تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۱۱۱۷۱
در کمیته برنامه ریزی چرام مطرح شد

اختصاص 230 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی شهرستان چُرام

۰
اختصاص 230 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی  شهرستان چُرام
کبنا ؛230میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای استانی و 3 درصد نفت و گاز و استفاده متوازن از امکانات کشور ، به شهرستان چُرام تخصیص داده شد.
به گزارش کبنا از چرام نشست کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات پروژه‌های عمرانی سال  98- 99  شهرستان چُرام با حضور معاون و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فرماندار و دیگر مدیران استانی و شهرستانی در سالن جلسات شبکه بهداشت ودرمان چُرام برگزار شد.
فرماندار شهرستان چُرام ، با اشاره به اعتبارات اختصاص داده شده داده به طرح های عمرانی این شهرستان گفت: امسال 230 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای استانی و 3 درصد نفت و گاز و استفاده متوازن از امکانات کشور ، به شهرستان چُرام تخصیص داده شد.
هادی فتاحی اصل افزود : تمامی طرح‌های بزرگ شهرستان چُرام ، از محل اعتبارات ملی ، تامین اعتبار شده است که طرح‌هایی از جمله  راهسازی، آبرسانی  و فاضلاب از مهمترین طرح‌های ملی در شهرستان چُرام است.
فرماندار شهرستان چُرام با بیان اینکه ، در برنامه ریزی های صورت گرفته در توزیع اعتبارات ، طرح‌هایی که بیشترین منافع عمومی را برای مردم دارند در اولویت تخصیص بودجه قرار گیرند گفت : در کمیته برنامه ریزی شهرستان چُرام 230  میلیارد ریال اعتبار ، از محل اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای استانی و 3 درصد نفت و گاز و استفاده متوازن از امکانات کشور ، در قالب ۲۸ فصل ۶۳ برنامه و بیش از 60  پروژه تقسیم شد.
وی با تاکید بر تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام در شهرستان چُرام ، و با بیان اینکه ، اولویت ما در توزیع اعتبارات، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به خصوص پروژه های با درصد پیشرفت فیزیکی بالا و نیازهای اساسی و اورژانسی شهرستان در بخشهای مختلف  است گفت : این اعتبارات عمرانی در قالب ۲۸ برنامه بین بیش از 20 دستگاه اجرایی این شهرستان توزیع شد و در اختیار دستگاه‌های اجرایی شهرستان چُرام قرار می‌گیرد.
فرماندارشهرستان چُرام ، با بیان اینکه  60 طرح عمرانی در زمینه‌های گوناگون در مناطق شهری و روستایی این شهرستان هم اکنون در دست اجرا است گفت : حوزه‌های آب، کشاورزی، راهسازی و توسعه شهری و روستایی بیشترین اعتبارات عمرانی را دریافت کردند.
وی با بیان اینکه بیش از 170 میلیارد ریال ، سال گذشته از اعتبارات استانی و ۲ درصد نفت به طرح‌های در دست ساخت شهرستان چُرام اختصاص یافته بود گفت : محور اصلی چرام به دهدشت ، ورودی چرام به گچساران ، مجتمع ادارات ، آبرسانی به روستاهای شهرستان چُرام ،بخش کشاورزی و حوزه ی شهری از مهمترین طرح‌های در حال اجرای این شهرستان است.
 فرماندار در ادامه خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی ، با اشاره به اینکه ، در اجرای طرح های عمرانی، به صورت جهادی عمل کرده و منتظر اعتبارات دولتی نباشید و در کنار تدبیر و درایت در برنامه ریزی های سازمانی با جذب بودجه ، اتمام طرح های نیمه تمام را در اولویت قرار دهید ، جذب حداکثری بودجه تخصیصی در همه بخش ها را ضروری برشمرد و افزود: شایسته نیست بخش قابل توجهی از بودجه ادارات و سازمان‌های دولتی جذب نشود.
فتاحی اصل ، در پایان ، با تاکید بر اهمیت صرفه جویی و نظارت درست بر هزینه‌کرد بودجه ها و ضرورت توجه به اجرای طرح‌های نیمه‌تمام در همه نهادها و سازمان‌ها گفت : هیچ دستگاهی حق اجرای طرح جدید با وجود طرح های نیمه تمام را ندارد.
فرماندار چُرام در بخش دیگری از سخنان خود، گردشگری و کشاورزی را از ظرفیت های مهم این شهرستان برشمرد و بر جذب سرمایه گذار در این دو حوزه برای پیشبرد اهداف بلندمدتِ اقتصادی و اشتغالزاییِ منطقه تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1