تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۴۱۱۲۶۱
هاشمی‌پور در نطق میان دستور؛ رئیس جمهور برای دو حوزه مهم و حیاتی فرهنگ و اقتصاد چه برنامه‌ای دارد؟

دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیمار است و قدرت درمان خود را ندارد / آقای وزیر تیمی را اعزام کنید / تذکر به آذر جهرمی

۱۵
۱
دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیمار است و قدرت درمان خود را ندارد / آقای وزیر تیمی را اعزام کنید / تذکر به آذر جهرمی
کبنا ؛
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور بر ضرورت توجه به دو حوزه مهم و حیاتی فرهنگ و اقتصاد و رفع مشکلات مرتبط با آنها تاکید کرد.
به گزارش کبنا، عدل هاشمی پور در نشست علنی امروز (دوشنبه 31 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور  با بیان اینکه خدای بزرگ را برای خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران شاکریم، گفت: ابتدا از اقدامات شایسته، به موقع، هوشیارانه و شجاعانه پی در پی نیروهای مسلح به ویژه همکاران عزیزم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علی الخصوص هوا و فضا و نیروی دریایی سپاه تشکر و قدردانی کنم و برای همه سربازان مخلص با صداقت و شجاع رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی توفیق روزافزون آرزو دارم.
نماینده مردم کهکیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه از آقای روحانی تشکر می‌کنم که برغم همه فشارهای اقتصادی و تشدید تحریم‌ها دولت خدمات خوبی را ارائه می‌دهد خطاب به رئیس جمهور، ادامه داد: به عنوان نماینده حوزه انتخابیه‌ام که یک دوم استان کهکیلویه و بویر احمد را تشکیل می‌دهد از جنابعالی سوال می‌کنم برای مدت زمان باقی از عمر دولت خود جهت رفع مشکلات و نابسامانی‌های موجود به ویژه دو مبحث مهم و حیاتی فرهنگ و اقتصاد چه برنامه‌ای دارید؟ آیا زمان آن فرا نرسیده است که حرف‌ها، شعارها و سخنرانی‌های جذاب و دلخوش‌کننده و مصوبات بدون خروجی تبدیل به عمل خوب یا اقدام عملی گردد؟
هاشمی‌پور عنوان کرد: آیا با در اختیار داشتن این همه منابع و نعمت‌های الهی اعم از نیروی انسانی خلاق، دانشگاهی، توانمند، انقلابی و کارآمد و ثروت‌های مادی و معنوی امکان آن نبوده با خردجمعی، کار تیمی، رعایت اولویت و داشتن برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مشکلات موجود را به ویژه در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی حل کرد؟
نبود تیم میدانی عامل ابتر ماندن مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور است
وی تصریح کرد: آیا برای اجرای به موقع مصوبات سفرهای استانی جنابعالی و عملیاتی کردن تصمیمات اتخاذ شده در تهران برای سامان دادن وضعیت موجود نیاز به تیم میدانی یا قرارگاه عملیاتی برای اقدام عملی نداشتید و فکر نمی‌کنید که عمده تصمیمات و مصوبات به همین دلیل ابتر مانده است؟
هاشمی‌پور در ادامه خطاب به رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: جنابعالی نیک می‌دانید که با ترکیبی از نیروهای کارآمد حضرتعالی و استفاده از توانمندی نیروهای کارآمد، انقلابی و با تجربه فارغ از مسائل سیاسی چپ و راست و افراطی‌گری می‌توان بخش عمده‌ای از نابسامانی‌ها و نگرانی‌ها مردم را در بخش‌های مختلف به ویژه مشکلات اقتصادی حل کرد.
ایکاش شعار اعتدال دولت دوازدهم در استان‌ها بذرافشانی می‌شد
وی بیان کرد: ایکاش شعار اعتدال جنابعالی در استانها بذرافشانی می‌شد، چرا که عمده مشکلات موجود از همین ناحیه است که متاسفانه آشکارا گفته می‌شود هر کس به دولت روحانی رای ندهد، باید از همه چیز به ویژه استفاده از توانمندی‌ها محروم بماند.
هاشمی‌پور خطاب به نمایندگان مجلس، تاکید کرد: بیش از سه سال است که در خانه ملت از مشکلات و نارسایی‌ها گفته می‌شود از بیکاری جوانان سر در گریبان که همه درگیر آن هستیم و از زمین گیر شدن بخش خصوصی و پیمانکاران به دلیل بیکار شدن و نبود پرداخت مطالبات آنها و نوسانات در بازار ارز که تا ارزاق عمومی و کالاهای اساسی، از کارخانجات و فلج شدن تولیدکنندگان، مبارزه با قاچاق، واگذاری بنگاه‌های اقتصادی دولت به بخش خصوصی و هم قانون و هم لوایح تصویب شده است، سوال اینجاست آیا زمان آن برای همه نمایندگان فرا نرسیده است که بخش نظارت را تقویت کنیم و کمتر به تصویب قانون و لوایح بپردازیم؟
وی در تذکر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان کهکیلویه و بویر احمد بیمار بود و بیمارتر هم شده است، دانشگاهی که قدرت درمان خود را ندارد، چطور می‌تواند به درمان مردم توجه داشته باشد؟ حدود 8 سال قبل ساخت بیمارستان 32 تخت خوابی چرام تصویب شده است و در 3 سال گذشته کلنگ‌زنی هم شده و موافقتنامه هم مبادله شده، پول هم برای آن به دانشگاه رفت و جای دیگر تخصیص داده شد و متاسفانه فقط دیواری همراه با نارضایتی مردم باقی مانده است، ضمن اینکه بیمارستان 32 تخت خوابی لنده و تکمیل بیمارستان بهمئی و تجهیز آن هم همین وضعیت را دارد.
وزیر بهداشت تیمی برای بررسی وضعیت دانشگاه علوم پزشکی کهکیلویه و بویر احمد اعزام کند
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: اورژانس هوایی با توجه به صعب العبور بودن حوزه انتخابیه‌ام هنوز برغم تاکید و توصیه آقای وزیر هنوز عملیاتی نشده است، همچنین اورژانس 72 تخت خوابی کهکیلویه و بویراحمد که یک بیمارستان دارد با پنکه می‌چرخد و این در حالی است که تعدادی از افراد در آن بستری هستند و در این وضعیت مردم نگران و ناراضی هستند، بنابراین انتظار می‌رود آقای وزیر تیمی را برای بررسی وضعیت موجود دانشگاه علوم پزشکی اعزام کند.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در پایان هم در تذکر به آذری جهرمی یادآور شد: به وضعیت آنتن‌دهی و اینترنت شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌ام توجه ویژه داشته باشید، ضمن اینکه امیدوارم هم دولت و هم مجلس در کنار یکدیگر بتوانند به رفع مشکلات اقتصادی توجه داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه .. دانشگاه ، جو دانشگاه را به سمت کدخدا -رعیتی پیش میبرد از نمایندگان محترم استان خواهشمندم جلوی این رفتار ها رابگیرند دانشگاه که کارخانه ی انسان سازی است بدست افرادی طایفه گرا و منافع طلب .
سالار مظهری فر
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هاشمی پور عزیز
درباره وضعیت سازمان بهزیستی استان و تبعیضهای که در مورد ما معلولان هم انجام میدهند هم داد و فریاد بزنید، من خودم معلول جسمی و حرکتی هستم،لیسانس مددکاری اجتماعی با معدل 18/65 چندین بار درخواست کلینیک مددکاری اجتماعی به ادارات بهزیستی لنده و دهدشت(بخشهای تابعه) دادم، ولی متأسفانه بدلیل نداشتن پشتوانه و پارتی و رابطه از واگذاری خدمات به اینجانب که مسؤل دفتر جامعه معلولین شهرستان کهگیلویه هم هستم،طفره رفتند و گفتند در سال جدید واگذاری نداریم، ولی با کمال تعجب، پرونده ها را به افراد دارای نفوذ و رابطه واگذار کردند، و من معلول باید کارگری کنم و یه حقم نرسم، رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه به بنده پیشنهاد وام زنبورداری میدهد، و از آن سو با واگذاری خدمات به افراد سالم موافقت میکند.کجای این کار عادلانه هست؟
کجا داد و فریاد بزنم ؟
کجا بروم که بند(پ) گریبانم را نگیرد، و پاپیچم نشود؟
رئیس‌ اداره بهزیستی خدماتی را که در همه جای کشور به معلولین میدهند، به رخ من میکشد،انگار که از جیبش برای من هزینه میکند؟ ب داد امثال من معلول هم برسید. که دادرسی ندارم.
سالار مظهری فر 09378101412
مجتبی گچساران
Iran, Islamic Republic of
بااین حرفهارای نمیاری.نزدیک انتخابات نمایندگان استان بازهم سخنرانیهاشون گل کرده.هیچ کدام رای نخواهیدآورد.ازتاجگردون خوش گفتاربی کردارتازارع عشق مجلس. تاهاشمی بی عمل.مردم ازهمه شمامیگذرندچون حنایتان رابه سرزدندورنگی ندیدند.رنگ حنایتان رافقط بستگانتان دیدند حالاهم فقط ازبستگانتان انتظاررای داشته باشید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
تا موقعی که داوری رئیس شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه بود،بیمار نبود یکدفه با عزل داوری بیمار شد
جل الخالق
محمد
Iran, Islamic Republic of
خودت
علی
Romania
اول اینکه از کدوم کارها ی دولت حمایت میکنید
دوم اینکه خودتون اولین مقصر مشکلات بهداشت و درمان شهرستان کهکیلویه هستین.اونم به خاطر پشتیبانی از مدیران نا لایق این مجموعه مخصوصا بیمارستان اون هم به خاطر نزدیک شدن به انتخابات..چرا جلو تغییرات مدیریتی را میگیرید یا شرط تغییر انها را جایگزینی افراد مورد نظر خود را قرار می دهید.با مرد صادق باشن لطفا
Iran, Islamic Republic of
اورژانس هوایی من امده ام
۳۲ تختخواب من امده ام
۷۵ اختخواب من امده ام
انتن دهی من امده ام
لنده من امده ام
چرام من امده ام
.......
حبیب
Iran, Islamic Republic of
به نظرم این توپ وتشرها به خاطر عزل خط قرمز اقای نماینده در دهدشته . اتفاقا دانشگاه علوم پزشکی استان تازه داره وارد مسیر اصلی را طی میکنه یعنی توجه به سلامت مردم و نه رای جمع کردن برا نماینده ها .
Iran, Islamic Republic of
گرد و خاک کردن که کار راحتی هست.
نمایندگی مجلس پیمانکاری نیست جناب عدل.
کاربر
Iran, Islamic Republic of
خالق واژه ی امیر کبیر رفت و خدا مردم کهگیلویه را نجات داد.
امین
Iran, Islamic Republic of
قضات من سر ...
نمایندی بیر احمد
حسینی
Iran, Islamic Republic of
لازم به ذکر است که باتوجه به استانداردهای بهداشتی ودرمانی هرسه شهرستان چرام لنده وبهمیی باتوجه به جمعیت نیاز به بیمارستان ندارند بلکه نیاز به ارژانس مجهز دارند وآقای نماینده بهتر است راههای ارتباطی این سه شهرستان رابه دهدشت از طریق رایزنی با وزیر راه وسایرین مجهز نماید ومرکز بستر درمان دراین سه شهر پیشرفته باشند آمبولانس مجهز داشته باشند تابیمار سریعتر به بیمارستان مرجع انتقال یابد والا ساخت بیمارستان دراین شهرها باشکست مواجهه میشود مثل باشت که بیمار بستری ندارد وبیمارستان نمی تواند هزینه پول برق وآبش رابپردازد
حبیبی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دانشگاه علوم پزشکی داره درمان میشه تاحالا که بیمار بود حرفی نمی زدی حالاکه یکی از نیروهای نورچشمی رابرداشتند که به جرات میگم 90درصد سیستم ازایشان ناراضی بودند ونزدیک به انتخابات است داری سنگ مردم رابه سینه میزنی تورابخدا بگذارید مدیران شبکه ودانشگاه علوم پزشکی یاسوج کارشون رادرست انجام بدن جناب سردار اینها نخبه های مملکت هستند وiqبالایی داشتند که پزشک شدند جنابعالی تخصصت چیز دیگه هست کمک مالی وتجهیزاتی انجام بده به جای تقویت وروحیه دادن تضعیف نکن تاز اول راه است دکتر یزدانپناه داره بانیت اصلاح ودلسوزی وشایسته سالاری کار میکنه.لازم نیست درکار دولت دخالت کنی اگر قانون اساسی راخواندی وقبول داری تاکید شده که قوای سه گانه درکار همدیگر دخالت نکنند
سیسخت
Italy
ای ول حاج عدل .بسا برداشتیش. همنه برده با ای ریاستش به پای ایلامی و چمن و نبوی زاده نیرسه
دنا
Italy
په یزدانپنپناه کو تعغییرات کو نیرویل فله ای په خوت و همه. مگه ن قرار بی نیرویل فله ای را برداری البته تا وفایی مشاورته. ای خدا.........
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1