تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۴۱۰۴۶۴
با ارسال متنی انجام گرفت

پاسخ شهرداری سی‌سخت به کبنانیوز؛ علی‌رغم بی‌مهری‌ها به تلاش‌مان برای توسعه شهر ادامه می‌دهیم

۱
۷
پاسخ شهرداری سی‌سخت به کبنانیوز؛ علی‌رغم بی‌مهری‌ها به تلاش‌مان برای توسعه شهر ادامه می‌دهیم
کبنا ؛بعد از انتشار مطلبی در سایت کبنا نیوز با عنوان «خزان شهرتوریستی سی سخت زیر پای مدیریت و تدبیر شورا و شهرداری» [کلیک کنید] روابط عمومی منابع طبیعی شهرداری و شورای اسلامی شهر سی سخت با ارسال متن زیر به این مطلب پاسخ داده که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
مدیرمسئول محترم سایت خبری تحلیلی کبنا
سلام علیکم،
احتراماً: در پی انتشار مطلبی با عنوان «خزان شهرتوریستی سی سخت زیر پای مدیریت و تدبیر شورا و شهرداری» [کلیک کنید] با کد خبری ۴۱۰۴۲۱ درتاریخ ۱۳۹۸/۳/۲۷ در آن سایت خبری، که براساس نگارش نویسنده، صرفاً براساس شنیده‌های ایشان از جلسه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سی سخت با فرماندار محترم شهرستان دنا تنظیم گردیده، مواردی را وفق ماده ۲۳ قانون مطبوعات به منظور آگاهی خوانندگان و تنویرافکار عمومی، جهت استحضار مردم شریف هم استانی ارسال، محبت نموده دراولین فرصت درسایت خبری درج فرمایید.
 ۱. جلسه شهردار وشورای محترم
با سرپرست فرمانداری محترم دنا در جوی بسیار جدی و با ذکراساسی ترین نیازهای شهر سی سخت انجام شد که شورای محترم اسلامی شهر در زمان مناسب نتیجه جلسات و تعاملات با فرماندارمحترم و سایر مسئولین استانی را
جهت حل مشکل بیمارستان و جاده‌های دسترسی شهر سی سخت و سایر مشکلات موجود را به استحضار شهروندان عزیزمی رساند.
۲. علی رغم کمبود اعتبارات با مدیریت مورد نیاز از افزایش نیروهای بی‌کیفیت و فاقد توان کاری به شهرداری جلوگیری شده و با تجهیز ماشین آلات و تغییرات مدیریتی لازم در چینش نیروهای انسانی توانسته‌ایم
بار مالی ناشی از پرداخت حقوق و مزایا که مشکلات عدیده‌ای را برای شهرداری ایجاد نموده را کاهش دهیم.
۳‌. فضای سبز، نظافت عمومی و وضعیت بهداشتی در شهر سی سخت با توجه به ارزیابی سالیانه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در وضعیت بسیار مناسب قرار داشته و علیرغم کاهش کمک‌های دولتی متٲثر از تحریم‌های ظالمانه، شهرداری با تلاش مستمر و عنایت شبانه روزی کارکنان خدوم نه تنها از خشک شدن فضای سبز جلوگیری نموده بلکه با گسترش و رفع نواقص آن، شیوه‌های نوین آبیاری را در دستور کار قرار داده‌ایم.
به عنوان مثال پذیرایی از گردشگران درایام تعطیلات عید فطر نمونه خوبی از پاسخ مطلوب تلاش شهرداری به انتظارات مردم و گردشگران می‌باشد.
 ۴. بدهکاری و عدم تجهیز و رفع نواقص جایگاه سی ان جی، میراثی شوم به یادگار از گذشته است که در حال حاضر این شهرداری تمام توان و تلاش خود را جهت حل و فصل و برطرف کردن مشکلات متمرکز نموده و ذکر جزئیات در این خصوص اطاله کلام می‌باشد.
۵. به عنوان مدیر حوزه مدیریت شهری، مجموعه مدیریتی شهرداری ضمن عذر تقصیر در برخی موارد که ناشی از خطای غیرعمد در ایجاد برخی نواقص می‌باشد، کماکان با توکل به خداوند متعال برای جبران و توسعه شهر علی رغم تمام بی مهری‌ها با تلاش افزون‌تر پاسخگوی قدردانی‌ها و محبت‌های همشهری‌های فهیم و منصف می‌باشیم.
باسپاس
روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر سی سخت
 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برادرجان بزار کامنت ما بیاد روصفهه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1