تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۳۱
کد مطلب : ۴۱۱۷۶۵
کبنا گزارش می‌دهد

ساختمان مدیریتی استان، بازهم رنگ و بوی ناتوانی به خود گرفت!

۰
ساختمان مدیریتی استان، بازهم رنگ و بوی ناتوانی به خود گرفت!
کبنا ؛متن ارسالی: با نزدیک شدن به اواسط تابستان سال جاری،  برخی محلات شهر یاسوج، در باتلاق عمیق بی مسئولی گیر افتاده‌اند و مردم بی گناه نیز، سخت در حال تلاش و تکاپو برای بیدار کردن مسئولین در خواب بهاری مانده، برای شنیدن و حل کردن مشکلاتشان هستند.
بوی نامطبوع فاضلاب شهری یاسوج، پس از شروعش در اوایل سال 97 و کنترل آن در طی چند ماه بعد، هم اکنون دوباره سر از خاکسترها درآورده و باعث آزار و اذیت ساکنین اطراف می‌شود.
 این بوی ناخوشایند، سال پیش نیز به همین منوال ساکنان این ناحیه متراکم و پر جمعیت، که شامل شهرک امام علی، دولت آباد، شهرک جهاد، شرف آباد و شهرک امام حسین می‌شود را تحت شعاع خود قرار داده بود که پس از مدتی نسبتاً زیاد، به دنبال پیگیری‌ها، رفت و آمد ها و تماس‌های فراوان اهالی و  همچنین بی خیالی‌های مسئولین، مورد توجه پایگاه‌های خبری قرار گرفت و با همراهی و قدرت ذره بین رسانه‌ای استان این مشکل حل شد؛ اما هم اکنون، مجدداً در حال اوج گیری و شروعی دوباره است و بیماری‌های مختلفی مثل سر درد، حالت تهوع، استفراغ و مشکلاتی این چنینی را در وجود اهالی این مناطق قرار داده است.
طبق گمانه زنی‌ها و نظریه‌های قابل استناد می‌توان گفت که شرکت آب و فاظلاب، صرفاً به جهت صرفه جویی و کم کردن هزینه‌های خود، هر از گاهی دست به شیطنت‌های ناشیانه‌ای میزند و برخی موتورهای تصفیه خانه شهر را خاموش می‌کند و مردم را به عذابی تحمیلی و غیر قابل تحمل وا می‌دارد و به بهانه انتقال و یا تغییر تانکرهای لجن و دلایل مشابه، بر این عمل سخیف خود سرپوش می‌گذارد و با جدیت بیشتری ادامه می‌دهد؛ بر اثر چنین اقدام نا بخردانه و شتاب زده، خانواده‌هایی هستند که بخاطر فرار از اینگونه دردسرها و بی مسئولیتی‌های بی ملاحضه، به حاشیه نشینی شهر یاسوج سوق داده می‌شوند.
چنین مشکلی تا سال پیش بی سابقه بود و حرف و سخنی از خلاء های این گونه به میان نیامده بود. حال، اگر مشکل انتصاب‌های آبکی، بی پایه بودن مدارک دانشگاهی و یا ناتوانی مدیران انتخابی است، فقط به سازمان‌ها و مراجع ذی ربط، مرتبط است؛ اما حل مشکلات این چنینی مردم، به یکایک دست اندر کاران و مدیران مربوطه ارتباط دارد و انجام ندادن همکاری‌های لازم، خیانت به خود، مردم و صندلی مدیریتی‌شان است.
 تکرار این خطاهای انسانی بی پشتوانه فکری، تفکرات بسیار زیادی را در ذهن مردم، که ناتوانی مسئولین مربوطه نیز یکی از آن‌ها می‌باشد را حک کرده و با ادامه دار بودن این مشکلات، مهر تاییدی بر آنها زده است و سابقه اداری پر درامد شرکت آب و فاضلاب را خدشه دار کرده.
سالیان دور و درازی است که این مناطق، توسط نهاد ها، مدیران و نمایندگان بسیاری به فراموشی و بایگانی‌های ادارات خود سپرده شده‌اند؛ چراکه حتی آسفالت، جدول کشی، روشنایی و ... این محلات نیز به شیوه مطلوب و  رضایت بخشی نمی‌باشد و با کم و کاست‌ها و بی توجهی‌های فراوانی روبه رو است.
  امید است که توجهات لازم در جهت حل این مشکل انجام شود و افراد صاحب منصب، از مقام‌های شاخص خود، به عنوان پشتوانه سختی‌های مردم استفاده کنند، و لا غیر.
 ----------------------------------
به قلم حسین علی پور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1