تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۸
کد مطلب : ۴۱۱۴۸۹
کبنا خبر می‌دهد

آزمون سخت «حسین کلانتری» / پرونده بکارگیری‌ نیروهای فله‌ای روی میز شورای تأمین

۳۷
۱
آزمون سخت «حسین کلانتری» / پرونده بکارگیری‌ نیروهای فله‌ای روی میز شورای تأمین
کبنا ؛بکارگیری نیروهای فله‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعی است که موجی از نارضایتی‌ها را در جامعه رقم زد و تا حدودی اعتماد مردم را از سیستم اداری کاهش داد، حتی شکایت مدیران متخلف از رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه سایت کبنا مانع این مطالبه‌گری مردم نشد تا اینکه شنیده می‌شود که پرونده برخورد با استخدام‌های تبعیض آمیز الان بر روی میز شورای تأمین استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
به گزارش کبنا، زریر حجتی روزنامه‌نگار کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی در این رابطه نوشت؛ به نقل از منابع آگاه با پشتوانه مجاهدت‌های خاموش مسئولان سازمان بازرسی، ابعاد کیفی و کمی استخدام‌های تبعیض آمیز ۶ ساله در فرآیند نفس گیر تحقیق و رسیدگی برملا و خاتمه یافته است.
 گزارش مبسوط این تخلفات گسترده با لحاظ آسیب‌های اجتماعی، میانگین نرخ بیکاری و توسعه نیافتگی استان به سمع و نظر مسئولان ذیربط در سطوح ملی و محلی رسیده است.
  گویا سازمان بازرسی در دفاع از حقوق حقه مردم تمام قد ایستاده و اصرار به برخورد قانونی با دستگاههای متخلف، ملغی کردن همه استخدام‌های ناشی از رانت‌های در هم تنیده و معجون مراکز قدرت، قومیت و ثروت و در نهایت برگزاری آزمون مجدد جهت مناصب و مشاغل متصرفه در بازه ۶ ساله دارد و از جانب دیگر نمایندگانی قانونمند و ذینفع با همدستی مدیرانی متخلف با توجیه گری و طرح بی مبنا و فاقد وجاهت ابعاد امنیتی انتخابات آینده، سعی در مسکوت نمودن و مختومه شدن این فاجعه با احاله موضوع به شورای تأمین دارند!
مشت متخلفین پادوگر باز شده و در مبارزه بی امان با مردم، قافیه را باخته‌اند و به توجیه و ایراد تراشی و اما و اگرهای همیشگی روی آورده‌اند!!
  «آری مردم شریف! 
متخلفین، بیکاری تحصیلکردکان خانواده‌های بی پناه و آسیب دیده با اطلسی آسیب‌های اجتماعی صدگانه را نمی‌بینند و نمی‌شنوند که چگونه آنها را زمین گیر کرده تا به شورای تأمین احاله کنند اما منافع منسوبین بکار گماشته خود در وادی قانون گریزی، تبعیض، قومیت و باند را خط قرمز دانسته‌اند که باید با بی شرمی تمام در منظر و مرئی مردم به نام ننگین ابعاد امنیتی انتخابات پیش رو توجیه نمایند!
 وه چه شرم آور است این فساد هشت سری که دموکراسی را یدک می‌کشند و در عین حال بر آن می‌تازند!
آزمون سخت استاندار!
 اینک چگونگی مواجهه استاندار محترم با مجموعه اعضای شورای تأمین محک مناسبی جهت راستی آزمایی در دفاع از حقوق حقه مردمِ ایستاده در تمام صحنه‌های اسلام و انقلاب است.
آزمونی سخت برای «جسین کلانتری» از باب افتخار سکانداری مدیریت اجرایی استان و سایر مجریان عدالت در گستره اطلاعاتی، امنیتی، نظارتی و نهاد انقلابی سپاه و دستگاه قضا و ...
شورای محترم تأمین!
  مردم را باور کنید. در برابر موج جمعیت مردم آگاه و انقلابی نایستید که از جهات مختلف مدیون مردمید و هر آنچه دارید مرهون فداکاری این مردمی است که به کرات در عرصه‌های وفاداری به نظام و ولایت نشان داده‌اند.
به یقین بدانید که نگاه عادلانه، امنیت و آرامش و اعتبار ایجاد می‌کند و بی عدالتی، ناامنی و بی اعتباری را موجب می‌شود.
 جای تأسف و تأثر است که با وجود اقتدار نظام در عرصه‌های بین المللی، عده‌ای قانون ستیز و ضابطه گریز، همه اعوان و انصار خود را در سایه رانت و جناح به منصب نشانند و در طرف دیگر، خانواده‌هایی با چند نفر جوان دارای مدارک عالیه تحصیلی احساس بن بست و شکست نموده و فریادشان به جایی نرسد!
مفهوم این فریاد ناشی از بی عدالتی و تبعیض را در یابید و تجزیه و تحلیل کنید جهت جلوگیری از نارضایتی امنیت شکن!
 تکرار می‌کنیم همراه و همگام با مردمِ ناظر و آگاه که دادن بُعد امنیتی به موضوع تخلف توسط متخلفین با طرح انتخابات و دیگر خزعبلات خودساخته، یک اقدام فرار به جلوست جهت رهایی متخلفین از باتلاق خودساخته.
 مطالبه مردم
مطالبه مردم انقلابی وفق مستندات و رسیدگی سازمان بازرسی مبرهن و آشکار است با تاکید بر لغو رابطه استخدامی فاقد ضابطه همه منسوبین مسئولان و پادوهای سیاسی در هر سطح و سابقه و نیز محاکمه متخلفینی که جایگاههای به ارث رسیده از شهدا را در راستای منافع شخصی، قومی و باندی بی اعتبار کرده‌اند زیرا حفظ نظام جمهوری اسلامی در برخورد با فساد و مظاهر تبعیض است ولاغیر.
به گزارش کبنا، «انتظاری می‌رود «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد که خود را سرباز نظام اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است، می‌داند، با تمام وجود مقابل این زیاده‌خواهی‌ها و بکارگیری نیروهای تبعیض آمیز و بدون ضابطه در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد که همچون خاری بر پیکره جوانان ستمدیده و بدون پارتی است، بایستند.» بدون شک ایستادگی کلانتری و سایر اعضای شورای تأمین در مقابل این تخلف بزرگ اداری هیچ گاه از اذهان مردم به ویژه جوانان پاک نخواهد شد و کاری کرده‌اند که همه منتظر آن بوده‌اند و قطعاً این کار کلانتری از عهده کس دیگری بر نمی‌آید.
رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تا حصول نتیجه این مطالبه عمومی را پیگیری خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
کبنا ..آگه قرار است بررسی کنید. .چرا استخدامی های را هشت ساله دولت مهرورز را بررسی نمیکنید ..
Iran, Islamic Republic of
بررسی کنید تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد .
اشکال شما این است که تخلف را جناحی می کنید . هرکه تخلف کرد باید با او برخورد شود چپ و راست فرقی نمی کند
Iran, Islamic Republic of
افرادی که در سازمان .. برایشان سابقه سازی شده و استخدام شدند اسامی شان موجود است . روزی سکه های داده شده عیان خواهد شد .
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
Iran, Islamic Republic of
درسته تخلف در هر زمانی باید پیگیری بشه اما الان هم تخلف در جریان هست. الان شرایط اقتصادی حاده. از یک خانواده و طایفه صدها نفر استخدام شده بقیه هیچ. پس حق بقیه چه میشه؟ دلیل نمیشه اگه کسی مجرم بوده ما هم جرم انجآم بدیم
بیکاروبدهکار
Iran, Islamic Republic of
استخدامی فله ای نمونه بی عدالتی مدیران ونمایندگان است.حالاچه دوره احمینژادچه دوره روحانی فرق نداره.این پرونده هم راه به جایی نمیبره چون زوراژدهای هفت سرزیاداست.
جوان تحصیلکرده بیکار سن بالا
Iran, Islamic Republic of
دولت احمدی نزاد بیش از ۷۰۰هزار نفر بصورت فله ای در آخرین ماههای سال آخر دولتش استخدام نمود. خیلی از کسانی استخدام شدن که حقشون نبود. چرا آقای زریر حجتی هیچ اعتراضی نداشتن؟ چرا گلویش برای آن همه استخدام خارج از ضوابط متورم نشد؟ ولی حالا که چندین حوان تحصیل کرده تحت پوشش پیمانکاری در ادارات به کار خدماتی مشغول شده اند بزعم آقای حجتی و حجتی ها گناه نابخشودنی و جرم محسوب میشود؟ چرا سازمان بازرسی در دولت احمدی نزاد ورود نکرد؟ یا شاید احمدی نزاد مورد اعتماد بوده؟ یا که شاید سازمان بازرسی وجود نداشته و تازه این سازمان بوجود آمده؟
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره؟ اون ۸ سال پیش بود‌ ما الان دنبال کاریم. الان باید حقمونو بدن. مگه چون احمدی نژاد جرمی کرده ما هم‌باید جرم انجام بدیم؟ این چه تفکریه؟
Iran, Islamic Republic of
بخدا همه بهره بردن عمومی بود. مرد بود
Iran, Islamic Republic of
مردم هم آزمون عمومی میخواهند. کار سختی نیست
Iran, Islamic Republic of
تمام استخدامهای دوران احمدی نژادباآزمون بود،چه رسمی وپیمانی وچه قراردادی وشرکتی/اماالان چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هم استانی
Romania
کدام تحصیل کرده ای میاد نظافتچی بشه اکثریت نیرو های فله ای کارگر نظافتچه هستند که نه استخدام شده اند ونه قرارداد معین بلکه به صورت نیرو های حجمی توسط پیمانکار در اختیار مراکز واداره های کل قرار داده شده اند انصاف تا کجا .تشویش اذهان عمومی تا کی تخریب هم استانیهای بدبخت تا کی ادامه دارد
Iran, Islamic Republic of
لطفا اگه نمی تونی از حق دفاع کنی حداقل سکوت کن. مشکل همین جاست که فوق لیسانس را به نام نطافت چی میبرن اما در حقیقت در بخش اداری جا میدن. حق کشی ها همین جاهاست.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
درود بر این متن.چهره نمایندگان روشده اقای دکتر استاندار فعلی لاپوشانی نکند .بخصوص در بویراحمد مردم اگاه شده اند
سالار مظهری فر
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای کلانتری استاندار محترم و مسؤلین محترم بازرسی و شورای تأمین استان
از شما عاجزانه تقاضامندیم، در حوزه سازمان بهزیستی استان، و شهرستان کهگیلویه به طور جدی وارد شوید، چون اوضاع تأسف باری حاکم هست، و علیرغم وجود معلولین تحصیلکرده و توانمند، متأسفانه سازمان بهزیستی اقدام ب بکارگیری نیروهای سالم در حوزه کلینیکی و واگذاری خدمات بهزیستی به افراد سالم نموده، که همگی تحت نفوذ افرادی هستند، که فقط و فقط جنبه قومیت گرایی و فامیلی را رعایت نموده اند، ما معلولین درخواست برای استفاده از امکانات و خدمات بهزیستی را به مسؤلین ارائه میدهیم ولی با کمال تأسف و وقت ها هیچ حمایتی نمیکنند و بدون درنظر گرفتن اولویتها و حقانیت افراد سالم را برما ترجیح میدهند، و ما را بیش از پیش به انزوا کشانده و موقعیت ما را برای حضور در جامعه و به اثبات رساندن خود، خراب و زمینه آسیب ما را فراهم میکنند.کانونهای معلولین و افراد معلول را مانع کار میبینند و با آنها همکاری نمیکنن، ولی آنهایی را که ب دلایل متفاوت ک متخلف بودند از جایی رانده ،، در مرکز شهرستان پشتیبانی میکنند، ولی ما پس از 1396تا الآن مظلوم واقع میشویم.
متأسفانه نه پاسخگویی وجود دارد و نه نظارتی، و ما هر چه داد بزنیم، خبری از بررسی نیست. نمیدانم، چرا ؟
سالار مظهری فر معلول جسمی و حرکتی و مسؤل دفتر جامعه معلولین شهرستان کهگیلویه
09175975282
09378101412
طاها
Iran, Islamic Republic of
شورای تامین استان یه فکری به حال ع. استان کنن بی عدالتی در ع. سر فلک نهاده این همه نیروهای خدماتی که باند نماینده با پارتی اورد سر کار.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا شش ساله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا هشت سال قبل از آن را بررسی نمی کنید؟؟؟
دیگران هر کاری کردند در این دولت راه گذشتگان را دنبال کردند!
مگه میشه یک اقلیت برای خودشان در سالهای گذشته از مناصب استخدامی بورسیه هیئت علمی استفاده کنند حالا اونها بررسی نشوند؟
این عین تبعیض و بی عدالتی است
اگر قرار بر رسیدیدگی است دو دولت را با هم مقایسه کنند و نتیجه بگیرند
اگر غیر از این باشد سیاسی کاری سازمان بازرسی در حق این دولت است
امیر طاها
Iran, Islamic Republic of
شورای تامین اگر ایرسه یه فکری کن به هین همه نیروهایی که داره هر روز اضاف ایکنه بدون آزمون با پارتی بازی حق افراد باسواد خرده میشه خداوکیلی آقای کار خودش را انجام بده چرا مردم را بدبخت ایکنی تو که کاری برای این استان انجام ندادی چرا نمی زاری مردم کار خودشان را انجام بدهنددست بر سر این استان بردار مردم نادان هستند که به تو رای میدهند
سور
Romania
نیروهاش فله ای بوده یا بکارگیریشون؟ بکارگیری 4 تا نیروی شرکتی دیگه اینقد نیاز به جنجال و تیتر روزانه نداره. ضمن اینکه بکارگیری فله ای مدیران هم قابل بررسی هست.
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز من ۴ تا نیست. بیش از ۱۵۰۰ تا میشه. علوم پزشکی ۳۲۰ تا برق ۴۰۰ تا دانشگاه یاسوج ۸۰ تا. نفت ۵۰۰ نفر. گاز بیش از ۸۰ تا. جهاد کشاورزی بیش از ۸۰ تا. استاندارد ۵ نفر. میراث فرهنگی ۴۰ نفر. من خودم دنبال کار بودم همه امارها را دارم. باید برخورد بشه حق هزاران تحصیل کرده به نفع افراد خاص مصادره شده
نوید
قطعا این آمار درست نیست. اما بدون شک این کار عادلانه نیست.بنده نظرم اینه هر کسی تا الان بدون آزمون استخدام شده فله ای محسوب میشه.
Iran, Islamic Republic of
وبرنامه وبودجه هم 30نفرومحیط زیست 5نفرو......
انصاری
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز با این گزارش رسالت خود را انجام داده است. وظیفه رسانه ها در مقابل جامعه حفظ حقوق عامه روشنگری و عدالتخوهی است که به نحو مطلوب در این گزارش منعکس شده است. باید همه در همراهی با کبنا نیوز فریاد بکشیم تا زورمندان نتوانند مانع اجرای عدالت شود.
انصاری
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز با این گزارش رسالت خود را انجام داده است. وظیفه رسانه ها در مقابل جامعه حفظ حقوق عامه روشنگری و عدالتخوهی است که به نحو مطلوب در این گزارش منعکس شده است. باید همه در همراهی با کبنا نیوز فریاد بکشیم تا زورمندان نتوانند مانع اجرای عدالت شود.
Iran, Islamic Republic of
سلام. زنده باد سازمان شجاع و بی باک سازمان بازرسی. امید و ملجاء مردم. بخدا کارشناسان جوان و دوست داشتنی سازمان را دیدم وقتی شکایتمونو مطرح کردیم امیدوار شدیم. خیلی شجاع و پیگیر و صادقانه. اقایان دانشی. دهقان و نصیری از زحمات شما متشکریم
Iran, Islamic Republic of
ما همه سازمان بازرسی هستم. تا آخر از این سازمان حمایت میکنیم. آقای رییسی محترم هم قطعا حامی هست
Iran, Islamic Republic of
شورای تامین به نارضایتی ۹۹ درصدی جوانان بیکار از پارتی بازیها توجه کند نه ۱ درصد رانت خوار پارتی باز. یه وقت برعکس تصمیم نگیرن. ما مردم و جوانان رصد میکنیم. هر تصمیم به نفع سودجویان سبب نارضایتی گسترده میشه. کبنای عزیز ممنون از روشنگری شما و آقای حجتی. الان دیگه مردم منتظر تصمیم شورای تامین و نمایندگان هستند.
Iran, Islamic Republic of
جالبه شورای تامین؟ چرا زمان شروع استخدامها و اون همه اعتراض ورود نکردند؟شورای تامین چرا به وقت و به موقع جلوی این فاجعه را نگرفت که حالا بخواد جلو بگیره؟ فکر میکنن مردم متوجه نیستند؟
Iran, Islamic Republic of
اون وقت که در نماز جمعه و سایتهای خبری از استخدامهای فله ای اعتراض کردیم شورای تامین کجا بود؟ اونوقت اون همه اعتراض به استانداری دادیم کجا بود؟لطفا اسامی فاش بشه تا نیت ها مشخص بشه
Iran, Islamic Republic of
از طرف همه شهروندانی که حقشون تو استخدامهای فله ای صایع شده از دادستان محترم خواهش دارم دستور بفرمایند اسامی اشخاص استخدام شده منتشر بشه اونوقت شورای تامین تصمیم گیری کند. تا رابطه مدیران و اشخاص کاملا برای مردم فاش شود.
دنا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نیرو های فله ای به سفارش نماینده گان و مدیران کل به کار گرفته می شوند و کسی هم پاسخگو نیست و پیگیری ان هم پاشیدن نمک بر روی زخم مردم است چون برده برد خودره خورد و تمام امور . را ببینید چند نفر به کار گرفته و چطور حکم معاون . چه شد
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سازمان بازرسی و کارمندان نخبه و شجاع آن که امید را در دل مردم زنده کرده اند....مردم پشتیبان شما هستند....در مقابل قدرتمندان و نفوذ آنان بایستید ... فقط شما جوانان پاکدست گره گشا هستید....
Iran, Islamic Republic of
شروع شد ودر ادامه دراستانداری ک ب مسکوت ماند،این بزرگ اکثرا نتیجه خواست یک نماینده مجلس بود.نورچشمیها ،خاله خورزوئیها،قبیله گرایی همینه دگه
Iran, Islamic Republic of
مردم فقط ازمون و عدالت میخوان. نماینده ها هم بیش از این خودشون را تخریب نکنن.این هنر نیست از قدرت به نفع طایفه و اشخاص خاص استفاده بشه. نون حروم از پارتی بازیها شروع میشه و بعد دامن جامعه را میگیره
Iran, Islamic Republic of
ما منتظر شورای تامین و نمایندگان برای اثبات صداقتشون هستیم. دیگه بخدا به لبمون رسیده. آقای تاجگردون پریروز در مجلس از مبارزه با فساد دم‌زد این گوئ و این میدون.
Iran, Islamic Republic of
در شهر سی سخت با هزاران جوان مستعد و نخبه، بیکاری بیداد میکنه. کدام نخبه را برا استخدام راه دادن؟ معیار بجز رابطه بازی و فامیل بازی است؟ هستند نخبگانی در استان که بدلیل بیکاری و شرایط سنی راضی بکار شرکتی هم هستند ولی هر چی میبینیم افراد فاقد صلاحیتهای علمی و توانمندی هستند. فاجعه ای که با ورود نیروهای بی کیفیت به ادارات رخ خواهد داد تا یک قرن و شاید بیشتر باقی بماند.آثاری بیشتر از جنگ خواهد داشت. بی اعتمادی مردم به کنار
Iran, Islamic Republic of
بقیه مناطق هم مث سی سخت بیکاری و بی عدالتی بیداد میکنه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
والا سال ۸۴ کسی که شب ها عکس های فلان شخص رو که میگرفت تا بر در و دیوار شهر بچسپاند ولی همه انها را میسوزاند . بعد از پیروزی نماینده، در منابع ملی گچساران استخدام شد . ولا قسم همین الان دست چپ و راست خودش را نمیداند ولی شخص نماینده پشتش ایستاد هر چند سال ۸۶ به طرف گروه دیگر غش کردند و از قضا باز هم نماینده دیگر از همین خانواده دیگری را در ملی حفاری استخدام کرد .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1