تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۴۱۴۴۱۰
تجمع نیروهای اخراجی در محل دفتر نماینده ولی فقیه؛

نظر آیت الله ملک حسینی در باره اخراج نیروهای بیمارستان شهید جلیل

۳۲
۱
نظر آیت الله ملک حسینی در باره اخراج نیروهای بیمارستان شهید جلیل
کبنا ؛جمعی از نیروهای اخراجی بیمارستان شهید جلیل یاسوج با آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
به گزارش کبنا، در این دیدار که امروز (11 آبان ماه 98) برگزار شد، آیت الله ملک حسینی بعد از شنیدن مطالب معترضین خطاب به آنها گفت: نباید نام مقدس امیرالمونین(ع) و واژه عدالت را نزد ما مسوولان آورد چرا که باید با شنیدن نام آن حضرت و این واژه خجالت بکشیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: در مقامی نیستم که بخواهم قول 100 درصد به شما بدهم و لذا قبل از این که شما به ما مراجعه کنید با مسوولانی از جمله رئیس دیوان محاسبات، رئیس‌کل دادگستری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و فرمانده سپاه فتح رایزنی صورت گرفت و قرار شد که موضوع در شورای تامین مورد بررسی قرار گیرد.
آیت‌الله ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: عقیده دارم که اگر مسؤولان معتقدند که جذب فله‌ای صورت گرفته بنده با اخراج فله‌ای نیز مخالفم چرا که این کار بسیار بدتر از جذب فله‌ای است.
وی با بیان این که در هر صورت معتقدم که کار خلاف قانون غلط است یادآور شد: باید وحدت رویه در کشور مد نظر باشد چرا که قانون برای همه کشور است اگر در کشور جذب نیرو به صورت رقابتی بوده این جا هم باید به صورت رقابتی باشد.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به موضوعی مهم در همین خصوص اشاره کرد و گفت: اگر معلوم شود که از همه طوایف در بین نیروها وجود دارد گزینشی منصفانه است اما اگر گزینش‌ها خویشاوندی بوده و بسیاری از آن محروم شده‌اند تعارفی در کار نیست چرا که این قوم و خویش‌ بازی فردا موقعیت‌های دیگری در استان را هدر می‌دهد و بچه‌های همه ما و شما زیر چرخ بی‌عدالتی و بی‌قانونی له می‌شوند.
آیت‌الله ملک‌حسینی با تاکید بر این که چنین اقداماتی باید برای همه ادارات و دستگاه‌ها باشد افزود: به آن‌ها تذکر داده‌ام اگر قرار باشد قانون فقط برای بیمارستان جلیل اجرا شود و دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها و ادارات جور دیگری عمل کنند این کار معنی ندارد.
وی گفت: مسوولان می‌گویند چون در بیمارستان تازه تاسیس دکتر جلیل جذبی صورت گرفته باید در برابر چند هزار نفر دیگر جوابگو باشیم و لذا اگر قرار است نیرویی جذب شود باید در فضای رقابتی آزمون برگزار می‌شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان خطاب به معترضین گفت: آن‌هایی که اعتراض دارند هم از خود شما و منتسبان و خواهران و برادران و پسرخاله و پسر عموی خود شما هستند لذا نباید همه چیز را متوجه مسؤولان دانست و گناه را فقط به گردن آن‌ها انداخت.
وی با بیان اینکه اگر نسبت به یکدیگر خوش طینت بودیم اوضاعمان این گونه نبود افزود: آن‌ها تقصیر ندارند اگر شما 200 نفر اعتراض به اخراج خود دارید در مقابل آن‌ها هم می‌توانند فراخوان بزنند و 3000 نفر خواهان جذب در بیمارستان شوند.
آیت‌الله ملک‌حسینی ادامه داد: اجازه دهید در محیط آرام استاندار و رئیس کل دادگستری و فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و سایرین با حضور رئیس دانشگاه بنشینند و تصمیمی درست بگیرند البته نگاه به لیست نکنند و البته شاخص‌هایی تعیین کنند که چه کسانی می‌توانند بمانند بدون این که بدانند نام آن‌ها چیست و چه کسی هستند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس شاخص‌ها و قاعده باید به نیروها نگاه کنند و بگویند چه کسانی طبق قاعده می‌توانند بمانند.
وی در ادامه به اعتراض مسوولان اشاره کرد و با بیان اینکه اگر این اعتراض آن‌ها ثابت شود من هم طرفدار مسؤولان هستم افزود: می‌گویند برخی از نیروها تنها برای سابقه و پیشینه وارد شده‌اند تا بتوانند امتیازی برای آینده خود داشته باشند و کاری ندارند که حقوقی به آنها داده شود یا نه که اگر چنین چیزی اثبات شود اجازه نخواهم داد حقی از دیگران ضایع شود؛ نباید حق دیگران به خاطر ناز پرورده‌هایی ضایع شود که کس و کار داشته و در بیمارستان هم هیچ زحمتی نکشیده‌اند.
وی گفت: دفاع از حق این طور نیست که دفاع از لیست کرده باشم دروغ به شما نمی‌گویم و وعده بی‌خود نمی‌دهم هر کسی در بیمارستان زحمتی متقبل شده باید این زحمت آن‌ها جز شاخص‌های به کارگیری مد نظر قرار گیرد نه این که نازپروده‌ای که هیچ کاری در بیمارستان انجام نداه‌‌اند نظر قرار گیرد.
آیت‌الله ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: در بحث آزمون هم اگر روشن شد که در کل کشور آزمونی بوده از آن‌ها دفاع می‌کنم و اگر این جور نبوده نباید ژست بگیریم که می‌خواهیم در استان قانون اجرا کنیم.
وی یادآور شد: به مسؤولان گفته‌ام که در صورت برگزاری شورای تامین دو نفر نماینده نیروهای بیمارستان دکتر جلیل برای بیان دیدگاه‌های دوستان خود حتما در جلسه شورا حضور داشته باشند تا در فضایی آرام و منطقی موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
ملک‌حسینی از این عده نیروهای بیمارستان خواست تا بدون هیاهو و هرگونه جنجال مشکل خود را تنها از طریق مراجع قانونی پی‌گیری کنند تا حقی در این بین ضایع نشود. 
نام شما

آدرس ايميل شما

بچه کشاورز
Iran, Islamic Republic of
یعنی چه
از مظلوم حمایت کنند نه از کس و کار داران
خداشناس
Iran, Islamic Republic of
خداخیرتان دهد
واقعا برای یک استان که صددر صدی شیعه را به خودمان منتصب کرده ایم ناپسند وخدا راضی نیست بعد از یکسال نیروها رااخراج کنند
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
به به
گرفتم...
؟.................... افتاد؟؟
وحید از مارگون
Iran, Islamic Republic of
جناب ایت الله ملک حسینی واقعا اگر میخواهید مردم از شما انتظار داشته باشن . لطفا این قضیه را پیگیری کنید و بزارید اگر کسی خواست برسر کار برود باازمون برود نه بارابطه. نانشان قطع شد؟؟؟چه عیب دارد اینا نان دیگران راقطع کردن امدن اینجا بارابطه رفتند سرکار شما از مسولین بخوایید که آزمون برگزار بکنند نه استانی بلکه از طریق سازمان سنجش کم نیرو نمیخوان .امید به روزی که حق به حق دار برسه
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا از شما انتظار نمی رود اینگونه فرمایش کنید.
اگر از همه طوایف اند یعنی چه ؟
حرف قانونی بزنید .
حمیده سعیدی یاسوجی لر تبار
Iran, Islamic Republic of
چرت نگو مگه چی فرمودندحضرت آقا آیت الله حاج سید شرف الدین ملک حسینی چی حرف بی قانونی فرمودند!!!تو رو چه به قانون وقتی عقل تحلیل جمله رو نداری زبون به دهن بگیر و حرف نزن کاش میدونستم که آیا چند کلاس خوندی که از قانون داری میگی اصلا الفبای قانون چیزی بلدی!!!!!؟؟؟!!!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
مودب باش
Iran, Islamic Republic of
اگر قانون فقط برای بیمارستان جلیل اجراشود و دیگر ادارات جور دیگری ......
امیدواریم همه به قانون برگردند و نماینده ولی فقیه حرف قانونی بزند . اگر همه اختلاس کردند پس ما هم مجوز داریم ..
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت الله با تشکر از جنابعالی
در نامه و مجوز مربوط به این نیروها صراحتا به فضای رقابتی اشاره شده است.
بخدا بیکارانی که کسی را ندارند امیدشان به آزمون و فضای رقابتی است. این فضا را نماینده مجلس و مدیران بیمارستان ایجاد کردن. با اونا برخورد بشه و اجازه داده بشه تا فضا رقابتی بشه.
ممنون از شما
تد
Iran, Islamic Republic of
ازنما ینده ولی فقیه می خوام از کسانی که با پارتی بازی به بیمارستان رفتم دفاع نکنه . برین ببینم کی نامه به اینها داده لطفا سازمان بازرسی را دلسرد نکنید
Iran, Islamic Republic of
گزینش ازیک طایفه‌خاص حدود صد نفر
ازسادات محمودی‌صفرنفر
چقدرعادلانه؟
122
Iran, Islamic Republic of
مردم خواهان عدالتن نه دفاع از پارتی
Romania
همیشه ی گوشه
Iran, Islamic Republic of
جناب آیت الله اینا بنده خداها آخرین امیدشان در این دنیا فقط پیش شما بوده کجا تظمین میدهید بقیه ارگانها هم نیروی فامیلی و پسر خاله و عمو رو اخراج کنند اگه اخراج نکردن و فقط این بدبخت ها رو اخراج کردن چی آنوقت جنابعالی ناراحت نمی شوید پس رضای خداوند رو در نظر میگیرید خود پیش قدم بشید و کمک یار مردم بشید و نیروهای وابسته فله ای رو اخراج کنید و سلام این هم حرف حق
Iran, Islamic Republic of
همه باید قانون را رعایت کنیم،تا زمانی که زد وبندهای سیاسی نماینده مجلس و مسولین برای جذب نیرو هست،همین هست وبس...به داد بقیه جوانان که دستشان به هیچ جایی بند نیست برسید لطفا
Iran, Islamic Republic of
باید اخراج بشن من واقعا مدرک پزشکی دارم بیکارم // حقشان اخراج است . فردا فردا یکی یکی اینها را نیارن سرکار که خیانتی بزرگتر است
کارمند شاغل در ستاد علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
وقتی در علوم پزشکی استان از اشخاص عادل و قانونمند دفاعی نشد و آدمهای تسلیم نماینده ها شدن همه کاره پیش بینی می کردیم که چه بدبختی در انتظار مردم باشه. وقتی خود قانونگذاران بی قانونی کردند و حامی مدیران ضعیف و بی چون و چرا شدند و وقتی که/ دانشگاه علوم پزشکی بله قربان گو شد و همه چیز از دستش خارج شد و خاله خرزویی شد نتیجه این آوارگی و بیچارگی جوانان هست که همه توش موندن.
چرا مقصران اصلی این اوضاع علنی محاکمه نمی شن از نماینده و رئیس دانشگاه و رئیس بیمارستان و هرکی مقصر بوده تا درس عبرت بشه برای همه دستگاهها.
اکبر پورم معترضم و تا آخرش پیگیرم
Iran, Islamic Republic of
وقتی سیستمتون کر کدخدا دور کیبنو وابی و هرکی سی خو وابی هر معاون و هر مدیر و خود رئیس ایلامیتون شد آدم نماینده ها و هر چی دلشون خاس انجام دان الان بیان جواب مردمه بین. یزدانپناتون هم محلی امیدی وش نیس.
اسدی-لیسانس بیکار بی پارتی
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت الله و دوستان رسانه ها
از قانون ششم توسعه یعنی از سال 1396 باید هرنوع بکارگیری استخدامی شرکتی قراردادی با آزمون و فراخوان عمومی باشه. لطفا قانون پنجساله شش را همه بخونن.
اون رئیس دانشگاه و همدستاش در بیمارستان جلیل و پارتی بازان گردن کلفت که این همه مصیبت سی همه مون درست کردن باید جریمه و مجازات بشن نه هیچ جوان بیکاری.
علی بابا
Iran, Islamic Republic of
آقای آیت الله ملک حسینی . اگر اینها جذب نمیشدن عده دیگری جذب میشدن که این مصداق بارز بی عدالتی،هرج و مرج است، متاسفانه.
بینوا
Iran, Islamic Republic of

از مظلوم حمایت شود
Romania
انتظار از آیت الله ملک حسینی این بود واین است که:
ازاینها می پرسید شما با آزمون وگزینش به کار مشغول شدید؟اگر اینطور بوده باشد که باید از آنها دفاع می کرد
در غیر این صورت از بازرسی وشورای تأمین وعلوم پزشکی می خواست تا قانون عمل شود.
چون کسانی که حق شان ضایع شده زیاد هستند
Iran, Islamic Republic of
اول که کاش همون سال 97 همه با قاطعیت جلوی متخلفین در علوم پزشکی را می گرفتند و نمیزاشتن کار به اینجا برسه ولی حالا هم دیر نشده عین قانون بی کم و زیاد برای همه اجرا بشه.فقط هم بیمارستان جلیل نبوده این دو سه سال بیخ گوشمون در همین ستاد هم کلی آدم معلوم نیست چه جوری اومدن سرکار بیمارستان بی بی حکیمه و باشت را هم حتما رسیدگی کنن.
دوستان میگن بقیه سازمانها هم بازرسی بشه اما فکر نکنم هیچ دستگاهی به خرابی علوم پزشکی شده باشه
بیکار
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقا، جذب قومیتی نبوده بلکه سیاسی و بر اساس رای به نماینده بویراحمد بوده است.کسانی که به نماینده کنونی رای داده اند، توسط دفتر نماینده جهت جذب معرفی شده بودند واین عین بی عدالتی است.
Iran, Islamic Republic of
وای از این
الابرکت الله
Iran, Islamic Republic of
انتظار از نماینده ولی فقیه و همه مسولین دستگاههای نظارتی اجرای کامل قانون بدون هرگونه تعارف و محافظه کاری هست وگرنه نارضایتی و اعتراض بیشتر بالا خواهد گرفت و علوم پزشکی که باید حافظ سلامت مردم باشه می شه /
Iran, Islamic Republic of
صحبت های سید کاملا درسته ولی اگر قراره انهایی که بدون آزمون رقتند سرکار اخراج بشن باید دوره های گذشته که نمایندگان اصولگرا هم فله ای بردند اخراج بشن .خودشان به خودشان اعتراض میکنند وانچه بی عدالتی بوده خود هم انجام داده اند .
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
این نیرو ها همه با رابطه رفتن فله ای رفتن پس باید فله ای هم اخراج شوند قانون و شرع میگه با ازمون کسی بره سر کار تازه با ازمون سالم نه ازمون پولی دوستی نمایندگی و.... پس باید فله ای اخراج بشن و با ازمون برن سر کار وسلام
حسن
Romania
باسلام یه امار بگیرن ببینید اینا کین واز کجا اوردنشون .گناه هم از جناب اقای زارعی و تاجگردونه که به خاطر رای با اینده این بدبختا بازی کردن .دسته گلهای دکتر ایلامی شروع شده این اولیشه .
حسن
Iran, Islamic Republic of
آقا کدام مکتب گفته امتیاز برای یک گروه خاص
Iran, Islamic Republic of
پس نیروهایی که حاج عدل هاشمی برای دانشکده صنعت و معدن چرام معرفی کرد چگونه جذب شدند؟ یا نیروهای اداره برق؟ و هم اکنون معرفی 5 نفر نیرو به بیمارستان چرام؟؟؟ ترا بخدا همه این نیروها رو میشه مستقیم و از نزدیک و بصورت بازرسی میدانی دید.اصلا این استخدامهای فله ای دیگه اینهمه صغری کبری نداره.طایفه گری و پارتی بازی ریشه این استان رو خشک کرده ما جوانانی که کسی رو نداریم چکار کنیم. پای صندوقهای رای باشیم و فلان و بهمان...
Iran, Islamic Republic of
استخدام فله ای الان تو استان ما شده مث .ک فله ای هرکس به نماینده و حزب وصل باشه استخدام میشه دیگران هم باید نگاه کنند... تعجبم که اسم مسلمون رو رو خودمون گذاشتیم و اینقد پزشو میدیم.یه مسئول سالم اگه سراغ دارید معرفی کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1