کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید مسئولان شرکت نفت از تملبخانه مطرح شد

بعد از سال‌ها تعطیلی؛ راه اندازی تلمبخانه گوره (C) شرکت نفت گچساران / صیدالی: این تملبخانه شاهرگ حیاتی و اقتصادی است

26 ارديبهشت 1398 ساعت 10:31

هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان ویژگی‌های تلمبخانه اشاره کرد و افزود: تلمبخانه گوره به عنوان شاهرگ حیاتی و اقتصادی کشور شناخته شده است و باید به این نقطه توجه ویژه‌ای داشته باشیم.


سعید کوتی مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مهندس صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به همراه کارشناسان عملیاتی و فنی خود از تلمبه خانه گوره بازدید به عمل آوردند.
کوتی دراین بازدید و در جمع همکاران خود در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و نفت گچساران ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان و خسته نباشید به کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: امروز به همت شما کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خصوصاً توان فرزندان نفت گچساران تلمبخانه گوره (C) که سالها بود به علت مشکلات فنی از مدار خارج بود در ماههای آینده راه اندازی خواهد شد و نشان داده‌اید که تحریم بر شما بی اثر بوده و برتوان شما افزوده است.
کوتی تصریح کرد؛ یکی از رموز پایداری شما همکاران در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خصوصاً نفت و گاز گچساران، مسئولیت پذیری شما بوده است که به فرموده مولایمان حضرت علی (ع) اگر دشمن شمشیرهاش بلندتر است ما قدمهایمان را بلندتر برخواهیم داشت.
کوتی افزود: نگاه محمدی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عملیات ویژه است. کارهای بزرگی چون ایمن سازی خطوط لوله و احیای تلمبخانه گوره (C) بعد از ۳۰ سال علی رغم مشکلات، تنگناها خصوصاً تحریمها نشان از توانمندی و همدلی بالا در مجموعه نفت گچساران خصوصاً عملیات می‌باشد که هرروز شما جای تشکر دارد.
  در ادامه این گزارش هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان ویژگی‌های تلمبخانه اشاره کرد و افزود: تلمبخانه گوره به عنوان شاهرگ حیاتی و اقتصادی کشور شناخته شده است و باید به این نقطه توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
وی افزود: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است که بی وقفه چرخه اقتصادی کشور را در قلب نفتی ایران می‌چرخاند.
صیدالی بابیان اینکه هنر همین است که ما صدرصد آماده‌ایم، افزود؛ تحریم‌ها فرصت خوبی شد تا ما بتوانیم با دانش فنی و عملیاتی کارکنان خود کارهای بر زمین مانده خود را از جمله ایمن سازی خطوط لوله، توپک رانی عملیاتی بعضی نقاط حساس و مهم، تعمیرات اساسی تاسیسات و تجهیزات و بالاخص تعمیرات اساسی جهت راه اندازی تلمبخانه گوره (C) بعد از ۳۰ سال را انجام دهیم.
شایان ذکر است؛ تلمبه خانه گوره بعنوان گلوگاه حیاتی و اقتصادی کشور تولیدی نفت ۵ شرکت بهره بردار نفت و گاز کارون، مارون، گچساران، آغاجاری و مسجدسلیمان را  جهت صدور به اقصی نقاط جهان، به شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارک ارسال می‌کند.
 


کد مطلب: 409681

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/409681/بعد-سال-ها-تعطیلی-راه-اندازی-تلمبخانه-گوره-c-شرکت-نفت-گچساران-صیدالی-این-تملبخانه-شاهرگ-حیاتی-اقتصادی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1