کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

ساختمان مدیریتی استان، بازهم رنگ و بوی ناتوانی به خود گرفت!

17 مرداد 1398 ساعت 3:31

سالیان دور و درازی است که مناطق (شهرک امام حسین(ع)، شهرک امام علی(ع) و ... یاسوج) ، توسط نهاد ها، مدیران و نمایندگان بسیاری به فراموشی و بایگانی‌های ادارات خود سپرده شده‌اند؛ چراکه حتی آسفالت، جدول کشی، روشنایی و ... این محلات نیز به شیوه مطلوب و رضایت بخشی نمی‌باشد و با کم و کاست‌ها و بی توجهی‌های فراوانی روبه رو است.


متن ارسالی: با نزدیک شدن به اواسط تابستان سال جاری،  برخی محلات شهر یاسوج، در باتلاق عمیق بی مسئولی گیر افتاده‌اند و مردم بی گناه نیز، سخت در حال تلاش و تکاپو برای بیدار کردن مسئولین در خواب بهاری مانده، برای شنیدن و حل کردن مشکلاتشان هستند.
بوی نامطبوع فاضلاب شهری یاسوج، پس از شروعش در اوایل سال 97 و کنترل آن در طی چند ماه بعد، هم اکنون دوباره سر از خاکسترها درآورده و باعث آزار و اذیت ساکنین اطراف می‌شود.
 این بوی ناخوشایند، سال پیش نیز به همین منوال ساکنان این ناحیه متراکم و پر جمعیت، که شامل شهرک امام علی، دولت آباد، شهرک جهاد، شرف آباد و شهرک امام حسین می‌شود را تحت شعاع خود قرار داده بود که پس از مدتی نسبتاً زیاد، به دنبال پیگیری‌ها، رفت و آمد ها و تماس‌های فراوان اهالی و  همچنین بی خیالی‌های مسئولین، مورد توجه پایگاه‌های خبری قرار گرفت و با همراهی و قدرت ذره بین رسانه‌ای استان این مشکل حل شد؛ اما هم اکنون، مجدداً در حال اوج گیری و شروعی دوباره است و بیماری‌های مختلفی مثل سر درد، حالت تهوع، استفراغ و مشکلاتی این چنینی را در وجود اهالی این مناطق قرار داده است.
طبق گمانه زنی‌ها و نظریه‌های قابل استناد می‌توان گفت که شرکت آب و فاظلاب، صرفاً به جهت صرفه جویی و کم کردن هزینه‌های خود، هر از گاهی دست به شیطنت‌های ناشیانه‌ای میزند و برخی موتورهای تصفیه خانه شهر را خاموش می‌کند و مردم را به عذابی تحمیلی و غیر قابل تحمل وا می‌دارد و به بهانه انتقال و یا تغییر تانکرهای لجن و دلایل مشابه، بر این عمل سخیف خود سرپوش می‌گذارد و با جدیت بیشتری ادامه می‌دهد؛ بر اثر چنین اقدام نا بخردانه و شتاب زده، خانواده‌هایی هستند که بخاطر فرار از اینگونه دردسرها و بی مسئولیتی‌های بی ملاحضه، به حاشیه نشینی شهر یاسوج سوق داده می‌شوند.
چنین مشکلی تا سال پیش بی سابقه بود و حرف و سخنی از خلاء های این گونه به میان نیامده بود. حال، اگر مشکل انتصاب‌های آبکی، بی پایه بودن مدارک دانشگاهی و یا ناتوانی مدیران انتخابی است، فقط به سازمان‌ها و مراجع ذی ربط، مرتبط است؛ اما حل مشکلات این چنینی مردم، به یکایک دست اندر کاران و مدیران مربوطه ارتباط دارد و انجام ندادن همکاری‌های لازم، خیانت به خود، مردم و صندلی مدیریتی‌شان است.
 تکرار این خطاهای انسانی بی پشتوانه فکری، تفکرات بسیار زیادی را در ذهن مردم، که ناتوانی مسئولین مربوطه نیز یکی از آن‌ها می‌باشد را حک کرده و با ادامه دار بودن این مشکلات، مهر تاییدی بر آنها زده است و سابقه اداری پر درامد شرکت آب و فاضلاب را خدشه دار کرده.
سالیان دور و درازی است که این مناطق، توسط نهاد ها، مدیران و نمایندگان بسیاری به فراموشی و بایگانی‌های ادارات خود سپرده شده‌اند؛ چراکه حتی آسفالت، جدول کشی، روشنایی و ... این محلات نیز به شیوه مطلوب و  رضایت بخشی نمی‌باشد و با کم و کاست‌ها و بی توجهی‌های فراوانی روبه رو است.
  امید است که توجهات لازم در جهت حل این مشکل انجام شود و افراد صاحب منصب، از مقام‌های شاخص خود، به عنوان پشتوانه سختی‌های مردم استفاده کنند، و لا غیر.
 ----------------------------------
به قلم حسین علی پور
 


کد مطلب: 411765

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/411765/ساختمان-مدیریتی-استان-بازهم-رنگ-بوی-ناتوانی-خود-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1