کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وقتی مدیران کهگیلویه و بویراحمد قادر به برقراری پرواز در یاسوج نیستند؛

فرودگاه یاسوج خاک می‌خورد / پرواز بی‌پرواز

28 خرداد 1398 ساعت 20:51

حجت الاسلام خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبود پرواز مستقیم، شورای هماهنگی را با مشکل دعوت از سخنرانان کشوری مواجه کرده است.


بیش از 15 ماه از سقوط هواپیمای تهران-یاسوج می‌گذرد و بعد از آن روز تا الان مسئولان کهگیلویه و بویراحمد قادر نبودند که پروازهای یاسوج را بر قرار کنند و خاک بر چهره فرودگاه یاسوج نشسته است. علی رغم رایزنی مسئولان استانی با مسئولان کشوری برای راه اندازی پرواز فرودگاه یاسوج- تهران این فرصت برای یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم نشد و متأسفانه برنامه‌ها و سفرهای مسئولان کشوری نیز به همین دلیل با مشکل مواجه شده است.
اما بعد از گذشت مدتی از حادثه سقوط هواپیما دوباره سخن از برقراری پروازها به میان آمد و حتی احمدی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد در چندین نشست خبر از مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی ایرلاین و ماهان داد.
فروردین امسال هم که اسلامی وزیر راه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد به دغدغه نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت یکی از دغدغه‌های مردم افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج است که دستور می‌دهم پروازها برای رفاه حال مردم افزایش پیدا کنند
وی حتی گفت: برای من غیرقابل قبول است که پروازهای فرودگاه قطع شود به همین دلیل جلسه گرفتیم و اصرار کردیم تا پروازها از سر گرفته شود و برای بیشتر شدن پروازها با شرکت‌های هواپیمایی هم صحبت کردیم.
مسوولان بارها گفتند و رسانه‌ها هم بارها انتشار دادند که پروازها از سر گرفته می‌شود و تعداد آنها هم افزایش پیدا می‌کند اما تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج که افزایش پیدا نکرد هیچ! مرکز استان از داشتن پروازهای مرتب و روزانه هم محروم شد تا این استان از وعده‌های عملیاتی نشده رنج ببرد.
امروز حجت‌الاسلام خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در نشستی که هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی نام داشت در خصوص حضور سخنرانان کشوری مراسمات ملی در استان گفت: چون استان خودمان پرواز مستقیم ندارد به همین دلیل برای دعوت از سخنرانان ملی مشکلاتی داریم.
وی عنوان کرد: وقتی با سخنرانان ملی صحبت می‌کنیم از حضور در استان استقبال می‌کنند اما برایشان سخت است که با پرواز تهران-شیراز بیایند و بقیه مسیر را با خودرو تا یاسوج بیایند.
حال که استاندار کهگیلویه و بویراحمد دو سه روزی است معارفه شده و تازه نفس است امید می‌رود مشکلات پروازی فرودگاه یاسوج با توجه به اقدامات و کارهای صورت گرفته مانند گسترش باند و ...در دستور کار قرار گیرد.
حجت الاسلام خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبود پرواز مستقیم، شورای هماهنگی را با مشکل دعوت از سخنرانان کشوری مواجه کرده است.


کد مطلب: 410449

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/410449/فرودگاه-یاسوج-خاک-می-خورد-پرواز-بی-پرواز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1