تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۴۱۳۰۸۶
نگاهی به عملکرد اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛

«ارزیابی‌ها» پاسخ منتقدان «سید» ورزش کهگیلویه و بویراحمد را داد؛ علوی بر سکوی دستگاه‌های برتر ایستاد / تصاویر

۰
«ارزیابی‌ها» پاسخ منتقدان «سید» ورزش کهگیلویه و بویراحمد را داد؛ علوی بر سکوی دستگاه‌های برتر ایستاد / تصاویر
کبنا ؛در ماه‌های گذشته بعضی که دستشان از سفره ورزشکاران و قهرمانان واقعی توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان قطع شده بود و «علوی» سکان و اداره ورزش را به ورزشکاران و ورزش دوستان واقعی سپرد، با توپخانه‌های تخریب و غیرمنصفانه بدجوری به سمت مدیریت علوی مدیرکل ورزش و جوانان شلیک می‌کردند. اما علوی بر اساس همان برنامه ریزی و اهدافی که از قبل پایه ریزی کرده و در روز معارفه‌اش قول آن را داده بود، کارش را به دور از حواشی دنبال کرد و می‌کند. حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از ارزیابی‌ها و بررسی شاخص‌ها، دست علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان را به عنوان دستگاه برتر بالا گرفتند و نوشتند؛
جناب آقای سید محمد تقی علوی
مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان
با سلام و احترام
ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی به طور دقیق و مستمر ضمن بهبود عملکرد، موجب پاسخگویی و ارتقای اعتماد عمومی به عملکرد آنها خواهد شد، به همین منظور عملکرد سال 1397 دستگاه‌های اجرایی استان در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس نتایج مربوطه، ستاد جشنواره شهید رجایی استان آن دستگاه را به عنوان:
«دستگاه برتر استان در شاخص‌های اختصاصی»
برگزیده، بدینوسیله از تلاش‌های ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی، مدیران، کارشناسان و کارکنان آن دستگاه در کسب این موفقیت تشکر و قدردانی می‌نماییم.
امید است با استعانت از ایزد منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) با استمرار تلاش‌ها شاهد توفیقات روز افزون آن دستگاه در انجام بهتر وظایف و مأموریت‌های محوله باشیم.
حسین کلانتری - حسن نوروزی
استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی
 با نگاهی به فعالیت‌های روزانه اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت‌های ورزشی استان این واقعیت قابل فهم است که اداره کل ورزش از دوران پرحاشیه دور شده است. از دورانی که فلان مدیرکل ورزش و جوانان مجبور بود از دست مطالبه گری ورزشکاران در راهروهای پنهان و راه پله‌ها پا به فرار بگذارد. زمانی آنقدر اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مسیرش را بد رفته بود که استاندار وقت مجبور شد در آن فضای پرتنش و حاشیه یک روحانی را با کمترین تخصص در حوزه ورزش و جوانان و صرفاً بر اساس اینکه او گاهی در سالن‌های ورزشی فوتسال بازی می‌کرد، سکان این دستگاه مهم را به او بسپارد. اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از دوران «افتخاری» هیچ وقت از مدیریت شانس نیاورد، تا اینکه «سید محمد تقی علوی» فردی که خاک زمین‌های ورزشی را بر تنش داشت، مدیریت این اداره کل را با حضور خادم به دست گرفت و اگر الان ورزش استان دگرگون و متحول شده است، رازش را باید در نحوه مدیریت «سید» ورزش کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد جستجو کرد.
 علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خود در این باره نوشت؛ «خدمت به خلق از بهترین عبادات است» با لطف و عنایت خداوند منان و تلاش همکاران خوبم و هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد یکبار دیگر اقتدار حوزه وزارت ورزش و جوانان در سطح کشور نمایان شده و اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بعنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی 1398 اعلام گردید، بی شک درخشش و کسب عنوان برتر اداره کل ورزش و جوانان استان در جشنواره شهید رجایی که نمونه‌ای از موفقیت این اداره کل در عرصه استانی که یکی از بزرگ‌ترین دستاورد ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد محسوب می‌شود انجام نمی‌پذیرفت، اگر حمایت‌ها و پشتیبانی قوی مقام عالی وزارت جناب دکتر سلطانی فر بزرگوار و معاونین و مدیران عزیز ستادی وزارت را بهمراه نداشتیم. با تقدیر از استاندار محترم کهگیلویه وبویراحمد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بر خود می‌بالیم که بعنوان عضو کوچکی از وزرات بتوانیم خدمات خوبی را به جامعه ورزش کشور و مردم شریف ارائه نماییم.
از این که عنایات حضرت حق، لطف بندگان شامل و توفیق خدمت حاصل است خدا را سپاسگذارم. از این که با کرامت طبع بی بدیل و لطف و احسان بی نظیر، مراتب مؤدت و محبت خود را با ارسال پیام تبریک نسبت به انتخاب اداره کل ورزش و جوانان استان و اینجانب در جشنواره شهید رجایی صمیمانه بیان داشتید به رسم ادب و ارادت متقابل، تشکر می‌نمایم.
امید است در سایه ایزد متعال در تمامی مراحل زندگی و خدمت به فرزندان و جامعه ورزش این استان موفق و سربلند باشید، توفیق روزافزون، سلامتی شما سروان گرامی و خانواده محترمتان را از خداوند منان خواستارم.

در ادامه بخشی از اظهار نظرهای و فعالیت‌های «علوی» مدیرکل ورزش و جوانان را می‌خوانید؛

روند اجرایی برنامه هیاتهای ورزشی تاکید بر قانون مداری است
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: روند اجرایی برنامه هیاتهای ورزشی استان تاکید بر قانون مداری و رعایت کلیه قوانین حاکم بر اساسنامه است.
سید محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مطابق آیین نامه وزارت ورزش و جوانان، وظایف اصلی و تعریف شده دبیران هیات ها باید توسط آنان اجرا گردد.
علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان در مورد شرح وظایف تعیین شده برای دبیران هیات های ورزشی استان توضیح داد و گفت: طبق آیین نامه، مجامع انتخاباتی و عمومی روسای هیات های ورزشی استان باید توسط دبیران هیاتها انجام شود و با توجه به اینکه استان‌های کشور به دلیل عدم شرایط سخت افزاری و نرم افزاری آمادگی لازم برای برگزاری این قانون را نداشتند و ادارات کل مسئول انجام این کار بوده‌اند، در حال حاضر با تلاش همکاران اداره کل، دفاتر و مکان هیات ها بصورت مناسبی رشد و ارتقا یافته و به وسایل مورد نیاز جهت برگزاری مجامع و سایر کارها تجهیز گردیده است و در حال حاضر شرایط برگزاری اکثریت مجمع‌ها و همچنین جلسات مختلف در این حوزه را دارا می‌باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد افزود: با توجه به اینکه دبیران هیات ها بیشترین بار مسئولیت اجرایی و فنی را به عهده دارند و بدون در نظر گرفتن منافع مالی خود عاشقانه به ورزش استان خدمت می‌کنند پس لازم است بصورت قانونمند شرح وظایف بیشتری داشته باشند و نقش هماهنگی هیات و اداره کل را با جدیت بیشتری دنبال کنند و در برنامه ریزی نتایج موفقیت آمیز هیات خود نسبت به ادوار گذشته، در بعد قهرمانی نظارت بهتری داشته باشند.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان در پایان گفت: امیدوارم با واگذاری وظایف اصلی و مهم دبیران هیات های ورزشی استان به خودشان طبق آیین نامه وزارت ورزش و جوانان شاهد نتایج خوبی برای ورزش استان باشیم.
  
جلسه هم اندیشی هیات رئیسه ورزش همگانی استان و روسای هیات های شهرستانی با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از برنامه و عملکرد هیات ورزش همگانی استان و شهرستانها، هیات همگانی استان را مدار ورزش استان برشمرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان، توسعه ورزش همگانی طبق منویات مقام معظم رهبری و نشاط و شادابی و سلامت جامعه را از اهداف این هیات و اداره کل ورزش و جوانان استان برشمرد و بیان داشت: نگاه وزارت ورزش و جوانان و اداره کل توسعه زیر ساخت‌های ورزش همگانی و مشارکت احاد مردم در برنامه‌های ورزشی است.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از زحمات هیات و اعضای هیات در دو سال گذشته و کسب عناوین قهرمانی، هیات ورزش‌های همگانی استان را یکی از موفق‌ترین و فعال‌ترین هیات های ورزش کهگیلویه وبویراحمد بر شمرد و گفت: توسعه ورزش همگانی، عامل رشد و ارتقای ورزش قهرمانی خواهد شد و این مهم در سایه مشارکت مردم و حمایت مسئولین استانی و کشوری میسر خواهد شد.
در این نشست توسط هیات های ورزش همگانی شهرستان‌ها مسائل و مشکلات موجود در هیات ها مطر ح و توضیحات لازم توسط رئیس هیات همگانی استان ارائه شد.
برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان استان به میزبانی شهرستان گچساران با حضور 16 تیم، انعقاد تفاهمنامه با دانشگاههای استان، توجه بیشتر به ورزش بانوان و برگزاری نشست مشترک هیات استان با روسای و نایب رئیسان شهرستانها و روسای کمیته‌های ورزش‌های همگانی استان از مهمترین مصوبات این نشست بود.
 
بازدید مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از پروژه‌های ورزشی شهرستان گچساران
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از پروژه‌های در دست احداث و اماکن ورزشی شهرستان گچساران بازدید و خواستار تسریع در اتمام این پروژه‌ها شد.
سید محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان بهمراه عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران، نصیریان، فرجی و نارکی ناظرین دفتر فنی و مهندسی اداره کل از نزدیک از پروژه استادیوم تختی و استخر شنای بانوان شهرستان گچساران بازدید و ضمن بررسی روند اجرایی این دو پروژه خواستار نظارت بیشتر و تسریع در روند این پروژه‌ها شد.
پروژه استادیوم تختی شهر گچساران شامل چمن کاری، جدول گذاری، سیستم آبیاری، سکو، فنس کشی و سیستم برق کشی در زمینی به مساحت 10000 متر مربع در دست اجرا می‌باشد.
کار این پروژه از سال 1396 و با اعتبار 700 میلیون تومان از محل استانی تأمین شده است.
پروژه استخر شنای بانوان شهر گچساران نیز در زمینی به مساحت 1750 متر مربع و اعتبار 5 میلیارد و 200 میلیون تومان در دست احداث می‌باشد.
کار این پروژه از سال 1396 و از محل اعتبارات خاص وزارت نفت تأمین شده است و برای تکمیل آن به 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز می‌باشد.
این پروژه 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این بازدید از حمایت‌ها و پیگیری‌های تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تقدیر و اظهار امیداوری کرد با افتتاح و بهره برداری از این پروژه مشکلات جامعه ورزش شنای بانوان گچساران مرتفع شود.
 
بازدید مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از اردوی تیم ملی تنیس روی میز کشور
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه گودرزی معاون توسعه ورزش و محمودی رئیس دفتر حوزه مدیریت با حضور در شهر سی سخت از نزدیک با مربیان و کادر تیم ملی و ملی پوشان تیم هوپس پسران کشور دیدار و گفتگو کرد.
علوی، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن خیر مقدم به مربیان و بازیکنان تیم ملی هوپس کشور، اظهار امیدواری کرد شهر سی سخت میزبان شایسته‌ای در این اردو بوده باشد.
سید محمد تقی علوی، از زحمات شبانه روزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا، رئیس و اعضای تنیس روی میز استان و شهرستان دنا در برپایی و برگزاری این اردو تقدیر و از حمایت و اعتماد ریاست فدراسیون تنیس روی میز کشور در برگزاری این اردو تقدیرو از آمادگی استان در برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور و اردوی های تیم ملی خبر داد.
  
نگاه دولت به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و مناطق کم برخورد استان
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از نگاه و توجه دولت به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و مناطق کم برخورد و محروم استان خبر داد.
سید محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این موضوع در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت: نگاه دولت به توسعه زیر ساخت‌های همگانی و قهرمانی در استان خصوصاً مناطق محروم و کم برخورد است.
علوی، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به تاکید کلانتری استاندار استان مبنی بر تداوم روند اجرای عدالت اجتماعی در تأمین زیر ساخت‌های ورزشی افزود: تا پیش از این جوانان در مناطق کم برخوردار و روستایی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ورزشی، کمترین بهره را می‌بردند، در حالی که فراهم‌سازی بسترها و توسعه زیرساخت‌ها در این مناطق و احیای بازی‌های محلی و بومی این مناطق می‌تواند نقشی اساسی در توسعه ورزش و همچنین سلامت افراد ایجاد کند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به سیاست کلی دولت مبنی بر جلوگیری ازروند مهاجرت روستاییان به شهرگفت: پایین بودن سرانه زیرساخت‌های ورزشی وکم‌توجهی به موضوع، بروزبی‌توازنی و بی‌عدالتی، موجب محرومیت جوانان روستایی و شهرستانی از تفریح‌های سالم و مهاجرت به شهرها شده است.
وی افزود: توجه به ورزش برای رسیدن به نشاط و تندرستی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت است که با جدیت ویژه‌ای توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و با تاکید استاندار کهگیلویه وبویراحمد مورد پیگیری قرار گرفته و در شاکله‌های شهرستان‌ها و روستاهای استان نمود پیدا کرده است.
علوی، ورزش را مهم‌ترین عامل در افزایش نشاط اجتماعی و مقابله با انحراف‌های اجتماعی دانست وبابیان اینکه در این خصوص باید به اهمیت موضوع تقویت ورزش درروستاهاو مناطق کم برخوردار نگاه ویژه داشت، از حمایت‌های فرمانداران و شهرداران استان ازتوسعه فرهنگی و ورزشی حوزه ورزش تقدیر کرد و گفت: ورزش در روستاها و مناطق کم برخوردار باید به شکلی اصولی و هدفمند پیگیری شود.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ساخت و احداث سالنها و چمن‌های مصنوعی در نقاط مختلف استان و روستاها را یکی از کارهای مهم و ریشه‌ای در توسعه ورزش در روستاها مناطق محروم استان دانست واز شورای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در توسعه عمرانی در این مناطق تقدیر کرد.
 
بازدید مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از کلاس مربیگری سطح یک جهانی تنیس روی میز
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه معاونین و مسئولین ستادی اداره کل با حضور در کلاس مربیگری سطح یک تنیس روی میز که در یاسوج در حال برگزاریست با مدرس و شرکت کنندگان در این کلاس دیدار و گفتگو کرد.
هوشنگ بهلولی مدرس بین المللی کلاس مربیگری سطح یک جهانی تنیس روی میز کشور در این دیدار از حضور مدیر کل و همراهان و تلاشهای هیات و ریاست فدراسیون در برگزاری این دوره تقدیرکرد.
بهلولی مدرس بین المللی تنیس روی میز کشور افزود: در این دوره 24 نفر از مربیان کشور از استانهای فارس، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه وبویراحمد حضور دارند و با قوانین، مقررات و تکینکها و تاکتیک‌های این رشته آشنا شدند.
علوی، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، برگزاری کلاس سطح یک جهانی تنیس روی میز را افتخاری برای ورزش و رشته تنیس روی میز ذکر و از حمایت ریاست فدراسیون، ریاست هیات و بهلولی مدرس بین المللی این دوره تقدیر کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ارتقای ورزش تنیس روی میز استان در کشور را مدیون تلاش خضوعی رئیس هیات و مجموعه تنیس روی میز دانست و از اعتماد فدراسیون تنیس روی میز در برگزاری این دوره و اردوی تیم ملی هوپس پسران کشور تقدیر کرد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از ظرفیت و پتانسیل ورزش کهگیلویه وبویراحمد در کشور سخن گفت و اظهار داشت: سال گذشته در المپیاد استعداد یابی کشوری رتبه 28 کشوری را کسب کردیم که با تلاش روسا و نایب رئیسان و مجموعه ورزش استان این رتبه امسال به 23 کشور ارتقاء یافت.
علوی بر برنامه ریزی مدون و بهره گیری از ظرفیت ورزش استان را عامل رشد، توسعه و شکوفایی ورزش کهگیلویه وبویراحمد ذکر و در پایان از زحمات خضوعی رئیس هیات تنیس روی میز استان در برگزاری دوره سطح یک بین المللی و برمیزبانی اردوی تیم ملی هوپس پسران کشور تقدیر و اظهار امیدواری کرد استان و شهر سی سخت میزبانی شایسته‌ای برای ملی پوشان تنیس روی میز کشور باشد.

هیات ها و باشگاه‌ها ورزشی رأس و خط مقدم ورزش کهگیلویه وبویراحمد
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از تلاش‌های هیات ها و باشگاههای ورزشی استان گفت: توجه به باشگاه‌های هیات های ورزشی باید در اولویت برنامه‌های هیات باشد و هیات هاو باشگاه‌ها رأس و خط مقدم ورزش استان هستند.
سید محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان با ابراز تشکر و قدردانی از زحمات کلیه روسا و نایب رئیسان هیات های استانی و شهرستانی، اشاره‌ای به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر شهامت و فریاد بدون ترس جوانان در مسائل اقتصادی، تولید، فرهنگ و سایر داشت و درباره این موضوع افزود: همه ما بعنوان خادمین مردم باید صحبتهای رهبرانقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و در برابر دشمنانی که از هیچ تلاشی برای ناامیدکردن جوانان دریغ نمی‌کنند مقابله کنیم.
علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: امروزه شبکه‌های مجازی به آسانی در اختیارجوانان قرار گرفته و بصورت ناعادلانه ذهن و فکر فرزندان ما درباورهای غلط هدف قرار داده است، به همین خاطر وزارت ورزش و جوانان بعنوان متولی یک دستگاه فرهنگی باید توجه ویژه‌ای به بیانات رهبری داشته باشد وهمه خدمت گذاران این مجموعه با یک رویکرد اساسی و بازنگری در رفتار و خدمت رسانی به مردم، خودمان را به روز کرده و از همه ابزارهای مناسب در جهت مقابله با دشمنان قسم خورده انقلاب استفاده نمائیم و این اتفاق نیاز مبرم به تجدید نظر در حوزه فرهنگ دارد.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه خط مقدم ورزش، هیات ها و باشگاه‌های ورزشی هستند اظهار داشت: در این شرایط سخت، عاشقان ورزش باید متناسب با شرایط حاکم بر جامعه و کشور در حوزه فرهنگ برنامه ریزی کنند، زیرا وظیفه متولیان این دستگاه اجرایی ابتدا تلاش در حوزه فنی برای قهرمانی و بالا بردن پرچم ایران می‌باشد و در ادامه تربیت و پرورش فرزندان مردم است، به همین خاطر باید شرایطمان به گونه تعریف کرده که معلمان و مربیان خوبی برای نسل جوان باشیم با همین نگاه در ورزش علاوه بر خدمت رسانی، بدون ترس در جهت توسعه کشور فریاد بزنیم و این موضوع باعث می‌شود دشمنان نتوانند با یک دلسوزی ظاهری برای جوانان ما تصمیم گیری کرده و آنان را با مشکل مواجهه کنند.
  
**نگاهی به برخی از خبرهای حوزه اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد؛

بازدید افتخاری رئیس فدراسیون اسکی کشور از پیست اسکی دنا
افتخاری رئیس فدراسیون اسکی کشور با حضور در پیست اسکی کاکان از امکانات و تجهیزات این پیست بازدید کرد.
در این بازدید سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی کشور بهمراه دلباز جو معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، محمودی رئیس دفتر حوزه مدیریت، اسد پور سرپرست هیات اسکی استان و ایموری، نصیریان، حسینی و فرجی کارشناسان و ناظرین دفتر فنی و مهندسی اداره کل حضور داشتند.

افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی در این بازدید ضمن تشکر از حمایت‌ها و پیگیریهای علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در توسعه ورزش اسکی گفت: پیست اسکی کاکان یکی از بهترین پیست‌های اسکی جنوب کشور می‌باشد که در صورت توسعه زیر ساخت‌ها و حل مشکلات موجود زمینه بر گزاری رقابتهای کشوری و بین المللی را داراست.
در این بازدید برتسطیح و گسترس پیست، راه اندازی و تعمیر تله اسکی، تعمیر و راه اندازی برف کوب و حل مشکلات آب، گاز پیست اسکی کاکان تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 
 مربی و بازیکن فوتسال ناشنوایان استان به تیم ملی دعوت شدند
حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از دعوت مربی و بازیکن تیم فوتسال ناشنوایان استان به اردوی تیم ملی فوتسال کشور خبر داد.
آرمـــان حاتــمی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان با بیان این خبر گفت: طبق نامه دبیر فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور، مربی و بازیکن تیم فوتسال استان به اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور دعوت شدند.
حاتمی، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: هفتمین اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشور از روز جمعه 22 شهریورماه در استان مازنداران و شهر بابلسر برگزار می‌شود.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از دعوت سردار پاریاد بعنوان مربی و سید اسماعیل دژه بعنوان بازیکن در این اردو خبرو اظهار داشت: این اردو به منظور شرکت تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور در نهمین دوره بازیهای آسیایی ناشنوایان و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان جهان برپا می‌شود.
حاتمی تصریح کرد: رقابت‌های فوتسال ناشنوایان آسیا در کشور هنگ کنگ و مسابقات فوتسال قهرمانی جهان در کشور سوئیس برگزار می‌شود.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور از 22 الی 28 شهریورماه به میزبانی استان مازندران و شهر بابلسر در اردوگاه شهید عظیمی برگزار می‌شود.
 
 مهم‌ترین اولویت ما کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ورزش است
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مهم‌ترین اولویت ورزش و جوانان استان کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ورزش است.
سید محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه هدف اصلی ما جذب نوجوانان و جوانان به سمت ورزش و باشگاه‌های ورزشی است گفت: ورزش صرفاً چارت سازمانی و قوانین اداری محسوب نمی‌شود و مهمترین اولویت ما کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌باشد و باید تلاش کنیم ابتدا ورزش را بصورت همگانی تعریف کرده و در ادامه بحث قهرمان پروری را اشائه دهیم.
علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه پروژه‌های زیادی در استان در حال احداث می‌باشند افزود: با حمایت وزارت ورزش و جوانان، کلانتری استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همت و تفکرات خوب و ارزشمند دفتر فنی و مهندسی اداره کل در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی خوشبختانه در تمامی شهرها و بخشهای استان توسعه خوبی در ایجاد پروژه‌های ورزشی اتفاق افتاده است و باتوجه به اینکه افزایش سرانه ورزشی تأثیر بسزایی درقهرمان پروری دارد همه مسئولین استانی از جمله استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران درکنار دستگاه ورزش و جوانان در تلاش هستند با تکمیل پروژه‌های در حال احداث فضای ورزشی استان را ارتقاء دهیم.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: همه باشگاه‌ها و فضاهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در کنار بخش خصوصی درزمینه استعدادیابی برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند و با توجه به تعامل ما با آموزش و پرورش، 46 هیات ورزشی استان رشته‌های ورزشی خود را به علاقه مندان به ورزش آموزش می‌دهند.
علوی، یکی از راههای توسعه ورزش استان را برگزاری و میزبانی رقابتهای قهرمانی کشور ذکر و افزود: زیر ساخت‌های موجود در ورزش کهگیلویه وبویراحمد امکان برگزاری و میزبانی رقابتهای کشوری و بین المللی را داراست و تنها مشکل ورزش کهگیلویه وبویراحمد نبود خوابگاه و سرای ورزشی است که امیدوارم با حمایت مسئولین استانی و کشوری در اسرع وقت شاهد افتتاح و بهره برداری سرای ورزشکاران در یاسوج باشیم.

از قهرمانان المپیاد استعداد یابی رشته جودو، دوچرخه سواری و هندبال استقبال و تجلیل شد
در آئینی و با حضور علوی مدیر کل، معاونین، کارکنان و جامعه ورزش، از قهرمانان برتر المپیاد استعداد یابی برتر کشور در رشته‌های جودو پسران و دختران، دوچرخه سواری و هندبال استقبال و تجلیل شد.
در این مراسم که صبح امروز دوشنبه 11 شهریورماه و با حضور سید محمد تقی علوی مدیر کل، گودرزی معاون توسعه ورزش، رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد، مسئولین ستادی و کارمنان اداره کل، روسا و نایب رئیسان هیات های جودو، دوچرخه سواری استان و هندبال شهرستان بویراحمد برگزار شد با اهدا گل و شیرینی از دیانا موسوی نفر اول رقابتهای استعداد یابی جودو بانوان، رضا عوض زاده نفر اول رقابتهای جودو استعداد یابی جودو پسران، محمد رضا لطیفی عضو تیم دوچرخه سواری استان و دارنده دو مدال نقره و برنز رقابتهای استعداد یابی پسران کشور، رضا سلیمی مقدم و رضا آئین دو تن از هندبالیست‌های تیم استعداد یابی پسران که به مقام قهرمانی این رقابتها دست یافتند تجلیل شد.

درخشش تیم کونگ فو پرتوآ استان در رقابتهای قهرمانی کشور
عبدالهی رئیس هیات کونگ فو کهگیلویه وبویراحمد از درخشش تیم بانوان استان در رقابتهای قهرمانی کشور خبر داد.
مهدی عبدالهی، رئیس هیات کونگ فو کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت: تیم کونگ فو پرتو آ بانوان استان در رقابتهای قهرمانی کشور به 9 مدال طلا،5 نقره و 7 برنز رقابتهای کشور دست یافت.
عبدالهی، رئیس هیات کونگفو استان افزود: رقابت‌های کونگ فو پرتو آ بانوان کشور به میزبانی استان فارس در شهر کازرون روزهای 27 الی 29 شهریورماه با حضور 12 استان کشور و 400 ورزشکار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
رئیس هیات کونگفو کهگیلویه وبویراحمد از درخشش تیم اعزامی بانوان استان به این رقابتها خبر و تصریح کرد: در این مسابقات تیم کونگفو پرتوآ استان به مقام‌های ذیل دست یافت.
رده سنی نونهالان کسب مقام اول و مدال طلا توسط محدثه یوسفی
رده سنی نونهالان کسب مقام اول و مدال طلا توسط یگانه صفایی
رده سنی نونهالان کسب مقام دوم و مدال نقره توسط ساغر دهقان
رده سنی نونهالان کسب مقام دوم و مدال نقره توسط فاطمه سینایی
رده سنی نونهالان کسب مقام سوم و مدال برنز توسط ستایش فرشید پور
رده سنی نوجوانان کسب مقام اول و مدال طلا توسط فاطمه سیاوشی
رده سنی نوجوانان کسب مقام اول و مدال طلا توسط فاطمه هاشمی
رده سنی نوجوانان کسب مقام اول و مدال طلا توسط نازیلا بهجتی
رده سنی نوجوانان کسب مقام اول و مدال طلا توسط نیلوفر موحد
رده سنی نوجوانان کسب مقام دوم و مدال نقره توسط فاطمه مقدم
رده سنی نوجوانان کسب مقام دوم و مدال نقره توسط نگین جاوید
رده سنی جوانان کسب مقام اول و مدال طلا توسط یاسمین دهقان
رده سنی جوانان کسب مقام دوم و مدال نقره توسط پریسا دیمه
رده سنی جوانان کسب مقام سوم و مدال برنز توسط طیبه بزرگ امید
رده سنی جوانان کسب مقام سوم و مدال برنز توسط الهام ویسی پور
رده سنی بزرگسالان کسب مقام اول و مدال طلا توسط فاطمه فلسفی اصل
رده سنی بزرگسالان کسب مقام دوم و مدال نقره توسط فاطمه پروانه
رده سنی بزرگسالان کسب مقام اول و مدال طلا توسط کلثوم روزگرد
رده سنی بزرگسالان کسب مقام سوم و مدال برنز توسط اتوسا بابایی
رده سنی بزرگسالان کسب مقام سوم و مدال برنز توسط فاطمه اسفندیاری
رده سنی بزرگسالان کسب مقام سوم و مدال برنز توسط زهرا صدق آمیز
مهدی عبدالهی ضمن تبریک این موفقیت تصریح کرد: در قسمت تیمی این مسابقات و در رده سنی نوجوانان تیم کونگفو پرتوآ بانوان استان به مقام نخست و مدال طلا دست یافت، در رده سنی تیمی بزرگسالان به مقام دوم و مدال نقره و در رده سنی جوانان به مقام سوم و مدال برنز این دوره از مسابقات دست یافتند.
رئیس هیات کونگفو استان از انتخاب بانوی کونگفو پرتو آ استان بعنوان فنی‌ترین مبارز این دوره از مسابقات خبر و اظهار داشت: کاپ فنی‌ترین مبارز این مسابقات توسط کمیته فنی به فاطمه فلسفی اصل از استان کهگیلویه وبویراحمد اهدا شد.

هفته دفاع مقدس بر کارکنان اداره کل، روسا و نایب رئیسان هیات های استانی و شهرستانی و جامعه بزرگ ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مبارک باد.
حیات راستین یک ملت، همواره در گرو شناخت، معرفت و آن گاه توجه نسبت به آرمانها و ارزشهای خویش است و کوشش و تلاش جدی در حفظ پیشینه‌ها و دستاوردهای ارزشمند و گرانقدر آرمانی و ملی هر قوم و امتی خود از جایگاه رفیع و والایی برخوردار می‌باشند.
دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلشحور ایران، در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم به مثابه یکی از حساس‌ترین بارزترین برهه‌ای حیات راستین این ملت همچون نگینی، تا همیشه زمان، پرتارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد و اهتمام و تلاش در عرصه‌های گوناگون حفظ، پاسداری از آن ارزشها و والاییها، نیز به همان میزان مقدس و در خور ارج نهادن است.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای "مدظله تعالی" و ملت دلاور و رزمنده استان کهگیلویه وبویراحمد، جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان و ایران اسلامی، یاد و خاطره رشادت‌ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می‌خواهم ما را یاری نماید تا در حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.
سید محمد تقی علوی
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1