تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۱۱۸۵۰
کلانتری حرفش را به کرسی نشاند؛ نطری رفت و جمالی آمد

چرا «پروانه نیک‌مرام» پست معاونت استانداری کهگیلویه و بویراحمد را نپذیرفت / نگرانی حسین کلانتری از «نیک‌مرام»

۱۴
۳
چرا «پروانه نیک‌مرام» پست معاونت استانداری کهگیلویه و بویراحمد را نپذیرفت / نگرانی حسین کلانتری از «نیک‌مرام»
کبنا ؛ حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی احکامی جداگانه‌، معاون سیاسی، معاون توسعه و منابع انسانی و مدیرکل امور بانوان استانداری این استان را منصوب کرد.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد (20 مرداد ماه 98) بعد از حرف‌ و حدیث‌های که پیرامون ساختمان استانداری این روزها به گوش می‌رسید، امروز رسماً «احد جمالی» را به عنوان معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی، آذر صفایی‌نیا را به عنوان معاون توسعه و منابع انسانی، و نادیا صداقت را به عنوان مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد.
بلاخره بعد از طرح مباحثی همچون اینکه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس با حضور در وزارت کشور مانع عزل محمد کاظم نظری شدند، حسین کلانتری حرفش را به کرسی نشاند و «احد جمالی» را که می‌گویند تجربه و سابقه طولانی در حوزه سیاست دارد و از ایثارگران و رزمندگان هم شناخته می‌شود را جایگزین محمد کاظم نظری کرد. و حتی فشارهای نمایندگان کارساز نبود.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?306265/%D8%AC%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C
کلانتری همچنین آذر صفایی‌نیا را برای معاونت توسعه منابع انسانی استانداری قبول کرد، هر چند که قبل از اینکه حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیاید، بحث او و پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برای این معاونت داغ بود.
«آذر صفایی‌نیا» امروز (20 مرداد ماه 98) در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست حسین کلانتری برگزار شد به عنوان معاون توسعه و منابع انسانی استانداری تا اولین زنی باشد که حکم معاونت را در کارنامه خود به ثبت می‌رساند.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?296026/%D8%B5%D9%81%D8%A7%DB%8C%DB%8C
کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین معارفه آذر صفایی به عنوان معاون توسعه و منابع انسانی استانداری گفت: من از خانم «نیک‌مرام» نگران هستم ما ابتدا از خانم نیک‌مرام خواستیم که این معاونت را بپذیرند، و ایشان هم برای انجام مصاحبه و سایر مراحل قانونی به وزارت خانه معرفی شدند و تأیید هم شدند تا اینکه خانم نیک مرام طی یک نامه‌رسمی این مسئولیت را نپذیرفتند و به نوعی استعفا دادن از پذیرفتن معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری. این کار «نیک‌مرام» باعث خوشحالی کارکنان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد. هر چند که تعابیر دیگری می‌توان از آن داشت؛ نیک مرام به دنبال اهداف طراحی شده خودش در اداره کل کار است و رویاهایش برای اداره‌ی که بخش زیادی از عمرش را در آن گذراند در حال پیوستن به حقیقت است. کسب رتبه برتر در حوزه اشتغال و سایر حوزه‌ها نیز به این دلیل است که نیک مرام بدون حساب و کتاب مدیریت را به دست نگرفته و اداره‌کل کار را به جایگاه واقعی خود رسانده و اداره‌ کار را از آن دوران سیاسی و سوار بودن حاشیه بر متن دور نگه داشته است.


بخشی از متن نامه‌ی استعفای پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است؛ «اینجانب با افتخار و احترام به حسن توجه و بذل اعتماد جنابعالی در خصوص واگذاری پست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری نهایت قدردانی و سپاسگزاری قلبی خود را بحضور سبز و پر مهرتان ابراز و اعلام می دارم و با کسب اجازه از محضر ارزشمندتان با عنایت به برنامه‌ها و مأموریت های مهم وزارت متبوع برای رونق کسب و کار در استان‌ها و نیز بر اساس علایق شخصی نسبت به حوزه‌های تخصصی تعاون کار و رفاه اجتماعی و همچنین تمایل و درخواست همکارانم برای ادامه خدمت در این اداره کل مراتب اعتذار خود را از پذیرش پست معاونت توسعه منابع انسانی ابراز می‌دارم از خداوند منان آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای جنابعالی و خانواده محترمتان مسئلت می نمایم.»
به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین «نادیا صداقت» را که توانست اولین فرماندار زن کهگیلویه و بویراحمد باشد، و عملکردش در فرمانداری دنا مورد تحسین زنان و مردان دیارش قرار گرفات را به عنوان مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?306268/%D8%B5%D8%AF%D8%A7%D9%82%D8%AA-%D9%86%DB%8C%D8%A7
در حکم نادیا صداقت آمده؛ «نظر به مراتب تدین، تخصص و تجارب ارزشمند سرکار عالی و در راستای تحقق منویات ریاست محترم جمهوری در بکارگیری بانوان در عرصه‌های مدیریتی بدینوسیله، به عنوان «سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده» منصوب می‌شوید.
- هدایت، راهبری و هماهنگ سازی امور بانوان و خانواده در سطح استان بمنظور ایجاد زمینه رشد و تأمین همه جانبه حقوق مادی و معنوی زنان و تحکیم خانواده.
- سازماندهی و ساماندهی امور زنان و خانواده در راستای سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی در سطح استان.
- تعیین راهبردها و شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی زنان و خانواده در سطح استان بمنظور فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای بهبود و ارتقای سطح کیفیت مناسبات خانواده.
- مدیریت تعامل با واحدهای استانی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای ذیربط در امور بانوان به منظور تبادل نظر، آگاهی از طرح‌ها و برنامه‌های سایر دستگاه‌ها و هماهنگی جهت پیشبرد امور زنان و خانواده از طریق کارگروه تخصص زنان و خانواده.
- تلاش در جهت تأمین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به امور خانواده و زنان در استان با همکاری واحدهای استانی دستگاه‌های ذیربط با تاکید بر اهمیت پیگیری مصوبات کارگروه تخصصی زنان و خانواده در شورای برنامه ریزی و توسعه استان.
- فراهم آوردن موجبات اجرای وظایف وزارت کشور در ارتباط با مسائل خانواده و بانوان سراسر کشور از طریق استاندار و فرمانداران و سایر واحدهای استانی دستگاه‌های ذیربط.
- شناسایی مسائل و مشکلات اجرا برنامه‌های اجتماعی و رفاهی خانواده‌ها و بانوان استان و پیگیری از طریق مسئولین ذیربط تا رفع مشکلات.
- تشکیل اتاق فکر و بهره مندی از تجارب بانوان شایسته استان در پیشبرد اهداف آن اداره کل، مواردی است که انتظار می‌رود تلاش خود را جهت تحقق آن بکار بگیرد.»
 همچنین در حکم آذر صفایی نیا آمده است؛ « امید است با اتکال به خداوند متعال و در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام رهبری «مدظله العالی» در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید با وحدت و همدلی و تعامل همه جانبه همه همکاران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و با استفاده از همه فرصت‌ها و امکانات، در خدمت به اسلام و جامعه اسلامی و مردم شریف استان موفق و موید باشید.»
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یا صاحب الزمان به فریاد برس
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه این استاندار مثل استاندار قبلی نباشه!
خدا رحم کنه
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب نگارنده یا سردبیر نوشته هات بیشتر به روایت قصه لیلی و مجنون میاد . بوی چاخان میده . روزنامه باید وقایع را به صورت تحلیلی بنویسد نه فقط توصیف کند و داستان سرایی
Iran, Islamic Republic of
خانم نیک مرام از محترمترین و با شر افت ترین مدیران استان هستند. حق طلبی و شفاف بودن ایشان مایه افتخار است. اتفاقا ایشان در اداره کار حامی بخش زیادی از جامعه هستند. خدمت در هرجایی نیک و قابل تحسین است.
. واقعیت بین
Iran, Islamic Republic of
چه زیبا داستان سرایی و به قصه گفتن پرداختی نه تنها به نیکمرام پیشنهادی داده نشد بلکه در آینده ای نه چندان دور،نیکمرام از اداره کل کار کنار گذاشته می شود.ظاهرا مسائل حاشیه ای مربوط به تسهیلات روستایی سر میز استاندار و علی الخصوص تاج گردون هست‌. تاج گردون تمایلی به حمایت از نیکمرام ندارد و ظاهراً از ایشان نیز جهت تسهیلات روستایی بشدت ناراحت ست.والسلام
ملک زاده
Iran, Islamic Republic of
احسن بر خانم نیک مرام که درک کردن تخصص در هر کاری در اولویته و حتی ارتقا پیدا کردن را نپذیرفتن که کمتر کسی میتونه از حرص به قدرت دوری کنه
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر توانا و لایق استان سرکار خانم دکتر نیکمرام
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر توانا و لایق استان سرکار خانم دکتر نیکمرام
Romania
خانم نیکمرام در اواره کار بر قشر کارگر ونیروی.به خاطر همکاری با پیمانکاران نیروهای شرکتی چه نیازی داره بیایه استانداری
اکبری
Iran, Islamic Republic of
بیچاره بنظرم با شرایطی که از استانداری شنید ترسید و حق داشت استعفا بدهد
98
Iran, Islamic Republic of
نماینده بویر احمد سهمش را از جواز مدیریتی خانهما از استاندار دریافت کرد ولی ایا دادن دوپست مدیریتی میتواند همه زنان شهر را به سمت زارعی بکشاند. البته که اینطور نخواهد شد.حتما نماینده بعدی زارعی نخواهد بود .هرچند کناری وعلی پور هم باشد کلانتری وجمالی نمی گذارند انتخابات مهندسی شود
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جدیدا خطرناک شدن.....حواستون رو جمع کنید
ساجدی
Iran, Islamic Republic of
تبریک به خانم مهندس صفایی بانوی مدیر و فعال
Germany
اصلا قرار نبود نیک مرام بشه معاون مثلا میخواد منم هستم و وجود دارم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1