تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب : ۴۰۹۵۶۰
کسانی که برای خروج «زینل‌زاده» از گردونه انتخابات اشک ریختند

«اردلان زینل‌زاده» بیانیه صادر کرد؛ حمایت مردم را در مسیر پیش‌رو خواهانم

۳۲
۰
«اردلان زینل‌زاده» بیانیه صادر کرد؛ حمایت مردم را در مسیر پیش‌رو خواهانم
کبنا ؛بعد از اینکه اردلان زینل زاده به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی حوزه انتخابیه گچساران و باشت مطرح شد، به یک مرتبه نام او در کنار مفسدین اقتصادی قرار گرفت و برخی سرمست از اینکه «زینل‌زاده» از گردونه انتخابات 98 کنار گذاشته شد، اشک ریختند. و تفاسیر زیادی هم در این باره وجود دارد که در اینجا مجالی برای پرداختن به او نیست. اما خبر تبرئه شدنش شوک بزرگی به فضای سیاسی گچساران وارد کرد و اکنون «اردلان زینل‌زاده» شهردار سابق دوگنبدان اولین بیانیه‌ی خود را بعد از تبرئه شدنش از اتهامات وارده، منتشر کرد و از مردم خواست در مسیر پیش‌رو [انتخابات 98] او را همچنان مورد حمایت قرار دهند.
به گزارش کبنا، زینل‌زاده در این بیانیه‌ی که یک نسخه از آن در اختیار کبنا نیوز قرار گرفت، آورده است؛ و عسی ان تکرهو شیئا و هو خیرلکم و عسی ان تحبوا شیئا و هو شرلکم و الله یعلم و انتم لا تعلمون
ضمن عرض سلام و ادب به مردم فهیم استان کهگیلویه و بویر احمد و شهرستانهای گچساران و باشت خصوصاً خانواده معظم شهدا و روحانیت معظم که اینجانب را به عنوان خادم خود در دستگاههای اجرایی طی ۱۵ سال گذشته مورد لطف و محبت و حمایت معنوی بی دریغ قرار داده‌اند.
آنچه اینجانب را بر آن داشت تا این مرقومه را خدمت مردم فهیم استان عرضه نمایم، طرح پرونده‌ای در محاکم قضایی استان بود علیه اینجانب و جمعی از همکاران عزیزم در شهرداری دوگنبدان که البته با توجه به شرح وظایف دستگاههای نظارتی، در چارچوب قانون و قابل توجیه می‌باشد. آرای متفاوت محاکم قضایی در مراحل بدوی، تجدید نظر، دیوان عالی و دادگاه هم عرض که به فراخور نظر قضات و مستندات موجود در پرونده اعلام گردید همگی برای اینجانب و همکارانم قابل احترام است چرا که صادره از دادگاه جمهوری اسلامی و مبتنی بر قوانین منبعث از شریعت ما می‌باشد.
و اما قرائت رأی تجدید نظراینجانب در رسانه ملی با ذکر نام و نام خانوادگی کامل و نام پدر اقدام کم سابقه و تعجب برانگیزی بود در افکار عمومی، به جهات ذیل:
۱- وزن اتهامات وارده به اینجانبان در حد و اندازه قرائت در رسانه ملی و در ردیف مختلسین و مرتعشین و مفسدین ملی نبوده و نیست، البته تأثیر مثبت یا منفی اجتماعی و سیاسی این موضوع قابل تأمل می‌باشد که برای اینجانب خالی از لطف نبوده که در این عریضه نمی‌گنجد و مصداق آیه شریفه فوق الذکر می‌باشد که خداوند در آیه ۱۲۶ سوره بقره می‌فرمایند ((چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید، حال آنکه خیر شما در ان است، و یا چیزی را دوست داشته باشید، حال آنکه شر شما در ان است. و خداوند می‌داند و شما نمی‌دانید))، اهم اتهامات وارده اینجانبان کمک به اداره مالیاتی شهرستان گچساران در احداث ساختمان اداری جدید و کمک به برگزاری دوره آموزشی شهرداران استان به اتفاق شهرداری یاسوج بوده که با حضور مدیران سازمان شهرداری‌ها سالیانه برگزار می‌شود.
۲- نوع اتهام وارده به اینجانبان اختلاس و ارتشا یا سوءاستفاده شخصی نبوده که در رسانه ملی عنوان گردید. بلکه عمدتاً جابجایی ردیف اعتباری بوده که با توجه به تکمیل مستندات در دادگاه هم عرض مورد مداقه و مکاشفه و در نهایت تبرئه واقع گشت.
قطعاً اینجانب و همکاران محترم با مشورت و صلاحدید مدیرکل محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خواهان و خواستار مکاشفه شرح حال رفته خواهیم گشت تا به اطلاع افکار عمومی برسانیم.
در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از حمایت معنوی آحاد مردم استان که در مقابل پذیرش این اتهام مقاومت نشان دادند، حمایت آنان را در مسیر پیش رو خواهانم.
 
 ------------------------------------
اردلان زینل زاده
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر توانمد و با اصالت و پاکدست..حقانیت پاکدستی شما حتی برای رقیبانتون هم روشن است
مطلع سیاسی
Iran, Islamic Republic of
بعد از شما شهر و شهرداری جمع نشد..آقای نماینده رفت فرماندار رو عوض کرد و خواست شهردار رو بخشایی کنه ک نتونست و دوست صمیمی و همکار شما رو به عنوان بخشدار قراره منصوب کنه ..همگی نشان از رقیب واقعی تاجگردون و ترس ایشان از اجماع روی جنابعالیه.
خط خدمت به مردم
Iran, Islamic Republic of
استارت جوانگرایی اصول گرایی رو زدین مدیر با لیاقت
باباحیدر
Iran, Islamic Republic of
شاید تنها حکمی بود که در رسانه ملی توسط سخنگوی فراغت شد و مردم باور نکردند و خیلی ها هم .، چرا که این وصله ها به هر کسی نمی چسبد . در حالی که اختلاس گران چند هزار میلیاردی را با .. و یا .. عنوان میکنند کسی را که سالهاست به پاکدستی اشتهار دارد به نام و نام خانوادگی نام پدر هم ردیف و همراه مفسدین اعلام میکنند . به راستی چرا آدرس منزل را عنوان نکرد ؟ شاید این مورد را بهش نگفتند . تمام اختلاس گران را مردم قبل از قوه قضائیه شناخته و از اعمالشان و پشت پرده آنها خبر دارند . این اشتباه اگر از طرف قوه مقننه و یا مجریه بود قابل گذشت بود ولی از قوه قضائیه .
همکار اداره کل
Iran, Islamic Republic of
عدالت و پاکدستی و مبارزه با تبعیض تو رو میطلبد
ناهید کرمی
Iran, Islamic Republic of
جناب زبنل زاده مدیر توانمندی بود..چندین بار با دوستام پیاده روی میکردیم ایشون رو تا دیر موقع بر پروژهای شهر نظارت میکردند.یادش بخیر
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض ادب خدمت دکترزینل زاده پاکدست پس برای همه مشخص شد که واقعا پاکدستی
راه نو
Iran, Islamic Republic of
راه دیگر و خط بطلان اصول گرایی گچساران و باشت که همیشه حول دو محور و دو نفر چرخیده..زینل زاده راه ورود جوانان به این راه
قبادی
Iran, Islamic Republic of
کیست تو رو نشناسد و شما و خانواده محترمتان نیازی ب این بیانه ها ندارید‌.مردم میفهمن چ خبره و کیا ترس دارن از ورود شما
کرمیان
Iran, Islamic Republic of
سربلند وسرفراز باشی
پناهی مجتبی
Iran, Islamic Republic of
قطعا این حکم راکسانی ترتیب دادندکه ازورودزینلزاده به اعرصه انتخابات ترس وواهمه داشتند.صددرصدجوانان گچساران ازشماحمایت همه جانبه خواهندکردوبه امیدخداوهمت مردم شریف گچساران وباشت این دوران پارتیبازی وفامیل سالاری به پایان خواهد رسید.
اسپر
Iran, Islamic Republic of
مهندس بمان و به امیدخدادومین پیروزیَت راجشن بگیر.
هایده دانایی
United States
بعد خود تو شهر ی پروژه عمرانی به سرانجام نرسید
همکار
United States
مرد زیر با نرو درود بر تو
شبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
حق با شماست و شما با حق
همکار شهری
Iran, Islamic Republic of
شهرداری ب رکود بعد از خودت کشیده شده
دیل انلاین
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر زینل زاده عزیز_ ما مردم دیل از شما حمایت خواهیم کرد.
قبادی۲
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا برنده انتخاباتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر زینل زاده . چه خوش آمدی مقتدرانه بیا که ما همه اصولگرا و اصلاح طلب بی صبرانه منتظر هوای تازه هستیم ....
نمازي
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس زينل زاده، كسي نيست كه به پاك دستي و اصالت شما شكي داشته باشد و مردم خودشان بهترين قاضي هستندو بزودي دشمنان شما رسوا خواهند شد .
سیدحسین
Iran, Islamic Republic of
آیا جابجایی بودجه تخطی نیست؟؟؟؟ مگه از جیبت بود؟؟؟ بیت المال رو گرفتی که مشکلی از مردم حل کنی نه بری بذل وبخششش کنی.
Iran, Islamic Republic of
بیشترین ضربنه مشاورت هم طایفه بهت میزنه اونم بدون اثبات تاجگردون بدبختو تو چندین مجالس متهم میکنه ای رای را برعلیه شما گرفت درصورتی خودت اعتراف میکنی تخلف اگه نگیم سهل انگاری کردی چه ربطی داره به این واون ....
باشتی
Iran, Islamic Republic of
خودت وسید قدرت وجعفری اگه توانستید باهم بسازید بعد حرف از پاکدستی بزنید .فاکترهایش جایی زده شده که معلومه کارش خلاف بوده ولی چون اصولگرا بوده تبرئه شده میگهکمک کردم بقیه هم چند نفری را گذاشتند تو ادارات چرا ان ها تبیرئه نشدند
همکار فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
همکار محترم از اینکه رای برائت گرفتید بسیار خوشحال و خرسندم ولی در پایان بیانیه ی که صادر فرمودید به یه نکته ای اشاره فرمودید و از مردم خواسته اید که در مسیر پیش رو مورد حمایت آنها باشید ، صادقانه خدمتتون عرض کنم نظر حقیر این است که تا همین جاش بسیار عالیه ، و خدای ناکرده اشتباه نکنی و گرفتار یه شرایطی بشی که مشت بسته ات برای همشهریانت باز بشه و تمام فرصت ها را از دست بدی..... چون جریان اصلاح طلب کاندیدای مشخص دارد (تاجگردون) و از طرفی جریان اصولگرا تحت هیچ شرایطی نمیاد کاندیدای را معرفی بکنه که در تمام انتخابات ها اعم از مجلس و ریاست جمهوری فقط یک بار به آقای جعفری رای داده است اون بدلیل اینکه جریان چپ کاندیدای شاخصی نداشته است .
Iran, Islamic Republic of
دكتر تاجگردون كه در مورد كوچكترين موضوعات إظهار نظر ميكند كلا چند وقتيه كه اطرافشون نت وجود ندارد
سوگلی صالحی
Iran, Islamic Republic of
باسلام وارادت.به امید موفقیت وپیروزی جناب آقای زینل زاده.دعای خیر ما بدرقه راهتان.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بعد از شما شهر رنگ مردگان گرفته ببین این شهردار چه بلائی سر شهر آورده .پرسنل شهرداری روزی صد بار قربون شما می رن
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس شما در انتخابات گذشته مجلس و ریاست جمهوری ماهیت مشخصی نداشتین به همین دلیل مردم به شما اعتماد نمیکنن.انشالله در عرصه های دیگه موفق باشی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای زینل زاده خدارا شاکریم که از تهمت مبرا شدید ولی نسبت به انتخابات حرکت اول برای پیروزی اصول گرا در انتخابات با خود شما کاندیدایی انتخاباتی مجلس شورای اسلامی می باشد که بتوانید در جلسات به نتیجه مطلوبی دسترسی پیدا کنید و یک مهره شایسته انتخاب کنید آن وقت مطمآ باشید مردم آگاه و همیشه بیدار ما برای حفاظت از انقلاب و رهبری این بار با تمام قدرت لبیک خواهند گفت اینجانب در این چهل سال رایم و حرکتم حمایت از اصلاحطلبان بود که این بار به طور قاطع به خاطر حفظ انقلاب رهبری حمایت خود را به اصول گران اعلام می نمایم . به امید پیروزی حق بز باطل انشا الله الرحمن
Iran, Islamic Republic of
اخه تو کی هستی که بیانیه صادر میکنی
Iran, Islamic Republic of
کبنا دیگه قابل اطمینان نیست
برافتو
Iran, Islamic Republic of
به امیدخداپیروزی.تموم طایفه برافتویی وتیره دشتموری پشتت ویسانه.فقط دشتموری حمایتت کنه پیروزمیدانی بماندکه حمایت قشقایی و بخش بیشترباوی هم داری.غیرخوت کسی حریف تاج نیسی من ای شهر.خدا پشتته
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1