تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۴۱۱۶۲۸
آقایان روستای آبریگون در 5 کیلومتری شهر گچساران را دریابید؛

جناب نماینده و مسئولان محترم لطفا مشکلات «آبریگون» را هم در صفحه اینستاگرامی تان بگذارید!

۶
۳
جناب نماینده و مسئولان محترم لطفا مشکلات «آبریگون» را هم در صفحه اینستاگرامی تان بگذارید!
کبنا ؛
در روزهای اخیر «موضوع بی‌اهمیت تی شرت» به آرشیو اخبار رسانه‌های گچساران پیوست، نقد شد، خیلی ها در دفاع از نماینده برخاستند، خیلی ها پز خوش تیپی نماینده را دادند، اما این مشکلات مردم است که پشت این حواشی پنهان مانده، مردمی که صدای مطالبه شان را کسی نشنیده، آقای تاجگردون لطفا از مطالبات این مردم هم در صفحه اینستاگرامی تان بنویسید، لطفا مشکلاتشان را ببینید و فکری به حالشان کنید.
گروه جهادی شهید آقایی وندا بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران از هفته قبل در روستای آبریگون واقع در 5 کیلوومتری شهر گچساران بام نفتی استان برای خدمت رسانی به مردم محروم اعزام شدند.
مشکلات و کمبودهای بسیاری از سوی این گروه جهادی شناسایی شده است، تصاویر تلخی از محرومیت این روستا
اما حجم باورنکردنی از مشکلات و بی توجهی غیرقابل توجیه مسئولان شهرستان گچساران به ویژه آنکه سال قبل نیز دانشجویان جهادگر در همین روستا اردوی جهادی داشتند و شناسنامه جامع روستا را برای مسئولان وقت شهرستان ارسال و خواستار رسیدگی و توجه آنان به مشکلات این روستای محروم شدند.
 
سر صحبت ما با همه مسئولین استانی و شهرستانی است، تجربه بچه های جهادی در روستا گزینی سال‌های اخیر ،فرصت مغتنمی در اختیار مدیران محترم استانی، شهرستانی و حتی بخش‌ها می گذارد تا با نظام مسائل روستایی و حل آن‌ها بیشتر از روش‌های معمول و نامطلوب گزارش‌نویسی‌های زیردستان آشنا شوند.
 
 ولی متأسفانه آن‌گونه که بایدوشاید خیلی از مسئولین به این فرصت نه توجهی  و نه اشتیاقی برای پیگیری دارند. از اینکه با حضور بچه‌های جهادی در ادارات گاهاً چه می‌شنویم و چه پاسخی به آنان می دهند فعلاً می‌گذریم  تا در فرصتی مناسب به آن بپردازیم.
  وضعیت سرویس های بهداشتی بیشتر خانه های روستا
گاهی روستایی در منتهاالیه یک شهرستان یا استان قرار دارد یا گاهی یک روستا از پراکندگی ناموزونی برخوردار هست که خدمات‌رسانی به آن‌ها حقیقتاً پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و معمولاً در این روستاها از اراده مسئولین برای خدمت‌رسانی به مردم می‌گوییم و خودمان هم سعی در تسهیلگری خدمات داریم.
 
وضعیت سرویس های بهداشتی بیشتر خانه های روستا
وضعیت سرویس های بهداشتی برخی از خانه ها
 
اما طی دو سال حضور مستمر ۱۰تا۱۴روزه خود در روستای آبریگون واقع در ۵کیلومتری شهر گچساران ،حجم مشکلات و محرومیت‌های باورنکردنی ،معضلات متعدد در حوزه‌های مختلف  مانند؛ فراموش کردن خانواده‌های بیشماری که در این روستا زندگی می کنند، بی‌توجهی به تحصیل نوجوانان دختر و پسر در مقطع راهنمایی و بالاتر توسط آموزش‌وپرورش ،عدم حضور جدی نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی برای حمایت از معسرین و معلولین .
 
 وجود مسجدی خشک و بی‌روح و بدون حضور طلبه و بدون کم‌ترین اقدام فرهنگی و بی‌تفاوتی سازمان‌های تبلیغات اسلامی ،اوقاف و امور خیریه  و کانون امور مساجد و همینطور نداشتن آب آشامیدنی آن هم وقتی که به شهر گچساران چسبیده است و مواردی دیگری که گفتنشان و خبری کردنشان به مصلحت نیست را نمی‌توان با هیچ بیان و زبانی برای مردم و افکار عمومی توجیه نمود ونمی شد و نتوانستیم.
 

قطعی و بی آبی شدید در روستا و نحوه ذخیره آب خانوارها
 
نمی توان با این حجم انبوه مشکلات و نامرئی بودن این روستا برای فرماندار، مدیران و سایر مسئولان مربوطه  را برای بیش از ۷۰خانوار این روستا توجیه کنیم، که مثل سایر روستاهای دوردست مسئولین برای خدمت‌رسانی به شما اراده دارند و شبانه روز در حال تلاشند.
چراکه آبریگون دیگر مثل فلان روستای دیشموک نیست که مسئولان برای مخمل نمازی‌های فراموش شده در این روستا  بهانه عدم دسترسی یا محکوم کردن رسانه‌ها را بیاورند.آبریگون چسبیده به شهر گچساران و همسایه دیواربه‌دیوار شرکت نفت گچساران است.
  http://bso.ir/content/imgcache/73983/image_600_433.jpg
ما خود را موظف می‌دانیم تا در روستاها روح امید و اراده مدیران برای آبادانی روستاها را تبیین و ترویج کنیم، اما هیچ زبان توجیهی برای محرومیت‌های روستایی در ۵کیلومتری شهری مثل گچساران وجود ندارد.
وضع فعلی روستا و بعضی محرومیت‌های مصداقی در شأن چهل‌سالگی انقلاب نیست. در اختتامیه این اردو با صدای بلند و بغضی سنگین ناشی از نای نوجوانان ترک تحصیل‌کرده و دچار آسیب شده و معلولی که از فقر و نداری مریض شده، به همه مسئولین استان، نماینده شهرستان جناب آقای تاج گردون و خاصه ادارات آب، آموزش‌وپرورش، بهزیستی، کمیته امداد، مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی، سازمان تبلیغات اسلامی،اداره اوقاف و کانون مساجد استان اعلام می‌کنیم که روستای آبریگون را در ۵کیلومتری گچساران را تا دیر نشده دریابند و ما همچنان پیگیر این مطالبه و منتظر حضور مسئولان در این روستا خواهیم بود.
 

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

روستایی
Romania
عزیز دلم به وقتش نماینده میاد سراغ ما.


نزدیک انتخابات سر و کله شون پیدا میشه 😂🤣😉😉😉
Iran, Islamic Republic of
گله میکنید که مشکل داریم

زمانی هم که مطلب مینویسید میاید تیکه میندازید میگید نزدیک انتخابات نماینده میاد؟؟

واقعا این حرکات زشته
Iran, Islamic Republic of
معنی این تصاویر چیه شما برای به نام ونوایی رسیدن از صداقت صافی وپاکی ونهاد پاک روستیان سوءاستفاده می کنید شما در چه مکتب خانه ای این را آموختید از دیوار صداقت وزلالی روستاییان میخواهید بالا بروید نقابهایتان را بردارید با چهرهای واقعی خود به میدان بیایید نظام مقدس جمهوری اسلامی از روز اول تا کنون کمر همت بسته برای خدمات رسانی ما تا روستا های ایده آل وآرمانی فاصله داریم ولی چرا اینهمه تخم یاس وناامیدی در جامعه می پاشید شما ها پیرو چه مکتبی هستید از کجا خط و مشق می گیرید که اینطور برا. هم آبروی نظام وهم آبروی مردم را بر باد می دهید همین روستا الحمدالله داری همه امکانات خدماتی رفاهی است همه زیرساختهای توسعه وپیشرفت را دارد شما وقتی هوای. وجهت خودنمایی شروع به آبروریزی می کنید بترسید از دست انتقام گیر پروردگار ودست بردارید ومطمئن باشید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جهت رفاه حال مردم وآبادانی شهر وروستا ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد
کامرانی
Iran, Islamic Republic of
بزاردوماه قبل رای گیری. میاد پیشتون و اشک میریزه.صبرکن تابه چشم خودت ببینی چجوری رای شمارامیبره.هنوززوده بشناسیش
Iran, Islamic Republic of
فقط بدانید یه روستایی هست که مشکلاتی داردحالا ازاین به بعد نون و نوا برا شما پس اقدام کنید
Iran, Islamic Republic of
اگرقصدونیتتان خیراست که عالیه ولب می دانم که اینطورنیست وفکارمردم راتخریب میکنیدپس پاسختان باخداست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1