کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لدنی‌نژاد نورچشمی‌ها را به کار گرفت و رفت:

بکارگیری گسترده نیروها در ساعات پایانی مدیریت «لدنی‌نژاد» در شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد

8 ارديبهشت 1398 ساعت 13:13

علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد ساعاتی قبل از رفتنش از این استان و معارفه به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران طی نامه‌ای به شرکت‌های حجمی شرکت آب و فاضلاب 35 نفر را در قالب نیروی حجمی به کار گرفته است.


بر اساس اطلاعات دقیق و رسیده به سایت خبری کبنانیوز، سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل سابق آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل فعلی آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران دست به بکارگیری گسترده نیروها زده است.
به گزارش کبنا، بر اساس اطلاعات رسیده به پایگاه خبری کبنانیوز -بخش صدای مردم [کلیک کنید] علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد ساعاتی قبل از رفتنش از این استان و معارفه به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران طی نامه‌ای به شرکت‌های حجمی شرکت آب و فاضلاب 35 نفر را در قالب نیروی حجمی به کار گرفته است.
بنا بر اطلاعات کبنا، لدنی‌نژاد مجوز بکارگیری 35 نفر نیروی بدون نام را از شرکت آب و فاضلاب کشور می‌گیردو قرار بود که طی مراحل قانونی این افراد به کار گرفته شوند. اما او تنها با سلیقه‌ی شخصی و با استعلام‌های صوری اقدام به این کار کرد. لدنی‌نژاد اگر به 35 نفر نیرو نیاز داشت چرا رسمی اعلام نیاز نکرد تا طی یک فرایند قانونی و اداری به کار گرفته شوند و این حق برای همه واجدین شرایط فراهم شود.
به گزارش کبنا، این اقدام علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد در ساعات پایانی کارش در این شرکت موجی از نگرانی را به وجود آورده است. گفته می‌شود این نیروها با لدنی‌نژاد قرابت قومی، سیاسی و طایفه‌ای دارند. بعضی از این نیروها هم زیرمیزی به مدیرعامل آب سابق کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند و از نورچشمی‌های نمایندگان هستند.
۱۷ نفر یاسوج، ۵ نفر دهدشت، ۸ نفر گچساران، ۳ نفر لیکک، 2 نفر باشت، ۳ نفر چرام و همچنین ۳ نفر مادوان و یک نفر سی سخت به کار گرفته شده‌اند. لازم است که دستگاه‌های نظارتی به این مسئله ورود کنند.
اگر چه بکارگیری فرزندان این استان نور امیدی را در دل انسان‌های دیگر روشن می‌کند، اما تبعیض در بکارگیری نیروها مردم را نگران کرده است و در جلسات و محافل گوناگون این مسئله را فریاد زده‌اند.
سایت کبنانیوز به هیچ وجه منکر خدمات ماندگار «لدنی‌نژاد» در استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌شود.


کد مطلب: 409121

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/409121/بکارگیری-گسترده-نیروها-ساعات-پایانی-مدیریت-لدنی-نژاد-شرکت-آب-فاضلاب-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1