کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

آیا شهردار یاسوج به وعده‌ای که به مردم داده است عمل می‌کند/ شورای شهر زمان می‌خرد یا تیم فوتبال؟

5 مرداد 1398 ساعت 9:26

شهرداری یاسوج با تیم داماش گیلان مذاکراتی داشته‌اند تا امتیاز این تیم خریداری شود اما به نظر می‌رسد که توافقی حاصل نشده و شهردار و اعضای شورا از پیگیدی این وعده ناامید شدند؛ موضوعی که البته پشت‌پرده‌هایی هم دارد.


دو سال از عمر پنجمین دوره شورای شهر در یاسوج می‌گذرد و بدون افراط باید گفت یکی از معدود وعده‌ها و برنامه‌های امیدبخش شورا، خرید یک تیم فوتبال برای جوانان پرشور و مستعد این دیار بوده است؛ وعده‌ای که خیلی زود اسیر اما و اگر شده است.
اعضای شورای شهر یاسوج به ویژه رئیس این شورا و شهردار در این مدت از هر تریبونی استفاده کردند تا اعلام کنند، شهر یاسوج در لیگ دسته دوم و یا دسته اول فوتبال کشور صاحب امتیاز تیم‌داری خواهد شد اما با نزدیک شدن به شروع بازیهای لیگ دسته اول عمّلا روی‌ای لیگ یک را باید به فراموشی بسپاریم.
 حدود یک هفته فرصت هست تا یک به جای گفتن یک دروغ بزرگ، یک وعده بزرگ محقق شود و یک اقدام ماندگار در این دوره از شورای شهر، برای همیشه در شهری که تماشاگران فوتبالش به شور و اشتیاق، شهرت دارند، ثبت شود.
 اکنون تمامی نگاه‌ها به سمت شهردار و رییس شورای شهر است تا در فرصت باقی‌مانده با خریدن امتیاز لیگ دسته دوم در این هفته آرزوی مردم شهر را برآورده کنند.
 از گوشه و کنار خبر می‌رسد که شهرداری یاسوج با تیم داماش گیلان مذاکراتی داشته‌اند تا امتیاز این تیم خریداری شود اما به نظر می‌رسد که توافقی حاصل نشده و شهردار و اعضای شورا از پیگیدی این وعده ناامید شدند؛ موضوعی که البته پشت‌پرده‌هایی هم دارد.
 اگر بنا را بر صداقت مسئولان شهرداری و شورا بگذاریم، این‌ها غافل از این هستند که بیش از سه تیم در لیگ دسته دوم آماده فروش و واگذاری هستند و خودشان آگهی رسمی زدند اما مسئولان ما سراغ این تیم‌ها نرفتند.
شاید شهردار و رئیس شورای شهر با هوش و درایتی که دارند سراغ تیمی رفتند که شانس کمی برای خریدش را داشتند و می‌خواهند با این حرکت ناقص، پاسخی برای افکار عمومی داشته باشند که این روزها گوش به دهان «نستهن مقدم» بستند که چه می‌کند و نتیجه پیگیری‌هایش چه شده است.
در واقع آنها می‌خواهند این مذاکره ناموفق و شاید صوری را شاهدی بر نیت خرید امتیاز یک تیم فوتبال کنند و بگویند ما می‌خواستیم اما نشد.
 شهردار یاسوج و اعضای شورای شهر باید بدانند که مردم خیلی باهوش‌تر از آن هستند که به این راحتی قبول کنند؛ چرا که تیم‌های زیادی آماده فروش و واگذاری هستند و اگر آن‌ها واقعاً بخواهند برای این مردم کاری کنند، همین فرصت باقی‌مانده هم کافی است.
 امید است هفته دوم مردادماه، هفته هدیه شهردار و شورای شهر به شهروندان یاسوجی باشند و ورزش و فوتبال علاوه بر شکوفایی استعدادهای فوتبالی موجب شود که در شهری که جمعیت جوانش زیاد است، موجب شود تا یک جوان از اعتیاد و انحراف و فساد دور شود و وقتش را در زمین فوتبال و سکوهای تماشاگران بگدراند.
 زمان شروع بازیهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور، اوایل شهریورماه است و اینکه در آن روز استان کهگیلویه و بویراحمد در این سطح از فوتبال، نماینده داشته باشد یا نه، در موفقیت کارنامه مدیریت نستهن مقدم و شورای پنجم یاسوج بسیار تاثیرگذار است.
----------------------------------
کریم بنام


کد مطلب: 411393

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/411393/آیا-شهردار-یاسوج-وعده-ای-مردم-داده-عمل-می-کند-شورای-شهر-زمان-می-خرد-یا-تیم-فوتبال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1