تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۴۱۱۶۱۷
کبنا گزارش می‌دهد

گزینه نهایی اصلاح طلبان «بویراحمد» و «دنا» در انتخابات مجلس کیست / عبور از «زارعی» کلید خورد / سید باقر موسوی: به زودی گزینه نهایی اعلام می‌شود

۸۵
۱
گزینه نهایی اصلاح طلبان «بویراحمد» و «دنا» در انتخابات مجلس کیست / عبور از «زارعی» کلید خورد / سید باقر موسوی: به زودی گزینه نهایی اعلام می‌شود
کبنا ؛علی رغم تکاپوهای سیاسی جریان اصولگرایان شهرستان‌های بویراحمد و دنا، اما کمتر خبری از اردوگاه اصلاح طلبان این حوزه انتخابیه است، دوره گذشته اصلاح طلبان در شهرستان‌های «بویراحمد» و «دنا» بر روی انتخاب محمد بهرامی و غلام محمد زارعی به عنوان گزینه نهایی به اختلاف رسیدند و نهایتاً سید باقر موسوی به نظر شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر معرفی «محمد بهرامی» به عنوان گزینه نهایی پشت کرد و دست غلام محمد زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا را به عنوان گزینه نهایی خود بالا برد.
اما انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا کمی متفاوت‌تر از دوره‌های گذشته است، اصلاح طلبان این حوزه انتخابیه به نظر می‌رسد، بنا ندارند دو باره به غلام محمد زارعی اعتماد کنند و البته خبرهایی مبنی بر اختلاف نظر میان اصلاح طلبان در حمایت از نماینده فعلی بویراحمد و دنا و یا عبور از او وجود دارد. بعضی از اصلاح طلبان این نظر را مطرح می‌کنند که زارعی خودش از کاندیداتوری انتخابات مجلس کناره گیری کند تا سرنوشت اصلاح طلبان کهگیلویه در بویراحمد تکرار نشود، کما اینکه در مصاحبه عرفان عسکر زاده هم این صحبت بوده است.
سید باقر موسوی جهان آباد دیگر خودش کاندیدای مجلس نمی‌شود و او تصمیم گرفته که همانند ستار هدایت خواه گزینه‌ای را معرفی کند. محمدعلی وکیلی، قوام فروزان، محمد بهرامی و اردوان ایزدپناه، چهار گزینه اصلاح طلبان هستند که بنا به گفته سید باقر موسوی جهان آباد هنوز به جمع بندی نهایی برای معرفی گزینه نهایی نرسیده‌اند.
سید باقر موسوی جهان آباد نماینده اسبق بویراحمد و دنا می‌گوید: شرایط کاندیداهای اصلاح طلب حوزه انتخابیه «بویراحمد و دنا» در حال نهایی شدن است و بزودی گزینه نهایی به مردم اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به حضور و فعالیت تعدادی از کاندیداهای اصلاح‌طلب در حوزه انتخابیه «بویراحمد و دنا» افزود: سعی می‌کنیم با توجه به جمیع جوانب بهترین گزینه را انتخاب و به مردم اعلام نماییم.
این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این پرسش که آیا آقای «زارعی» نماینده فعلی بویراحمد و دنا هم در میان گزینه‌های مدنظر شما وجود دارد یا خیر؟ تصریح کرد: آقای زارعی باید مشخص کند که آیا می‌خواهد بصورت مستقل و منفرد وارد انتخابات شود یا با مجموعه دوستان اصلاح طلب هماهنگ باشد و آیا او قصد دارد مجدداً کاندیدا شود یا خیر؟
موسوی با بیان اینکه هنوز فرصت لازم برای صحبت با ایشان را در این خصوص نداشته‌ام گفت: بزودی با زارعی در این خصوص صحبت خواهم کرد و پس از صحبت با او و بررسی شرایط و مشورت با دوستان، گزینه نهایی اصلاح طلبان بویراحمد و دنا را معرفی خواهیم کرد.
نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس در پاسخ به اینکه احتمال اینکه مجدداً از زارعی حمایت کنید وجود دارد یا خیر؟ تاکید کرد: وضعیت حضور یا عدم حضور در انتخابات و هماهنگی با دوستان اصلاح طلب از سوی ایشان هنوز مشخص نشده و باید با او صحبت کنیم ببینیم برنامه‌اش برای انتخابات چه خواهد بود.
موسوی درباره اینکه گفته می‌شود گزینه نهایی شما آقای «ایزدپناه» است، گفت: گزینه نهایی اصلاح طلبان هنوز مشخص نشده هرچند که آقای «ایزدپناه» و تعداد دیگری از دوستان از گزینه‌های مدنظر برای انتخاب گزینه نهایی هستند ولی هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم. گزینه نهایی بزودی اعلام می‌شود.
آنطوری که از جریان اصلاح طلبان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا خبر می‌رسد، اکثریت آن‌ها از غلام محمد زارعی رضایت چندانی ندارند و معتقدند که وی نتوانست در حد یک نماینده قدر حاضر شود و ضعف او باعث شد تا رقیبان زارعی او را عامل اصلی تضعیف جایگاه شهرستان‌های بویراحمد و دنا بدانند. به طور کلی عملکرد زارعی نظر سید باقر موسوی جهان آباد را جلب نکرده و او شاید همانند اکثریت بدنه اصلاح طلبی تصمیم گرفته‌اند که از زارعی عبور کنند.
جریان اصلاحات در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از «زارعی» نماینده فعلی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی حمایت نمی‌کند و آقای «زارعی» دیگر گزینه جریان اصلاحات در انتخابات یازدهم نخواهد بود. و قطع یقین گزینه جدیدی برای این دوره از انتخابات به مردم معرفی خواهند کرد. اصلاح طلبان نگاهشان به اشاره سید باقر است، او هنوز در بین اصلاح طلبان محبوبیت دارد و صرف نظر از حمایتش از زارعی در دوره گذشته، حمایت او از هر کسی در انتخابات آینده مجلس تاثیرگذار خواهد بود. «بخشی از اصلاح طلبان در انتخابات دهم مجلس از آقای زارعی حمایت کردند اما ایشان پاسخگوی مطالبات منطقی، بحق و اصولی این جریان نبود.
گلایه جوانان اصلاح طلب از زارعی بیش از گروه‌های مختلف اصلاح طلب است، البته این حرف همه اصلاح طلبان نیست بعضی از جوانان این جریان حتی در ستاد زارعی سخنرانی کردند و رد صلاحیت نیروهای اصلی اصلاح طلبان دغدغه این جریان سیاسی است و شاید دلیلی که آنها بر روی گزینه‌های دیگر به اجماع نمی‌رسند همین است که گزینه‌های اصلی اصلاح طلبان رد صلاحیت می‌شوند.
حال باید ببینم که اصلاح طلبان بین محمد بهرامی، قوام فروزان، اردوان ایزدپناه و محمدعلی وکیلی دست کدام گزینه را بالا می‌برند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
قوام فروزان گزینه نهایی خواهد بود چون هم پایگاه اجتماعی دارد هم پایگاه سیاسی
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاحات
درود بر فروزان
بسم رب الشهدا
Iran, Islamic Republic of
ما به مردانی چون جناب ایزد پناه در کشور احتیاج داریم و از ایشان حمایت میکنیم.
باشد که هموطنان با چشمی باز قدم در این راه گذاشته و ایشان را یاری کنند.
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
لایق ترین و شجاع ترین گزینه برای احقاق حق استان حاج اقا ایزدپناه هستن جامعه اصلاحات از ایشون حمایت کامل میکنه
به همین خیال بشین کبنا
Iran, Islamic Republic of
به همین خیال بشین کبنا
Romania
باسلام.
اگه از دوستان اقای ایزدپناه رامعرفی کند ممنون میشم.میخوابم ایشون رابشناسین.
Iran, Islamic Republic of
جناب ایزدپناه برادر شهید کرامت الله ایزدپناه از خانواده ای بزرگ همچون برادرش فردی جسور و شجاع با تفکری روشن و اصلاح طلبانه که با سخنانه زیبایش هر شنونده ای رو به خود جلب می کند کافیست یک بار پای صحبت های این بزرگوار بنشینید.با سابقه ی مدیریتی درخشانی همچون:معاونت سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد،معاونت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهار محال و بختیاری و هم اکنون معاون سازمان بازرسی استان البرز
Iran, Islamic Republic of
دوستی میگفت سید باقر موسوی این طور و ان طور است
شخصیت عجیبی دارد
سرشار از غیرت و بیان قوی دارد
صحبت میکند نمی لرزد
قسمت شد چند بار خدمتتش برسیم
ایشان همیشه اول شروع میکرد و خوش امد گوی میکرد تمام صحبت را به دوستان میداد و همیشه خوب گوش میکرد
و شنونده خوبی بود و خیلی کم حرف کسی رویش تاثیر داشت
و اما همیشه در جمع به غریبه ها بیشتر اهمیت میداد و منش عجیبی دارد
به ندرت دیدم نام شخصی یا شخصیتی از طیف مخالف را به بد گوی یاد کند و بیشتر از خاطرات خوب و امیدوار کننده میگفت
جالب بود یکبار از جوانی ماجرای اتفاق افتاده در دولت را میشنید و شخصی از دوستانش قصد داشت وانمود کند وکه موضوع با این هدف نبود
و بالبخند تذکری به به ایشان زد و گفت اتفاقا الان برداشت جوانان مهم هست و او هدفش جوانان هست و نظر جوان را به شکلی که قدرت اظهار نظر به جوانان بدهد بیان کرد
ولی همه میدانند
افراد مورد نظر سید باقر کیست
اقایان ایزد پناه
قوام فروزان هست
اینبار جدی پشت سرشان هست تا اخر
وکیلی تاصد سال به بویر احمد نمیاد
زارعی که تمام شد
بهرامی و فروزان یکیشون میاد
Iran, Islamic Republic of
سید باقر مرد شریفی است اما شما اغراق کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!! در زمان نمایندگی ایشون در انتخابات از وی حمایت کردیم و به خاطر وی مورد ضرب و شتم واقع شدیم . دریغ از یک احوالپرسی خشک و خالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از ان موقع فهمیدم پست افراد. و الان هرکسی منتخب سید باقر باشد علی رغم اینکه اصلاح طلبم مقابل وی خواهم ایستاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بوير احمدي
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج ايزدپناه فردي كه به حق كانديداي نهايي اصلاح طلبان خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
خدا خوش دونه نه زارع ، نه وکیلی ، نه فروزان ،نه اردوان ایزدپناه ،نه بهرامی ، نه روشنفکر و نه فرخان هیچ کدم شایستگی این حرفا رو ندارند و در حد نمایندگی نیستند
من نمیدانم چرا امثال غریب پور ، دکتر مندنی پور ، حاج دهراب پور ،هدایت خواه و همین سید باقر موسوی چرا در صحنه نیستند .
Iran, Islamic Republic of
لایک
بوير احمدي
Iran, Islamic Republic of
آخه شما افرادي رو نام بردي كه نه از نظر سياسي ارتباطي با هم دارند نه خودشان شرايط حضور در انتخابات را دارن اگر داشتند كه اعلام حضور ميكردند با اينكه چندي از اين افراد شايستگي دارند و نه همه آن ها كه نام برديد. با اين نظر معلومه هيچ شناختي نسبت به استان و انتخابات نداريد متاسفانه. كمي بر آگاهي خود بيافزاييد بعد نظر دهيد.
صادق
Iran, Islamic Republic of
با سلام :


هر چند خود آقای ایزد پناه تاکنون تصمیم به ورود به عرصه انتخابات را اعلام نکرده ( خود این نکته متانت و نجابت ذاتی ایشان را می رساند) جانفشانی و پایمردی این خانواده در اذهان سه نسل بویراحمدی ها ماندگار است .جایگاه ، وزن اجتماعی و خانوادگی ایشان ،شخصیت ، منش ، پاک دستی و تجارب و سوابق متنوع و صبوری و پختگی و خلوص و ثبات قدم ایشان برغم همه هزینه هاو بی مهریها و ... قابل قیاس با دیگران نیست و در دانشگاه و برنامه و بودجه کارنامه درخشانی داشت. اغراق نیست که توان و تجربه ایشان مشابه و بلکه بیشتر از بعضی نماینده هاست .
سید مظلوم استان مهره سوخته نیست برادر ! همانطور که سید مظلوم ایران ( خاتمی ) نیست . چنانچه ورود آقای ایزد پناه حاصل تدبیر و دور اندیشی و تیزبینی سید باقر باشد ، الحق که بنوعی هم ترازی با خاتمی و قابلیت و ظرفیت لیدر بودن ایشان است .
با اطمنیان و تاکید بر اینکه آقای ایزد پناه خود دارای شایستگیها و قابلیت های فراوان و ظاهر نشده ای هست که تا کنون عرصه بروز و ظهور برایشان مهیا نشد. ایشان به صدها دلیل بهترین گزینه برای ایجاد اتحاد اجتماعی سیاسی بویر احمد است . دارای تعهد و غیرت و ظرفیت اجتماعی لازم که با همه وجود کمر به خدمت ببندد و آئینه راستینی شود برای بازتاباندن بزرگی کهگیلویه وبویراحمد.
آری برادر و عزیز ، منصف باش و برای شناخت سید مظلوم استانمان و دلایل و حکمت های ورود احتمالی ایزدپناه و تبارش و بیشتر و بویژه شخص ایشان بررسی بفرما . این دو بزرگوار از سرمایه های امتحان پس داده استان هستند .
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات به یه خونه تکونی نیاز داشت و ایزدپناه گزینه مناسبی برای این موضع گیری هستن، در یک کلام تاج گردون کشف نشده بویراحمد ، بنده در دانشگاه زمان ریاستش باهاشون برخورد داشتم، انسان فروتن و باهوشیه..
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اینا همش سبک و سنگین کردن خود برای دریافت پول بیشتر و اامتیاز بیشتر از اقای زارع است موسوی میخا قیمت خودشو بالاتر ببره پول بیشتری دریافت کنه والا خودش میدونه مهره سوختیه و اصلاح طلبان دیگه برا همیشه نابود شدن
لر
Iran, Islamic Republic of
برادر من شان آقاي موسوي رو پايين نياريد ايشون اگر دنبال پول بودند راه هاي بهتري جلوي پايشان بود و اين حرف به ايشان نميچسبد و اگر از نزديك با ايشان ديدار داشته باشيد از ساده زيستي ايشون همه چيز معلوم است. و آقاي. اين بار همه ي دارايي خود را هزينه كند اصلاحات از ايشون حمايت نخواهد كرد.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
موسوی بزرگ مرد آزاده ای است که خریدنی نیست...این شمایید که نگاهتون و برداشتتون به اندازه ظرفیتتون هست
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
نماینده تاثیر گزار کسیه که تجربه مجلس رفتن داشته باشه راه مجلس رو فوت و فن مجلس رو بلد باشه توی کشور تا بحال حرفی برای گفتن داشته....
یه نگاه بندازین به سه تا نماینده حال استان...
زارعی که بار اولی بود چکار کرد؟!
عدل هاشمی چکار کرد؟
به کدوم درد حوزه شون رسیدن؟!!!
ولی تاجگردون که تجربه مجلس داشت با همه انتقاداتی که بهش وارد هست کارای زیادی هم کرد...
بهترین گزینه برای بویراحمد هدایتخواهه
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
هدايت خواه گزينه اصولگرايان است و هيچ ربطي به مطلبي كه زير آن كامنت گذاشته ايد ندارد و همچنين افرادي چون زارعي اين بار دور اولشان نبود و كاري هم نتوانستند بكنند. اصلاحات يك خانه تكاني نياز دارد افرادي چون حاج ايزدپناه با شجاعت، پاكدست و آگاه.... به امور كشور، استان و همچنين سابقه بالا در سازمان مديريت برنامه بودجه در استان كهگيلويه و بوير احمد و چهارمحال و.... و تنها ايشان ميتواند چون تاجگردون براي شهرستان بوير احمد و دنا مثمر ثمر باشد.
United States
به نظر عقلا سید باقر موسوی هیچگاه دخالتی نخواهد کرد افرادی که مطرح میشوند قدرت رای آوری ندارند درصورتیکه قضیه ۹۴تکرار شود برنده انتخابات شخص سومی است شاید روشنفکر. مثلا بهرامی امتحان شد و امیدی به موفقیت ایشان نیست فروران که شناخته شده نیست و تا معرفی شود زمان میبرد و مناسب این دوره نیست آقای وکیلی برای بخش زیادی از مردم شناخته نشده چون سروکاری با مردم نداشته. تنها شاید زارع تا حدودی بتواند وارد رقابت شود که باز این دوره هم مشکل هست
رضا
Iran, Islamic Republic of
زارع نيروي اصلاح طلب نيست و هيچ ربطي به اصلاح طلبان استان ندارد ما اگر عقيده اصلاح طلبي داريم حتي اگر در انتخابات پيروز نشويم گزينه با سابقه اصلاح طلبي معرفي بايد كنيم همچون ايزدپناه.
محسن
Iran, Islamic Republic of
گزینه های مطرح شده به جز زارعی همه افراد خوب و توانمندی هستن.
محسن
Iran, Islamic Republic of
آقای ایزدپناه فردی شجاع با سواد و مدیر و مقتدر و خاص هستند،ایشان در بین کی‌گیوی و تیرتاجی و ایل تامرادی نفوذ بالا و ارتباط و وابستگی زیادی دارن،برادر شهید والا مقام ایزدپناه هستن،ایشان ناجی بویراحمد و دنا هستن
شبلیز
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان فقط با حاج‌ایزدپناه موفق میشوند،چون آقایان بهرامی و فروزان و وکیلی با گشتوگذارهایی که زدن به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند،بویراحمد پایین از حاج‌ایزدپناه حمایت میکنن
بویراحمدآزاد
Iran, Islamic Republic of
دوره گذشته آقای موسوی باپشت کردن به دکتربهرامی باعث تفرقه وشکست اصلاحطلبان پیشرووحقیقی شد ونتیجه اش هم امروزمیبینیم.فروزان رامردم نمیشناسندهرچندانسان وارسته ای است ولی سبدرای پایینی دارد.ایزدپناه هم مانندفروزان است حتی ازفروزان رای کمتری داردولی چون رفیق سیدباقراست آخرسرمعرفی میشودوهمین میتواندباعث شکست چپ شود.نمیدانم چراشخصیت محبوب وکاربلدی مثل دکتربهرامی رانادیده میگیرد.البته بسیاری دلیلش رابله قربان نگفتن بهرامی میدانند.اقبال مردمی بابهرامی است وتادیرنشده باید اصلاحطلبان بویراحمدیکپارچه پشت سردکتربهرامی جمع شوند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اگر به اين سوالات من جواب داديد حق با شماست.
آيا آقاي بهرامي اصلاح طلب است؟ آيا آقاي بهرامي راننده هدايت خواه بوده؟ اگر اصلاح طلب هستند طبق چه رزومه اي ميفرماييد؟ صرفا اينكه خودش ميگوييد اصلاح طلب هستم يا در اين راه قدمي هم برداشته اند؟ جواب بديد ممنون ميشم.
کای علی پناه
Iran, Islamic Republic of
انگاربعضی نمیخواهندبراساس واقعیت تصمیم بگیرند.دکتربهرامی اصلیترین گزینه مردم به خصوص جوانان است و اگرموسوی نمیخواهدرقیب پیروزشودبایدازبهرامی حمایت کند.
یاسوج فقط بهرامی
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی.ایزدپناه بلدنیست خوب سخنرانی کند.فروزان راهیچکس نمیشناسدوآرای طایفه ای بسیارپایینی نسبت به دیگران دارد.زارع هم فاتحه.بهرامی رای همه طوایف رادارد.ساکنان شهریاسوج اکثرابابهرامی هستند.شناخته شده است.متخصص وکارنامه اجرایی عالی دارد.سیدباقرنبایدفکرکندپدرخوانده بویراحمداست.من خودم هوادارشم.ولی نباید رفاقتش با یک کاندید راترجیح دهد به واقعیت جامعه.
Japan
اصلاح طلب واقعی، مدیر کاردان و توانمند، حاج اردوان ایزدپناه
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا
عدالتی
Iran, Islamic Republic of
باقرمهره سوخته ای است ،خودش هم تایید شودرای نمی آورد،فروزان ازاوبهتره ولی هیچکدام ازافرادی که گفته شده قدرت رای آوری ندارند
تربه
Iran, Islamic Republic of
قران ایزدپناه به اندازه رای نیاره.
ارين بويراحمدي
Romania
بهترين گزينه دكتر بهرامي هست حيف هست مردي به اين بزرگي وباشجاعت بي نظير كه اين سالهاي يك تنه دار إصلاحات بردوش كشيده ودراين مسير پر سنگلاخ وسراسز ناهموار چه نامهرباني ها وكارشكني ها بالاخص از جانب مدعيان دروغين وواداده وبوقلمون هاي سياسي در حقش روا داشته اند؟!جناب دكتر بهرامي ما جونان بريراحمد با توجه به انشقاق در اردوگاه رقيب اصولگرايان ،ريزش شديد وتبري مردم از زارعي بخاطر ضعف وناتوانيش در اغنا وعده هاي انتخاباتي به جريان اصلاحات،إقبال عمومي به سمت شماست وامروز روز به ثمر نشستن ميوه هاي تلاش وفعاليت ١٢ساله ما وشماست لذا از جنابعالي استدعا داريم در دام مدعيان پايتخت نشين ومتزلزل هاي جرياني مثل دور قبل نيفتيد ما همچنان حامي وپشت سرتون خواهيم بود...
Iran, Islamic Republic of
با سلام اصلا جناب آقای بهرامی اصلاح طلب نبودن و نخواهد بود زمانی که راننده دکتر ستار هدایت خواه بودن رو به یاد بیار عزیزم
Iran, Islamic Republic of
با سلام
مطمئنا گزینه نهایی اصلاحات اقای حاج ایزدپناه است
هم برادر شهید می باشد و هم مدیر و مدبر است
از طوایف مختلف بویراحمد سفلی و علیا هم وابستگی فراوانی دارد
و توانا می باشد و تنها کسی است که می تواند عزت بویراحمد را برگرداند ایشان است
Iran, Islamic Republic of
با سلام
مطمئنا گزینه نهایی اصلاحات اقای حاج ایزدپناه است
هم برادر شهید می باشد و هم مدیر و مدبر است
از طوایف مختلف بویراحمد سفلی و علیا هم وابستگی فراوانی دارد
و توانا می باشد و تنها کسی است که می تواند عزت بویراحمد را برگرداند ایشان است
مسعود
Iran, Islamic Republic of
هیچکدام
مسعود
Iran, Islamic Republic of
هیچکدام
اشنا
Iran, Islamic Republic of
با سلام جناب آقای سید باقر موسوی در دوره گذشته می توانست نیروهای اصلاح‌طلب جناب آقای مهندس بهرامی وغیره را انتخاب بکند ولی متأسفانه از هماهنگی با عده‌ای فرصت طلب که دنبال منافع شخصی خود بوده اند اقدام به انتخاب کسی که از گروه اصلاحات نبود همایت کرد وسودش را شخص آقای موسوی وگروه فرصت طلب بردندو دودش در چشم های بقیه اصلاح‌طلبان رفت امیدواریم دوباره اشتباه چهار سال گذشته تکرار نشود
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
قطعا به زارعی رای میدم. تخریب همیشه نتیجه ی عکس خواهد داشت
آرمین
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارع تمام
علی
Iran, Islamic Republic of
پشت نکرد به اقای بهرامی. که زارع بهش داد جریانش رو روبه راه کرد
Iran, Islamic Republic of
اینا میخوان از آقای زارع باج بگیرن
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
زارع. كه سيد باقر بخواد ازش باج بگيره. بره يه نفس بكشه يه دعا به جون سيد كنه كه دور قبل باعث شد زارع راي بياره نه هدايت خواه.
Iran, Islamic Republic of
تو خودت مهره سوخته ای حالا درباره حاج زارع اینجوری نظر میدی بر بالا جمع کن حتما دنبال چیزی میگردی این وسط
رنج و بیغار
Iran, Islamic Republic of
ماکه رائ نمیدیم اصلاح طلبان واصولگرایان سروته یه کرباسند
هوادار
Romania
ای خدا
مگه بعضی دیدارهای جناب موسوی می زارم آقای موسوی شخص دیگری بجز زارع را حمایت کند
ایران
Iran, Islamic Republic of
بیایید براساس عملکرد انتخاب کنیم: چرا به بهرامی لقب غول کش؛ پدر پایتخت طبیعت ایران ؛ شهردار افسانه ای داده شده است؟
چوت عملکردش خوب بود .جمعه بازار راه انداخت و چندهزار نفر ازاین جریان امرارمعاششان رابدست اوردند. فضای سبز شهر را دگرگون کرد؛سیمای شهر را دگرگون کرد؛ امید و نشاط را به جوانان با استعداد بویراحمد تزریق کرد
اما اقای زارع چکار کرد: خیلی دوست دارم بدانم چه کاری را استارت زد و درزمان خودش به بهره برداری رساند. اقای موسوی شخصیت بانجابت زارع را و اصلاح طلبان را به ته دره فرستاد که تا همیشه فقط نام سید باقر پرآوازه بماند و کسی فراتراز سیدباقر نباشد. عزیزان به عملکرد رای دهید نه به پول و طایفگرایی
عزیزان اقای تاجگردون انسان بدی نیست اتفاقاً انسانی باشرف و باغیرتی نسبت به حوزه ی انتخاباتی اش هست ولی زارع چیزی برای گفتن ندارد که باعث شده مردم دیدن تاجگردون را نداشته باشند اتفاقاً ۸ سال نماینده بودن و بهترین فرصت خدمت کردن دراختیار داشت ولی .فقط فقط برای خانواده درجه یک خودش خوب کارکرد پس بقیه مردم چی؟؟؟ اونهاییکه تیرتاجی نیستند چی؟ بقیه آدم نیستند و سهمی از انسانیت ندارند؟ چون تیرتاجی نیستند؟؟؟ اشکال ندارد روز قیامتی هم هست و باید جوابگوی عملکردش باشد.
زمان شهرداربودن بهرامی؛ نماینده وقت، استاندار وقت ،.. وقت و اکثر مدیران کل بخاطر تفاوت گرایش سیاسی وی با ایشون دشمنی می کردند نه مخالفت بلکه دشمنی! اما عزیزان به خط پایین رجوع کنید:
دوصدگفتار چونیم کردار نیست
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف است از پتانسیل بالای حاج قوام فروزان استفاده نشود
مردم
Iran, Islamic Republic of
بهرامی بهترین گزینه است
مردمی و در میان مردم و سابقه اجرایی قوی
کدوم یک از این اقایون که تهران تشریف دارند اینگونه بودند؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
خوشبختانه دوره بی تدبیری تمام شده است
. از ضعیف ترین افراد که رایی برایش نداشتند برای تصمیماتش در بویراحمد و دنا استفاده کرد و بزرگی برای خود حفر کرد
بزرگترین لیدرهایش دیگر حمایتش نمیکنند و پشت سرش راه میروند البته این راه را اموخته اند
اصلاحات نماینده نداشت و به اجبار اصلاح طلبان رای به زارعی دادند
و اما در این دوره از انتخابات
با تدبیر مرد بزرگ جناب موسوی عزیز و دوست داشتنی یکی از بزرگان نخبه اصلاح طلب به میدان می اید و بویراحمد و دنا را نجات خواهد داد
و
این بزرگ کسی نیست جز جناب دکتر حاج قوام فروزان
درود بر ایشان ،تفکر و راهش
زنده باد اصلاحات
زنده باد دکتر فروزان
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط فروزان
سید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
حسین
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی فقط دکتر بهرامی
بهزادی
Iran, Islamic Republic of
وکیلی. قوام و ایزدپناه در مجموع به اندازا بهرامی رای ندارن. در ضمن تهران نشین ها درد ما رو نمیفهمن. فقط بهرامی
Iran, Islamic Republic of
👀😮😳
اصلاحات
United Kingdom
با توجه به تمام نقاط ضعف وو قوت کاندیدا ها حاج ایزدپناه انتخاب اصلح تری است
United Kingdom
بهرامی به هیچ وجه اصلاح طلب نیست چند سال پیشو خیلی ها به یاد دارند
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
به درستی ک جناب اقای حاج اردوان ایزدپناه،فرد شایسته ای برای کاندیداتوریه جبهه اصلاحات میباشد
علی
United States
درود بر اصلاح طلبان
گودسرابی
France
به نظر ما فقط یکیش شیر میدون نبرد وو هم دایی شیرم حاج اردوان ایزدپناه
بویراحمدگرمسیر
Iran, Islamic Republic of
انگارحضرات نمیخواهندبفهمندنسل جوان اصلاحطلبهارودیگه شناختن وفهمیدن که همشون سروته یه کرباسند.فقط بهرامی بینشون چهره خوب وبه دردبخوری است.اصلاهم کاری به اصولگرایااصلاحات بودنش هم ندارم.چون مردم ازکسی که چپ وراست کنه خوششون نمیاد.هرکسی هم میخوادباشه.دردماروبهرامی درمان میکنه وبس.سیدباقریه جوری حرف میزنه انگار صاحب اختیارمردم شده.جمعش کن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
فقط دکترغریب پور یادکتروکیلی...حاج زارع عزیزباعزت وابرو خودت عقب نشینی بفرما....رای این ذکر شماره شورای شهر هم نمیرسه .به هرچه بهش اعتقاد داری این چند دوره که ورود پیدا کردی با دل جان حمایت کردیم ... به خاطرمردمی بودنت ولی افسوس ..........
محمد پاسیار
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت🌸🌷🌸🌷🌸🌷
تنهاترین سردار
Iran, Islamic Republic of
هر وقت دیدین کسی جو‌گیر شده و ادعای پادشاهی دارد ، ناراحت نشین ، از دور به حماقتش بخندین

واقعا آ. ، اندازه یه دونه جو‌، هنر داشته که مجددا بخواد کاندید بشه؟

چرا فکر میکنه ، مردم بویراحمد و دنا ، مجددا اشتباه میکنند؟

باید بخاطر ضعف خودش ، از مردم ، رسما معذزت خواهی کنه

سید باقر هم ، یه اشتباه و دو بار تکرار نخواهد کرد

هر چند که ، مردم ، چپ و راست خودشان رو گم کردند و سیاه و سفید بودن مهره های شطرنج و نمی شناسند،

به حال این ملت ، باید خون گریست نه اشک
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مرد شجاع و عمل فقط دکتر بهرامی
علی
Iran, Islamic Republic of
ککا خوت بیو جونم خوت بیو
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
ای خدا همه از گردن این مردم بیچاره بالارفتند حالا میخوان برا مردم روی مبل خونه هاشون در تهران تصمیم بگیرند اقای باقر عمر این کارها به سر اومده خودتو بیشتر از این خراب نکن یادمان نرفته به جرم حمایت از شما چقدر ضربه خوردیم اما شما حتی خم به ابرو ندادی شما فکر میکنی هنوز همون طوره اما سخت در اشتباهی اگه فکر میکنی تحلیل من الکیه این گو واین میدون بفرما
سید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی مرد عملگرا .
مردی که به راستی اصلاحات رو در بویراحمد بار دیگر زند میکنند .
حسین
Iran, Islamic Republic of
درودبردکتربهرامی مردعملگرا. مردی که وقتی پای کار میرود خستگی معنی و مفهومی نداره براش درود بر بهرامی
حسین
Iran, Islamic Republic of
درودبر دکتر بهرامی مرد عملگرا. مردی که وقتی پای کار میرود خستگی معنی و مفهومی نداره براش درود بر بهرامی
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتــر بهرامی
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر شریعتی
حسن
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که بویراحمد صفلی یک نفر را معرفی نکنه همین اش و کاسه هست .در ضمن هیچکدوم از این اقایان را بعنوان نماینده این منطقه ما قبول نداریم .فعلا که بویراحمد علیا دارد از این چند دستگی خوب استفاده میکند .باشد که یه روز یه دلسوز پاک دست وباسواد را همه باهم معرفی کنیم اون وقت اوضاع کاملا فرق میکند.با تشکر از اقای کمایی دلسوز.
Iran, Islamic Republic of
هر فردی میرود
بویراحمد
France
کاش یک نفر برای مردم ازسر دلسوزی کاری میکرد!
هیچ کدام برای مردم نیستید. اصلاحات که جریانش سالهاست مشخصه! این بار هم شانسی نداره و قطعا تا بخواد جمع را فدای فرد کرد همین است.
بطور مثال از بین افراد شاخص ترین و شاید کم هزینه ترین فرد وکیلی برای اصلاحات است .اما چرا کسانی که خود را تصمیم گیر اصلاحات می نماند صدای واحد ندارند! حتی دکتر بهرامی می تونست گزینه بعدی باشه! اما صبر کنید و ببنید اصلاحات با این افراد که پدر اصلاحات می نماید بکجا می رود! یادتان باشد! یاد این پیام باشید ۶ ماه دیگر...
شبلیز
Iran, Islamic Republic of
درود هزاران درود بر حاج‌اردوان یکته تاز و بزرگمرد شجاع از تبار آریوبرزن‌و شیران.چپ و راستو کار نداریم،انصافا شایسته‌ترین و اصلح‌ترین میباشند.بویراحمد و دنا تو را میخواند،تو را میخواهد مرد شریف و شجاع
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
کسی که سید باقر بگوید وارد مجلس میشود یا فروزان یا ایزدپناه
کیگیوی
Iran, Islamic Republic of
تمام رائ ما با ادوان و فروزان هست
ایل بزرگ اقا
Iran, Islamic Republic of
فروزان
تنگ سرخ
Iran, Islamic Republic of
اینایی که به طرفداری بهرامی کامنت گذاشتن همش کار یه نفر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1