تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۴۱۶۳۵۵
مردم کهگیلویه و بویراحمد در سوک سردار سلیمانی؛

کهگیلویه و بویراحمد «مُلک سلیمان» شد

۱
۰
کهگیلویه و بویراحمد «مُلک سلیمان» شد
کبنا ؛بعد از شهادت سردار سلیمانی در روز 13 دی ماه 98، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با مردم سراسر کشورمان به سوگ این سردار سرافراز اسلام نشستند.
به گزارش کبنا، امروز 17 دی ماه 98، در نقاط مختلف استان (دهدشت، گچساران، دیشموک) مراسم گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی برگزار شد.

یاد سردار دل‌ها در دیشموک

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه دیشموک در غم شهادت سردار دلها با حضور پرشور خود اشک ماتم ریختند و بر سر و سینه زدند.
این مراسم با تشییع  نمادین از گلزار مطهر شهدا آغاز و تا محل جایگاه هیئت مرکزی دیشموک ادامه داشت.


 
در این مراسم معنوی اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان،مرد و زن،کودک و بزرگ،شیر زنان و مردان بهمئی حضور یافته و عشق و ارادت خودشان را به امام ، انقلاب ، رهبری ، سردار جان ها حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش ابراز کردند.

در این مراسم معنوی و انقلابی مردان و زنان اعلام کردند که تا آخرین قطره خون پای امام و رهبری و انقلاب شان ایستاده اند و حاضرند با فرمان رهبر معظم انقلاب هر نوع جانفشانی را انجام دهند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن خیرمقدم به مردم ولایتمدار دیشموک گفت:از حضور تمامی مردم شهید داده و شهید پرور دیشموک که بار دیگر تجدید پیمانی با آرمان های امام و رهبری انجام دادند نهایت تقدیر و سپاس را دارم.

وی افزود: از زحمات ستادنمازجمعه،بسیجیان،حوزه مقاومت بسیج و عموم مردم که حماسه ماندگار را خلق کردند تقدیر و تشکر را به عمل آورده و دست تک تک تان را می‌بوسم.



راوند ادامه داد و گفت: از تشریف فرمایی امام جمعه شهر قلعه رئیسی  بخش کبکیان و هیئت همراه تقدیر و خیر مقدم عرضص می کنم.



وی افزود: شهدا کسانی اند که به آخرت ایمان دارند و مردم به تاسی از شهدا این حماسه ماندگار را با اعتقاد به خداوند و اهلبیت و قرآن رقم زدند.
حجت الاسلام دکتر وحدانی فر امام جمعه بخش کبکیان گفت: دنیای شیعه ستار اورنگ ها،حججی ها و قاسم سلیمانی ها دارد.



وی افزود: آیا با شهادت سردار سلیمانی راه او تمام می شود؟  طبق آیه قرآن ما نباید بترسیم. باید بدانیم که راه سردار ادامه دارد
وحدانی فر ادامه داد و گفت: سردار قاآنی 12 سال جانشین سردار سلیمانی بود، سردار سلیمانی افراد زیادی همچون خود تربیت کرد.
سخنران مراسم سوگ سردار دل‌ها در دیشموک خطاب به ترامپ قمار باز گفت:اگر سیلمانی در نبرد و مبارزه با داعش شهید می شد درد داشت ولی این را بدان که این ترور بزدلانه از سر ترس شماست.
وی افزود: اگر سلیمانی نبود قصه ی ما ، قصه موصل،بغداد و دمشق بود. استاندار موصل یک شبه شهر موصل را تحویل داعشیان داد.
حجت الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد و گفت: شیر زنان و شیر مردان بهمئی به بلندای تاریخ افتخار دارید و در برابر دشمنان و استعمار ایستادید.



وی افزود: اگر سلیمانی و یارانش نبودند داعش می آمد در داعش و در همدان ترور می‌کردند. سلیمانی ایستاد تا ما عزت داشته باشیم، سپاه قدس ما در برابر تمامی حامیان و شیخ نشینان و استکبار ایستاد تا ایران اسلامی و منطقه امن شود.
سخران مراسم سوگ سردار دل ها در دیشموک گفت: تمامی پایگاه های نظامی آمریکا در تیررس موشک های بالستیک ما هستند.اگر ترامپ فکر می کند با تویت زدن و تهدیدکردن عقب می نشینم فکر خامی کرده است.



وی افزود: دیروز عربستان سعودی اذعان کرده که ترامپ برای این اقدام با ما مشورت نکرده است ، سوال می پرسم آیا ترامپ از گاو شیرده نظرخواهی می کند؟



وحدانی‌فر گفت: از میان این شیر مردان دلیر و کسانی که تاریخ به شهامت و بزرگی شان شهادت می‌دهد اعلام می‌کنم، شما سگ نگهبان آمریکائید و اولین کسی هستید که مورد هدف ما هستید ، اگر کوچکترین غلطی بکنید تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهم کرد.


گفتنی است این برنامه با حضور پرشور مردان و شیر زنان بهمئی و اقشار مختلف،ائمه جمعه کبکیان و قلعه رئیسی  برگزار شده است.

امشب شام غریبان حاج قاسم و یاران در کهگیلویه و بویراحمد 
امشب شام غریبان حاج قاسم و یاران و نماز لیله الدفن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

امشب شام غریبان حاج قاسم و یاران در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای از مردم استان برای اقامه نماز لیله الدفن و حضور پرشور در مراسم بزرگداشت و شام غریبان حاج قاسم سلیمانی سه شنبه شب در سراسر استان دعوت کرد.
در این اطلاعیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فراموش نشدنی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش، با توجه به تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر آن فرمانده محبوب دلها در روز سه شنبه ۱۷ دی ماه در کرمان، امشب بعد از فریضه مغرب و عشاء ضمن اقامه نماز لیله الدفن برای سردار دل ها، مراسم شام غریبان و بزرگداشت شهید والامقام جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بااخلاص حشدالشعبی شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای اقدام تروریستی جنایت پیشگان سفاک آمریکایی همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و سپاس بیکران از این همه شور و شعور معنوی مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان، از عموم مردم قدرشناس و غیور استان دعوت می کند تا با شرکت باشکوه در مراسم های بزرگداشت و شام غریبان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش ضمن تجلیل از یک عمر مجاهدت خالصانه مالک اشتر ایران اسلامی، خشم انقلابی و انتقام سخت، قاطع و پشیمان کننده از جلادان آمریکایی_صهیونیستی را فریاد بزنند.
ضمنا این مراسم در شهر یاسوج بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله سپاه فتح استان برگزار می گردد.

برگزاری برنامه‌های گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
هادی زارع‌پور اظهار کرد: هفته جاری و همزمان با سراسر کشور برنامه‌های متنوع مذهبی و فرهنگی برای گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی در مدارس این استان برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی ارج نهادن هر چه بیشتر به رشادت‌های مثال زدنی این شهید والامقام در دوران هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با گروهک تروریستی داعش در کشور‌های عراق و سوریه است.
وی افزود: برخی از این برنامه‌ها شامل سردادن فریاد مرگ بر آمریکا در آیین صبحگاه مدارس، قرائت فاتحه، صلوات، آیات قرآن کریم و زیارت عاشورا از سوی دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس و تقدیم ثواب آن‌ها به روح شهید سردار سلیمانی قبل از آغاز کلاس‌های درس و نصب پرچم مشکی عزا و تمثال شهید سلیمانی در مدارس است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خواستار بهره گیری لازم از ظرفیت شورا‌ها و تشکل‌های دانش آموزی استان برای اجرای هر چه مطلوب‌تر این برنامه‌ها شد.
وی عنوان کرد: مدیران مدارس و معلمان کهگیلویه و بویراحمد با برنامه ریزی‌های لازم برای آگاه سازی روزافزون دانش آموزان این استان به ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی شهید سردار سلیمانی و خدمات ارزنده او به ملت ایران و مسلمانان جهان اقدام کنند.

جوانانی که به عشق سردار دل ها کفن پوشیدند

از نخستین ساعت هایی که خبر شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی به صورت رسمی منتشر شد همه ایرانیان با روش های مختلف حزن و اندوه خود را در غم هجران مالک اشتر زمان نشان دادند اما این بار جوانان گچسارانی در آئین بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی که یکشنبه شب در محله سادات شهر دوگنبدان برگزار شد کفن پوشدند تا اوج تاثر و ارادت خود را نشان دهند.

جوانانی که به عشق سردار دل ها کفن پوشیدند

در این آئین جوانان در حالی که کفن پوشیده بودند برای مالک اشتر زمان بر سر و سینه زدند.
این آئین که همراه با دمام زنی و اشعاری به گویش محلی برگزار شد شهروندان در غم هجران سردار جاج قاسم سلیمانی اشک عزا و ماتم ریختند.
جوانان کفت پوش در این آئین گفتند: کفن پوشیده ایم که بگوییم برای انتقام خون سردار دل ها آماده ایم.
این جوانان که همچون دیگر شهروندان ایرانی داغدار سردار آسمانی شده خود هستند می گویند: هر چند شهادت آرزوی دیرینه سردار قاسم سلیمانی بود اما غم هجران فرمانده لایق و تلاشگری که راه کربلا را امن کرد و زندگی سوری ها  را سامان بخشید بسیار سنگین و تحملش دشوار است.
این جوانان معتقد هستند: بزرگ مردی که پیکرش در شهرهای مذهبی کربلا،نجف،کاظمین ،مشهد و استان های خوزستان،تهران  ووو ساعت های بر فراز دست های مردم در میان ناله و شیون زنان و مردان ایران زمین تشییع می شود به راستی که سربلند دنیا و آخرت است.
جوانان گچسارانی می گویند: سردار دل ها بیش از چهل سال برای امنیت کشورمان ساعتی آسایش نداشت و به راستی که اخلاص،شجاعت و غیرت او مثال زدنی و سبب محبوبیتش شد.
همایش بزرگ سوگواری سردار سرافراز قاسم سلیمانی امروز دوشنبه در گلزار شهدای شهر دوگنبدان نیز برگزار می شود.
همچنینقرار است فردا سه شنبه هفدهم دی ماه آئین تشییع نمادین سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شود.
امام جمعه شهر دوگنبدان در این باره می گوید: وداع تاریخی مسلمانان ایرانی و غیر ایرانی  در شهرهای ایران و عراق اوج تجلی عشق و ارادت مردم به سردار حاج قاسم سلیمانی است.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی افزود: امروز به برکت خون این خدمتگذار صدیق همه مردم ایران از گروه های سیاسی،مسئولان و سایر شهروندان همصدا شده اند.
وی بیان کرد: به شهادت رساندن سردار سلیمانی و یارانش اقدامی تروریستی و محکوم است.
وی تاکید کردند: انجام این اقدام تروریستی نشانه عمق دشمنان با نظامی جمهوری  اسلامی ایران است.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

شهادت مالک اشتر زمان لرزه بر تن دشمنان انداخته است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه امروز همه مظلومان عالم در سوگ حاج قاسم سلیمانی گریانند، گفت: شهادت مالک اشتر زمان لرزه بر تن دشمنان انداخته است.
شهادت مالک اشتر زمان لرزه بر تن دشمنان انداخته است/ لزوم نهادینه شدن تفکر حاج قاسم در جهان اسلام
 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز گردهمایی هیات مذهبی گچساران به مناسبت برگزاریمراسم  عزاداری  ایام دهه فاطمیه و اجتماع بزرگ مردم گچساران در سوگ شهادت مالک اشتر زمان حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.
 در این نشست حجت الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی با تسلیت شهادت این سردار بزرگ جهان اسلام گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی این مرد بزرگ لرزه بر تن دشمنان ما انداخته است.
وی با بیان اینکه آنها امروز بیش از گذشته ترس و دلهره دارند، افزود:مطمئن باشید  که گریه‌های مقام معظم رهبری بی پاسخ نخواهد ماند.
 رئیس تبلیغات اسلامی گچساران ادامه داد: آن چیزی که سردار قاسم سلیمانی را این‌گونه محبوب کرد و امروز دنیای اسلام در سوگ او عزادار هستند تقوا بود که او را مردی خدایی کرد.
ملکوتی با اشاره به اینکه او مردی محجوب بود که در اوج اقتدارش انسانی افتاده بود، ابراز کرد: ایشان در آخرین نامه‌اش نوشته است خداوندا مرا پاکیزه بپذیر و چه زیبا گفته است قبل از شهادتش و این یعنی اخلاص.
وی عنوان کرد: شهید سردار قاسم سلیمانی همواره به دنبال حق بود و این ارتباط او بود که وقتی می‌گفت داعش تا سه ماه دیگر باید نابود شود و مشاهده کردیم که انجام شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه امروز شخصیت بزرگی را از دست داده‌ایم و مشاهده می‌نیم که همه مظلومان عالم در سوگ او گریانند، خاطرنشان کرد: ما باید از حرکت سردار سلیمانی درس عبرت بگیریم و از امروز باید تفکر حاج قاسم در همه جا نهادینه شود.
ملکوتی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی به ما آموخت که در جایگاهی هستیم باید خدمتگذار مردم باشیم و مشاهده کردیم وقتی که ایشان  از سوریه و کربلا بازمی‌گشت در زمان بروز سیل در استان خوزستان به کمک این مردم خوزستان رفت.

مسابقه دلنوشته «من هم یک قاسم سلیمانی هستم» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
رییس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقه دلنوشته با موضوع «من هم یک قاسم سلیمانی هستم» بین دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی این استان برگزار می شود.  
سید نظام مرادی اظهار داشت: مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه شامل ثبت احساسات و اندیشه ‌های دانش ‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مورد شهید سردار سلیمانی و الگوپذیری هر چه بیشتر آنان از اوست.
وی افزود: این مسابقه در قالب پویش فرهنگی «سپاس سردار» و به همت سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.   
رییس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ابعاد شخصیتی و سیره زندگی شهید سردار سلیمانی یک الگوی تربیتی برای دانش آموزان کشور و این استان است.
‌مرادی عنوان کرد: دانش ‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد باید دلنوشته های خود را به صورت دستی و در برگه آچهار و ۱۲ سطر نوشته و تا ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸ از طریق مربیان پرورشی و فرهنگی مدارس محل تحصیل به سازمان دانش‌ آموزی شهرستان یا منطقه ارائه دهند.
وی ابراز داشت: سازمان دانش‌ آموزی ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی کهگیلویه و بویراحمد با ارزیابی آثار دریافتی سه اثر را از هر دوره تحصیلی انتخاب و تا ۱۰ بهمن ‌ماه امسال به سازمان دانش ‌آموزی این استان ارسال می کند.
‌مرادی گفت: سازمان دانش‌ آموزی کهگیلویه و بویراحمد این ۹ اثر منتخب را به صورت تایپ شده در قالب WORD تا ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ به سازمان دانش‌ آموزی کشور ارسال خواهد کرد. 
وی اظهار داشت: ‌سازمان دانش ‌آموزی کشور اقدام به چاپ یک کتاب از دلنوشته های برتر و رونمایی از آن در چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی (۲۲ بهمن ماه امسال) می کند.  
مرادی افزود: اسامی برگزیدگان کشوری این مسابقه به استان ها اعلام و در آیین هایی با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده از آنان تجلیل می شود.

هنرمندان کشور بمناسبت شهادت سردار سلیمانی نمایشگاه گرافیک در یاسوج برپا کردند 
رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان کشور بمناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی امروز سه شنبه نمایشگاه گرافیک با عنوان «حریم پایداری» در شهر یاسوج مرکز این استان برپا کردند.
محمدشریف اسلامی اظهار داشت: ۲۰ اثر گرافیک از هنرمندان مرد و زن نقاط مختلف کشور در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
وی افزود: این نمایشگاه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برپا شده است.
رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آثار گرافیکی عرضه شده در این نمایشگاه به صورت پوستر است.
اسلامی عنوان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته و تا ۲۳ دی ماه ۱۳۹۸ آماده بازدید قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد است.
وی ابراز داشت: زمان بازدید از این نمایشگاه ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر خواهد بود.

سردار سلیمانی؛ اسوه ایمان و ترییت یافته مکتب مقاومت
سردار سلیمانی اسوه ایمان و ولایت پذیری و از تربیت شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود.
مراسم تشییع نمادین پیکر سپهبد سلیمانی امروز در شهر دوگنبدان برگزار شد .
راهپیمایان در این مراسم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، جنایت تروریستی آمریکا را در به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی و همرزمانش محکوم کردند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با بیان اینکه امروز استکبار نماد ادعای فرعونی است که می خواهد انسانها در برابرش کرنش کنند که این همان نگرش طاغوت است گفت: تطهیر از شرک یعنی ایستادن در برابر قدرت‌های بزرگ، سلام و بر تو ای مرد بزرگ که جانانه و شجاعانه مقابل شرک ایستادید و اگر انسان در مسیر حق گام بردارد می‌تواند هم‌چون قاسم سلیمانی در مقابل ظلم بایستد.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی افزود: یکی از عناصر مقاومت، عدالت و جبهه استکبار جبهه فسق جهانی است و درود خدا بر سردار سلیمانی که با عدالت، پاکی، صداقت، ادب و محبت در برابر فساد و ظلم ایستادگی کرد.
وی گفت: انسانی که می‌خواهد در جبهه مقاومت نقش آفرینی کند باید انسانی پاک و باتقوا باشد .
ملک حسینی افزود: اگر در جامعه تشتت و تفرقه‌ای باشد، پس بدانید گرایش به خط انقلاب و ولایت هم نیست و درود خدا بر این مرد بزرگ‌ که در همه عرصه‌های حیاتش رمز وحدت بین مردم و نیروهایش بود.
نماینده مردم استان در خبرگان رهبری گفت: امروز عزیزی را از دست دادیم، سری قطع شد و میلیونها انسان سربلند شدند و خونی ریخته شد تا اقیانوسی از خون‌ برای جانفشانی در مقابل استکبار شکل بگیرد.
وی افزود: جامعه ای که در آن جهاد در راه خدا باشد، آن جامعه هرگز رنگ ذلت را نمی بیند و در‌ برابر دشمن مقاوم است.
ملک حسینی بیان کرد: درود بر مردان این دوران که به امر رهبرشان به جنگ تفاله‌های عباسی و اموی و نیز به جنگ تفاله‌های یهود و صهیونیست می روند و رنج ها را به جان می خرند تا امنیت جامعه را صیانت کنند.
نماینده مردم استان در خبرگان رهبری گفت: سردار سلیمانی اجر سالها اخلاص و عمل صالحش را با شهادت گرفت، شهادت کرامت یک انسان است و امروز شما مردم با قلب‌های پاکتان انسانی را بدرقه و تشییع می‌کنید که عزت و آبروی جامعه اسلامی است.
وی افزود: مردم از مسئولان خدمت می خواهند و مسئولان‌ باید به مردم خدمت کنند چرا این مردم همیشه در صحنه هستند و مردم نشان دادند که شهید سلیمانی مرد خدمت بود.
ملک حسینی گفت: تدبیر می‌تواند در برابر تهدید‌ها و تحریم‌ها قدم علم کند و مردم نشان دادند که برای حمایت از نظام و انقلابشان ایستاده اند.
وی افزود: امروز مقاومتی که از ایران آغاز شد محدود به برخی از مناطق نیست بلکه در کل منطقه فراگیر شده است و فرداها‌ نیز در تمامی دنیا شاهد فرهنگ مقاومت و فروپاشی قدرت آمریکایی ها خواهید بود.
ملک حسینی گفت: این یعنی ارزشی است که خداوند به خون شهدا می دهد و این اتحاد و انسجام اجتماعی را باید قدر بدانیم چرا که انتخابات نزدیک است و نباید توهین ها و تحقیرها و حرف‌های ایل گرایانه باز این انسجام و وحدت را بشکند و مبادا بی ادبی و رعایت نکردن اخلاق اجتماعی این انسجام را از هم فرو پاشد.
وی عنوان کرد: بیاید متحد و منسجم کنار هم باشیم چرا که مردم خوب می فهمند و در یک جامعه اگر حرمت انسانها حفظ نشود حرمت هیچ انسانی هم حفظ نمی شود.


تشییع نمادین پیکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی

مراسم تشییع نمادین پیکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز در دهدشت نیز مملو از حضور مردم ولایی و انقلابی بود که یکصدا درخواست انتقام سخت را فریاد می زدند.
حضور پرشکوه مردم دهدشت،اعم از زن و مرد،پیر و جوان در این آیین نشان داد که  عشق به سردار سن و سال نمی‌شناسد.‌
در این آیین جوانان و بسیجیان شهر دهدشت با به آتش کشیدن پرچم امریکا و اسرائیل جنایتکار تنفر خود از این دو کشور را نشان داددند و مداحان اهل بیت نیز درسوگ سردار دل‌ها برای مردم نوحه سرایی کردند.
 







 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جای جای خاک ایران ملک سلیمان است که سلیمانی هارادرخودجای می دهد که از معنویت سرشاراند!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1