تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۴۱۲۲۷۰
کبنا گزارش می‌دهد

افشاگری اتابک از کاهش میلیاردی بودجه بلادشاپور؛ شانتاژ رسانه‌ای سیاسی تاجگردون و عدل هاشمی پور شکست خورد

۴
۱
افشاگری اتابک از کاهش میلیاردی بودجه بلادشاپور؛ شانتاژ رسانه‌ای سیاسی تاجگردون و عدل هاشمی پور شکست خورد
کبنا ؛بلاشاپور سال‌ها در سایه بی توجهی و کمبود اعتبار هرسال بخشی از آن فرو می‌ریزد یا در آتش می‌سوزد و این اثر تاریخی و ملی کهگیلویه که مورد توحه اهالی فرهنگ و دوستداران تاریخ این مرز وبوم است همچنان گرفتار وعده‌های نمایندگان مجلس و مدیران کل می‌باشد.
به گزارش کبنا، سرپرست جدید فرمانداری کهگیلویه عصر دیروز (چهارشنبه 6 شهریور ماه 98) در نشست خبری با رسانه‌ها در دهدشت در خصوص بافت تاریخی دهدشت با بیان واقعیات دست به افشاگری زد  و از کاهش میلیاردی بودجه وعده داده شده تاجگردون و عدل هاشمی پور خبرداد. 
اتابک در مورد بافت تاریخی دهدشت  گفت: اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای بافت اختصاص یافته بود و شانتاژ رسانه‌ای هم شد اما اخیراً این اعتبار به ۶۰۰ میلیون تومان کاهش یافت که در تلاش هستیم اعتبار را به مبلغ اولیه برگردانیم.
این در حالی است که پیش از این تاجگردون نماینده گچساران و باشت و همچنین عدل هاشمی پور از اختصاص بودجه 10 و 15 میلیارد تومانی برای بافت تاریخی دهدشت خبرداده بودن که هر دو. نماینده با تبلیغات رسانه‌ای گسترده درصدد بهره برداری سیاسی و انتخاباتی بودند که با افشاگری اتابک سرپرست فرمانداری کهگیلویه مشخص شد که این ارقام وعده‌ای بیش نبوده و همجنان باید منتظر تخریب این اثر تاریخی بود. 
این خبر و کاهش بودجه از 15 و 10 میلیارد تومان به 600 میلیون تومان در فضای مجازی کهگیلویه بازخوردهای زیادی داشته و تشبیه به قالب یخی شده که از تهران تا یاسوج و دهدشت برسد آب می‌رود و مشخص شد که واقعیت امر همین است که در روز خبرنگار در یاسوج یکی از خبرنگاران کهگیلویه بزرگ بودجه یخی را به استاندار هشدار داده بود که هنوز یکماه نشده این امر به حقیقت پیوست که از استاندار محترم استان انتظار داریم به صورت ویژه این موضوع و بحث گردشگری و توجه به میراث فرهنگی کهگیلویه بزرگ را مدنظر قرار دهد هر چند باقری مدیرکل میراث فرهنگی استان از این امر غافل است. 
با افشاگری اتابک سرپرست فرمانداری کهگیلویه منتظر واکنش عدل هاشمی پور و تاجگردون و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کاهش میلیاردی بودجه بافت تاریخی دهدشت هستیم.
به گزارش کبنا، بافت تاریخی دهدشت به شماره 3 /1689 در سال 1364 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت تاریخی رسیده است. 
گذشت 33 سال از ثبت ملی این اثر در ردیف آثار ملی و حفاظت و احیا نکردن آن مورد حیرت فرهنگ دوستان شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

یلی
Iran, Islamic Republic of
درود براتابک دلیر وشجاع
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اتابک به احتمال زیاد نمیدونست وعده مبلغ ۱۰میلیاردی را حاج عدل دادن و الا واقعیتو نمیگفت که حاجی عصبانی بشن
Alma
Iran, Islamic Republic of
جناب اتابک ضمن تشکر از شما
خواهشمندم اعلام بفرمائید بودجه نمایندگان گذشته در دوره وفور نعمت (دولت آقای احمدی نژاد) چقدر بوده است؟
ثانیا ،تعدادی از افراد نیازمند به شانتاژ های خبری و رسانه ای ندارند .بلکه عملکرد آنها در سطح ملی و... بیانگر این مهم میباشد ،لیکن این افراد تازه. که با تکیه نابجا بر صندلی های کوچک خدمت به مردم و تاختن بدون فکر ،منابع و مستندات به ثروت های ملی ما نظیر دکتر،جانباز،خانواده محترم شهید و از ابتدای رشد و نمو شخصیتی آموخته مکتب خدمت به مردم غلامرضا تاجگردون قصد بهره برداری سیاسی دارند که تا متأسفانه بتوانند سرپوشی بر عملکرد ضعیف و نا صحیح خود داشته باشند.
علی ایحال از کلیه رسانه های استان و کشور تقاضامندم که بجای پرداختن به منافع زودگذر شخصی و گروهی به منافع و بهره برداری عمومی بیندیشند . تا انشاالله قصبه ، قریه،بخش،شهر،استان و کشوری آبادی داشته باشیم.
و در نهایت از آقای دکتر تاجگردون و تیم واقعی همراه که علیرغم دارا بودن وجودی سرشار از نیل به خدمت ،آبادی و ... با قلبی تهی از کینه و دلسردی همچنان قدرتمندانه به پیش میروند تشکر ویژه ای دارم. انشاالله در پناه حق تعالی در تمام مراحل زندگی موفق،مؤید،پیروز،بهروز و رستگار باشید.
(مضافا،آن دسته از افراد و مدیران ضعیف که پشت طوایف خود سنگر گرفته اند در صورت عدم توانایی کار را بدست انسانهای کاردان و کارشناس بسپارند.)
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام . همین 600 تومان هم هنوز به واقعیت نرسیده . معلوم نیست که به شهرستان تعلق بگیره یانه . چون همه مسولین میراث فرهنگی استان بویراحمدی هستند .باید هم بودجه یخی بشه. و کهگیلویه نابود بشه. البته بیشتر این مشکلات متوجه نماینده مردم هست که نمیتونه با کارمندان کهگیلویه در ادارات کل ارتباط برقرار کنه.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1