تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب : ۴۱۳۷۰۶
در نشست اصولگرایان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟

حرف‌هایی که بین اصولگرایان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد رد و بدل شد؛ از برش نامه‌ی خواهر نماینده گچساران تا شرافتی که «جمالی» گرو گذاشت

۶
۳
حرف‌هایی که بین اصولگرایان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد رد و بدل شد؛ از برش نامه‌ی خواهر نماینده گچساران تا شرافتی که «جمالی» گرو گذاشت
کبنا ؛نشست اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حسین کلانتری استاندار این استان در ساختمان دولت برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، در این نشست که عصر روز (دوشنبه 15 مهر ماه 98) در ساختمان دولت برگزار شد، بعضی از اصولگرایان به سخنرانی پرداختند. کیان دهراب پور دبیر انجمن اسلامی پزشکان ایران دراستان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تشکر از استاندار جهت تشکیل چنین جلساتی با حضور سلایق مختلف سیاسی در استان و با توجه به محدود بودن وقت به چند آسیب کلیدی در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: استیلای موضوعات شبه سیاسی در سپهر سیاسی استان و رنگ پذیری و قالب گیری برنامه‌های کوچک تا بزرگ زندگی جامعه استان از مسائل منطقه‌ای و قومی و قبیله‌ای ضرورت دارد.
دهراب پور گفت: رنج بردن مردم استان از تبعیض‌های مختلف مدیران بخصوص موضوع بسیار مهم و حیاتی اشتغال بطوریکه این تبعیض‌ها باعث مشکلات بزرگ اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و روحی و روانی مردم شده است و نگران کننده تر دخالت نمایندگان مجلس در این نحوه بکارگیری نیرو است.
وی افزود: عدم وجود مدیران متعهد، دلسوز، عدالت محور و شایسته در بسیاری از جایگاه‌های مدیریتی استان و شهرستان‌های استان، دخالت بیش از اندازه نمایندگان مجلس در سیستم اداری استان و انتخاب مدیران، تفاوت فاحش شاخص‌های توسعه استان نسبت به دیگر استان‌ها، افزایش روز افزون مشکلات اجتماعی در استان بخصوص بالارفتن میزان طلاق و اعتیاد و ...، عدم توازن کاملاً مشهود در تقسیم اعتبارات منطقه‌ای و نگاه ناعادلانه مدیران ملی و استانی به شهرستان‌های مختلف استان، عدم رسیدگی دلسوزانه و واقعیت پذیرانه مدیران ملی و استانی به یکی از مهمترین مشکلات زیرساختی در استان یعنی جاده‌ها و فرودگاههای استان بخصوص فرودگاه شهر یاسوج و گزارش روزانه تصادفات مرگبار در جاده‌های مختلف استان و عزادار کردن خانواده‌های زیادی در استان، دخالت بیش از حد نمایندگان مجلس در انتخاب مدیران استانی و شهرستانی که منجر به انتخاب مدیرانی ضعیف و بدون تعهد شده است، به غیر از تبعیض‌های بیش از حد در جذب نیرو در استان، عدم دلسوزی و فعالیت جدی مسوولین امر در ایجاد ظرفیتهای مختلف اشتغال در استان، ایجاد حساسیت زایی، بی عدالتی و حق خوری در انتخابات‌های مختلف در استان با تبعیض‌هایی که از طرف مجریان انتخابات و مدیران ذیربط و غیر ذیربط صورت می‌گیرد، از موضوعاتی است که باید در این استان برای اصلاح آنها گام برداشته شود.
اما در ادامه این نشست برخی از چهره‌های اصولگرای گچساران نیز سخنرانی کردند. حجت الاسلام سعیدی از حاضرین در این نشست، از استاندار خواست تا موضوع خودروهای استیجاری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچسارن در سال‌های اخیر را بررسی کنند و ببینند این خودروها متعلق به چه کسانی است.
وی افزود: فلان فرد در نفت گچساران ۲۶ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند و خودرویی نیز خریداری و به صورت استیجاری در اختیار شرکت قرار داده است، یک فرد الان یک نامه از خواهر نماینده گچساران و باشت در مجلس و یک نامه از معاون سیاسی استاندار داشته باشد. بدون شک نامه خواهر نماینده نفوذ بیشتری دارد.
سعیدی با طرح این پرسش که هزینه جشنواره مشک و ملار، رقص و آواز خوانی در گچساران از کجا تأمین می‌شود، ادامه داد: کارخانه لاستیک سازی خان احمد باشت، منطقه آزاد و ویژه اقتصادی به کجا رسید؟ چرا دروغ می‌گوییم تا چند روزی در مسند قدرت باشیم.
آقایی از دیگر حاضران در این نشست گفت: قشقایی‌ها در مدیریت‌های استانی و شهرستانی جایگاهی ندارند و در واقع نسبت به دولت قبل قابل مقایسه نیست.
وی با اشاره به اینکه چند مدیریت غیر مهم و معمولی با هدف سکوت قشقایی‌ها به آنان سپرده شده است، ادامه داد: طاقت مردم دیگر حدی دارد که انتظار می‌رود از پتانسیل نیروی انسانی این قوم استفاده شود.
 وی در پایان گفت: انتظار می‌رود نرخ فروش رأی در انتخابات را مشخص و به جد نظارت داشته باشید تا برخی رأی مردم را ارزان نخرند.
  ابراهیم جعفری فرماندار اسبق کهگیلویه نیز در این نشست گفت: از ایجاد این فرصت سپاسگزارم و همواره معتقدم که گفت وگو و تبادل افکار جهت پیشبرد امور بسیار مؤثر خواهد بود.
جعفری گفت: برای کاهش حاشیه نشینی در اطراف شهرهای بزرگ استان بخصوص یاسوج باید به اشتغال جوانان روستایی و تولید در روستاها بیشتر توجه شود تا مهاجرت معکوس رخ دهد و حاشیه نشینی ها کمتر شود
وی افزود: تبعیض در تخصیص اعتبارات درشش سال گذشته درسطح استان بسیار مشهود است، لابیگری یک نماینده خاص و عدم توانایی مدیران در توزیع عادلانه اعتبارات از چالش‌های استان است.
جعفری گفت: در انتخاب مدیران شایسته سالاری ملاک باشد نه فقط نظر نمایندگان که متاسفانه در ادامه تبدیل به قوم سالاری و لیدر سالاری می‌شود، دولت تدبیر و امید منفعل‌ترین دولت در ارتباط با قوه مقننه بوده است.
وی ادامه داد: مهم‌ترین کار استانداری درسال نود و هشت برگزاری انتخابات است که امیدوارم چنان برنامه ریزی شود که انتخاباتی سالم، باشکوه، بی طرفانه و در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.
جعفری در پایان گفت: در بحث استخدام‌های فله‌ای بخصوص در دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید جلیل ورود کنید، بیست و دو ماهِ باقی مانده تا پایان این دولت را چنان کار کنید و رضای خدا را درنظر بگیرید تا خاطره‌ای خوب از خود در ذهن و یاد مردم ایجاد کنید.
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست گفت: یک ساعت، یک سال و یا دوسال استاندار باشم برایم فرقی ندارد، قیامت خود را برای دنیای هیچ فردی در انتخابات آینده نمی‌فروشیم، استاندار نماینده عالی دولت و یا به فرمایش مقام معظم رهبری نماینده نظام است پس باید همه را ببیند.
کلانتری گفت: بدون شک حق این بوده افرادی در دولت‌ها مسئولیت بگیرند که به دولت رأی داده و برنامه‌های آن را قبول داشته باشند، بعد از روی کار آمدن دولت احمدی نژاد یک روز در نماز جمعه حضور پیدا کرده و از مردم خداحافظی کردم، وابسته به کسی نیستم از طرف دولت و شخص رئیس جمهور آمده‌ام و اگر عمری باشد تا آخر دولت هستم و بعد از آن هر دولتی با هر گرایشی بیاید با ادب این جایگاه را می‌سپارم و می‌روم.
وی افزود: قول داده‌ام با تمام توان برای توسعه این استان تلاش کنم و به تعبیر حضرت امام (ره) مأمور به تکلیف هستیم و نیامده‌ایم که با دست خود آتش در قبرم بریزم بلکه می‌خواهم کار کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استخدام‌ها و پرداخت تسهیلات بانکی غیر قانونی گفت: در این زمینه به دستگاه‌های نظارتی خواستم به این موضوع ورود کرده و هر آنچه قانون بوده اجرایی کنند و در این زمینه مردم می‌توانند شکایت کرده تا آن‌ها نیز بررسی کنند.
وی تاکید کرد: در انتخابات آینده برای فرد خاصی خط قرمز نداریم اینکه چه کسی رأی می‌آورد برای ما مهم نیست بلکه دغدغه برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل را داریم و البته انتظار می‌رود اگر جایی تخلفی مشاهده شد به نهادهای مسئول ارائه شود زیرا فرافکنی و شلوغ کردن دردی را دوا نمی‌کند، ما بچه‌های امام خمینی (ره) و پیروان امام خامنه‌ای هستیم و اعتماد مردم به نظام مهم است و در این راستا با هیئت نظارت هماهنگ هستیم.
 کلانتری ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی را باید هیئت نظارت تأیید کند و در واقع بالای سر هر هیئت اجرایی یک هیئت نظارت وجود دارد، معاون سیاسی خود جانباز و برادر دو شهید است و این فرد نمی‌گذارد در انتخابات خیانت شود.
وی با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به محض ثبت نام در انتخابات دیگر با دیگر نامزدها برای ما فرقی ندارند، ادامه داد: هنگام انتصاب معاون سیاسی و امنیتی برخی مسائلی پیش آمد که گفتم اگر معاون خود را نتوانم انتخاب کنم نیم ساعت در این شهر نمی‌مانم زیرا آمده‌ام نوکری مردم را بکنم.
احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: قطعاً با بی عدالتی و تبعیض مخالف هستیم، مهم‌ترین نماد حاکمیت امام علی (ع) است. رنگ قومیت‌گرایی و طایفه‌گرایی در این استان پررنگ بوده و بر مسائل حزبی و سیاسی برتری دارد.
جمالی گفت: در زمینه عملکرد دولت‌ها باید منصفانه قضاوت کنیم و دولت‌ها بدون شک نقاط قوت و ضعف داشته‌اند.
 وی تاکید کرد: شرافتاً دنبال برگزاری انتخاباتی بی حاشیه هستیم و استاندار در هر استانی تاکنون انتخابات برگزار کرده در واقع جزو بهترین انتخابات‌ها بوده است و خود من نیز در قم یکی از سالم‌ترین انتخابات را برگزار کردم و معتقد به کار سیستمی هستم و در این راستا انتظار همکاری داریم.
 جمالی در انتها گفت: شاید آدم‌های مریضی باشند که در انتخابات تخلفی انجام دهند ولی اگر از مدیران اجرایی کسی تخلف کرد بدون شک با وی برخورد می‌شود.


































نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا دهدشت در استان کهکیلویه وبویراحمد با این انسانهای بزرگ وتحصیل کرده مظلوم واقع شده است نگاه به بیان دیدگاهها کنید آقای جعفری صحبت می کند مشکلات شهرستان کهکیلویه را بیان می کند سعیدی میره پشت سر یک حرف میزن .اولا تا انجاییکه من اطلاع دارم به بهرام تاج گردون رای دادی به قول خودت به موحد رای دادی به مرحوم نبی زاده رحمت الله علیه رای دادی به بزرگواری رای دادی به محقق رای دادی به جعفری رای دادی به حسینی رای دادی به این تاج گردون رای دادی پس سعیدی دنبال چه میگردی الا منفعت طلبی به والله اعظم اگر این نمایندگان.میداشتند در مجلس هرکدامش مینشستی باید دستت وبگیرند. اخه ادم هرسال دنبال یکی می گردی هی دنبال آن یکی.
آگاه
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم بدون اخذ نظر نماینده پر نفوذ استان هیچ مدیری را نمیتواند منصوب نماید نمونه اس معاون اقتصادی است ای کاش میتوانستی یک ماه مثل مهندس نوذری استاندار اسبق عمل میکردی ای کاش نصف حسین صابری استقلال میداشتی و.......
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
اینل خو ی
Romania
در دوران خودتان چقدر نیرو بدون آزمون رفتند سرکار وچند تا از نیروهای مخالف خود را درمدیریت های استان جا دادید .یه آماری بگیر متوجه میشی درحال حاضر در شهرستان گچساران ومخصوصا باشت روسای ادارات چندتاشون اصولگرا هستند .چرا حق نمیگویید ولی در زبان دنبال آن هستید.استان سیاست زد ه همین است اصلاحطلب باشه یا اصولگرا از طیف خودشان بکار میگیرند
همشهری
Romania
با سلام
جای بسی تعجب است که اقایان دم از قانون و عدالت می زنند اما یادشان رفته که در دولت احمدی نژاد به ابدارچی هم رحم نکردند
یادشان رفته که در دانشگاه یاسوج و علوم پزشکی و ادارات چند نفر از همفکران خود را بدون ازمون استخدام کردند
کسانی دم از قانون و عدالت می زنند که بدون قانون مخالفان خود را در انتخاباتها رد صلاحیت می کنند
اقایان مگه یادتان رفته که اقای /در شرکت نفت چه کسانی را از همفکران و فامیل استخدام کردند
حالا دم از قانون و عدالت می زنید
شما چون می دانید بازنده انتخابات هستید از الان دارید برنامه ریزی می کنید که بعد از انتخابات بگید تقلب شده و ما گفتیم و اقایان خوب مدیریت نکردند
اقای استاندار محترم خودش خوب بلده که چگونه مدیریت کنه
خداوند به همه ما عقل و دینداری عطا فرماید
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1