تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۴۱۰۰۹۸
اختصاصی کبنانیوز/

«رضا دهبانی‌پور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد استعفا داد + پاسخ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی / آیا دهبانی‌پور کاندیدای مجلس می‌شود؟

۱
«رضا دهبانی‌پور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد استعفا داد + پاسخ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی / آیا دهبانی‌پور کاندیدای مجلس می‌شود؟
کبنا ؛رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد «استعفای» خود را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم کرد و با آن موافقت شد.
امین درخشان مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو اختصاصی با کبنا نیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صبح امروز (13 خرداد ماه 98) متن «استعفای» خود را تقدیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کرد و آقای دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با آن موافقت کرده است.
به گزارش کبنا، متن استعفای دکتر رضا دهبانی‌پور به شرح زیر است؛
خداوند متعال را شاکریم بابت توفیقی که عنایت فرمود تا بتوانند بیش از چهار سال از عمر خود را به اصحاب فرهنگ و هنر و مردم خوب و ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد انجام وظیفه نمایم.
 تلاش نموده‌ام تا حسن اعتماد حضرتعالی و وزرای سلف را با استفاده از ظرفیت هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه و نیروی کارآمد و هم مدیریتی آبرومندانه با تعامل با همه مجموعه‌های مدیریتی استان به وزارت متبوع پاسخگو باشم.
 محدودیت منابع که در این چند سال با آن مواجه بودیم در مقابل اراده و اخلاق اصحاب فرهنگ و هنر و همکاری همکاران عزیزم ناچیز بوده و ما را از خدمتگزاری به مردم قدرشناس استان باز نداشته است هرچند معتقدم استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه فراوانی وجود دارد که باید برای شکوفا شدن آنها برنامه‌ریزی کرد بر این اعتقادم همه این توفیقات الهی است و هر حال نیز با اتکال به آن خالق متعال و با کسب اجازه از آن برادر عزیز و اندیشمندم «استعفای» خود را از مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیم حضورتان نمایم.
بر خود وظیفه می دانم تا از وزرای محترم پیشین آقایان دکتر علی جنتی، دکتر سیدرضا صالحی امیری و معاونین و همکاران آنها، حضرتعالی و معاونین، مدیران کل ستادی و استانی، مشاورین و همکاران محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت آیت الله ملک حسینی، استانداران محترم استان، نمایندگان محترم مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل محترم همکار در استان، ائمه جمعه و جماعات و سایر نهادها و ادارات قضایی، امنیتی و نظارتی و شخصیت‌های فرهنگی، هنری و سیاسی، معاونین و روسای ادارات و همکاران خدوم، مهربان و شریفم در استان از هیچ کوششی در راستای توسعه فرهنگ و هنر استان دریغ نمودند، تشکر نمایم.
پاسخ وزیر به دهبانی‌پور
به گزارش کبنا، دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام موافقت با «استعفای» رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پاسخ به متن استعفای دهبانی‌پور نوشت: «جناب آقای دهبانی پور از خدمات و تلاش‌های بی‌دریغ و صادقانه جنابعالی در طول مدت مدیریت و خدمت سپاسگزارم و امیدوارم با عنایات الهی همچنان در ایفای خدمات به نظام اسلامی و مردم ایران موفق باشید.»
به گزارش کبنا، پیش از این گفته می‌شد که رضا دهبانی‌پور به عنوان یکی از کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده وارد کارزار انتخابات می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1