کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در کمیته برنامه ریزی چرام مطرح شد

اختصاص 230 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی شهرستان چُرام

28 تير 1398 ساعت 15:03

230میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای استانی و 3 درصد نفت و گاز و استفاده متوازن از امکانات کشور ، به شهرستان چُرام تخصیص داده شد.


230میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای استانی و 3 درصد نفت و گاز و استفاده متوازن از امکانات کشور ، به شهرستان چُرام تخصیص داده شد.
به گزارش کبنا از چرام نشست کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات پروژه‌های عمرانی سال  98- 99  شهرستان چُرام با حضور معاون و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فرماندار و دیگر مدیران استانی و شهرستانی در سالن جلسات شبکه بهداشت ودرمان چُرام برگزار شد.
فرماندار شهرستان چُرام ، با اشاره به اعتبارات اختصاص داده شده داده به طرح های عمرانی این شهرستان گفت: امسال 230 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای استانی و 3 درصد نفت و گاز و استفاده متوازن از امکانات کشور ، به شهرستان چُرام تخصیص داده شد.
هادی فتاحی اصل افزود : تمامی طرح‌های بزرگ شهرستان چُرام ، از محل اعتبارات ملی ، تامین اعتبار شده است که طرح‌هایی از جمله  راهسازی، آبرسانی  و فاضلاب از مهمترین طرح‌های ملی در شهرستان چُرام است.
فرماندار شهرستان چُرام با بیان اینکه ، در برنامه ریزی های صورت گرفته در توزیع اعتبارات ، طرح‌هایی که بیشترین منافع عمومی را برای مردم دارند در اولویت تخصیص بودجه قرار گیرند گفت : در کمیته برنامه ریزی شهرستان چُرام 230  میلیارد ریال اعتبار ، از محل اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای استانی و 3 درصد نفت و گاز و استفاده متوازن از امکانات کشور ، در قالب ۲۸ فصل ۶۳ برنامه و بیش از 60  پروژه تقسیم شد.
وی با تاکید بر تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام در شهرستان چُرام ، و با بیان اینکه ، اولویت ما در توزیع اعتبارات، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به خصوص پروژه های با درصد پیشرفت فیزیکی بالا و نیازهای اساسی و اورژانسی شهرستان در بخشهای مختلف  است گفت : این اعتبارات عمرانی در قالب ۲۸ برنامه بین بیش از 20 دستگاه اجرایی این شهرستان توزیع شد و در اختیار دستگاه‌های اجرایی شهرستان چُرام قرار می‌گیرد.
فرماندارشهرستان چُرام ، با بیان اینکه  60 طرح عمرانی در زمینه‌های گوناگون در مناطق شهری و روستایی این شهرستان هم اکنون در دست اجرا است گفت : حوزه‌های آب، کشاورزی، راهسازی و توسعه شهری و روستایی بیشترین اعتبارات عمرانی را دریافت کردند.
وی با بیان اینکه بیش از 170 میلیارد ریال ، سال گذشته از اعتبارات استانی و ۲ درصد نفت به طرح‌های در دست ساخت شهرستان چُرام اختصاص یافته بود گفت : محور اصلی چرام به دهدشت ، ورودی چرام به گچساران ، مجتمع ادارات ، آبرسانی به روستاهای شهرستان چُرام ،بخش کشاورزی و حوزه ی شهری از مهمترین طرح‌های در حال اجرای این شهرستان است.
 فرماندار در ادامه خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی ، با اشاره به اینکه ، در اجرای طرح های عمرانی، به صورت جهادی عمل کرده و منتظر اعتبارات دولتی نباشید و در کنار تدبیر و درایت در برنامه ریزی های سازمانی با جذب بودجه ، اتمام طرح های نیمه تمام را در اولویت قرار دهید ، جذب حداکثری بودجه تخصیصی در همه بخش ها را ضروری برشمرد و افزود: شایسته نیست بخش قابل توجهی از بودجه ادارات و سازمان‌های دولتی جذب نشود.
فتاحی اصل ، در پایان ، با تاکید بر اهمیت صرفه جویی و نظارت درست بر هزینه‌کرد بودجه ها و ضرورت توجه به اجرای طرح‌های نیمه‌تمام در همه نهادها و سازمان‌ها گفت : هیچ دستگاهی حق اجرای طرح جدید با وجود طرح های نیمه تمام را ندارد.
فرماندار چُرام در بخش دیگری از سخنان خود، گردشگری و کشاورزی را از ظرفیت های مهم این شهرستان برشمرد و بر جذب سرمایه گذار در این دو حوزه برای پیشبرد اهداف بلندمدتِ اقتصادی و اشتغالزاییِ منطقه تاکید کرد.


کد مطلب: 411171

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/411171/اختصاص-230-میلیارد-ریال-اعتبار-پروژه-های-عمرانی-شهرستان-چ-رام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1