کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وقتی همه می‌خواهند که کاسه و کوزه را بر سر «ایلامی» بشکنند

کنایه سنگین تاجگردون به کاندیداهای ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پزشک نمی‌آورد، می‌خواهند رئیس باشند

31 فروردين 1398 ساعت 21:21

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به آن اشاره کرد و گفت: «در این چند ماه تنها چیزی که از طرف علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از من خواسته شد، این بود که من رئیس باشم، فلانی نباشد.»


متن ارسالی: غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت از روستای امام ضامن (ع) باشت دیدار کرد و در آنجا با پدر «شهید مهدوی» دیدار کرد.
بنا بر این گزارش، در دیدار تاجگردون با پدر شهید صحبت‌های رد و بدل شد که به نوع خود خیلی جالب به نظر می‌رسد، نماینده مردم گچساران و باشت در صحفه شخصی خود نوشت: «در روستای امام ضامن باشت با خانواده شهید مهدوی دیدار داشتم و به همراه مدیر کل محترم بنیاد مسکن وضعیت روستا را بررسی کردیم انشالله به زودی کار ساماندهی شروع خواهد شد. پدر شهید خیلی درد دل داشت و وقتی منو دید تعجب کرد و گفت من امروز از خدا خواستم تو رو ببینم وً شکایت کنم. گفت میلیاردها آوردی و خرج بیمارستان باشت کردی و اینها نمی تونند یک پزشک بیارند تو بیمارستان. راست می‌گفت قبل از عید من هم همینو گفتم. جالبه تو این چندماه تنها موضوع انتقال یافته به سوی من از طرف علوم پزشکی این است که یا من رئیس بشم و یا فلانی نشه. خدایی کار تعطیله. چه جوابی دارم به این پدر بدم»
این روزها خیلی‌ها به هر طریق ممکن تلاش دارند تا اورنگ ایلامی رئیس فعلی دانشگاه علوم پزشکی را ناکارآمد نشان بدهند و با گرفتن گوشه‌ای از «کُت» نمایندگان مجلس زیر پای رئیس را خالی کنند و خودشان را شایسته و توانمند جا بزنند.
در حالی که با تلاش‌های انجام گرفته از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و نمایندگان مجلس بیمارستان‌های بزرگ و مراکز درمانی در جاهای مختلف استان به بهره برداری رسید. اما دست تنهایی «ایلامی» و ضعف معاونت درمان علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد سبب شده تا بیمارستان شهید جلیل یاسوج و بیمارستان باشت با کمبود پزشک مواجه شود. چیزی که غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به آن اشاره کرد و گفت: «در این چند ماه تنها چیزی که از طرف علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از من خواسته شد، این بود که من رئیس باشم، فلانی نباشد.»
هر چند که بالاخره جیره‌خواران تلاش می‌کنند که کاسه کوزه را بر سر ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بشکنند، اما موضوعی که در اینجا مطرح هست، این است که آیا معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد توان آوردن چند پزشک برای بیمارستان 32 تختخوابی باشت را ندارد و یا شاید ایشان هم چون دیگران فیلش یاد کرسی ریاست افتاده و اصلاً کاری به مشکلات بیمارستان‌ها ندارند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000408/nf00408827-1.jpg
مخالفان ایلامی می‌خواهند با از زیر کار در رفتن، در واقع ایلامی را نزد علی محمد احمدی نماینده عالی دولت و نمایندگان مجلس ناکارآمد جلوه دهند، این در حالی است که با پیگیری مستمر ایلامی پروژه‌های بزرگی در حوزه سلامت به بهره برداری و اتمام رسید. اما تیر آنها تاکنون به هدف نحورده است و از وزیر وقت گرفته تا استاندار و نمایندگان مجلس از عملکرد ایلامی قدردانی کردند. اگر چه منکر برخی ایرادات ایلامی هم نمی‌شویم.
تاجگردون فهمید اینهایی که توان آوردن پزشکی را ندارند، نمی‌توانند رئیس هم باشند. قطعاً غلام محمد زارعی و عدل هاشمی پور هم متوجه هستند.
 


کد مطلب: 408827

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/408827/کنایه-سنگین-تاجگردون-کاندیداهای-ریاست-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-پزشک-نمی-آورد-می-خواهند-رئیس-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1