تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۴۱۱۲۲۲
شهرداری سی‌سخت به اظهارات مدیرعامل مجتمع گردشگری دال دنا پاسخ داد؛

توضیحات شهرداری سی‌سخت در باره مجتمع گردشگری و تفریحی دال دنا

۴
۴
توضیحات شهرداری سی‌سخت در باره مجتمع گردشگری و تفریحی دال دنا
کبنا ؛بعد از انتشار مطلبی با عنوان ««مجتمع گردشگری و تفریحی دنا مجوزات لازم رادارد + سند با کد خبری ۴۱۱۱۴۶ در تاریخ ۹۸/۴/۲۷ » در سایت خبری کبنا نیوز، روابط عمومی شهرداری سی‌سخت با ارسال متن زیر به آن واکنش نشان داد.

مدیر مسئول محترم سایت خبری تحلیلی کبنا
سلام علیکم،
احتراماً: در پی انتشار مطلبی با عنوان «مجتمع گردشگری و تفریحی دنا مجوزات لازم رادارد + سند با کد خبری ۴۱۱۱۴۶ در تاریخ ۹۸/۴/۲۷ » در رسانه کبنا، جوابیه ذیل را به منظور آگاهی خوانندگان و تنویرافکار عمومی ارسال، محبت نموده وفق ماده ۲۳ قانون مطبوعات دراولین فرصت درسایت خبری درج فرمایید.
 در سال ۱۳۸۹ شخصی به اسم محمد حسن بهشتی در منطقه بندان اقدام به خاک برداری در ملکی خارج از محدوده و داخل در حریم شهر سی سخت نمود که شهرداری از اقدامات ایشان جلوگیری و نامبرده را ارشاد به اجرای کار بر اساس مجاری قانونی نمود.
نامبرده مکاتبه‌ای به تاریخ ۸۹/۸/۱ از طرف استانداری کهگیلویه و بویر احمد با موضوع بازدید اعضای ستاد جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان به شهرداری ارائه نمود که پاسخ استعلامات لازم را در خصوص اجرای طرح‌های ایجاد شده در مکاتبه که یکی از آنها اجرای طرح احداث اردوگاه تفریحی در شهرستان دنا خانم «زهرا فهیمی» بود خواسته بود. لازم به ذکر است مخاطب این مکاتبه شهرداری سی سخت نبوده است. مکاتبه موافقت اصولی طرح مذکور مورخ ۹۱/۸/۳۰ به نام زهرا فهیمی از طرف مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان صادر گردید که در متن این مکاتبه بندهای ۱ و ۶ و ۸ قابل تأمل می‌باشد. بند ۱ اعلام می‌دارد در صورت قرار داشتن زمین پیشنهادی داخل محدوده و حریم قانونی شهر موافقت شهرداری با احداث تاسیسات گردشگری مورد نظر الزامی است در مکاتبه مورخ ۹۱/۴/۲۶ شهرداری سی سخت که در مطلب شماره ۴۱۱۱۴۶ سایت کبنا آمده است نصاب سطح اشغال به میزان ۱۰ درصد مساحت زمین اعلام گردیده که با بررسی میزان ساخت انجام شده در ملک ومساحت زمین ارائه شده از طرف مالک درصد سطح اشغال اجرا شده بیش از میزان مجاز ذکر شده در مکاتبه می‌باشد. لازم به ذکر است نصاب ذکر شده در مکاتبه شهرداری مستند به صفحه ۷۴ ضوابط طرح تفصیلی شهر سی سخت می‌باشد. بند ۶ اعلام می‌دارد این موافقت اصولی غیر قابل واگذاری می‌باشد که می‌بایست بررسی شود چرا طرح مذکور در تمام مطالب ارائه شده و احتمالاً مکاتبات انجام شده به نام آقای محمدحسن بهشتی معرفی می‌گردد. بند ۸ تمدید مجدد موافقت اصولی را منوط به اخذ پروانه ساخت از شهرداری سی سخت نموده که این شهرداری اعلام می‌دارد تاکنون هیچ پروانه ساختی از طرف شهرداری برای مجتمع مذکور صادر نگردیده است. شهرداری سی سخت بر اساس موافقت اصولی صورت گرفته اقدام به صدور مجوز تهیه نقشه مورخ ۲/۷/ ۹۱ نمود که مهندس ناظرساختمان در فرم شماره ۲ وضعیت زمین را از نظر ساخت و ساز خام اعلام کرده است (مدرک موجود است).
در همان تاریخ شهرداری اقدام به صدور استعلام برای ادارات خدمات رسان همچنین ادارات جهاد کشاورزی، میراث‌فرهنگی، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و محیط زیست کرد و درخواست ارائه جواب برای صدور پروانه نمود که نامبرده هیچ‌کدام از استعلامات را به شهرداری ارائه نکرد و در سال ۹۲ شروع به عملیات اجرایی طرح نمود.
شهرداری بدواً ضمن جلوگیری از اقدام ایشان پرونده را در کمیسیون ماده صد مطرح نمود. مکاتبه توضیح در کمیسیون ماده ۱۰۰ در تاریخ ۹۲/۲/۴ به خانم زهرا فهیمی ابلاغ گردید که این ابلاغ در همان تاریخ به آقای بهشتی ارائه شد (مدرک موجود است). کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری در تاریخ ۹۲/۱۰/۷ در شهرداری تشکیل و منجر به صدور رأی جریمه به میزان ۲۵۹۲۰۰۰۰۰۰ ریال بابت ساخت و ساز غیر مجاز و ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال بابت جریمه قطع درخت شد (مدرک موجود است).
در تاریخ ۹۲/۱۰ /۷ رأی به خانم فهیمی ابلاغ شد که همان تاریخ نامبرده اعتراض خود را کتباً به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ارائه نمود که می‌بایست موضوع در کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰ بررسی و تصمیم‌گیری می‌شد (مدرک موجود است).
لازم به ذکر است تمامی این اتفاقات در زمان مدیریت آقای رهنما در شهرداری حادث شد و واضح است که شهردار وقت ضمن داشتن حسن نیت برای اجرای این طرح به صورت قانونی با مشاهده سوء عملکرد مالکان طرح اقدام به طرح موضوع در کمیسیون ماده صد نمود. خلاصه اینکه علیرغم طرح موضوع در کمیسیون تجدیدنظر و ادای تعهد نامه از طرف خانم زهرا فهیمی مبنی بر درختکاری و ایجاد فضای سبز، نصب تابلوها و علائم ایمنی در منطقه سه راهی بندان، عدم اجرای هیچ فعالیت و ساخت و ساز دیگر در منطقه مزبور و نهایتاً پرداخت حقوق شهرداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن (مدرک موجود است) متأسفانه ایشان ضمن توسل به انواع ترفندهای عملی و روانی از انجام تعهدات خود شانه خالی کرده و حق شهرداری را برای طرح موضوع در کمیسیون دوم بدوی ماده ۱۰۰ که مطابق قانون منجر به صدور رأی تخریب برای طرح مذکور خواهد شد و همچنین شکایت از نامبرده به جهت نشر اکاذیب در مطلب ارائه شده در سایت کبنا و قلب حقیقت در آن محفوظ گذاشته است.
لازم به ذکر است آقای بهشتی تا کنون هیچ مدرکی دال بر داشتن طلب از شهرداری بابت اجرای عملیات آسفالت و یا هر اقدام عمرانی دیگر تاکنون ارائه ننموده و صرفاً به صورت شفاهی چنین ادعایی را در محافل و موقعیتهای مختلف عنوان کرده است. فلذا این شهرداری اعلام می‌دارد در صورت ارائهٔ مدارک مثبت از طرف نامبرده قطعاً بررسیهای لازم و نهایتاً پرداخت مطالبهٔ ایشان انجام خواهد شد.
در پایان این شهرداری ضمن تشکر از تلاشهای تمام مسئولین محترم که در این قضیه سعی در حل موضوع داشتند خاصه جناب آقای ملک حسینی ریاست محترم دادگستری شهرستان دنا، مهندس فیلی معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری، مهندس کاظمی مدیر کل محترم دفتر امور شهری و سرکار خانم صداقت فرماندار سابق شهرستان دنا اعلام می‌دارد که مسئولین محترم یاد شده بارها جلساتی جهت حل موضوع مذکور تشکیل داده‌اند. ولی آقای بهشتی و خانم فهیمی هر بارضمن بی توجهی به این جلسات و عدم شرکت در آنها سعی در پیشبرد کار خود با روش‌های نامتعارف ازجمله طرح جنجالی موضوع در فضای رسانه‌ای نموده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرتضی
Iran, Islamic Republic of
دروود. به این میگن حرف حساب.اقای بهشتی اینهمه ریخت و پاش در سه مرحله افتتاح نمادین سوییت ها،حق کارگران شهرداری رو پرداخت می کردی.
دنا
Iran, Islamic Republic of
اگر شهرداری جوابیه نمیداد و روشنگری نمیکرد..همه...هرآدم عاقل و منصف و باوجدانی میدونه که ساخت و ساز بهشتی نمیگم کامل اما هفتاد درصد غو رابه وضابطه بازی انجام شده...چرا؟؟؟خیلی راحته جواب به این چرا!!!چطور یک کشاورز که جد اندر جدش توی سی سخت و روی زمینها کار میکرده اند برای حفاظت از ابزار کشاورزی و داشتن سایه بانی جهت استراحت در روزهای کاردرباغ اجازه ساخت نداره این در حالیه که کشاورز داره به تولید ملی کمک میکنه..اما اقای بهشتی ده درصد اشغال که چ عرض کنم بالای هفتاد درصد سطح کارش رو مسقف کرده...آیا در قانون مابین کشاورز بی کس و یک فرد آشنا دار قایل به تفاوت شده...مشخصا که نه...قانون تفاوتی نذاشته...رابطه ها و سوییت؟ این تفاوت ها رو قایل شده اند ...ساختمانهای بهشتی بدعتی میشود برای نابودی باغات و حسرتی که چندین سال آینده بردل مردان این دیار خواهد نهاد..جالب ماجرااینه که همه جا سفره پهن بوده...به شهرداری که رسیده ومطالبه حق قانونی کرده شد جلوگیری از سرمایه گذاری،،سنگ اندازی و و و...مینشینیم به انتظار ورود قوه قضاییه قبل از چهارمین افتتاح طرح.....ای داد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بیشترین مشکلات ایجاد شده در شهر سی سخت توسط آقای مهندس رهنما شهردار اسبق شکل گرفته است که نیازمند ورودسازمان بازرسی و بررسی عملکرد ایشان علی الخصوص هزینه کرد اعتبارات عمرانی بکارگیری نیروها از بستگانش و صدور پروانه های ساخت در معابر شهر به شکل غیر قانونی می باشد
Mohamad
Iran, Islamic Republic of
بنظرم خیلی بی انصافیه که یک طرفه قضاوت میکنید من مدارک آقای بهشتی را کامل مطالعه کردم و ایشون قربانی کاغذ بازی های اداری شدند و بین جهاد کشاورزی و شهرداری سی سخت سر اینکه خودشان هم نمی دانستند کدام مرجع صلاحیت برای صدور مجوز را دارد....چند سالی هی ایشان را پاس می دادند این ور و اون ور تا اینکه کار به کمیسیون ماده صد کشیده شد .لازمه بدانید ایشون سالها قبل از اینکه اصلا بخش نامه کمیسیون ماده صد بوجود بیاد در تلاش برای اخذ مجوزات لازم بود .حالا اینکه یک نفر پیدا شده در شهر ما سرمایه گذاری کرده باید اینطور برخورد کنیم ..من که خوشحالم که هتل شیک و درجه یک تو شهر ما هست که بهش افتخار میکنیم بگیم دال دنا در سی سخت هست .شهرداری هم که جریمه سنگینی از ایشون گرفت دیگه چی از جونش میخواین.از خدا بترسید
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1