تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۴۱۳۹۳۲
کبنا گزارش می‌دهد

واکنش روزنامه‌های ایران به دستگیری مدیر آمدنیوز

۲
۰
واکنش روزنامه‌های ایران به دستگیری مدیر آمدنیوز
کبنا ؛آرمان نوشت: سرانجام شخصي که به اسم افشاگري دست به انتشار دروغ‌هاي بي‌شماري در خصوص مسئولان و فعالان سياسي ايراني مي‌زد، در عملياتي پيچيده توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دستگير شد. روح‌ا... زم که روزگاري خود را عنصري مي‌ناميد که در تمامي ارکان نظام اسلامي نفوذ اطلاعاتي دارد و گفته مي‌شد که از سوي سرويس‌هاي اطلاعاتي کشورهايي نظير فرانسه، ايالات متحده، عربستان سعودي و رژيم صهيونيستي هدايت مي‌شود، در پايان کار فهميد که از مدت‌ها قبل در تور اطلاعاتي نيروهاي جمهوري اسلامي ايران بوده و حال بايد پاسخگوي اعمال و رفتار خود طي اين مدت باشد.
داستان آمدنيوز از کجا آغاز شد؟
روح ا... زم، فرزند محمدعلي زم از روحانيون سرشناس و رئيس سابق حوزه هنري است. زم بعد از حوادث 88 بازداشت شد و به زندان افتاد. پس از آزادي، به مالزي و سپس فرانسه رفت. او در سال 95 وبگاه و کانال تلگرامي آمدنيوز را تأسيس کرد و بارها در شبکه‌هاي تلويزيوني خارجي درباره اخباري که در اين کانال تلگرامي منتشر مي‌شود صحبت و از آنها دفاع کرد. آمدنيوز که با حربه افشاي اسناد سري و محرمانه پا به عرصه فعاليت عليه نظام جمهوري اسلامي گذاشته بود، در دي ماه 96 با حدود يک ميليون و چهارهزار نفر عضو، توانست از اعتراضات مردمي سوء استفاده کند و به ترويج خشونت بپردازد. البته زم مدعي بوده که کانال تلگرامي خود را به يک گروه از خبرنگاران محول کرده است، با اين حال در دي 96 به آموزش ساخت کوکتل مولوتف هم پرداخت. پس از اين ماجراها کانال تلگرامي آمدنيوز توسط تلگرام مسدود شد، دومين و سومين کانال نيز به‌دليل فعاليت همزمان از طرف تلگرام مسدود شدند و در نهايت چهارمين کانال، به اسم «صداي مردم» فعاليت‌هاي آمدنيوز را با حدود يک ميليون و صدهزار نفر عضو از سر گرفت. روح‌ا... زم در کنار فعاليت‌هاي خود در آمدنيوز از طريق مصاحبه‌ها با رسانه‌هاي مطرح دنيا هم ادعا مي‌کرد که اطلاعات فوق‌ محرمانه‌اي از دروني‌ترين لايه‌هاي قدرت در ايران دارد. برخي منابع خبري نيز از ارتباط اين کانال تلگرامي با سازمان‌هاي اطلاعاتي ترکيه، موساد و عربستان سعودي خبر داده بودند؛ خبرگزاري ميزان وابسته به قوه قضائيه مطرح کرده بود که کانال تلگرامي آمدنيوز از سوي اطلاعات و امنيت ترکيه کار مي‌کند و همچنين خبرگزاري فارس در چند گزارش از ارتباط زم و کانال خبري‌اش با ترکيه، موساد و عربستان سعودي نوشته بود. درباره محل اقامت دقيق زم در اين اواخر، اطلاعات دقيقي در دسترس نيست اما از آنجا که غالب مصاحبه‌هاي او با شبکه‌هاي خارجي از پاريس صورت گرفته است، به نظر مي‌رسد که همچنان در اين شهر زندگي مي‌کرده است. علاوه بر اين در اسفند 1397، مستندي با عنوان «ايستگاه پاياني دروغ» از صداوسيما پخش شد که در آن ادعا شد روح ا... زم بازيچه نيروهاي اطلاعات بوده است و درواقع نيروهاي اطلاعات، فردي را نزد او فرستاده بودند که مدعي بوده مي‌تواند اخباري سري در اختيار او قرار بدهد و زم نيز با او همکاري مي‌کند. گزارش کوروش2 در کانال خبري آمدنيوز، برگرفته از همين عمليات فريب است. بعد از پخش اين مستند بيش از پيش، از صحت و سقم اخبار اين کانال خبري کاسته شد. البته پس از پخش اين مستند، روح ا... زم با «ايران واير» مصاحبه و ادعا کرد که از اين عمليات آگاه بوده است و خود او چند ويديو از پشت صحنه مکالماتش با آن عامل دستگاه اطلاعاتي کشور، منتشر کرده است. حالا درحالي که حدود چهار سال از شروع به کار اين کانال تلگرامي و همچنين فيلتر شدن پيام‌رسان تلگرام که يکي از دلايل اصلي آن فعاليت‌هاي آمدنيوز بود، مي‌گذرد سازمان اطلاعات سپاه با انتشار بيانيه‌اي اعلام کرد که روح‌ا... زم را دستگير کرده است. سپاه پاسداران در اين اطلاعيه گفته است که توانسته «سرويس‌هاي اطلاعاتي دشمن» را در اين دستگيري شکست دهد و با ايجاد يک «عمليات فريب»، روح ا... زم را «به ايران هدايت» و او را بازداشت کند.
بيانيه سپاه
سپاه پس از دستگيري روح‌ا... زم در بيانيه‌اي خطاب به ملت ايران اعلام کرد: نامبرده به رغم اينکه تحت هدايت سرويس اطلاعاتي فرانسه و حمايت و پشتيباني سرويس‌هاي اطلاعاتي آمريکا و رژيم صهيونيستي و مرتبط با ساير سرويس‌هاي اطلاعاتي قرار داشت و به صورت شبانه‌روزي با روش‌هاي پيدا و پنهان و در پوشش‌هاي گوناگون و چند لايه‌اي مورد حفاظت قرار مي‌گرفت، در دام فرزندان ملت ايران در سازمان اطلاعات سپاه افتاد. در انتهاي اين بيانيه آمده است: با سپاس به درگاه کبريايي و آرزوي قبولي طاعات و ابراز ارادت عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) به ساحت مقدس شهداي کربلا در اين ايام نوراني و معنوي؛ اطلاعات تکميلي پيرامون اين عمليات بزرگ -که بيانگر شکست و جا ماندن سرويس‌هاي اطلاعاتي دشمن از قدرت اطلاعاتي سپاه است- و نيز شبکه پوششي گسترده و پيچيده مذکور، متعاقباً به استحضار ملت قهرمان و بصير ايران اسلامي رسانده خواهد شد. خبرگزاري مهر عنوان کرده است که روح‌ا... زم، خارج از ايران بازداشت شده و بعد از دستگيري، به داخل کشور هدايت شده است.
پايان داستان آمدنيوز
بعد از اعلام خبر دستگيري وي، بيانيه سپاه پاسداران درباره بازداشت وي در کانال خبري «صداي مردم» منتشر شد که نشان مي‌داد که اين کانال تلگرامي در اختيار اطلاعات سپاه قرار گرفته است. پس از آن تعداد اعضاي اين کانال خبري با سرعت زيادي کم شدند. همچنين هنوز چند ساعت از بازداشت وي نگذشته بود که کاربران در شبکه‌هاي اجتماعي اين موضوع را مطرح کرده‌اند که اعترافات زم بايد در صداوسيما پخش شود و همچنين او مي‌بايست، درباره منابع و افرادي که اطلاعاتي را در برخي نهادها در اختيارش قرار مي‌دادند، صحبت کند.
تقدير مسئولان از سپاه
به فاصله اندکي پس انتشار خبر دستگيري «روح ا... زم» مدير کانال تلگرامي «آمدنيوز» نمايندگان مجلس طي بيانيه‌اي از سپاه تقدير کردند. علي شمخاني نيز در اين خصوص اظهار کرد: «انتشار خبر دستگيري اعجاب‌آور يک عنصر پليد و معاند توسط سپاهيان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه بدون شک نمادغير قابل انکار اقتدار اطلاعاتي کشور و زبوني و ضعف سرويس‌هاي اطلاعاتي حريف و شايسته قدرداني و سپاس فراوان است اما به رسم و آيين پاسداري باز هم از خود نمي‌گوييم و با خدا نجوا مي‌کنيم».
دنيا دار مکافات است
محمدعلي زم نيز با اشاره به خبر دستگيري پسرش توسط نهادهاي اطلاعاتي اين دستگيري را «عقوبت» رفتارهاي روح‌ا... زم دانست و گفت: «دنيا دار مکافات و مجازات است؛ اين را خداوند متعال و همه بزرگان گفته‌اند. بالاخره اين دنيا، دنياي امتحان آدم‌هايي است که در آن زندگي مي‌کنند. خوب و بد بايد امتحان دهند و آنها که بد کردند مجازات شوند».
پایان زمزمه پلید«زم»
 سر شبکه سایت ضد انقلاب و معاند آمدنیوز طی «عملیاتی پیچیده و چند وجهی» از سوی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر شد. روابط عمومی کل سپاه پاسداران در بیانیه خود با اشاره به جزئیات دستگیری زم تصریح کرد: سازمان اطلاعات سپاه، در این عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و چند وجهی با به کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را  مدیریت کرد و  فریب داد و «روح ا... زم» سرشبکه سایت ضد انقلاب و معاند «آمدنیوز» را که در سال‌های اخیر با هدایت، تامین و پشتیبانی مستقیم آنان و نیز حمایت ضد انقلاب خارج نشین و عوامل داخلی آن ها، به عنوان یکی از آبشخورهای محوری دشمن، عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف افکنی در ارکان نظام اسلامی، ایران هراسی، دروغ پردازی، القای شبهه در نسل جوان نسبت به عقاید و باورهای دینی و تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت بار و تروریستی، ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور را اداره می‌کرد، به داخل کشور هدایت و بازداشت کند. این بیانیه افزود: نام برده به رغم این که تحت هدایت سرویس اطلاعاتی فرانسه و حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی و مرتبط با سایر سرویس های اطلاعاتی قرار داشت و به صورت شبانه روزی با روش های پیدا و پنهان و در پوشش های گوناگون و چند لایه ای مورد حفاظت قرار می‌گرفت، در دام فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه افتاد.  خبرگزاری فرانسه نیز در توئیتر خود در خبری فوری نوشت: ایران اعلام کرد فردی را که توسط دستگاه اطلاعاتی فرانسه هدایت می شده دستگیر کرده است. 
زم در کجا بازداشت شده است؟
 در همین باره یک کانال تلگرامی هم درباره جزئیات دستگیری زم مدعی شد که او و چند تن از همکارانش سفری به یکی از کشورهای همسایه ایران داشتند و در آن کشور او و همراهانش با تمام دستگاه هایی که داشته اند شامل تبلت، تلفن هوشمند، رایانه و... در اختیار پاسداران سازمان اطلاعات سپاه قرار گرفتند.  از سوی دیگر  به گزارش ایرنا، خبرگزاری مهر نیز نوشته است که روح ا... زم، خارج از ایران بازداشت و بعد از دستگیری، به داخل کشور هدایت شده است.پس از انتشار خبر دستگیری زم، کانال تلگرامی آمدنیوز هم خبر دستگیری او را منتشر کرد تا مشخص شود علاوه بر دستگیری ادمین این کانال، پاسداران گمنام امام زمان(عج) توانسته اند مدیریت و احتمالاً مرتبطان داخلی و خارجی این کانال را نیز شناسایی کنند و تحت رصد خود قرار دهند.   
اولین جمله زم پس از دستگیری
 پایگاه خبری راه دانا هم در خبری ادعا کرد: پس از به دام افتادن روح ا... زم توسط نیروهای امنیتی، وی خطاب به آن ها می گوید: قطعا شما از سپاه هستید...هیچ کس به جز سپاه پاسداران توان و قدرت دستگیری مرا نداشت! 
روح ا... زم کیست؟ 
روح ا... زم که پدرش از روحانیون شناخته شده است و در دهه 70 مسئول حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بود، از عناصر فعال در فتنه سال 88 بود که پس از محکومیت در دوره مرخصی از کشور گریخت و به فعالیت رسانه ای و تبلیغی علیه نظام پرداخت. او با راه اندازی کانال معاند آمدنیوز به درج اخبار کذب و جعلی درباره تحولات کشور و برخی مسئولان و دستگاه های کشور اقدام می‌کرد. او پس از فرار از کشور به مالزی و سپس به فرانسه رفت و اقامت این کشور را دریافت کرد. زم در جریان اغتشاشات دی ماه سال 96 نیز نقش فعالی داشت و به طور رسمی آموزش ساخت و استفاده از بمب های آتش زا و دیگر ادوات ممنوع را در کانالش منتشر می کرد. در آن مقطع زمانی با اعتراض علنی وزیر ارتباطات کانال او برای چند ساعت بسته شد اما با ساخت کانالی مشابه و انتقال اعضای کانال سابق به کانال جدید، به فعالیت های خرابکارانه خود به صورت آزاد در پیام رسان تلگرام ادامه داد. 
محمدعلی زم: در جریان جزئیات دستگیری پسرم نیستم
 از سوی دیگر حجت الاسلام محمدعلی زم پدر مسئول آمدنیوز هم در پاسخ به سؤال انصاف نیوز مبنی بر این که آیا در جریان آمدن فرزندش به ایران بوده است یا نه گفت:  من اصلا در جریان جزئیات نیستم و کلیت موضوع را هم از زیرنویس تلویزیون خبردار شدم. ما تقریبا با ایشان در این مدت‌ها حالت قهر داشتیم و گاهی نصیحت و پیغامی برایش می‌فرستادیم. 
استقبال فعالان سیاسی و رسانه ای از مأموریت موفق «اعجوبه های سپاه»
 انتشار خبر دستگیری روح ا... زم با واکنش های گسترده فعالان سیاسی و رسانه ای کشور مواجه شد. تعداد زیادی از نمایندگان مجلس در بیانیه ای از اقدام سپاه برای دستگیری این مهره خودفروخته قدردانی کردند. علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی هم در یادداشتی کوتاه تأکید کرد: انتشار خبر دستگیری اعجاب آور یک عنصر پلید و معاند توسط سپاهیان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه بدون شک نماد غیرقابل انکار اقتدار اطلاعاتی کشور و زبونی و ضعف سرویس‌های اطلاعاتی حریف و شایسته قدردانی و سپاس فراوان است اما به رسم و آیین پاسداری باز هم از خود نمی‌گوییم و با خدا نجوا می کنیم.
    واکنش های توئیتری
 برخی کاربران نیز با هشتگ های «بازهم سپاه» و «شکار زم» به این موضوع واکنش نشان دادند و از دستگیری زم توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی کردند. در ادامه برخی از توئیت های مرتبط با این موضوع را ملاحظه می کنید: * با دستگیری روح ا... زم حالا باید منتظر باشیم او منابع داخلی اش را لو بدهد! * کارِ بزرگ سازمان اطلاعات سپاه آن جایی بهتر فهمیده می‌شود که بدانید روح‌ا... زم تحت چتر امنیتی مستقیم سه سرویس اطلاعاتی فرانسه، آمریکا و اسرائیل بوده و سپاه او را بدون این که خودش و آن سه سرویس مقتدر! متوجه عملیات فریب شوند، به داخل ایران کشانده و دستگیر کرده است. * ممبرهای کانال آمدنیوز بعد از دستگیری روح ا... زم همش دارن لِفت میدن! همینا می‌خواستن تهران رو فتح کنن؟ ترسووووووهاااااااا * طرف، زمان جنگ سوار هواپیما می شه بره پناهنده بشه. اول پرواز خوابش می بره ولی هواپیما خراب می شه و برمی گرده تهران. تا پیاده می شه، شروع می کنه به شعار دادن علیه ج.ا. یهو می بینه چندتا پاسدار ریختن سرش. میگه هرکاری می خواهید بکنید فقط بگید پاریس رو توی والفجر چند فتح کردید! * کاربری هم با انتشار این تصویر نوشت: وقتی فکر می کنی تو فرانسه‌ای و جات امنه!!   

«آمدنیوز» در کنترل سپاه
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از گرفتار شدن «روح الله زم» سرشبکه سایت معاند و ضد انقلاب «آمدنیوز» در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه و دستگیری وی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این بیانیه با اعلام خبر عملیات دستگیری «روح الله زم» سرشبکه سایت ضد انقلاب موسوم به «آمد نیوز» طی عملیات پیچیده و حرفه‌ای سازمان اطلاعات سپاه، بر شکست و جا ماندن سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی سپاه تاکید شده است.
بنابه گزارش، متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف و عاشورایی ایران اسلامی!
در ایام پر شور و شعور اربعین حسینی و تجدید میثاق رهروان کربلا با آرمان‌های جاودان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که دشمنان امت اسلامی مقهور عظمت و شکوه راهپیمایی و اجتماع عظیم و میلیونی زائران، با حقد و حسد نظاره‌گر تجلی قدرت اسلام و جبهه مقاومت اسلامی شده‌اند؛ خدای بزرگ را شاکریم که در سایه الطاف خفیه و بیکرانش، پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه را یاری بخشید تا یکی از سرشاخه‌های سراب رسانه ای دشمن و جنگ روانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طی یک عملیات پیچیده با حربه ی فریب اطلاعاتی گرفتار سازند و با غافلگیری و دستگیری این عنصر پلید و مزدور، دست برتر و ابتکار عمل خود را در مقابل سرویس‌های اطلاعاتی دشمن نشان دهند. سازمان اطلاعات سپاه، در این عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و چند وجهی با به کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را  مدیریت و  فریب داد و «روح الله زم» سرشبکه سایت ضد انقلاب و معاند «آمدنیوز» را که در سال‌های اخیر با هدایت، تامین و پشتیبانی مستقیم آنان و نیز حمایت ضد انقلاب خارج نشین و عوامل داخلی آنها، به عنوان یکی از آبشخورهای محوری دشمن، عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف افکنی در ارکان نظام اسلامی، ایران هراسی، دروغ پردازی، القای شبهه در نسل جوان نسبت به عقاید و باورهای دینی و تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت بار و تروریستی؛ ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور را اداره می‌کرد را به داخل کشور هدایت و بازداشت کند. نامبرده به رغم اینکه تحت هدایت سرویس اطلاعاتی فرانسه و حمایت و پشتیبانی سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی و مرتبط با سایر سرویس‌های اطلاعاتی قرار داشت و به صورت شبانه روزی با روش‌های پیدا و پنهان و در پوشش‌های گوناگون و چند لایه ای مورد حفاظت قرار می‌گرفت، در دام فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه افتاد. با سپاس به درگاه کبریایی و آرزوی قبولی طاعات و ابراز ارادت عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ساحت مقدس شهدای کربلا در این ایام نورانی و معنوی؛ اطلاعات تکمیلی پیرامون این عملیات بزرگ -که بیانگر شکست و  جا ماندن سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی سپاه است- و نیز شبکه پوششی گسترده و پیچیده مذکور، متعاقباً به استحضار ملت قهرمان و بصیر ایران اسلامی رسانده خواهد شد.»
واکنش پدر روح الله زم به بازداشت پسرش
محمدعلی زم، پدر روح الله زم هم  می‌گوید که در جریان آمدن فرزندش به ایران و بازداشت او نبوده است و موضوع را از زیرنویس تلویزیون متوجه شده است. به گزارش انصاف نیوز حجت الاسلام زم در پاسخ به اینکه آیا در جریان آمدن فرزندش به ایران بوده است یا نه به انصاف نیوز، گفت: من اصلا در جریان جزییات نیستم و کلیت موضوع را هم از زیرنویس تلویزیون خبردار شدم. ما تقریبا با ایشان در این مدت‌ها حالت قهر داشتیم و تنها گهگاهی نصیحت و پیغامی برایش می‌فرستادیم. او در پاسخ به اینکه در فیلم مستند چند ماه پیش صداوسیما آنچه نشان داده شد این بود که با شما در ارتباط بوده است، گفت: در آن مستند به ما و خانواده‌ ما ظلم شد ولی ما چون نظام را از خودمان می‌دانیم و دوست داریم نه اعتراض کردیم و نه چیزی گفتیم؛ معتقد بودیم که این را هم خدا خودش هم می‌بیند و هم می‌شنود. زم در پاسخ به این سوال که «فرزندش پیش از آمدن به ایران آیا پیامی نداده است و چیزی درباره دلیل آمدنش که عجیب هم هست نگفته است؟»، گفت: دنیا دار مکافات و مجازات است؛ این را خداوند متعال و همه‌ بزرگان گفته‌اند. بالاخره این دنیا، دنیای امتحان آدم‌هایی است که رد آن زندگی می‌کنند. خوب و بد باید امتحان دهند و آنها که بد کردند مجازات شوند.
ضربه بزرگ اطلاعات سپاه به سازمان اطلاعاتی فرانسه و اسرائیل
سرویس سیاسی-  ظهر دیروز خبری غافلگیر‌کننده منتشر شد؛ «روح‌الله زم دستگیر شد». زم را با مدیریت یک کانال تلگرامی ‌می‌شناسند؛ آمدنیوز. کانالی که یک پای دروغ‌پراکنی، شایعه‌سازی و دعوت به آشوب و خرابکاری بود.
سپاه پاسداران در بیانیه‌ای درباره این دستگیری اعلام کرد؛ «در ایام پر شور و شعور اربعین حسینی و تجدید میثاق رهروان کربلا با آرمان‌های جاودان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که دشمنان امت اسلامی مقهور عظمت و شکوه راهپیمایی و اجتماع عظیم و میلیونی زائران، با حقد و حسد نظاره‌گر تجلی قدرت اسلام و جبهه مقاومت اسلامی شده‌اند؛ خدای بزرگ را شاکریم که در سایه الطاف خفیه و بیکرانش، پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه را یاری بخشید تا یکی از سرشاخه‌های سراب رسانه‌ای دشمن و جنگ روانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طی یک عملیات پیچیده با حربه‌ فریب اطلاعاتی گرفتار سازند و با غافلگیری و دستگیری این عنصر پلید و مزدور، دست برتر و ابتکار عمل خود را در مقابل سرویس‌های اطلاعاتی دشمن نشان دهند.
سازمان اطلاعات سپاه، در این عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و چندوجهی با به کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را مدیریت و فریب داد و «روح‌الله زم» سرشبکه سایت ضدانقلاب و معاند «آمدنیوز» را که در سال‌های اخیر با هدایت، تأمین و پشتیبانی مستقیم آنان و نیز حمایت ضدانقلاب خارج‌نشین و عوامل داخلی آنها، به‌عنوان یکی از آبشخورهای محوری دشمن، عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف‌افکنی در ارکان نظام اسلامی، ایران‌هراسی، دروغ‌پردازی، القای شبهه در نسل جوان نسبت به عقاید و باورهای دینی و تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت‌بار و ‌تروریستی؛ ایجاد آشوب و ناآرامی ‌در کشور را اداره می‌کرد را به داخل کشور هدایت و بازداشت کند.
نامبرده به رغم اینکه تحت هدایت سرویس اطلاعاتی فرانسه و حمایت و پشتیبانی سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی و مرتبط با سایر سرویس‌های اطلاعاتی قرار داشت و به‌صورت شبانه‌روزی با روش‌های پیدا و پنهان و در پوشش‌های گوناگون و چند لایه‌ای مورد حفاظت قرار می‌گرفت، در دام فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه افتاد.
با سپاس به درگاه کبریایی و آرزوی قبولی طاعات و ابراز ارادت عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به ساحت مقدس شهدای کربلا در این ایام نورانی و معنوی؛ اطلاعات تکمیلی پیرامون این عملیات بزرگ - که بیانگر شکست و جا ماندن سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی سپاه است- و نیز شبکه پوششی گسترده و پیچیده مذکور، متعاقباً به استحضار ملت قهرمان و بصیر ایران اسلامی رسانده خواهد شد.»
زم که بود؟
روح‌الله زم متولد سال 1352 و فرزند یکی از روحانیونی است که سال‌ها در سمت‌های مختلف مسئولیت داشته است. زم از فعالان فتنه 88 بود که دستگیر شده و پس از مدتی آزاد شد و از کشور ‌گریخت. وی پس از‌ گریختن از کشور به استخدام سرویس‌های جاسوسی بیگانه درآمد.
چند ماه مانده به انتخابات مجلس دهم در سال 1394 یک سایت فارسی‌زبان در خارج از کشور ثبت و کار خود را آغاز کرد. نام این سایت «آمدنیوز» بود. این سایت یکی از ده‌ها سایت معاند و ضدانقلاب فعال در خارج از کشور بود که برخی خبرها حاکی است دامنه آن توسط یک فرد سعودی خریداری شده بود. یکی از موسسین و گردانندگان سایت آمدنیوز روح‌الله زم بود.  اگرچه سایت آمدنیوز در میان انبوه سایت‌های ضدانقلاب مجالی برای عرض اندام نداشت اما کانال تلگرامی ‌آن به همین نام که توسط زم راه‌اندازی شد، به تدریج و با استفاده از ابزار زرد و انتشار شایعات و اخبار جنجالی دروغ، اعضای خود را افزایش داد. آمدنیوز در خباثت و خصومت با جمهوری اسلامی تا جایی پیش رفت که در آشوب‌های دی ماه 96 به‌طور علنی مشغول آموزش عملیات ‌تروریستی به اعضای خود شد. همین مسئله باعث اعتراض و پیگیری رسمی ‌مقامات دولتی به تلگرام شده و این کانال مسدود شد. زم با راه‌اندازی کانال دیگری به نام «صدای مردم» راه آمدنیوز را ادامه داد و جالب آنکه تلگرام نیز حاضر به بستن آن نشد تا این کانال وابسته به سرویس‌های امنیتی بیگانه، با فراغ بال به دروغ‌سازی و شایعه‌پراکنی خود ادامه دهد.
ضربه در «ایستگاه پایانی دروغ»
اسفندماه سال 97 یک مستند دو قسمتی از صدا و سیما به‌عنوان «ایستگاه پایانی دروغ» منتشر شد. مستندی که نفوذ دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی در آمدنیوز را روایت می‌کرد. نفوذی که به اعتراف زم چند ماه پیش از پخش مستند، انجام شده بود و نشان می‌داد چگونه عامل امنیتی جمهوری اسلامی با جلب اعتماد زم، از وی اطلاعات گرفته و اطلاعات و اخبار خاص و مورد نظر را به وی القا کرده و حتی باعث انتشار آن می‌شود. «ایستگاه پایانی دروغ» سر و صدای زیادی برپا کرده و باعث بروز درگیری‌هایی میان ضدانقلاب خارج‌نشین هم شد.
ضربه نهایی
در حالی که پس از ضربه «ایستگاه پایانی دروغ» اربابان زم، احتیاط و مراقبت‌های خود را دوچندان کرده بودند اما تشدید مراقبت‌های امنیتی نیز نتوانست مانع از عملیات موفق نیروهای اطلاعات سپاه شود و بالاخره این مهره دستگاه‌های امنیتی غرب، در حالی که از پوشش مستقیم دستگاه اطلاعاتی فرانسه برخوردار بود، در تور امنیتی سپاه پاسداران قرار گرفت و دستگیر شد.
شاید به دلایل امنیتی اعلام جزئیات نحوه دستگیری زم فعلاً میسر نباشد اما افکار عمومی انتظار دارد هرچه سریع‌تر عوامل داخلی این شبکه معاند و وابسته به بیگانگان معرفی شده و محاکمه و مجازات شوند. یکی از نکات قابل توجه در این میان خروج عجیب و سریع اعضای این کانال معاند پس از انتشار این خبر بود. برخی رسانه‌های ضدانقلاب بلافاصله پس از اعلام خبر دستگیری زم، به اعضای کانال مذکور هشدار دادند که به سرعت از این کانال خارج شوند.
تبریک آیت‌الله رئیسی
 به سپاه پاسداران
آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بیانیه‌ای موفقیت‌های اخیر سپاه پاسداران را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه در پی دستگیری یکی از عناصر خود فروخته و از عناصر مهم شبکه عنکبوتی سرویس‌های اطلاعاتی غرب، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه‌قضاییه در بیانیه‌ای موفقیت‌های اخیر سپاه پاسداران را تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
 موفقیت‌های اخیر پاسداران گمنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد این نهاد انقلابی همان‌گونه که با قدرت سخت خویش در دفاع از تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله درخشید و همچنان که دست خونریز و فتنه‌گر داعش و سایه شوم پهپاد متجاوز آمریکایی را از ایران اسلامی و منطقه کوتاه کرد، کمینگاه نبرد نرم دشمن را نیز درمی‌نوردد و با اشراف هوشمندانه خود مسیر‌های جنگ روانی دشمنان با ملت شریف ایران را با همان صلابت و اقتدار مسدود و منهدم می‌سازد.
عملیات حرفه‌ای پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با مدیریت و فریب سرویس‌های اطلاعاتی آمریکایی، صهیونیستی و فرانسوی توانست یکی از سرشاخه‌های ضد ایرانی تحت حمایت آنان را در تور اطلاعاتی خویش قرار دهد جای تحسین و تقدیر دارد.
اینجانب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ اطلاعاتی به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت بزرگ ایران تاکید می نمایم، شناسایی و انهدام لایه‌های مخفی این شبکه ضد مردم باید در دستور کار باشد و قوه قضاییه نیز با رسیدگی جدی، قاطع و عادلانه به جرائم شبکه عملیات روانی علیه ملت ایران، عوامل آن را مجازات خواهد کرد.
وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ
تقدیر نمایندگان مجلس
در پی دستگیری زم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از این اقدام ارزشمند قدردانی کردند. متن این بیانیه به این شرح است؛ «خداوند قادر متعال را شاکریم که در آستانه بزرگ‌ترین حماسه جهان اسلام و جلوه‌گری پرشکوه‌ترین مراسم اربعین حسینی  بار دیگر حماسه‌ای محیرالعقول توسط فرزندان سبزپوش ملت، سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و امنیتی رقم خورد و یکی از مهم‌ترین شبکه‌های نفوذ و براندازی که با حمایت‌های مادی و معنوی نظام سلطه و پشتیبانی‌های پیچیده سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی قدرت‌های بزرگ شیطانی راه‌اندازی و اداره می‌شد، و به تشویش اذهان عمومی، شائبه‌افکنی، دروغ‌پردازی و هجوم نرم علیه ارزش‌ها، اصول، آرمان‌ها، باورها و اعتقادات دینی و انقلابی مردم و جوانان فعالیت گسترده داشت با دستگیری سرشبکه اصلی آن که با وطن‌فروشی مجری اهداف شوم بیگانگان شده بود متلاشی و نابود شد. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی مراتب تقدیر و تشکر و قدردانی عمیق و صمیمانه خود را از این پاسداران حریم ولایت و ملت اعلام ‌می‌کنیم و یقین داریم که ملت ما شاهد استمرار این پیروزی‌ها در پرتو مجاهدت‌های مخلصانه این عزیزان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران خواهد بود.»

ضربه بزرگ اطلاعات سپاه به سازمان اطلاعاتی فرانسه و اسرائیل
 ظهر دیروز خبری غافلگیر‌کننده منتشر شد؛ «روح‌الله زم دستگیر شد». زم را با مدیریت یک کانال تلگرامی ‌می‌شناسند؛ آمدنیوز. کانالی که یک پای دروغ‌پراکنی، شایعه‌سازی و دعوت به آشوب و خرابکاری بود.
سپاه پاسداران در بیانیه‌ای درباره این دستگیری اعلام کرد؛ «در ایام پر شور و شعور اربعین حسینی و تجدید میثاق رهروان کربلا با آرمان‌های جاودان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که دشمنان امت اسلامی مقهور عظمت و شکوه راهپیمایی و اجتماع عظیم و میلیونی زائران، با حقد و حسد نظاره‌گر تجلی قدرت اسلام و جبهه مقاومت اسلامی شده‌اند؛ خدای بزرگ را شاکریم که در سایه الطاف خفیه و بیکرانش، پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه را یاری بخشید تا یکی از سرشاخه‌های سراب رسانه‌ای دشمن و جنگ روانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طی یک عملیات پیچیده با حربه‌ فریب اطلاعاتی گرفتار سازند و با غافلگیری و دستگیری این عنصر پلید و مزدور، دست برتر و ابتکار عمل خود را در مقابل سرویس‌های اطلاعاتی دشمن نشان دهند.
سازمان اطلاعات سپاه، در این عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و چندوجهی با به کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را مدیریت و فریب داد و «روح‌الله زم» سرشبکه سایت ضدانقلاب و معاند «آمدنیوز» را که در سال‌های اخیر با هدایت، تأمین و پشتیبانی مستقیم آنان و نیز حمایت ضدانقلاب خارج‌نشین و عوامل داخلی آنها، به‌عنوان یکی از آبشخورهای محوری دشمن، عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف‌افکنی در ارکان نظام اسلامی، ایران‌هراسی، دروغ‌پردازی، القای شبهه در نسل جوان نسبت به عقاید و باورهای دینی و تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت‌بار و ‌تروریستی؛ ایجاد آشوب و ناآرامی ‌در کشور را اداره می‌کرد را به داخل کشور هدایت و بازداشت کند.
نامبرده به رغم اینکه تحت هدایت سرویس اطلاعاتی فرانسه و حمایت و پشتیبانی سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی و مرتبط با سایر سرویس‌های اطلاعاتی قرار داشت و به‌صورت شبانه‌روزی با روش‌های پیدا و پنهان و در پوشش‌های گوناگون و چند لایه‌ای مورد حفاظت قرار می‌گرفت، در دام فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه افتاد.
با سپاس به درگاه کبریایی و آرزوی قبولی طاعات و ابراز ارادت عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به ساحت مقدس شهدای کربلا در این ایام نورانی و معنوی؛ اطلاعات تکمیلی پیرامون این عملیات بزرگ - که بیانگر شکست و جا ماندن سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی سپاه است- و نیز شبکه پوششی گسترده و پیچیده مذکور، متعاقباً به استحضار ملت قهرمان و بصیر ایران اسلامی رسانده خواهد شد.»
زم که بود؟
روح‌الله زم متولد سال 1352 و فرزند یکی از روحانیونی است که سال‌ها در سمت‌های مختلف مسئولیت داشته است. زم از فعالان فتنه 88 بود که دستگیر شده و پس از مدتی آزاد شد و از کشور ‌گریخت. وی پس از‌ گریختن از کشور به استخدام سرویس‌های جاسوسی بیگانه درآمد.
چند ماه مانده به انتخابات مجلس دهم در سال 1394 یک سایت فارسی‌زبان در خارج از کشور ثبت و کار خود را آغاز کرد. نام این سایت «آمدنیوز» بود. این سایت یکی از ده‌ها سایت معاند و ضدانقلاب فعال در خارج از کشور بود که برخی خبرها حاکی است دامنه آن توسط یک فرد سعودی خریداری شده بود. یکی از موسسین و گردانندگان سایت آمدنیوز روح‌الله زم بود.  اگرچه سایت آمدنیوز در میان انبوه سایت‌های ضدانقلاب مجالی برای عرض اندام نداشت اما کانال تلگرامی ‌آن به همین نام که توسط زم راه‌اندازی شد، به تدریج و با استفاده از ابزار زرد و انتشار شایعات و اخبار جنجالی دروغ، اعضای خود را افزایش داد. آمدنیوز در خباثت و خصومت با جمهوری اسلامی تا جایی پیش رفت که در آشوب‌های دی ماه 96 به‌طور علنی مشغول آموزش عملیات ‌تروریستی به اعضای خود شد. همین مسئله باعث اعتراض و پیگیری رسمی ‌مقامات دولتی به تلگرام شده و این کانال مسدود شد. زم با راه‌اندازی کانال دیگری به نام «صدای مردم» راه آمدنیوز را ادامه داد و جالب آنکه تلگرام نیز حاضر به بستن آن نشد تا این کانال وابسته به سرویس‌های امنیتی بیگانه، با فراغ بال به دروغ‌سازی و شایعه‌پراکنی خود ادامه دهد.
ضربه در «ایستگاه پایانی دروغ»
اسفندماه سال 97 یک مستند دو قسمتی از صدا و سیما به‌عنوان «ایستگاه پایانی دروغ» منتشر شد. مستندی که نفوذ دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی در آمدنیوز را روایت می‌کرد. نفوذی که به اعتراف زم چند ماه پیش از پخش مستند، انجام شده بود و نشان می‌داد چگونه عامل امنیتی جمهوری اسلامی با جلب اعتماد زم، از وی اطلاعات گرفته و اطلاعات و اخبار خاص و مورد نظر را به وی القا کرده و حتی باعث انتشار آن می‌شود. «ایستگاه پایانی دروغ» سر و صدای زیادی برپا کرده و باعث بروز درگیری‌هایی میان ضدانقلاب خارج‌نشین هم شد.
ضربه نهایی
در حالی که پس از ضربه «ایستگاه پایانی دروغ» اربابان زم، احتیاط و مراقبت‌های خود را دوچندان کرده بودند اما تشدید مراقبت‌های امنیتی نیز نتوانست مانع از عملیات موفق نیروهای اطلاعات سپاه شود و بالاخره این مهره دستگاه‌های امنیتی غرب، در حالی که از پوشش مستقیم دستگاه اطلاعاتی فرانسه برخوردار بود، در تور امنیتی سپاه پاسداران قرار گرفت و دستگیر شد.
شاید به دلایل امنیتی اعلام جزئیات نحوه دستگیری زم فعلاً میسر نباشد اما افکار عمومی انتظار دارد هرچه سریع‌تر عوامل داخلی این شبکه معاند و وابسته به بیگانگان معرفی شده و محاکمه و مجازات شوند. یکی از نکات قابل توجه در این میان خروج عجیب و سریع اعضای این کانال معاند پس از انتشار این خبر بود. برخی رسانه‌های ضدانقلاب بلافاصله پس از اعلام خبر دستگیری زم، به اعضای کانال مذکور هشدار دادند که به سرعت از این کانال خارج شوند.
تبریک آیت‌الله رئیسی
 به سپاه پاسداران
آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بیانیه‌ای موفقیت‌های اخیر سپاه پاسداران را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه در پی دستگیری یکی از عناصر خود فروخته و از عناصر مهم شبکه عنکبوتی سرویس‌های اطلاعاتی غرب، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه‌قضاییه در بیانیه‌ای موفقیت‌های اخیر سپاه پاسداران را تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
 موفقیت‌های اخیر پاسداران گمنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد این نهاد انقلابی همان‌گونه که با قدرت سخت خویش در دفاع از تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله درخشید و همچنان که دست خونریز و فتنه‌گر داعش و سایه شوم پهپاد متجاوز آمریکایی را از ایران اسلامی و منطقه کوتاه کرد، کمینگاه نبرد نرم دشمن را نیز درمی‌نوردد و با اشراف هوشمندانه خود مسیر‌های جنگ روانی دشمنان با ملت شریف ایران را با همان صلابت و اقتدار مسدود و منهدم می‌سازد.
عملیات حرفه‌ای پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با مدیریت و فریب سرویس‌های اطلاعاتی آمریکایی، صهیونیستی و فرانسوی توانست یکی از سرشاخه‌های ضد ایرانی تحت حمایت آنان را در تور اطلاعاتی خویش قرار دهد جای تحسین و تقدیر دارد.
اینجانب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ اطلاعاتی به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت بزرگ ایران تاکید می نمایم، شناسایی و انهدام لایه‌های مخفی این شبکه ضد مردم باید در دستور کار باشد و قوه قضاییه نیز با رسیدگی جدی، قاطع و عادلانه به جرائم شبکه عملیات روانی علیه ملت ایران، عوامل آن را مجازات خواهد کرد.
وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ
تقدیر نمایندگان مجلس
در پی دستگیری زم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از این اقدام ارزشمند قدردانی کردند. متن این بیانیه به این شرح است؛ «خداوند قادر متعال را شاکریم که در آستانه بزرگ‌ترین حماسه جهان اسلام و جلوه‌گری پرشکوه‌ترین مراسم اربعین حسینی  بار دیگر حماسه‌ای محیرالعقول توسط فرزندان سبزپوش ملت، سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و امنیتی رقم خورد و یکی از مهم‌ترین شبکه‌های نفوذ و براندازی که با حمایت‌های مادی و معنوی نظام سلطه و پشتیبانی‌های پیچیده سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی قدرت‌های بزرگ شیطانی راه‌اندازی و اداره می‌شد، و به تشویش اذهان عمومی، شائبه‌افکنی، دروغ‌پردازی و هجوم نرم علیه ارزش‌ها، اصول، آرمان‌ها، باورها و اعتقادات دینی و انقلابی مردم و جوانان فعالیت گسترده داشت با دستگیری سرشبکه اصلی آن که با وطن‌فروشی مجری اهداف شوم بیگانگان شده بود متلاشی و نابود شد. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی مراتب تقدیر و تشکر و قدردانی عمیق و صمیمانه خود را از این پاسداران حریم ولایت و ملت اعلام ‌می‌کنیم و یقین داریم که ملت ما شاهد استمرار این پیروزی‌ها در پرتو مجاهدت‌های مخلصانه این عزیزان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران خواهد بود.»

سپاه پاسداران اعلام کرد «روح‌الله زم»، سرشبکه سایت «آمدنیوز» دستگیر شد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از گرفتار شدن «روح‌الله زم» سرشبکه سایت «آمدنیوز» در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه و دستگیری وی خبر داد.
به گزارش ایسنا، این بیانیه با اعلام خبر عملیات دستگیری «روح‌الله زم» سرشبکه سایت ضد انقلاب موسوم به «آمد‌نیوز» طی عملیات پیچیده و حرفه‌ای سازمان اطلاعات سپاه، بر شکست و جا ماندن سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی سپاه تاکید شده است.
در بخشی از اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:
در ایام پر شور و شعور اربعین حسینی و تجدید میثاق رهروان کربلا با آرمان‌های جاودان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) که دشمنان امت اسلامی با حقد و حسد نظاره‌گر تجلی قدرت اسلام و جبهه مقاومت اسلامی شده‌اند؛ خدای بزرگ را شاکریم که در سایه الطاف خفیه و بیکرانش، پاسداران گمنام امام زمان‌(عج) در سازمان اطلاعات سپاه را یاری بخشید تا یکی از سرشاخه‌های سراب رسانه‌ای دشمن و جنگ روانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طی یک عملیات پیچیده با حربه فریب اطلاعاتی گرفتار سازند و با غافلگیری و دستگیری این عنصر پلید و مزدور، دست برتر و ابتکار عمل خود را در مقابل سرویس‌های اطلاعاتی دشمن نشان دهند.
سازمان اطلاعات سپاه‌ در این عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و چند وجهی با به کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را مدیریت و فریب داد و «روح‌الله زم» سرشبکه سایت ضد انقلاب و معاند «آمدنیوز» که در سال‌های اخیر با هدایت، تامین و پشتیبانی مستقیم آنان و نیز حمایت ضد انقلاب خارج‌نشین و عوامل داخلی آنها، به عنوان یکی از آبشخورهای محوری دشمن، عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف افکنی در ارکان نظام اسلامی، ایران‌هراسی، دروغ‌پردازی، القای شبهه در نسل جوان نسبت به عقاید و باورهای دینی و تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت بار و تروریستی، ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور را اداره می‌کرد را به داخل کشور هدایت و بازداشت کند.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنا خیلی اب و تابش دادی
خودت بخون چ نوشتی
سه بار مطلب را کپی پیست کردی
زم ماموریت داشت و ماموریتش تمام شد
ایرانی با افتخار
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران و تمامی آزادگان جهان از داشتن سبزقامتان مقتدر و مخلص سپاه پاسداران افتخار می کنند و برخود می بالند. خدا نگهدارتان ای اسطوره های صبر و وفاداری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1