کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عضو شورای شهر پاتاوه مطرح کرد

ارائه گزارش تخلفات شهرداری پاتاوه به دفتر امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد

27 خرداد 1398 ساعت 17:59

عضو شورای اسلامی شهر پاتاوه با اشاره به گزارش تخلفات زمین‌خواری گفت: مواردی تحت عنوان زمین‌خواری به شورا گزارش شده که تمامی این تخلفات به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.


عضو شورای شهر بخش پاتاوه شهرستان دنا از تخلفات در شهرداری انتقاد کرد.
امیرهوشنگ سلیمانی در جمع خبرنگاران، با انتقاد از برخی تخلفات صورت گرفته گفت: در احداث و واگذاری پروژه‌های عمرانی و استخدام نیروها در شهرداری پاتاوه شهرستان دنا تخلفاتی صورت گرفته و مردم هم از این موضوع به شدت نگران‌اند.
عضو شورای اسلامی شهر پاتاوه در ادامه اظهار کرد: پروژه‌های تعریف شده پاتاوه بر اساس نیاز شهر نبوده و پروژه‌هایی که در حال کار هستند جزء محدوده شهری نیست در حالی که این هزینه کردن در پروژه‌ها باید در خود شهر انجام گیرد تا مردم از  آنها بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به گزارش تخلفات زمین‌خواری گفت: مواردی تحت عنوان زمین‌خواری به شورا گزارش شده که تمامی این تخلفات به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.
عضو شورای اسلامی پاتاوه با اشاره به اینکه پیگیر مشکلات شهر و بخش پاتاوه است، خاطرنشان کرد: برای دفاع از حقوق مردم و مبارزه با هرگونه تخلفی مراتبط را به مسوولان استانی گزارش و تا حصول نتیجه همکاری لازم را انجام می‌دهیم.


کد مطلب: 410415

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/410415/ارائه-گزارش-تخلفات-شهرداری-پاتاوه-دفتر-امور-شهری-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1