تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۳۳
کد مطلب : ۴۱۵۳۹۸
بر اساس مشاهدات و احتمالات؛

رفتار شناسی زارعی، درخشنده‌پور، بهرامی، رمضانی و روشنفکر

۷۸
۹
رفتار شناسی زارعی، درخشنده‌پور، بهرامی، رمضانی و روشنفکر
کبنا ؛نام نویسی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به پایان رسید. آیا سرمای اسفند 98 را برگزاری انتخاباتی پرشور، گرم خواهد کرد؟ این پرسشی است که این روزها همه از هم می‌پرسند؟ نیامدن ستار هدایت خواه و ثبت نام او در حوزه انتخابیه تهران تقریباً همه معادلات را تغییر داد. مهره مهم و کلیدی اصولگرایان که به هر دلایلی ترجیح داد به تهران کوچ کند.
خیابان گلستان 14 که ساختمان فرمانداری در آن بنا شده، این روزها ردپای مردان سیاست بویراحمد بود که گاهی حرکت‌های دیپلمات و گاهی هم پوپولیستی آنها نمایان بود.
غلام محمد زارعی، محمد بهرامی و مهدی روشنفکر چهره‌های بودند که نامشان را (15 آذر ماه 98) برای انتخابات یازدهم مجلس به ثبت رساندند. شاپور رمضانی (16 آذر ماه روز دانشجو) و نستور درخشنده پور (14 آذر ماه 98) نام نویسی کردند.
بعد از حضور و ثبت نام «اردوان ایزدپناه» (10 آذر ماه 98) با کت و شلوار سیاه و پیراهن سفید که چراغ انتخابات مجلس شورای اسلامی را در حوزه بویراحمد و دنا روشن کرد، ایزدپناه زخمی بر لب داشت، او احتمالاً استرس این رقابت نفس گیر را داشت. حضور نستور درخشنده پور، شاپور رمضانی، محمد بهرامی، غلام محمد زارعی و مهدی روشنفکر در روزهای پنجم و ششم شعله انتخابات را شعله ور تر کردند.
روز پنجم (14 آذر ماه 98) نستور درخشنده پور با همراهی همراهانش که عمدتاً از بزرگان ایل بزرگ تامرادی بود، تا درب فرمانداری بویراحمد آمدند. او کت و شلوار «مارک» با رنگ طوسی پوشیده بود که لوگوی شرکت شهرک جدید علوی بندرعباس بر آن حک شده بود. درخشنده پور شال گردن دیفکتو هم انداخته بود.
او به سبک دیپلمات‌ها یک دکمه کتش را بسته و دکمه دیگری را رها گذاشته بود. درخشنده پور خودش را «ریلکس» نشان می‌داد. رد کردن دانه‌های تسبیح نشان از فکر پر مخاطره‌اش داشت. قدم‌هایش را طوری بر می‌داشت که جمعیت پشت سرش هم بتوانند او را همراهی کند. تعدادی از کلاه نمدی‌ها او را همراهی می‌کردند. بعد از اینکه زیر قرآن او را عبور دادند، به محل ثبت نام رفت. و حدود دو ساعت ثبت نام او به طول انجامید.
درخشنده پور تسبیحی کوتاه با نخ سبز در دست و دو انگشتر بر انگشتانش داشت و عینکش را بر روی جیب کت «مارک» و طوسی رنگش انداخته بود. او لبخند می‌زد و خیلی آرام و گاهی هم جدی سلام می‌داد. پشت میز کاربر ثبت نام انتخابات که می نشست جدیتش را داشت و گاهی هم با انگشت اشاره اطرافیانش را می‌خواست. او به خوبی فضا را مدیریت می‌کرد. و نمی‌خواست چیزی از دستش برود. وقتی نوبت به سئوال خبرنگاران رسید، در جایگاه ویژه مصاحبه خبری حاضر شد. او بدون هماهنگی قبلی با کسی وارد گفت وگو با نمایندگان رسانه‌ها شد و هر کس هر سئوالی که می‌خواست، می‌کرد. در یک جا از سئوال خبرنگار کبنا نگران و کمی لحنش را تند کرد. اما بعداً از وی دلجویی کرد.
درخشنده پور خیلی جنتلمن و خوش پوش بود و همه سئوالات را مفصل پاسخ می‌داد. و نهایتاً آن حرفی را که باید می‌زد، زد و گفت: مردم نباید از چاله به چاه بیفتند.
مهدی روشنفکر نیز با همراهی همسرش «فروزان پارسانسب» وارد فرمانداری بویراحمد شد. فردی با دوربین عکاسی و فیلمبرداری او را همراهی و تمام حرکاتش را ثبت می‌کرد. «حبیب» داماد و «احسان» برادرش هم بودند. خیلی‌ها تصور می‌کردند که روشنفکر با حضور جمع زیادی از هوادارانش تا محل فرمانداری می‌آید. اما او به فکر مشاورانش گوش داد و با همسرش آمد، تاکتیک خود را تغییر داد و تنها [خانم] را به سیاسی‌ترین آوردگاه بویراحمد و دنا آورد. حرکت‌هایش معنادار بود. لبخند می‌زد، آرام جلو می‌رفت. ثبت نام او هم طول کشید. روشنفکر مثل نستور درخشنده پور با مدرک کارشناسی ارشد ثبت نام کرد.
 حرکت‌های او از قبل گویا تمرین شده بود. روشنفکر بعد از ادای احترام به شهدای گمنام و آرامگاه آیت الله ملک حسینی (ره) نماینده سابق ولی فقیه در استان در فرمانداری حاضر شد.
او خیلی جدی سلام می‌داد و با همه سلام و احوال پرسی می‌کرد. خشک راه می‌رفت و سلام می‌داد. حرکت اضافی نداشت. کت و شلوار تیره و چهار خانه پوشیده بود. بعد از احوال پرسی با تمام کاربران و اعضای ستاد انتخاباتی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا پشت میز ثبت نام نشست.
 «فروزان پارسا نسب» کنارش جلوس کرد و کاملاً حواسش جمع بود و تمام حرکات «روشنفکر» را زیر نظر داشت.
 روشنفکر روز جمعه را برای ثبت نامش انتخاب کرد، روزی که برای ایرانیان تعطیل است و معمولاً کنار خانواده بودن مهمترین کارکرد آن است. نماز جمعه جزء شعائر الهی در این روز به شمار می‌رود. هر چه که بود او تصمیم گرفت در این روز بیاید آن هم بدون حضور هوادارانش.
او بعد از ثبت نامش طبق معمول به جمع خبرنگاران آمد، با تعارف نمایندگان رسانه‌ها در جایگاه خبرنگاران قرار گرفت. خانمش نیز در جایگاه خبرنگاران کنار او نشست. یکی از خبرنگاران سئوالاتی که به نظر می‌آمد از قبل آن را روی کاغذ آماده کرده بود، پرسید. روشنفکر هم پاسخ‌هایش را دقیق داد. به نظر می‌آمد، مشاورین روشنفکر از قبل برای این نشست خبری برنامه ریزی کرده بودند. کاری که از نظم و دقت آنها نشأت می‌گیرد. روشنفکر در این نشست یک هدف را دنبال کرد و آن اینکه من طایفه گرا نیستم. او گفت: 50 درصد از ساکنین زادگاهم به دو نماینده رقیب من در دوره گذشته رأی دادند، در حالی که از زادگاه رقبای من به تعداد انگشتانم به من رأی ندادند. او این را هم گفت:  اگر کسی در زادگاه و خانواده‌اش مقبولیت نداشته باشد باید به عنوان اشکال از آن یاد کرد. 
خانم «مهدی روشنفکر» هم در این نشست تنها به سئوالی که به نظر می‌آمد، از قبل با او هماهنگش کرده بودند، پاسخ گفت و بیان کرد: زنان از صدر اسلام در امورات اجتماعی و سیاسی مشارکت داشتند و هر جا هم موفقیتی بوده، زنان نقش پررنگی ایفا کردند. و اگر جریان ندای وحدت پیروز شود، مطالبات زنان را پیگیری خواهیم کرد.

روشنفکر در نهایت هم عکس یادگاری با رسانه‌ها انداخت. او مدیریت شده به فرمانداری آمد و رفت. و اجازه نداد که حواشی احتمالی بر متن غلبه کند.
محمد بهرامی سیف آباد بعد از ادای احترام به شهدا و زیارت امامزاده و عبور از زیر قرآن، با همراهی طیفی از جوانان و اقشار مختلف مردم به فرمانداری بویراحمد آمد. فرزند بهرامی نیز در جمعیت پیدا بود. بهرامی کت و شلوار اتو کشیده، طوسی رنگ و پیراهن روشن به تن کرده بود. مرتب به افرادی که می‌رسید، سلام می‌داد. بر خلاف رویه سایر کاندیداها، اول پاسخگوی خبرنگاران بود، بعد به محل ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس رفت. بهرامی هنرمندانه رفتار می‌کرد. او تلاش کرده بود که بیشتر جوانان از هر طیفی کنارش قرار بگیرند. گاهی برای مدیریت فضا همراهانش را فرا می‌خواند و در گوش آنها چیزی می‌گفت.
بهرامی در پاسخ به سئوالات خبرنگاران دقت لازم را داشت و کامل پاسخ می داد. او هیچ رفتار تنش زایی با خبرنگاران نداشت و گفت: من به رسانه‌ها خسته نباشید می گویم و همه باید در مقابل مردم کاملاً پاسخگو باشد.

غلام محمد زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا در گلزار شهدا یاسوج به شهدا ادای احترام و سخنرانی کرد. جمعیت قابل توجهی از هوادارانش جلوی فرمانداری بویراحمد ایستاده بودند. او در میان هوادارانش و با شعارهای «یا زهرا» (س) خودش را به درب فرمانداری رساند. مثل همیشه لبخند روی لبش، به همه تک به تک دست می‌داد و گاهی هم روبوسی می‌کرد. می‌خندید و سلام می‌داد. کارهایی که فقط از زارعی بر می‌آید. او در سلام کردن افراد برایش فرق نداشت. به هر کس که می‌رسید به گرمی سلام می‌داد. افراد زیادی دور او را می‌گرفتند. گاهی هم با گوشی همراه از زارعی عکس و یا فیلم می‌گرفتند. ثبت نام زارعی حدود یک ساعت به طول کشید. هر کس به او سلام می‌داد. زارعی از سر جایش بلند می‌شد و سلام می‌داد و گاهی آنها را می‌بوسید.
هنگام کنفرانس مطبوعاتی خبرنگاران هر سئوالی که به نظرشان می‌آمد، می‌کردند و زارعی با شیوه دیپلمات‌های خبره، بدون اینکه ذره‌ای اخم در صورتش باشد، پاسخ می‌داد. بعد از اتمام مصاحبه مطبوعاتی با بچه‌های خبرنگاران یکی یکی خش و بش می‌کرد. عکس یادگاری انداخت و بعد از اینکه چند نفر ارباب رجوع را پاسخ داد، از فرمانداری خارج شد.

شاپور رمضانی استاد دانشگاهی که حضورش در فرمانداری کاملاً متفاوت بود. نه از مقام زن استفاده کرد و نه از ارزش‌های جامعه اسلامی به نفع خودش بهره برد. او تنها آمد، با رعایت قانون، کت و شلوار سیاه اتو کشیده که اتوی شلوارش برنده بود. پالتو بارانی پوشیده بود و چتر سیاهی که در دست داشت. استاد دانشگاه بود. نه سلام کردنش را تمرین کرده بود نه حرف‌هایش را. 16 آذر ماه آمد که روز دانشجو نام داشت. او روز آزادی خواهی و استبدادستیزی را برای ثبت نام در انتخابات مجلس انتخاب کرده بود. هم با رفتارش روز دانشجو را پاس داشت و هم نشان داد، استادی هست که علم، دانشگاه و دانشجو و مقام آنها را می‌شناسد.
رمضانی احتمالاً حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. او وقتی پا به محیط فرمانداری گذاشت در دستش چتری بود، احتمالاً به نشانه اینکه من چتری خواهم بود برای محافظت و اجرای دقیق قوانین. پوشه‌ای حاوی مدارکش جهت ثبت نام هم در دستش بود. بر خلاف محمد بهرامی، مهدی روشنفکر و نستور درخشنده پور و غلام محمد زارعی که پوشه مدارکشان را کسان دیگری برای آنها آورده بود. چرا که وقتی به محیط فرمانداری وارد شدند، در دست‌هایشان حتی برگ کاغذی نبود.
رمضانی برای خودش نوچه نتراشیده بود او بار خودش را بر دوش خودش گذاشت، شاید اینطوری می‌خواست، بگوید که من بار شماها [مردم] را هم بر می‌دارم. نه اینکه به نام مردم بار مردم را بیشتر خواهم کرد. کاری که عده‌ای بر سر فرهنگ و اقتصاد جامعه آوردند.
 رمضانی وارد محل ثبت نام شد به همه بلند سلام داد، دست برای همه کاربران تکان داد و خیلی تمیز و اتوکشیده نشست، جلوی کاربران، همه مدارکش را به ردیف و منظم در پوشه‌ای به همراه خودش داشت. طوری که برخی از کاربران به او می‌گفتند، خدا شما را خیر بدهد. او همه چیز را به همراه خودش آورده بود. لازم نبود که مانند سایر نامزدها به دنبال مدرک یا کاغذی بگردد. نظم و انضباط کاملاً در پوشه رمضانی حاکم بود. کفش‌های رمضانی واکس زده بود. او کاملاً ست کرده بود. لباسش مشکی و پیراهنی سفید با روان‌نویسی روی جیب آن. و شاید تنها عیب کارش شناسنامه وی که المثنی و طرح قدیم بود، که طبق بخشنامه جدید قابل پذیرش در ادارات نیست.
خبرنگاران در سئوال از «رمضانی» هیچ محدودیتی نداشتند، همانند زارعی، بهرامی، منتظریان و ... او در مقابل هیچ سئوالی بر آشفته نشد. و خبرنگاری را هم برای سئوال کردن از خود اجیر نکرده بود.
 این بود داستان نام نویسی از نامزدهای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.
آنچه که در بالا خواندید، برداشت‌ها و نظر نگارنده است که هنگام ثبت نام نامزدها مشاهده کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

seyed
Iran, Islamic Republic of
افتضاح تر از اين نميشد گزارش داد
جا داره بيشتر رو شيوه نگارش كار بشه
خيلي ضعيف و نا اميد كننده
كت و شلوار و رنگش و نخوه اتو يعني چي
علی
Iran, Islamic Republic of
نحوه بیان این تحلیل بطور فاحشی مغرضانه است
سپنتا
Iran, Islamic Republic of
درود کبنا. کاش رمضانی زودتر پا بمیدان میگذاشت و کاش با هماهنگی با سید اصلاحات (موسوی) می امد
دانشی
Iran, Islamic Republic of
دروود بر رمضانی که با صداقت و تفکر نوش همه را شیفته خود کرد
علیرضا حسین زاده
Iran, Islamic Republic of
درود ای آزاد مرد...
به گذشته ات که نگاه میکنم امید را در آینده جستجو میکنم.
نه امیرکبیر می خوانمد، نه میرشکار و نه.....
اما همراه مردم، فرزند بویراحمد و دنا و ایران فریادت میزنیم تا صدای رسای مردمت برای مبارزه با فساد و تبعیض و رانت و .... باشی!
درود بر دکتر شاپور رمضانی
مهندس علیا
Iran, Islamic Republic of
درخشنده پور لایقه
کارای شاپور رمضانی خود نوعی از پوپولیست زیرکانه است
ممدمدی
Iran, Islamic Republic of
پوپولیسم
محسن
Iran, Islamic Republic of
این همه تذکردادن گفتن لکشرکشی نکنیداون وقت جناب زارع خودش نماینده قانون وهیچ احترامی برای قانون قائل نیست قشون کشی جلوی فرمونداری واقعنکه اینم ازنماینده بی قانون مادرودبرجناب رمضانی وروشنفکر که به قانون احترام گذاشتن وشلوغش نکردن
محسن
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا لشکرکشی واسه بالا بردن شور و هیجان انتخابات خوبه...این نشاقه علاقه و شورو شوق در مردم میباشد واسه آمدن و رای دادن
لیلا
Iran, Islamic Republic of
من به بهرامی رای میدم ولی ازرفتارروشنفکرخیلی خوشم اومدکه باهمسرشون اومدن وتواین جامعه مردسالاری به خانم هابهادادن
Iran, Islamic Republic of
کبنا برات متاسفم
Iran, Islamic Republic of
رقابت بین روشنفکروزارعی اگه اصولگراهابعد هدایت بیان سمت روشنفکرکه بااختلاف زیادی روشنفکرمیبره اگه هم بین کاندیدای خودشون پخش بشن که رقابت رقابت روشنفکروزارع سخت میشه
عسکری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر محمد بهرامی. پیروز این دوره انتخابات انشاالله از جریان اصلاحات و جناب دکتر بهرامی خواهد بود
موسوی
Iran, Islamic Republic of
دکتر رمضانی ادم ریاکاری نیست .هرکاری نمیکنه که رای بیاره.به قولی ایشان پوپولیسم نیست.آی مردم فریب رفتار کاندیدایی که می خوان دلتونو بدست بیارن نخورید.انتخاب درست کنید .به توانایی به شخصیت به بی کلک بودن یک کاندیدا رای بدید نه رای قومی قبیله ای یا به افرادی با رفتار عوام فریبانه
فردی از این مرز و بوم
Iran, Islamic Republic of
دروود بر دکتر رمضانی..فردی شایسته و کاردان
به امید سربلندی وموفقیت ایشان در تمامی مراحل زندگی....
علی
Iran, Islamic Republic of
نترس شجاع
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر منتظریان و درود بر درخشنده‌پور...
وحدت
Iran, Islamic Republic of
عزت از دسته‌ی بویراحمد را فقط درخشنده‌پور برگرداند
Iran, Islamic Republic of
بنازم روشنفکروکه لج همه رو درآورده
هیشکی حریف مردم نمیشه کبنا جان
Iran, Islamic Republic of
بعد از تایید صلاحیت ابروی خودتو میبری کبنا
مهدی حسینی
Iran, Islamic Republic of
رمضانی رو که می بینم
Iran, Islamic Republic of
افرادی که توهین میکنن دلیلشون ناکامی است؛ هرگاه در راه رسیدن به هدفشان ناکام شوند و نمی توانند به آن چیزی که می خواهند برسند یا چیزی را که می بینند، نمی خواهند، توازنشان بر هم می خورد و دست به رفتار خشونت آمیز می زنند که خشونت کلامی هم یکی از آن رفتارهاست. 
Iran, Islamic Republic of
کسی که برای خود احترام قائل است از گزند دیگران در امان است، او کتی را بر تن دارد که کسی را یارای پاره کردن آن نیست».
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم کبنا از کجا تغذیه میشی اما بدون
چرا و در چه حالات و شرایطی افراد به یکدیگر توهین می کنند و بازتاب های اخلاقی و اجتماعی توهین چه می تواند باشد.توهین ممکن است آگاهانه وکنترل شده، هدفمند یا بازتاب احساسات و اهداف نهفته افراد و غیر ارادی باشد. در هر دو شکل کنترل شده، هدفمند و غیر ارادی، توهین، مخاطب قرار دادن افراد دیگر با عبارات و اظهاراتی خلاف واقع یا اشاره به ویژگیها و اموری که بنا به عرف، عفت و هنجارهای اجتماعی بیان آنها پذیرفته و درست نمی باشد. توهین در تمام اشکال گوناگون مردود است. اگر فردی آگاهانه به دیگران توهین کند، این بدین معنی است که فرد هتاک بازخورد و عکس العمل مخاطبین خود را پیش بینی کرده و عمدا در پی یک هدف خاص می باشد که در این صورت آشکار خواهد 
شد که فرد هتاک فردی بسیار خود خواه، 
سود جو، منفعت طلب، بی رحم و...می باشد.
آگر فردی غیر ارادی به دیگران هتاکی کند این حاکی از این امر است که فرد هتاک:
1- کنترلی بر افکار، احساسات و رفتار خود ندارد. 2- دانش و توانایی بحث و استدلال برای برخورد و حل امور را ندارد. 3- فردی که فاقد کنترل بر افکار، رفتار و احساسات خود است و دانش، توانایی و خرد استفاده از استدلال برای قانع کردن مخاطبان و مخالفان خود را ندارد، یقیناً قابلیت تکرار رفتار اشتباه قبلی خود را دارد و می تواند به دیگران آسیب برساند، به همین دلیل چنین فردی به هیچ وجه صلاحیت ورود به نهاد مهمی چون مجلس را ندارد.
اگر فردی که هیچ مسئولیت اجتماعی، اجرایی، مدیریتی سیاسی ندارد، اقدام به هتاکی کند دایره، وسعت و پیامدهای آن محدود به محیط رفتار فرد هتاک می شود اما اگر فردی با مسئولیت اجتماعی، اجرایی، مدیریتی و سیاسی اقدام به هتاکی کند دایره، وسعت و پیامدهای آن بسیار گسترده خواهد بود و چگونگی و نوع برخورد جامعه و نهادهای قانونی با آن می تواند هنجار ساز رفتار اجتماعی تلقی شود. پس عاقلانه رفتار کن یامهدی
برداشت سیاسی
Iran, Islamic Republic of
اینکه در زادگاه کاندیدی دیگر کاندیدا رای بالا داشته باشد نشان از تشخیص هم ولایتی های کاندید در اصلح بودن رقیب دارد
برداشت سیاسی
Iran, Islamic Republic of
اینکه در زادگاه کاندیدی دیگر کاندیدا رای بالا داشته باشد نشان از تشخیص هم ولایتی های کاندید در اصلح بودن رقیب دارد
Romania
به دلیل اون اتهامی ست ک میگن روشنفکر رایش فقط طایفه ای ست چون اگه فقط طایفه اش همه رای بدن به هیچ باندی و جناحی و طایفه ای نیاز نداره ...چرا نمیگن رای زارعی یا بقیه طایفه ایست؟؟؟؟ فقط بخاطر تخریب دکتر روشنفکر لطفا دست بردارین از این تخریبا الان خوشبتخانه دکتر از همه ی طایفه ها و جناحها ارا دارن و فقط طایفه اش نیس
هادی
Belgium
😂😂😂با ایمیل جعلی اومدی کامنت میذاری
فک کنم اینجا هر کی در مورد روشنفکر نظر داده همش کار خودته😂
زنده باد دکتر درخشنده پور که همه به علم و سوادش ایمان دارند✌🏻
ممدمدی
Iran, Islamic Republic of
خدایی درخشنده یا روشنفکر قبول بشه برا ابد ازین شهر میرم.. زارعی رمضانی ایزدپناه بهرامی دهرابپور هر کدوم بشن فرقی نمیکنه اوضا اما این دوتا قبول شن.. فقط باید درریم..
ایل سترگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
درود و هزارن درود بر مسئول این سایت خبری که با زحمتهایشان مردم را برای انتخابی درست و از روی آگاهی آگاه میکنند.سپاسگذار
مجلس
Iran, Islamic Republic of
با این چیزایی که خوندم انگار درخشنده‌پور دو سرو سه گردن ازشون بالاتره...پس به نامبر وان ینی درخشنده رای میدم تا عذاب وجدان نگیرم
وحید از مارگون
Iran, Islamic Republic of
کبنا هرچه دلت ایخو بنویس. همی :و ، روشنفکر ایبینی چه سونامی راه ایندازه و شک نک برنده انتخابات با بیش از ۱۳۰ هزار رای
Iran, Islamic Republic of
سیت ایارن
Iran, Islamic Republic of
واقعا فرد تحصیل کرده با لیاقت و البته شجاعیه دکتر رمضانی
Iran, Islamic Republic of
تفاوت رفتار شاپور رمضانی با بقیه گویای همه ی تفاوت ها است.
Iran, Islamic Republic of
تنها اصلاح طلب واقعی رمضانیه بقیه کاندیدایی که به اسم اصلاح طلبی اومدن حتی نمیتونن یه تعریف از اصلاح طلبی بدن.
Iran, Islamic Republic of
اینطوری که شما تعریف ار رمضانی میدید لطبا از این به بعد بنویسد .... چندم هستن؟؟سلام و درود خدا بر او او خاندانش باد.خدا بیامرزه مرحوم عسکریان رو که چنین پرورش داد
Iran, Islamic Republic of
چرا همه رو با سیاست جلوه دادید رمضانی ساده...خود رمضانی هم برای جلب توجه تنها اومد اونم سیاستش بود....خوب یه دفعه میگقتی من طرفدار رمضانیم....چرا بقیه نماینده ها را میکوبونی که رمضانی بزرگ کنید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
منطقی بیانش کرد حالا شما حرص نخور لاغر میشی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
فقط استادم خودم .توانمند دانشگاهی
دنا
Iran, Islamic Republic of
اینا که هیچی نشده کل طایفشونو با خودشون آوردن یا خدا .....انتخابات ما شده قومی و قبیله ای
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
چه قلم بچگانه و ناشیانه ای
صالح
Iran, Islamic Republic of
چه متن زیبایی این نشانه ای از منظم بودن دکتر رمضانی هست .من به شخصه از وقتی که با ایشان اشنا شدم نظم و انضباط را در کاراشون به وضوح دیدم.ایشان خیلی جدی و قانومند هستن مرد قانون و عمل هستند.با اراده و مصمم. افرین به شما جناب آقای دکتر رمضانی که واقعان نشان دادین که چقد پایبند هستین
کاکان
Iran, Islamic Republic of
با سلام
مهندس تکنو کرات باید هم با کت مارک بیاد فرمانداری
مردی که ناجی بویراحمد و دنا خوانده میشود
مردی که به دنبال اشتغال جوانان و توسعه استان است
مردی که تجربه وارد میدان شده ..
و اگر خروجی شد منتظر ۸۰ هزار رای باشید
درود بر دکتر درخشنده پور
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
شما که به اسم کاکان نظر میدی
میشه لطف کنی بگی کاکان کیه که طرفدار درخشندیه
عبادی
Iran, Islamic Republic of
مرد واقعی اصلاحات ....یک رو ...توانمند .....صادق ...مردمی ....
مهیار
Iran, Islamic Republic of
درود بر کلامت ...درود بر صداقتت.
هدایتی
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی ک هدفمند و با تکیه بر توانایی خودش اومده ایشون هستن ...رای من ک فقط دکتر رمضانی
.ک .م
Iran, Islamic Republic of
دکتر شاپور رمضانی مردی است که با وجود هجمه‌های بی‌امان تندروها، هیچگاه موضوعی برای هجمه حتی به دروغ برای وی نیافتند. شخصیت رمضانی به گونه‌ای تعریف شده که حتی مخالفان و منتقدانش هم در برابر او سر احترام فرود می‌آورند. هم از خانواده‌ای اصیل است که اگر چه در طول سال‌های اخیر حرف‌های زیادی در دل نهان کرده اما به دلیل بزرگ‌منشی خود و خاندانش سکوت را بر هر مولفه‌ای ترجیح داده است.

آنچه میراث رمضانی است
جمله مشهور و منقلب کننده اوست . آمده کاری کنم تا بماند نه کاری کنم تا بمانم.
Iran, Islamic Republic of
یعنی اصلاحات واقعی کسی نیست جز رمضانی چون زیرو روش یکیه .بقیش دم از اصلاحات میزنن
Iran, Islamic Republic of
واقعا لیاقت دکتر رمضانی خیلی بالاتر از این چیزاست . امیدوارم که ایشون زبان‌مردم بویراحمد باشن چرا که کاملا با برنامه هستن و با بقیه کاندید ها متفاوت هستن .
سحر
Iran, Islamic Republic of
سلام نویسنده محترم اخه مگه میخاستی انشا بنویسی از کت شلوار و مارک و خنده عین رمان بود داستانت .درست بنویس از کبنا نیوز واقعا بعید بود اینگونه وصف
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر رمضانی مرد سیاست درود بر دکتر رمضانی مردیک رنگ ویک ندا با مردم مردی که تنها او صدای دل مردم رامی شنود اگر کسی بخواد برای این مردم کاری بکند کسی نیست جز این شخص ای مردم خواهش میکنم تصمیم درست رو انتخاب کنید
بابک
Iran, Islamic Republic of
سبک نوشتتون بسیار مفتضحانه و دور از ادبیات هست
ابوطالب
Iran, Islamic Republic of
درخشنده کت مارک به تن داشت🤣🤣🤣🤣
مهرزاد
Belgium
خب درست میگه کت و شلوار مارک،،،، این کجاش خنده دار بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
کبنا خاله زنک 😂 این مطلبو هیچ آدم موجه ایی کامل نمی خونه . تنها دو سه نفر خاله زنک 😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
روز دانشجو روز امریکا ستیزی است من در عجبم کسانی دم از این روز بزرگ میزنن .
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت نده با این همه د.
Iran, Islamic Republic of
این بیشترشبیه رمان میمونه این بچه بازیا چیه
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
درودبرزارعی زحمتکش وخاکی
Iran, Islamic Republic of
حتمن سی خوت تنازحمت کشیه ایما ک چی وش ندیم
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
درودهای بیکران بر کبنا به خاطر وقت گذاشتن برای مردم...زنده با درخشنده‌پور جنتلمن...نامبر وان
ناشناس
Romania
فقط حاج زارع یا زهرا یک بار دگر سربلند ش کن الهی آمین
مهرداد
Belgium
ایمیل جعلی😂😂😂😂
ناشناس
Romania
فقط حاج زارع یا زهرا یک بار دگر سربلند ش کن الهی آمین
Saeed
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر با ۱۳۰هزار رای .رکورد دار انتخابات
مردی از جنس مردم
ان شالله تا ۶ماه دیگه کبنا تعطیل خواهد شد
شیوا
Iran, Islamic Republic of
قلمت بسیار ضعیف و مغرضانه بود..کبنا باید با سیاست تر باشد.ن خاله زنک...کت و شلوار مارک.!!!!!
تامر
Iran, Islamic Republic of
چه جالب باکت وشلوار مارک اونم شهرک علوی
هرچند زیر ۱۰۰۰ رای بیشتر نداره ولی اگه بره مجلس ببینید با چه میاد
Belgium
اگه بره مجلس ببینیم با چی میاد یعنی چی؟؟؟؟😂😂😂
وقتی نمیدونی چی داری مینویسی مجبورت نکردن نظر بدی😂😂😂
حمید
Belgium
اگه بره مجلس ببینید با چی میاد یعنی چی؟؟🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
وقتی نمیدونی چی داری مینویسی مجبورت نکردن نظر بدی😂😂😂
بویراحمد خسته است
Iran, Islamic Republic of
بگذار بویراحمد از خستگی و روزهای ناامیدی و وارفتگی نجات یابد! بگذار کمی نفس تازه کنیم....تو را خدا
بویراحمد خسته
Iran, Islamic Republic of
با تو هستم زارعی!!!!!!
seyed hassan mousawi
Iran, Islamic Republic of
اقای رمضانیو‌ زیادی بزرگش نکنید مگه برادر زارعی نیست. یه مدت سرپرست دانشگاه نتونست دانشگاه رو اداره کنه حالا اومده دم از نمایندگی میزنه سوابق اجرایشو منتشر کنه لااقل بدونن برو همون دانشگاه تدریستو بکن اقای رمضانی
سینا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر درخشنده پور
Arman
Iran, Islamic Republic of
کی شمارو تحلیل گر کرده.. من بهتون صفر میدم
محمدآبسالان پاتاوه ایل بزرگ تامرادی طایفه قایدشیرو
Iran, Islamic Republic of
باسلام وعرض ادب واحترام؛متأسفانه بعضی هااومدن وبه بعضی ازکاندیداتورهامثل دکتردرخشنده پورودکترروشنفکرتوهین کردن،یه سوال ازتوهین کننده هادارم،تامرادی هاچه هیزم تری به شمافروختن که همه افتادنه دنبالشون،بدون درزدن واردخونه تون شدن،ازدیوارخونه تون اومدن بالا، مشکلتون باتامرادی هاچیه، شایدبتونم حلش کنم، تنهامشکل تامرادی هاازنظر بنده دل صافشونه، که رقیباشون ازهمین دل صافشون نهایت استفاده رومیبرن وتامرادی هارودرمقابل همدیگه قرارمیدن وباعث میشن که خودشون به برادرخودشون رای ندن، تاالان چهل سال نماینده ها میان ومیرن، ولی دراین چهل سال یه نماینده ازتامرادی ها نبود ونفرستادیم مجلس، دلیلش اینه که مابرادرخودمون تامرادی رورای بهش نمیدیم ولی اگه یه خویشی بایه ایل دیگه کرده باشیم واسه خاطر اون خویشمون رای به فلان ایل میدیم رای به برادر خودمون که ثبت نام کرده نمیدیم، به ولا قسم اگه تامرادی ها فقط خودشون رای به یه نفر بدن 100درصد پیروز انتخاباته، ولی متأسفانه بعضی ها ایل وطایفه شون روفراموش کردن ودر غار آنجلس به خواب رفتنه،ازدکترروشنفکرودکتردرخشنده خواهش میکنیم که ازروی عقل ومنطق تصمیم بگیرن وآبروی ایل وطایفه روباورود دونفری به صحنه نبرن، وبشینن جلسه ای تشکیل بدن ازسران تامرادی ویک نفر به صحنه انتخابات بیاد تابتونیم ازحمایت همه جانبه فرد انتخاب شده روبه بهارستان بفرستیم، اگه هردونفر به صحنه بیایین شکستمون قحطیه، ومطمعنن چهارسال آینده دوباره نفرات بیشتری وارد صحنه انتخابات میشن وتانسلهای نسل نتونیم نماینده بفرستیم مجلس... ای کاش ایل وطایفم بشینن واین توهین های بقیه ایلات به خودمون روببینن وفقط وفقط به نفرانتخاب شده تامرادی رای بدن. کوچک برادران تامرادیم محمدآبسالان ایل سترگ تامرادی طایفه قایدشیرو، اولادقایدشیرزاد،پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
ابسالان عزیز مگه تقصیر ما یه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1