تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۴۱۰۱۱۱
حواشی داغ و متن نشست صمیمی ستار هدایت خواه با جوانان؛

هدایت‌خواه: جوانگرایی با دعوت از من در انتخابات همخوانی ندارد / آیا بی‌نظمی در نشست جوانان با هدایت‌خواه سازماندهی شده بود؟

۴۹
۷
هدایت‌خواه: جوانگرایی با دعوت از من در انتخابات همخوانی ندارد / آیا بی‌نظمی در نشست جوانان با هدایت‌خواه سازماندهی شده بود؟
کبنا ؛نشسست صمیمی پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب با حضور ستار هدایت خواه نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد و دنا و تعدادی از جوانان و چهره‌های سیاسی اصولگرا در حسینیه امام علی (ع) در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا این برنامه که امروز (دوشنبه 13 خرداد ماه 98) بعد از نماز ظهر و عصر در حسینیه امام علی (ع) یاسوج با حضور جمع زیادی از نیروهای جوان و اصولگرا برگزار شد، در ابتدا ستار هدایتخواه نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا به روال روزهای گذشته ماه رمضان به بیان سخنانی در باب برکات این ماه و معنویت آن پرداخت.
در ادامه مداح اهل بیت (علیهم السلام) در باره رحلت حضرت امام (ه) مرثیه خوانی و حاضرین عزاداری کردند.
به گزارش کبنا، در ادامه چند تن از شرکت کنندگان به نمایندگی از روحانیون، زنان و جوانان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند که مهمترین مطالب مطرح شده در این مراسم به شرح زیر است؛
- عمل به بیانیه گام دوم انقلاب ایجاب می‌کند که در انتخاب نامزدهای انتخاباتی جریان اصولگرا و انقلابی این مساله رعایت شود.
- با توجه به شاخصه‌های مطرح در رابطه با نامزد اصلح، بهترین فرد برای کاندیداتوری آقای هدایتخواه می‌باشد.
- سازوکار فعلی انتخاب نماینده جریان اصولگرایی مطلوب نبوده و دارای اشکال است.
اسماعیل مدبر نیز به عنوان نماینده‌ای دیگر از جوانان اصولگرای شهرستان‌های بویراحمد و دنا در این جلسه، اظهار داشت: امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور نماینده‌ای شایسته و انقلابی در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.
وی افزود: ما به نماینده‌ای متدین، وفادار به عهد، با انگیزه و خادم ملت نیازمندیم که به دور از کانون ثروت و قدرت باشد و دارای سلامت مالی و اخلاقی باشد.
مدبر ادامه داد: به نماینده‌ای پاسخگو نیازمندیم که به دنبال ایجاد وحدت و انسجام باشد.
این جوان اصولگرا با بیان اینکه جریان انقلابی اصولگرا دارای شناسنامه و اصالت می‌باشد، تصریح کرد: باید نماینده‌ای انتخاب و به مجلس برود که تمام جوانان اصولگرا در انتخاب وی نقش داشته باشند.
 مدبر خطاب به ستار هدایتخواه گفت: جوانان حاضر در مجلس بدان منظور در این جلسه حضور یافته‌اند که فرایند انتخاب کاندیدای واحد بر اساس مکانیزم از پایین به بالا انجام گیرد. ما نمی‌خواهیم همچون گذشته تنها چند نفر از بالا برای منتخب جریان اصولگرایی تصمیم گیری کنند و به نظر جوانان و سایر افراد حاضر در جریان بی توجه باشند.
 فضیلت یکی دیگر از جوانان اصولگرا نیز در این جمع اظهار داشت: اصرار نداریم خروجی مجمع اصولگرایان به عنوان کاندیدای مجلس ستار هدایتخواه باشد.
وی افزود: ما با تعیین نماینده برای دو شهرستان محروم بویراحمد و دنا روبرو هستیم که باید نظم تشکیلاتی و قانون عقلایی در خصوص کاندیدای خروجی مجمع رعایت گردد.
وی تصریح کرد: اگر قرار باشد ستار هدایتخواه در انتخابات حضور نیابد، گزینه انتخابی باید معقول و مردمی باشد، نه آنکه از جلسات سه و یا چهار نفره بیرون آمده باشد.
پس از این صحبت‌ها، ستار هدایتخواه در جایگاه قرار گرفت و قصد پاسخ به سؤالات را داشت که 5 نفر از شرکت کنندگان در وسط جلسه شروع به همهمه کردند و بیان می‌کردند که قصد صحبت دارند.
ستارهدایتخواه نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا از آنها خواست که نظم جلسه را رعایت کنند و با مجری برنامه هماهنگ نمایند. اما کماکان این افراد بر سخنرانی اصرار می‌کردند که کمی نظم جلسه به هم ریخت و با مداخله چند نفر از برگزار کنندکان جلسه مجبور به رعایت نظم شدند.
در ابتدا هدایتخواه چهره شاخص اصولگرایی از نوع برنامه ریزی مجریان برنامه انتقاد و به این نکته اشاره کرد که به بنده گفتند که تعدادی از جوانان اصولگرا و انقلابی سوالاتی از شما دارند، اما به نظر می‌رسد که در بین جمعیت تعدادی باشند که قصد دارند این جلسه را تحت شعاع قرار دهند. لذا شرکت کنندگان هوشیار باشند و در دام این مسائل نیفتند.
سپس هدایت‌خواه به صورت مبسوط و مفصل به بیان سخنان خود پرداخته و ابعاد مختلف بیانیه گام دوم را تبیین کرد و در انتهای جلسه به سؤالات شرکت کنندگان پاسخ داد و در پاسخ به این سخن سخنران که از هدایت‌خواه برای حضور در انتخابات دعوت کردند، اینگونه بیان کرد؛ جوانگرایی مطرح شده در بیانیه گام دوم ایجاب می‌کند که امثال «هدایتخواه» میدان را به جوانترها بدهند، لذا شعار جوانگرایی با دعوت از من در صحنه انتخابات همخوانی ندارد. مضاف بر اینکه به چند دلیل هم بنده هیچ تمایلی به شرکت در صحنه انتخابات ندارم.
هدایت‌خواه در ادامه گفت: مطلب دیگر آنکه، سازو کار انتخاب کاندیدا نه توسط من بلکه به صورت کشوری و از مرکز و در یک فرآیند هماهنگ و با شرکت چهره‌های شاخص اصولگرایی انجام پذیرفته است.
 سپس وی به سیر مراحل انتخاب نامزد مورد نظر در شورای اصولگرایان اشاره کرد و اینکه یکی از نامزدهای مطرح (روشنفکر) حاضر به پذیرش شروط شورا نشد و چند نفر دیگر هم عدم تمایل به کاندیداتوری خود را اعلام نمودند و لزوماً شورا می‌بایست گزینه‌های دیگر را بررسی نماید و در چند روز دیگرهم، نامزد نهایی اعلام خواهد شد.
ستار هدایتخواه، نماینده ادورار مجلس در راستای موضوع جلسه و با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری صادر شده است، گفت: این بیانیه نه تنها برای جوانان انقلابی و شیعه ایران، بلکه برای تمام جوانان مسلمان جهان صادر شده است و ما علاوه بر خواندن این بیانیه، باید آن را بفهمیم و در خصوص آن در محافل مختلف گفت و گو کنیم.
وی افزود: جوانان وظیفه دارند که نسبت به مسئولان در خصوص این بیانیه مطالبه گر باشند.
هدایتخواه با بیان اینکه طبق بیانیه گام دوم انقلاب بسیاری از پیشکسوتان باید بازنشسته شوند و عرصه را به جوانان بسپارند، اظهار داشت: قدرت و انرژی جوانان زمانی معنا می‌یابد که در کنار تجربه پیشکسوتان قرار گیرد.
 وی با انتقاد از نظریات برخی‌ها که می گویند پیرها و پیشکسوتان باید کنار برند تا جوانان فرصت پیشرفت داشته باشند، تاکید کرد: به اسم جوان و جوانگرایی نمی‌توان تجارب پیشکسوتان را نادیده گرفت.
نماینده ادوار مجلس با انتقاد از نظرات برخی از نمایندگان جوانان اصولگرا، مبنی بر آنکه مکانیزم انتخاب و اعتلاف بر کاندیدای خروجی مجمع اصولگرایان باید از پایین به بالا باشد، نه از بالا به پایین اظهار داشت: در دوره اول انتخاباتی که وی به عنوان کاندیدای خروجی مجمع اصولگرایان انتخاب شد، این انتخاب از بالا به پایین و توسط پیشکسوتان انجام گرفت و در ادوار بعد نیز مکانیزم انتخابی از بالا به پایین سبب حضور وی در انتخابات گردید.
وی تصریح کرد: این انتخاب از بالا به پایین تنها از طرف چند پیشکسوت صورت نمی‌گیرد، بلکه پیشکسوتان با در نظر گرفتن نظر مردم اقدام به انتخاب می‌کنند.
هدایتخواه در ادامه افزود: در انتخابات گذشته قصد شرکت در انتخابات را نداشتم و تا جایی که توانستم در مقابل فشارهایی که بزرگان و پیشکسوتان مجمع اصولگرایان به منظور حضور در انتخابات بر بنده وارد کردند، مقاومت کردم. اما پیشکسوتان و بزرگان مجمع حضور وی را الزامی دانستند و بنده نیز نهایتاً نسبت به رأی مجمع تمکین کردم و در انتخابات حضور یافت.
نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: در تمامی ادوار پیشکسوتان و بزرگان مجمع، حضور بنده را در انتخابات الزامی می‌دانستند و بیان می‌کردند که حضور بنده در انتخابات خواست مردم است و وی مکلف به تمکین از همان مکانیزیم از بالا به پایین هستم.
وی افزود: در دور گذشته شروطی برای حضورش در انتخابات در مقابل مجمع داشت از جمله اتحاد و انسجام مجمع اصولگرایان و اینکه دور بعد باید به فکر نماینده‌ای دیگر باشند.
نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه در سازکارهای آینده حضور جوانان الزامی است، بیان کرد: حضور جوانان در عرصه با چالش‌ها و تنش‌های بسیاری مواجه خواهد شد، زیرا در همین جمع افرادی به مقابله با جوانانی که به نمایندگی از دیگران صحبت کردند واکنش نشان داده و اظهار داشته‌اند که چه کسی گفته اینها نماینده ما هستند!!
 در پایان نیز به این نکته اشاره شد که، انقلابی گری ایجاب می‌کند که ما در بند و تعلق افراد نباشیم و منافع جریان انقلابی و نظام را بر منافع قومی و شخصی خود ترجیح دهیم.
بعد از آنکه سخنان ستار هدایت خواه تمام شد و مجری قصد اتمام جلسه را داشت، همان چند نفر ابتدای جلسه که اصرار بر سخنرانی داشتند، بازهم اصرار به سخنرانی داشتند که به ناچار، ستار هدایتخواه به مجری گفت که در صورت امکان اجازه دهد تا یک نفر از اینها صحبت کند. اما متاسفانه بعد از صحبت اولین فرد، فرد دیگری شروع به صحبت کرد و با لحن تندی  عباراتی را بکار برد و با تذکر مجری و عوامل برنامه هم حاضر به واگذاری میکروفون و نشستن نبود. عوامل برنامه به این چند نفر تذکر دادند که این جلسه، نشست صمیمی تعدادی از جوانان در رابطه با گام دوم انقلاب و ضرورت دعوت از ستار هدایتخواه به عنوان تحقق دهنده این پیام رهبری است و نه مناظره انتخاباتی بر سر انتخاب نامزد، اما این افراد توجهی نکردند و به سخنان خود پشت تریبون ادامه دادند تا اینکه فرد صحبت کننده به این جمله رسید که «نظر قاطبه اصولگرایان با آقای روشنفکر است و به نوعی از حاضرین تقاضا کرد تا اعلام موضع کنند»، که در این میان اکثریت مطلق جلسه مخالفت خود را با بیان این نوع سخنان اعلام کرده و تعدادی از شرکت کنندگان و عوامل برنامه نیز بالاخره ناچار شدند تا بااستفاده از زور میکروفون را از ایشان بگیرند و جلسه را خاتمه دهند.
 در ادامه جلسه علمدار معارفی از نیروهای نزدیک به طیف «مهدی روشنفکر» با انتقاد از تمامیبت خواهی در بدنه اصولگرایی شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد و نادیده گرفتن افراد سرشناس که مستعد رأی آوری هستند، خواهان تدبیر بیشتر شدند.
وی اظهار کرد: وقتی سخن از جوانان به میان می‌آید منظور رنج سنی بیست تا سی و پنج سال است.
وی افزود: علاوه بر بحث جوانگرایی در بیانیه گام دوم انقلاب، بحث اتحاد و انسجام نیز مطرح است و متاسفانه این اتحاد و انسجام در میان اصولگرایان وجود ندارد.
وی افزود: ما نباید تعصبات قومی و قبیله‌ای داشته باشیم و باید با خردورزی راه را ادامه دهیم.
علمدار معارفی نژاد نیز با بیان اینکه این جلسه با برنامه ریزی از پیش تعیین شده افراد خاص تدارک دیده شده و پیش رفته است، گفت: برخی‌ها در این جلسه متکبرانه و خودخواهانه خود را نماینده همگان معرفی کردند.
وی خطاب به هدایتخواه طرح سوالاتی کرد که علت جاماندن نیروهای متعهد و خادم ملت از اکتساب کرسی‌های مجلس در رقابت‌های قبل ناشی از چه مواردی بوده است؟ آیا افرادی که منفعت طلب بوده‌اند عامل اصلی این شکست نیستند؟ آیا نادیده گرفتن مهدی روشنفکر یکی از عوامل شکست جبهه اصولگرایی نبود؟
معارفی در ادامه از صحبت‌های فصیلت بشدت انتقاد کرد و خواهان اجماع روی «روشنفکر» شد که برخی از افراد با هرج و مرج اجازه ادامه سخنرانی را به وی ندادند.
به نظر می‌رسد نه «هدایت‌خواه» تمایلی بر اجماع اصولگرایان روی روشنفکر دارد و نه روشنفکر حاضر به کنار رفتن است باید دید روزهای آتی خروجی جلسات اصولگرایان به کجا می‌انجامد.

[به هر روی این نوع رفتارهای بی نظمی و حضور در جلسات و عدم رعایت حرمت مسجد، می‌تواند یک هشدار برای دیگر نامزدهای انتخاباتی باشد که امکان دارد، دود طراحی اینگونه اقدامات در چشم آنان نیز برود. ضمناً تصور عمومی را نیز نسبت به برخی از نامزدها تیره نماید. و البته این اختلافات بیشتر به سود افرادی خواهد بود که به تشدید این اختلافات بد میل نیستند.]
نهایتاً این نشست با تنش میان هواداران ستار هدایتخواه و مهدی روشنفکر به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهریار
Iran, Islamic Republic of
در شرایط فعلی هیچ کسی بهتر از دکتر هدایتخواه برای نمایندگی مجلس نیست، و بر هم زدن نظم جلسه توسط افرادی برنامه ریزی شده بود
مادگون
Iran, Islamic Republic of
درودبربرادرمعارفی که حرف حق رازدند
Iran, Islamic Republic of
راستی مادگون شهرته یا شهر هست معنیش را برا ما بفرست با سواد
جواد
Iran, Islamic Republic of
حالو ول کن این مردم بدبخت فلک زده را
چه وجونمو ایخی
جواد
Iran, Islamic Republic of
حالو ول کن این مردم بدبخت فلک زده را
رضا
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر
نامعلوم
Iran, Islamic Republic of
ما جوانان فقط و فقط روشنفکر
اصولگراین دیگر هدایتخواه را قبول ندارند ما می خواهیم به حاج مهدی رای دهیم
یامهدی حاج مهدی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
خیلی کار زشت و اوج بی فرهنگیه.مثلا با برهم زدن جلسه چه چیزی رو میخوان بدست بیاورند.تازه اگر عده ای بخوان به کاندیدشون رای بدن با دیدن .این افراد پشیمون میشند.اصلا به اینها چه ربطی داره که وارد جلسه اقای هدایتخواه شدند.وقتی کاندیدشون مشخص هست معلومه که اینکارها سازماندهی شده هست و نمیدونن که این کارها چه اثر سو ی برای کاندیدشون داره.
Iran, Islamic Republic of
این نشون داد که حرف حق نمی سازشون . باید سخنان کاندای مخالف را هم بشنوند و تصمیم بگیریم نه از طریق گردنگیری و تعصبات کور کورانه انتخاب کنیم به امید اینکه هرکس اصلح است انتخاب کنیم
تو
Iran, Islamic Republic of
کمائی عزیز مگر خود خبر نشست انتخاباتی هدایتخواه را تیتر نزدی چرا امروز بی احترامی های که در جلسه شد را رسانه ای نکردی
بویر
Iran, Islamic Republic of
این از پیش طراحی شده بوده احتمالا کار گردوه .
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا اصل قضیه رو بازگو نمیکنی، شما هم شدین
Iran, Islamic Republic of
چرا صحبت جناب اقای معارفی رو بازگو نمیکنی
Iran, Islamic Republic of
با کامنت شما ماملاً موافقم ایشون چه گفته
وفا
United States
استاد گرامی جناب کمایی
خلاف واقعیت رو به شما انتقال داده اند ، دوستان حامیان اقای هدایتخواه جلسه رو به سمت و سوی بردن که جلسه رو انتخاباتی جلوه بدن و هدایتخواه رو به عنوان کاندید اصولگرایان معرفی کنند ولی
Iran, Islamic Republic of
بخدا با این برخورد طایفه گودرزی و حمله به اقای معارفی ، تا جون در بدن دارم رای و هدایتخواه و بنکوش نیم
F. n
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای خودم متاسفم که تا الان فکر میکردم بعد از هدایت خواه باید به روشنفکر رای داد . رای را به سبد باقر هم بدهم به این آقای روشنفکر با اون لیدرش نمیدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در جواب F.n
لطفا زود قضاوت نکن. الکی هم جوسازی نکن .‌شما اصلا طرفدار روشنفکر نیستید
Iran, Islamic Republic of
آفرین وقتی لیدر یک کاندید نتونه همه حرفهارا تحمل کنه وای بحال اون کاندید باید تحمل نقد رت داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
هدایتخوا اگر بیاد تو انتخابات شرکت کند ما ته داد زیادی از تیرتاجی ها با ایشان رای می دهیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر هدایت خواه
قطعا سران اصول گرایی و همه اصول گرایان به انتخاب ایشان ایمان دارند. و جناب آقای دکتر کریم فرخیانی بهترین انتخاب هستند و سابقه کاری و پاک دستی ایشان و توانمندی هاشون در امور قانون گذاری که وظیفه اصلی نماینده هست زبان زد هست.
آریا
France
آقای هدایت خواه. اگر قصد حضور داشته باشند و نه ی بزرگ و دندان شکنی عایدشان میشود و همون دو دوره ی سابق را هم که قبول شدند کم رنگ تر از همیشه میکنه خوبه که بنشینند و به خودشان احترام بگذارند هر چند جایی برای قشون کشی طرفداران آقای روشنفکر هم نیست و دوران .ر برای این دوستان که یک ایل و تبار رو بد جلوه میدهند هم وجود ندارد
نماینده ای جوان و تحصیلکرده و دارای شور و سخندان برای مجلس آرزوی هر بویراحمد و دنایی هست
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتخواه در محاوره گفته می‌شود «سیاست پدر ومادر ندارد» یا « سیاست پدیده ناپاکی است» یا «در سیاست هر کاری برای رسیدن به هدف رواست» این تلقی از سیاست از اموال عمومی را به نفع مقاصد شخصی و گروهی توجیه می‌کند. اصولاً در چنین معنایی هدف کسب قدرت است تا بتوان از منابع مالی دولتی ضمن تأمین خواسته‌های مردم، (نامحدودی) بهره برداری شخصی و گروهی کرد. براساس این، سازکارهای مختلفی در فضای سیاسی وجود دارد که بازیگران سیاسی به اتکای آن‌ها مقاصد شخصی خود را دنبال می‌کنند، اگرچه برخی مدعی‌اند در سیاست هدف کارگزاران خدمت به عامه است ولی اقتصاد دموکراسی نشان می‌دهد منفعت طلبی شخصی چنان غالب است که نماینده مجلس بیش از چند برابر کل حقوق چهارساله خود صرف ورود به مجلس می‌کند؛ اما استفاده از جهیزیه سیاسی در نظام‌های اسلامی اثبات بی‌پدر ومادری سیاست است که با روح نظام اسلامی سازگار نیست. در نظام‌های اسلامی سیاست عین دیانت و دیانت عین سیاست است و تصدی مقام فرصت خدمتگزاری است نه مجال سوء استفاده از بیت المال. در این فضا کار سیاست مداران عبادت است زیرا حافظان پاک و سالم نظام اسلامی هستند. تفاوت سیاست ناپاک نظام‌های غیر اسلامی با سیاست پاک نظام‌های اسلامی را باید در همین نکته جست. جهیزیه سیاسی در هر نظامی نوعی سوء استفاده از بیت المال است که اخلاقاً و شرعاً صحیح نیست.
صالح
Iran, Islamic Republic of
با سلام
آیا میدانید این. تحصیلات آکادمیک نداره
اخ و بخت
با این
کبنا چرا اسم هر فردی را مطرح میکنید
Iran, Islamic Republic of
اولا در واقع شما حرمت مسجد رو نگه نداشتید که یک مکان مقدس رو برای پیاده کردن سیاست های انتخاب کرد
دوما دود این کارا در چشم شما میرود که شروع به تبلیغات زود هنگام کردید سوما اقای هدایت خواه مطمئن هستید که از تهران گرینه را انتخاب میکنند!!!!!!!!! اقای هدایت خواه شما هنوز هم خواهان اومدن به میدان هستید و این اصلا ایرادی ندارد مشکل این جاست که هدفتان تخریب دیگری هست شما چیکار به اقای روشنفکر دارید شما راه خود رادامه ادامه دهید
فریاد مردم
Iran, Islamic Republic of
احساس و درک عدالت شهروندان بر میل به ایفای نقش مستقیم و غیر مستقیم آن‌ها در پایداری نظام سیاسی و ادای هر کشور نقش بسیار مهمی دارد. اگر تصور بی عدالتی در اذهان شهروندان رسوب کند روح نا امیدی ملی درباره پیشرفت عادلانه در مردم حاکم خواهد شد. در ایجاد این ناامیدی ملی پدیده‌های مختلفی نقش ایفا می‌کنند؛ ولی جهیزیه سیاسی در این میان بسیار مخرب است اگر ملتی بداند عده‌ای با پول آن‌ها جهیزیه ورود خود به سازمان‌ها و مقامات بالاتر را تأمین می‌کنند ایمان پیدا می‌کنند که رمز موفقیت افراد در چنین سیستم‌هایی پایمال کردن حقوق دیگران است. اگر دست‌اندازی به بیت المال رمز موفقیت است آنان که به بیت المال دسترسی ندارند و بعضاً تمایلی به اهرم کردن اموال ملی برای پیشرفت شخصی ندارد، نوعی احساس ناامیدی به پیشرفت عادلانه در خود احساس می‌کنند و بی‌تردید چنین احساسی را به نسل‌های دیگر منتقل خواهند کرد. ناامیدی ملی،  نشاط مردمی را در نیل به مشارکت مردمی تنزل می‌دهد.
دنا
Iran, Islamic Republic of
(نشانه) ايمان، اين است كه راستگويى را هر چند به زيان تو باشد بر دروغگويى، گرچه به سود تو باشد، ترجيح دهى. .
میلاد ج
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان عزیز و درود بر برادر عزیزم آقای معارفی که بیانگر حقیقت هست انشالا حاج مهدی روشنفکر برنده قطعی انتخابات سال ۹۸ هست به امید خدا
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
دکتر عزیز
این دغل دوستان که می‌بینی
مگسانند دور شیرینی

تا حطامی که هست می‌نوشند
همچو زنبور بر تو می‌جوشند

باز وقتی که ده خراب شود
کیسه چون کاسه‌ی رباب شود

ترک صحبت کنند و دلداری
معرفت خود نبود پنداری

بار دیگر که بخت باز آید
کامرانی ز در فراز آید

دوغبایی بپز که از چپ و راست
در وی افتند چون مگس در ماست

راست خواهی سگان بازارند
کاستخوان از تو دوستر دارند

هر که را باشد از تو بیم گزند
صورت امن ازو خیال مبند

کژدمان خلق را که نیش زنند
اغلب از بیم جان خویش زنند
یا علی
Iran, Islamic Republic of
این که فرمودید از تهران فرد مورد نظر تعیین میشه یعنی یک روز قبل از ثبت نام تکلیف میشه بر شما که ثبت نام کنید .
Iran, Islamic Republic of
روشنفکرقطعاپیروزانتخابات چه بااصولگرایان چه بی اصولگرایان
Iran, Islamic Republic of
دکتر مرادعلی پیوند گزینه بسیار مناسبیست هم جوان انقلابی دارای روابط عمومی بالا
Iran, Islamic Republic of
دکتر مرادعلی پیوند گزینه بسیار مناسبیست هم جوان انقلابی دارای روابط عمومی بالا
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای هدایتخواه که حتی اگر نماینده مجلس نباشند اما نماینده قلبهای ما مستضعفان خواهند بود
مهدیار
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت که دقیق نوشتی
کمیل
Iran, Islamic Republic of
فکرمی کنندرای میاورندغافل ازاینکه بااین روش تصور.تصویرغلطی هم ازایل بزرگ تامرادی وهم آقای دکترروشنفکربرای همه بجامی آوردچه بساطرفداران دیگرکاندیدادرزمان انتخابات هرکاری کنندکه به اسم روشنفکروطرودارانش تمام شودووجهه روشنفرخراب شد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای رسانه کبنانیوز ، بشخصه انتظار خیلی بیشتری از این رسانه داشتم، جناب اقایی کمایی یا اصلا خبر رو نزنید یا کل بر رو بزنید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
رفتار و برخورد طرفداران.نشانه منطق خود این اقاست .با این شیوه راه بجایی نخواهد برد .
Iran, Islamic Republic of
ق
مطمئنم که دهدشت یاسوج و گچساران اصولگرایان شکست میخورند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به محمد: مستضعفان
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
چیزی که از این چند روز دستگیرم شده اینه که گروه و حامیان رروشنفکر چون میدونن که دیگه هم رای قومیتی رو از دس دادن و هم پشتیبانی اصولگرایان را، پس یه تعداد از افراد خودشون طرفداریش رو میکنند رو با برنامه‌ریزی قبلی وارد بحث انتخابات کرده اند و چه در فضای مجازی و چه در جلساتی که با محوریت انتخابات برگزار میشه حضور می یابند و کل حرف و حسابشون شده . و اصلا بلد نیستن یه جمله درست در موردش بگن چون خودشون هم میدونن .
وارث
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر دیگه داره همه طرفداراشو از دس میده به جز یه تعداد کمی از دور و بریای خودش که خیلی کم اند ولی همه جا هستند و فرهنگ. رو به خوبی گسترش میدن
جا داره بگم. خسته نباشید دلاو خدا قوت پهلوان.
همش هم به این دلیله که خودشون هم میدونن. توانمندی خاصی نداره که بخوان روش مانور بدن و دارن رو تخریب بقیه مانور میدن تا توانمندی خودشون.
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
طرفدارای روشنفکر لطف کنن بگم ایشون غیر از مذهبی بودن و انقلابی که جنبه شخصی داره چه خصوصیت و توانمندی خاصی داره که اگه رفت مجلس بشه روش حساب باز کرد که میتونه از حقمون دفاع کنه.
اگه اصولگراها یه درصد احتمال میدادن که ایشون نیرویی قوی هستش خودشون ازش حمایت میکردن.
بنده خواهشم از اقای روشنفکر اینه که جانب داری قومی از خودشون رو در جهت درست منافع استانی استفاده کنن تا گزینه مناسب بره مجلس نه فقط به خاطر خودشون و قوم خاص حامی خودش روبه رو همه چیز و همه کس وایسه و هم جبهه انقلابی رو از خودشون دور کنه و هم جبهه مردمی خودش رو خراب کنه.
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام اینکه بی نظمی می شود مال آدمهای....... خصوصیاتی هدایت داره خوب خصوصیاتی بد اماروشنفکر آدم خوب اما ناسیونالیستی بودن و اطرافیان ک% .ن داری آنهاباید..........کرد
علی
Iran, Islamic Republic of
حضور چند باره هدایتخواه با شاخصهای گام دوم انقلاب تناقض دارد .ایشون میدان را به جوانها واگذار کنند و کمتر احساس تکلیف کنند بگذارند تکلیف را شایستگان جوان انجام دهند
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر بسیاری ارطرفدارانش روازدست داده وبااین اوصاف فرخیانی پیروزخواهدبود.مردم پاتاوه ازفرخیانی حمایت میکنند اماعده ای نمیخواهندواقعیت راببینند.اگرروشنفکر قدرت بالایی داشت اصولگرایان حمایتش میکردند.بهتره تادیرنشده به نفع اکثریت روشنفکر کنار بره
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دوستان به نظر من در شرایط امرروزی تنها کسی که فقط می تواند در مجلس از مردم بویراحمد ودنا حمایت کند کسی نیست جز هدایت خواه من اگر هدایت خ.اه باشد به اورای می دهم در غیر صورت حتی اگر نباشد در صندوق هم اسم ایشان نوشته می شود .
حرف راس
Iran, Islamic Republic of
قران همه کاندیداها بجز فرخیانی دو شاخ کلوهنه(ملخ) هم و یک باز نیکنن😂😂😂
انصار
Iran, Islamic Republic of
الکی علیه اقای روشنفکر جوسازی نکنید این کامنتها خروجی نوچه های. هست که میخوان اختلاف ایجاد کنند عاقلانه ترین کار هوشیاری در مقابل ترفندهای. میباشد همه میدانند که عزت بویر احمد ودنا چقدر پایمال شده مردم عزیز دیگه کلاه گشاد سرشون نمیره در شرایط کنونی گزینه روشنفکر بهترین جواب به وامداران میباشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1