کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بکارگیری مجری برنامه فلان طایفه در اداره آب گچساران / استخدام‌های انتخاباتی و لزوم ورود سازمان بازرسی

24 تير 1398 ساعت 23:50

بدون شک به کارگیری افراد در ادارات گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه انتخابات این شائبه را به وجود می‌آورد که عده‌ای سعی دارند به هر نحوی که شده بر انتخابات تأثیر بگذارند.


ادارات گچساران در آستانه برگزاری انتخابات مجلس اقدام به بکارگیری نورچشمی‌ها با اشاره آقای خاص می‌کنند.
به گزارش کبنا، بعد از اینکه برخی که منتسب به اقوام مختلف گچساران بودند از تبعیض در بکارگیری نیروها و اشتغال افراد در ادارات و شرکت‌های دولتی گلایه کرده بودند. اخیراً شنیده شد، فردی که مجری برنامه‌هایی با حضور نماینده مجلس بود. در اداره آب گچساران به کار گرفته شده است.
آقای «الف-پ» که اخیراً مجری برنامه نشست فلان طایفه با نماینده مجلس در گچساران بود در قسمت روابط عمومی اداره آب این شهرستان به کار گرفته شد.
بدون شک به کارگیری افراد در ادارات گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه انتخابات این شائبه را به وجود می‌آورد، عده‌ای سعی دارند به هر نحوی که شده بر انتخابات تأثیر بگذارند. و اینجوری به نظر می‌آید که سایر طوایف به منظور گرفتن امتیازهای از این دست، اقدام به برگزاری نشست‌های اینچنینی بکنند.
سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد باید در این باره حساسیت بیشتری از خود نشان بدهد تا کسی به خودش اجازه همچنین تخلفاتی را ندهد.
 


کد مطلب: 411065

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/411065/بکارگیری-مجری-برنامه-فلان-طایفه-اداره-آب-گچساران-استخدام-های-انتخاباتی-لزوم-ورود-سازمان-بازرسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1