد کنید یا از بزرگتراتون در مورد سید اصلاحات سوال کنید
United States
شماها با این متن های مخرب قدرت تخریب بهرامی ندارید
موج حمایت جوانان و نخبگان همچون دکتر محمودی و دکترنیکبخت از بهرامی در حال رشد هست
حمید
Romania
درود بر دکتر بهرامی که همیشه با قدرت پای کار میماند درود به شرفت بزرگمرد
انتخاب پاک
Romania
درود بر اسطوره خوش نام بویر احمد و دنا دکتر محمد بهرامی عملگرا
حسن
Romania
تا آخر ایستاده ایم دکتر بهرامی را تا پای جان حمایت میکنیم درود بر غیرتت
Iran, Islamic Republic of
همه دوستان محترمند ولی کسی باید باشد که قبول شود ورای آوری داشته باشند.. این دور زارعی دور بعد بهرامی
بویر احمد و دنا
Romania
درود بر دکتر بهرامی درود بر بزرگمرد بویر احمد و دنا درود بر شرف یکایک مردم بویر احمد و دنا بیایید دکتر را با تمام قدرت به اوج برسانیم .یا علی مدد
مرد عمل
Romania
درود بر دکتر بهرامی که اینطور مردم بویر احمد و دنا به تو میبالند انشااله که با رفتن به مجلس مانند زمان خدمت در شهرداری برای مردم مثبت باشید
دنا
Romania
درود بر شرف بزرگمرد بویر احمد ودنا دکتر محمد بهرامی عملگرا
درود
Romania
درود بر دکتر بهرامی به امید پیروزی
حسینی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای موسوی شما که از بزرگان اصلاح طلب هستید خواهش میکنیم که این بار درست تصمیم بگیرید و شخصی را انتخاب کنید که یک اصلاح طلب واقعی باشد برای منافع شخصی و شهرت پا به عرصه انتخابات نگذاشته دارای سواد سیاسی سواد علمی شجاعت کلام صراحت بیان دلسوز مردم حامی مردم پیگیر مشکلات ویک‌رو وبا صداقت...باشد که در مجلس به عنوان نماینده بتواند مطالب‌گر حقوق شهرمان باشد..
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
/ کی‌ اصلاح طلب بوده ایشان که اولش اصول گرا بوده ..کاندیدی که باتوجه به منافعش تغییر جهت بده چطور میتوان به او اعتماد کرد ما اصلاح طلبان ایشان را اصلا به عنوان کاندید ویک اصلاح طلب قبول نداریم لذا درست انتخاب کنید...
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
بزرگان اصلاحات به فرد مورد اعتماد مردم که محبوبیتی در بین مردم داشته باشد اجماع کنید تعصبات طائفه ای رو کنار بگذارید و بر اساس منطق و عقلها پیشرفت شهرمون تصمیم بگیرید
علوی
Iran, Islamic Republic of
دورود بر دکتر رمضانی که گزینه نهایی اصلاح طلبان هست به امید پیروزی دکتر با سیاست وبا درایت
رضوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد شجاع ونترس وپاک دست اصلاحات که اندیشه وفکر خود رانمیفردشد .پیروز باد دکتر رمضانی
جلال
Iran, Islamic Republic of
اقای ایزدپناه همه احترامی که برای خود وخانوادهاش‌دارم‌شایستگی یک نماینده خوب وباتدبیر وقاطع رو ندارد..
Iran, Islamic Republic of
کی گفته زارع و بهرامی اصلاح طلب هستن؟؟؟؟؟
مگه بهرامی راننده هدایت خواه نبود؟
از اویم
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز شرمنده رک بهت میگم سطح شعور هرکس در اوج استفاده از کلمات و تفسیر پیام از طرف دیگران میباشه کمی برگردی عقب زمانی که دکتر هدایت خواه نماینده مجلس بود اقای بهرامی خودش شهردار این شهر بودن و راننده شخصی داشتن. اصلاح طلبانی چون موسوی و اطرافیانش به نام و شهرت و عملکرد و نیروی جوانی او به عنوان یک نیروی اصلاح طلب افتخار میکردن و امروز فقط اسطوره طلبی اقای موسوی وترس او از اینکه عملکردش در سایه عملکرد و مردم داری اقای بهرامی زیر سوال برود فقط فقط انشقاق در اصلاحات بوجود میاره و بس
در ضمن گفتید مگه زارعی و ... بله جناب اقای حاج زارعی گیریم که اقای بهرامی به اقای هدایت خواه رای داده باشن در بین دوتا از نیروهای اصولگرا اقای بهرامی رای دادن به اقای هدایت خواه اقای موسوی و دویتانشان رای دادن به زارعی ولی بهرامی چرا رای داد و چ به دست اورد (مردم مردمی بودن) و اما موسوی چرا رای دار و چ بدست اورد.....
این که میبینی الان در جریان اقای بهرامی قریب اکثر اتفاق جوانانی هستن با اندیشه نو ولی بدون پوشتوانه و لی اطرافیان موسوی همه فرصت طلبان منافع طلب هسن در گروه این موارد و اخباری که از طرف افرادی همچون شما مخابره میشوذ
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
مردم ای دور اگاه شدند کسی انتخاب میکنند که شایستگی مجلس رو داره این رو من در چهره دکتر بهرامی می بینم به امید پیروزی
حکیم
Romania
چه خوش خیال
دیگه دست این ها برای مردم استان رو شده اهداف این دو گروه و ... می باشد توجهی به پیشرفت شهرستان بویراحمد و دنا و حل مشکلات مردم ندارند اینان کسانی هستند که مردم را فراموش کرده اند
مردم هم آگاهانه پاسخ مناسبی به هر دو گروه می دهند.
اندیشه و راه نو با جریان همدلی ندای وحدت بویراحمد و دنا
مسوول
Iran, Islamic Republic of
مسئولین محترم خواهشا جلوی این تخلفات کاندیدای که از خیلی وقت دارند شناسنامه‌‌جمع میکنند ورای میخرند بگیرید این شیوه هم دوره قبل بود وهم این دوره شما مسئولین چه فرماندار چه استاندار و دادگستری. پس جلوشان رو بگیرید که شیوه‌‌وبابی‌در استانمان‌نشود
محسنی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر رمضانی مرد علم و عمل و قاطع و شجاع
United States
بهرامی خادم صدیق و کارامد دور بعد بویراحمد و دنا می باشد
امید حمیدزاده
Iran, Islamic Republic of
گزینه ای شجاع ،صاف و صادق ،مردی توانمند و از دل مردم .....به قطع که دکتر رمضانی برترین و شاخص ترین کاندیدای این دوره انتخابات است . امیدوارم اجماع اصلاحات و اقای موسوی فردی شایسته را انتخاب کنند..به امید موفقیت دکتر رمضاتی
امید حمیدزاده
Iran, Islamic Republic of
گزینه ای شجاع ،صاف و صادق ،مردی توانمند و از دل مردم .....به قطع که دکتر رمضانی برترین و شاخص ترین کاندیدای این دوره انتخابات است . امیدوارم اجماع اصلاحات و اقای موسوی فردی شایسته را انتخاب کنند..به امید موفقیت دکتر رمضاتی
امید حمیدزاده
Iran, Islamic Republic of
گزینه ای شجاع ،صاف و صادق ،مردی توانمند و از دل مردم .....به قطع که دکتر رمضانی برترین و شاخص ترین کاندیدای این دوره انتخابات است . امیدوارم اجماع اصلاحات و اقای موسوی فردی شایسته را انتخاب کنند..به امید موفقیت دکتر رمضاتی
Iran, Islamic Republic of
با این وضعیت روشنفکر پیروز انتخابات
Iran, Islamic Republic of
بهرامی همون هدایت خواه رو ادامه بده خیلی بهتره
سلامت
Iran, Islamic Republic of
منهای بهرامی مساوی با شکست اصلاحات شک نکنید من به هیچ کدام وابسته نیستم ولی این واقعیت داره دلیلش رو همه میدونن شروع با ۲۵ هزار رای بهتر از شروع با صفر هستش که سید نمیگزاره کسی چهره بشه
Iran, Islamic Republic of
باقر موسوی هیچ وقت دنبال پرورش انسان شایسته و کاربلد نبوده. همیشه مانند امروزش . افسوس بحال جوانانی رو افتخار میدونند
اشکان
Iran, Islamic Republic of
درود بر پدر پایتخت طبیعت دکتر بهرامی مرد عمل🌹✌
دنای استوار
Iran, Islamic Republic of
کجای کارین شماباید وکیلی که وزنه سنگینی هست را نمایند جریان معرفی و حمایت کنین آقای موسوی باید مصالح عمومی را بر تمایلات شخصی ترجیح دهد و تمام قد از وکیلی حمایت کند تنها وکیلی میتونه رقابت کنه
احمد
Iran, Islamic Republic of
ما به همونی که میخوای رای میدیم اما چرت وپرت ننویس
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه حاج اردوان ایزدپناه است، توانمند ، با تجربه، پاکدست و صادق که ریشه در اصلاحات دارد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر دهراب پور
yade shohada
Iran, Islamic Republic of
نگارنده گرامی : درست است بیشتر نظرتان خروجی اصلاح طلبان است اما، صحبتی از پیروز قطعی انتخابات در سال ۹۸ به میان نیاورده ای . کدوم اصولگرا که با گزینه نهایی اصلاح طلبان رقابت کند. تا اینجا گزینه اصولگرایان(حاج مهدی روشنفکر) برنده قطعی انتخابات بویراحمد و دنا با اختلاف زیاد است . حداقل نامی از پیروز قطعی می بردید!
seyed hassan mousawi
Iran, Islamic Republic of
درود بر پدر پایتخت طبیعت ایران و زمین
seyed hassan mousawi
Iran, Islamic Republic of
درود بر پدر پایتخت طبیعت ایران و زمین
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
دربین نامزدهای موجود جناب دکتر بهرامی دارای کارنامه و عملکردی روشن هست به ضرس قاطع میگویم هیچ نماینده و مسئولی تا امروز نتوانسته در حوزه بویراحمد و دنا عملکردی درخشان مثل ایشون از خود به یادگار بگذارد ضمن احترامی که برای همه نامزدها و هوادارنشان دارم اینها هیچکدوم خصوصیات یک نماینده متخصص و کاردان و .... ندارند بجز دکتر محمدبهرامی
جناب وشنفکر و یا زارع و ایزدپناه و منتظریان چه حرفی برای گفتن در کمسیونهای تخصص محلس را دارند مجلس نیازمند امثال بهرامی و تاج گردون هست که میتوانند منشا اثر باشند و در طرحها و لوایح مجلس با دیدتخصص گراایانه و کارشناسانه ورود کنند و دربحث توسعه و برنامه ریزی اشتغال و مسکن و اقتصاد و .... طرح داشته باشند هیچکدوم از عزیزان اهل این کار نیستند و تخصص این کار را ندارد خوب بودن شرط ورود به محلس نیست خوب بودن با متخصص بودن و کارآمدو توانمند وصاحب خلاقیت و تفکر و تئوری شرط وشروط کافی برای نماینده بودن هست که دکتر بهرامی همه خصوصیات فوق را یکجا دارا هست
دنا
Iran, Islamic Republic of
بهرامی که اصلاح طلب نیست ایشون اقای هدایت خواه بود معروف شد بعد هم اصولگراها بها بهش ندادند خودش رو چسپوند به اصلاح طلب ها
Iran, Islamic Republic of
سیدباقرموسوی هرچهارسال یاهشت سال یک بارمیاداستان درست می کنه مثل زمان نمایندگی اش
دانشجویان اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
با سلام
با روند تایید صلاحیت و ردصلاحیت نامزدها انتخابات و عملکرد نماییده فعلی شهرستان بویراحمد باید با اقای زارعی اصلاح طلبان اجماع کند چون دیدگاه اصلاح طلبی داره و عملکرد خوبی داره
Iran, Islamic Republic of
با هر که بیشتر .
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1