کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور در یاسوج / تساوی فولاد یاسوج با فولاد اکسین ایذه / برگشت شور و هیجان به ورزشگاه تختی

3 ارديبهشت 1398 ساعت 10:19

سرمربی تیم فولاد یاسوج اظهار کرد: نبود اسپانسر و عدم کمک مالی مشکلات زیادی را سر راه این تیم قرار داده است. امید می‌رود مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای حمایت از ورزش تدابیر بهتری بیندیشند.


مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
به گزارش کبنا از یاسوج و به گفته خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد این مسابقات با شرکت 4 تیم و به میزبانی تیم فولاد یاسوج برگزار می‌شود.
افشاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی کبنا، اظهار کرد: مسابقات با حضور تیم‌های فولاداکسین ایذه، سپاهان شیراز، شهدای چوار ایلام و فولاد یاسوج به مدت 3 روز در ورزشگاه تختی در حال برگزاری است.
وی افزود: روز گذشته (دوشنبه 2 فروردین ماه 98) ساعت 5 عصر بازی دو تیم فولاد یاسوج و فولاد اکسین ایذه برگزار شد که به تساوی انجامید. نماینده ایلام هم با یک گل از سپاهان شیراز گذشت.
وی با بیان اینکه شرایظ تیم فولاد یاسوج خوب است، اظهار کرد: با آغاز این مسابقات شور و هیجان خاصی به ورزشگاه تختی یاسوج برگشت و امیدوارم با همکاری مسئولان فوتبال این استان جان دو باره‌ی بگیرد.
افشاریان گفت: کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای برتری در رشته ورزشی فوتبال دارد و باید از این ظرفیت‌ها نیز به خوبی استفاده کرد.
وی افزود: نماینده دیگر فوتبال استان ما نیز در مسابقات فوتبال زیر 15 سال در شیراز به سر می‌برد.
به گزارش کبنا، تیم فولاد یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از تیم‌های باسابقه استان‌مان می‌باشد که در میادین مختلف نتایج خوبی هم به دست آورده است. این تیم با هزینه شخصی خود در این مسابقات حضور پیدا کرده است.
سید محمد موسوی اطهر سرمربی تیم فولاد یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه تیم در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم، اظهار کرد: نبود اسپانسر و عدم کمک مالی مشکلات زیادی را سر راه این تیم قرار داده است. امید می‌رود مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای حمایت از ورزش تدابیر بهتری بیندیشند.
وی در ادامه از همکاری رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد، دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس جهاد کشاورزی استان قدردانی کرد و گفت: این ادارات همکاری ویژه‌ای با ما داشتند. همچنین از آقای علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد که همواره در مسابقات مختلف دست ما را گرفته‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
 


کد مطلب: 408907

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/408907/مسابقات-لیگ-برتر-فوتبال-امیدهای-کشور-یاسوج-تساوی-فولاد-اکسین-ایذه-برگشت-شور-هیجان-ورزشگاه-تختی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1