تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۴۰۹۱۲۰
کبنا بررسی کرد

فیلی یا رحمانی؛ کدام جانشین احمدی می‌شود؟

۷
۰
فیلی یا رحمانی؛ کدام جانشین احمدی می‌شود؟
کبنا ؛بر اساس مشاهدات و پیگیری‌های سایت کبنا نیوز عزم علی محمد احمدی برای حضور در انتخابات حوزه انتخابیه مهران و دهلران جدی است و وی باید برای حضور در انتخابات از سمت استانداری کهگیلویه و بویراحمد استعفا دهد.
البته این تصمیم ممکن است در نهایت اتفاق نیفتد و احمدی ترجیح دهد در کهگیلویه و بویراحمد بماند.
با این وجود بعد از بالا رفتن احتمال استعفای علی محمد احمدی گمانه زنی‌ها از جانشین وی شروع شد و برخی چهره‌ها و گروه‌های سیاسی در حال رایزنی در میان نمایندگان مجلس و ساختمان وزارت کشور در میدان فاطمی تهران هستند.
نام عزیز فیلی معاون عمرانی فعلی احمدی این روزها بیش از هر گزینه دیگری به عنوان استاندار بعدی استان شنیده می‌شود. آن گونه که از قرائن مشخص است قرار است ابتدا حکم وی به عنوان سرپرست استانداری صادر شود. تیم فعلی استاندار به همراه جمعی از سیاسیون درون استان و یکی از نمایندگان مجلس قویاً از فیلی حمایت می‌کنند. این احتمال می‌رود که وزارت کشور فیلی را به جهت نزدیکی و ارتباط با مجموعه مدیریتی فعلی استان بر سایر گزینه‌ها ترجیح دهد.
در هفته گذشته صحبت از یک گزینه جدید در استان به صورت کاملاً جدی مطرح شد.
یدالله رحمانی معاون فعلی اقتصادی استاندار فارس گزینه‌ای است که گفته می‌شود مورد حمایت جمعی از سیاسیون استان و یکی از نمایندگان ذی نفوذ استان است.
رحمانی در دهه هفتاد در استان کهگیلویه و بویراحمد سابقه مدیریت و معاونت غلام رضا تاجگردون در سازمان برنامه و بودجه را دارد و همین موضوع می‌تواند در این مسیر به وی کمک کند.
عدم پذیرش استانداری استان بوشهر از سوی احمدی ظن حضور وی در کهگیلویه و بویراحمد را تقویت می‌کند. هر چند رحمانی سختی کار در کهگیلویه و بویراحمد را به خوبی می‌داند.
قطعاً فیلی و رحمانی تنها گزینه‌های فعال این روزها در راهروهای وزارت کشور نیستند و گروه‌های سیاسی و بسیاری چهره‌ها نیز در تکاپو برای اقناع وزیر، نمایندگان و گروه‌های سیاسی هستند.
 در نهایت نیز بعید نیست رحمانی فضلی با لابی و هماهنگی با نمایندگان یک چهره کاملاً جدید را روانه ساختمان استانداری در میدان استانداری سابق یاسوج نماید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مسعود ر
Iran, Islamic Republic of
اقای فیلی در این مدت مدیریتت حقوق ما سی سختی ها را ضایع کردی همه مدیران سی سختی را بر داشتید این حرکت شما ها وقعا ظلم به سی سخت است مطمعن باشید .
سی سحت ریس
Iran, Islamic Republic of
زنده باد جناب رحمانی ایشان شایسته این مقام هستن اقای فیلی هنوز با این درجات نرسیده اند ونتیجه مدیریت ابشان عاقبت خوشایندی ندارد
مطلع
United States
اقای رحمانی فردی بی حاشیه وکاربلداست وبودجه واقتصادراخوب میشناسدوجایگاههای مدیریتی بالایی داشته است بنظرم بهترین گزینه برای استانداری است
بویر احمد گرمسیر
Romania
.....خخخخخح.اقای محنایی رفت .بدبخت و بیچاره نابود میشی .علیه محنایی چقدر حرف زدی .حالا افتادی دنبال دیودیده .رشوه میخوای نه .گوشت میخوای نه .دیگه خنثی شدی
عسکر
Iran, Islamic Republic of
فیلی قدرت بیان ندارد.
Iran, Islamic Republic of
استان از سال 84 به بعد شده موش ازمایشگاهی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fardinforouzan
Iran, Islamic Republic of
هیچکدام!!! هردو رو میشناسم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1