تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : ۴۰۸۶۹۸
کبنا گزارش می‌دهد

موتور انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد گرم می‌شود / پشت پرده کمیته‌ی 7 نفره اصولگرایان چیست؟ / آیا جریانات سیاسی از چهره‌های تکراری عبور می‌کنند

۴۳
۲
موتور انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد گرم می‌شود / پشت پرده کمیته‌ی 7 نفره اصولگرایان چیست؟ / آیا جریانات سیاسی از چهره‌های تکراری عبور می‌کنند
کبنا ؛ سال 98، سال رونق تولید نامگذاری شده است، اگر چه ابتدای این سال بارش باران الهی را شاهد بودیم و متأسفانه جان و مال بعضی از هموطنان مان در استان‌های خوزستان، لرستان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بارش زیاد باران و به راه افتادن سیل از بین رفت، اما پایان سال 98 یقیناً سنگین‌ترین رقابت سیاسی را خواهیم داشت. مشکلات اقتصادی و معیشتی تا حدود بر زندگی جامعه و مردم تأثیر گذاشته است و تا حدودی بی تفاوتی نسبت به مسائل سیاسی و انتخابات آینده مجلس دیده می‌شود. اما موتور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حال گرم شدن است و گروه‌های مختلف سیاسی بیکار ننشسته‌اند و با برگزاری جلسات شبانه و سرکشی‌های روزانه، خود را برای حضور در یک ماراتن انتخاباتی دیگر آماده کنند. ماراتنی که اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در دو دوره گذشته انتخابات مجلس نتیجه آن را به اصلاح طلبان واگذار کردند تا دو دوره پیاپی طعم شکست را بچشند و از کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دور بمانند. این روزها فعالیت گروه‌های سیاسی شدت بیشتری به خود گرفته است و برگزاری جلسات متعدد به بهانه‌های مختلف خبر از رقابت سختی را می‌دهد. هر چند که موضوع استانی شدن انتخابات مجلس و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی باعث گردید تا این فعالیت‌های نگاه استانی به خود بگیرد اما فعالیت‌های اصولگرایان در مرکز استان بیش از دیگر نقاط مختلف به چشم می‌خورد.
کمیته‌ی هفت نفره وحدت اصولگرایان بویراحمد و دنا
حدود دو ماهی هست کمیته هفت نفره ای از معتمدین و خیرخواهان جریان اصولگرایی شهرستان‌های بویراحمد و دنا دست به ابتکار جالبی زده‌اند که در نوع خودش کم نظیر است در این کمیته هفت نفره که از همه جریانات اصولگرایی شهرستان‌های بویراحمد و دنا نماینده‌ای حضور دارد اقدامات خوبی جهت ایجاد وحدت در بین همه افراد شاخص سیاسی اصولگرایی بویراحمد و دنا صورت گرفته و آنطور که از شنیده‌ها حاکی است تاکنون نشستهای طولانی‌ای را با افرادی همچون ستار هدایتخواه، محمدرحیم دهراب پور، مسعود حسینی، مهدی روشتفکر و ... داشته است و نتیحه خوبی هم تاکنون عاید این کمیته شده است.
آنچه از خروجی این نشست ها به گوش می‌رسد گذشتن از اختلافات گذشته و معرفی تنها یک نفر به عنوان کاندیدای واحد اصولگرایان بویراحمد و دنا در انتخابات سال جاری مجلس شورای اسلامی می‌باشد که تاکنون همه افراد مذکور از این موضوع استقبال و متفق القول شده‌اند که تنها یک نفر رو به عنوان کاندیدای جریان اصولگرایی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا معرفی و همه هم جهت حمایت پای کار آیند تا به گفته خودشان شهرستانهای بویراحمد و دنا از این مظلومیت سیاسی طی سالهای اخیر خارج شود.
آنچه از شنیده‌ها به گوش رسیده این کمیته طی روزهای آینده با افراد شاخص دیگری از جریان اصولگرایی شهرستان‌های بویراحمد و دنا هم وارد شور خواهد شد تا سریعتر کاندیدای واحد مشخص و همه با هم جهت موفقیت این جریان وارد گود شوند.
شنیده‌ها حاکی از این دارد که افراد حاضر در این کمیته هفت نفره عبارتنداز؛ شکرالله امامی مدیرکل اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار اسبق چرام، رحمان فاضلی مدیر سابق حج و زیارت استان، شیخ شجاعیان معاون اسبق اداره کل آموزش و پرورش استان، کیان دهراب پور مدیرکل اسبق انتقال خون استان، آقای جهان مدیر سابق آموزش و پرورش عشایر استان، آقای تقویان مدیرعامل اسبق آب و فاضلاب استان و آقای پیشرو از فعالین سیاسی و فرهنگی شهرستان بویراحمد می‌باشند.
به نظر می‌آید با توجه به عملکرد این کمیته، اصولگرایان بویراحمد و دنا بعد از دو دور شکست تلخ این بار بتوانند کاندیدای واحدی را برای حضور در انتخابات مجلس معرفی کنند.
از اردوگاه اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد خبری فعلاً در دست نیست، بعد از حمایت اصلاح طلبان از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و بی‌توجه «روحانی» به اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد آنها از گزینه‌های حامی دولت به نظر می‌آید که حمایت نکنند. شاید دامنه اختلاف اصلاح طلبان گسترده‌ی‌تر از دوره گذشته شود. اصلاح طلبانی که در بدنه دولت مسئولیت و یا پستی گرفته بودند از غلام محمد زارعی نماینده فعلی حمایت کردند و خیلی از اصلاح طلبان هم محمد بهرامی را گزینه نهایی خود می‌دانستند. هر چند که نهایتاً سید باقر موسوی جهان آباد به سمت زارعی رفت و انشقاق جدی بین گروه‌های مختلف اصلاح طلب به وجود آمد. هر چند تلاش‌های سید ضیاء رضاتوفیقی و رضا عسکری برای وحدت اصلاح طلبان نتیجه‌ای خاصی در بر نداشت و نتوانستند نظر همه را بر روی «بهرامی» متحد کنند. اما نباید فعالیت‌های این دو (رضاتوفیقی و رضا عسکری) را برای پیروزی و وحدت اصلاح طلبان نادیده گرفت.
رسانه و صاحب نظران، نظرات متفاوتی را پیرامون انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان بیان می‌کنند و می‌گویند؛ «هر چند که در استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ عشیره‌ای بودن، کمتر نگاه حزب گرایی تأثیر گذار است و نگاه قومی و قبیله‌ای بر نگاه سیاسی و ایدئولوژی غلبه می‌نماید اما هستند کسانی که خود را در یک گروه خاص می‌بینند و برای رقابت‌های انتخاباتی از چاشنی حزب گرایی استفاده می‌کنند. در هر طیف با زهم پدرخوانده‌های گروههای سیاسی هستند که حاضر نیستند بازنشستگی خود را بپذیرند و در تلاشند تا با هر لطایف الحیلی خود را همچنان به عنوان نیروهای تأثیر گذار و برنامه ریز قلمداد نمایند و عرصه را برای حضور جوانانی که هم شور و نشاط بیشتر و هم با شرایط روز آگاهی بیشتری دارند باز نمایند.»
علی محمد بزرگواری از چهره‌های شناخته شده اصولگرا و نماینده اسبق مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با انتشار مطلبی از جوانان و مردم خواست تا از چهره‌های تکراری در انتخابات مجلس عبور کنند، او معتقد است که باید کرسی مجلس را به جوانان و نیروهای جدید و تازه نفس داده شود. اگر چه این بیانیه بزرگواری برای برخی خوشایند نبود و پاسخ‌های به او هم داده شد.
وجود چهره‌های تکراری در جریان‌های اصلاح طلب و اصولگرا که آنها را پدرخوانده‌های سیاسی می‌نامند هم مورد نقد قرار می‌گیرند و می‌نویسند: «این پدر خوانده‌های سیاسی که بیشتر از آنان به عنوان لیدرهای یک نامزد یاد می‌شود بیش از آنکه توان برنامه ریزی و تأثیر گذاری بر نحوه نگرش و نگاه اجتماعی را داشته باشند به فکر حفظ موقعیت و منافع خویش هستند و احساس می‌کنند که بود و نبودشان در عرصه‌های اجتماعی منوط به همراهی و همگامی با نامزدهایی است که می‌توانند از قِبَل آنها به منافع خویش دست یابند. هر چند که همه گروههای سیاسی نیازمند اصلاحات و بازنگری در تیم‌های برنامه ریزی و مشاوره‌ای خود هستند اما این طیف موسوم به اصولگرایان استان است که بیش از دیگران نیازمند این تغییر و تحول اساسی می‌باشند. اصولگرایانی که در استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه در یاسوج و گچساران دو دوره پیاپی بازی را به رقیب واگذار کرده‌اند تا محرومیت هشت ساله خودرا از کرسی مجلس شورای اسلامی به نظاره بنشینند و ناتوانی خویش در جلب آرا و نظرات اجتماعی را به عینه مشاهده کنند. اصولگرایان در مرکز استان و گچساران دو دوره پیاپی نتیجه رقابت را به رقیب واگذار کرده‌اند تا مشخص شود که این گروه موقعیت گذشته خود را در عرصه اجتماعی از دست داده و به شدت متزلزل شده‌اند. هر چند که برخی از کنشگران اجتماعی و سیاسی معتقدند که این گروه در دوره‌های گذشته آزمون خود را پس داده‌اند و کارنامه قابل قبولی از خود بر جای نگذاشته‌اند اما عده‌ای دیگر اعتقاد دارند که اصرار و پافشاری این گروه سیاسی بر یک فرد خاص و ناتوانی در معرفی گزینه جدید و جوان در کنار ناکارآمدی و عدم وحدت باعث شده است تا در دوره‌های گذشته شاهد انشقاق در این جریان و همچنین رویگردانی اجتماعی از این طیف سیاسی باشیم و پاسخ قاطع «نه» مردم در دو انتخابات گذشته می‌تواند شاهدی بر این مدعا باشد.»
محمد بهرامی و مهدی روشنفکر شاید چهره‌های جدید در دو جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی به شمار می‌رفتند که نه بهرامی مورد پذیریش 100 درصدی اصلاح طلبان قرار گرفت و نه مهدی روشنفکر. البته روشنفکر را انگ قومگرایی به او زدند و با این وجود توانست حدود 35 هزار رأی برای خود به دست بیاورد و اتفاقاً بخشی زیادی از هم طایفه‌ی های روشنفکر رأی به هدایت خواه و سایر کاندیداها دادند که این خود پاسخ قانع کننده‌ای می‌تواند باشد به برخی از شبهات ایجاد شده در آن زمان. البته در باره این رفتار اصولگرایان نیز نوشته‌اند؛ «هر چند که در دوره گذشته حضور چهره جدیدی در جریان اصولگرایی مرکز استان این نوید را می‌داد که تغییری اساسی در این جریان ایجاد شود و حلقه تنگ و بسته پدرخوانده‌های اصولگرایی در استان بشکند اما باز هم این پدرخوانده‌های سیاسی این طیف بودند که تحمل حضور و عرض اندام فردی خارج از حلقه بسته خود را نداشتند و او را متهم به قوم گرایی و تکیه بر آرای قومی نمودند و حاضر به همراهی و هم فکری با همدیگر نشدند تا بار دیگر انشقاق و تمامیت خواهی پدرخوانده‌ها، شکست را بر آنها تحمیل نماید. شکستی که باز هم نتوانست درس عبرتی برای این گروه سیاسی در مرکز استان شود و تحرکات حکایت از این دارد که در انتخابات اسفند نیز شاهد دوئل درونی این گروه سیاسی خواهیم بود. دوئلی که پیروزی گروه رقیب را از هم اکنون نوید می‌دهد و صدای شکست در اردوگاه اصولگرایی مرکز استان بیش از گذشته به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد که دیگر اصولگرایان به شکست عادت کرده‌اند.»
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
تنها قوام فروزان است که می تواند محور وحدت باشد تنها قوام فروزان است که شایستگی نمایندگی را دارا است
جبروتی
Iran, Islamic Republic of
داداش قوام فروزان ۱۰۰۰رای هم نمیاره
Iran, Islamic Republic of
یکی مثل اقای خلقی پور اگر روزی صد بار ابنو بخونه اون روحیه انحثار طلبیش اجازه نمیده که کسی بخواهد عرض اندام کند
علی ویس
Iran, Islamic Republic of
جریان اصولگرا یه پدرخوانده که چه عرض کنم یه هفت جدوآباد خوانده بنام . داره که همه بدبختی این جریان با نام ایشونی که غریزه خودبزرگبینی شدید داره شروع میشه که هر دوره یه داستان درست میکنه
یکی نیست بگه شمایی که مث میمونی چه به مجلس و ریاست
بخداوندی خدا قسم ..ی بیشتر نیست
اقاجا ول کن برو استغفار کن از اینهمه بدبختی که با حس .برا اینهمه جوان و خانواده درست کردی
برو حلالیت بطلب از این همه اجحافی که در حق مردم کردی
برو توبه کن از اینهمه. تاکنون برا مردم درست کردی و جوانان برومندی که ...
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
به نظر من بهترین گزینه مهدی روشنفکر باید اصولگرا حمایتش بکند
Iran, Islamic Republic of
قلب_من_دکتر_مهدی_روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
تعصبهای شدید و حب و بغضهای بیش از اندازه و غیر الهی سبب میشود انسان به نفع فرد دلخواهش یا به زیان کسی که از او نفرت و کینه دارد، برخلاف واقع سخن بگوید.
درود بر دکتر روشنفکر عزیز که با تدابیر کامل تمامی معادلات سیاسی بویراحمد و دنارو بهم زده و کانون توجه همگان شده.و تمامی اظهار نظر ها به ایشون ختم میشه.به امید خدا به زودی همه خواهیم دید که جریان مردمی دکتر روشنفکر همه را شگفت زده خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
هریک از ما در زندگی، حق گزینش داریم و می‌توانیم اندیشه‌ها و احساسات خود را برگزینیم. چنانچه آگاهانه به گزینش نپردازیم، بهای آن را خواهیم پرداخت.

حماسه_ای_در_راه_است
روشنفکر_صدای_وحدت
حامی_روشنفکر_هستم
Iran, Islamic Republic of
هریک از ما در زندگی، حق گزینش داریم و می‌توانیم اندیشه‌ها و احساسات خود را برگزینیم. چنانچه آگاهانه به گزینش نپردازیم، بهای آن را خواهیم پرداخت.

حماسه_ای_در_راه_است
روشنفکر_صدای_وحدت
حامی_روشنفکر_هستم
Iran, Islamic Republic of
کرسی بهارستان 98 ب امید خدا متعلق ب دکتر روشنفکر است
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه برای انتخابات 98 بدون تعارف و تعصب و هر چیز دیگری آقای دکتر روشنفکر می باشد که کارنامه شاخصی در سابقه سیاسی خود داشته و توانسته به همه مردم با پاک دستی و دلسوزی برای داشتن بوبراحمدی اباد نقش پررنگی در سیستم سیاسی و اجتماعی شهر ما و استان داشته باشند . قاطعبت و صلابت روشنفکر می تواند هویت و تاریخ سازی دیگری به شهرستان ها و استان ببخشد . امیدوارم که این بار مردم شریف استان بدون در نظر گرفتن جناح سیاسی و قومیت به فکر پیشرفت و توسعه استان باشند و با انتخاب دکتر روشنفکر بعنوان وکیل خودشان در مجلس راه را بر منفعت طلبان و گوشه نشینان ببندند.
قطعا مردم ما هوش سیاسی و اجتماعی خوبی دارند و خاطرات تلخ گذشته از یادشان نخواهد رفت.
Iran, Islamic Republic of
ای کاش افراد بر اساس توانایی هاشون در جایگاه های درست قرار بگیرند.دکتر روشنفکر واقعا شخصی کار آمد و توانمند در مدیریت اجرایی استانی و
کشوری هستن.شجاعت: جسارت وشجاعت بیان حقایق به مردم استان و انتقال خواسته های آنان به مدیران کشوری
ویژگی هست که در درون دکتر روشنفکر خفتس .این استان باید از پتانسیلش استفاده کنه.حیف بخدا
Iran, Islamic Republic of
من_یک_روشنفکری_هستم
Iran, Islamic Republic of
روشن_فکر_کنیم_تا_روشن_بمانیم
Iran, Islamic Republic of
گر سر برود ز سر هوایت نرود
رمز_ماندگار_یامهدی_عج
Iran, Islamic Republic of
خدایی دنبال کسی باشین که نترس باشه و قول خمو مرد بو گپشه بزنه .اقای روشنفکر یه نقطه امید برا مردم استان و شهرستان هست ایشون شجاعتشونو بارها و بارها نشون دادن.
Iran, Islamic Republic of
میرزاکوچک خان را ما کشتیم.
مجلس را ما به توپ بستیم.
ما یونس را انداختیم توی دهان ماهی.
قوم لوط ما بودیم.
ما یوسف را انداختیم توی چاه.
پیراهن زلیخا را ما پاره کردیم.
گربه نره، از ده ما بود.
را ما خوندیم.
خشکسالی کار ماست.
سوییفت را ما قطع کردیم.
چوپان دروغگو از ما بود شما دهقان فدارید.
حسین فهمیده را ما انداختیم زیر تانک.
توی پنج بعلاوه یک، اون "یک" ما لرها بودیم.
ما جنگ هشت ساله را تحمیل کردیم.
مریم رجوی عمه ما ست.
اقوام ماست توی امریکا لخت میگردند.
سه هزارمیلیارد را ما اختلاس کردیم. .
شما بودید سه راه مرگ تکه تکه شدید.
شما بودید پد_خندق ریزریز شدید.
ما سربازفراری بودیم.
توی استان هم فقط ما تامرادی ها رای هامون طایفه ای است، بقیه توی مدرنیته و دموکراسی و روشنفکری غلت می زنند
اینده روشن
Germany
حماسه_ای_در_راه_است.
خیزش_مردمی
رمز_ماندگار_یامهدی_(عج)
حامی_روشنفکر_هستم
من_یک_روشنفکری_هستم
راه_روشن
با_روشنفکر_تا_بهارستان
سال_98_سال_تغییر
آمده_ایم_برای_تغییر
پدیده_مرد_عمل
روشن_بمانیم
روشنفکر_امید_فردا
رای_پاک
هستم_بر_ان_عهدی_که_بستیم

حامی_روشنفکر_هستم
نگهدار معارفی نژاد
Germany
دکتر بهشتی

آنان ‌که زمستان را از پشت پنجره‌‌ دیده‌اند و گرسنگی را هم فقط در کتابها‌ ‌خواندند، نخواهند توانست که نمایندگانی شایسته برای دفاع از حقوق مردم باشند

✔پس انتخاب من مردی زجر کشید که طمع فقر وگرسنگی کشید

حامی_روشنفکر_هستم👆
جوغوره
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر
اه
Iran, Islamic Republic of
این متن یه متن است، در ابتدا از وحدت اصولگرایان حرف میزنه و در انتها انشقاق و شکست اصولگرایان رو نتیجه گیری میکنه، به شکل احمقانه ای از روشنفکر میخواد حمایت بکنه.
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
فاضلی کی اصول گرا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من با ایشان کار کردم همیشه برای اینکه پست داشته باشد می گفت نه چپم نه راست .
حالاایشان می خواهد برای ما تصمیم بگیرد .جل الخالق
علی.م
این آقایون که بعنوان نماینده اصولگراها نام برده شد تحت هیچ شرایطی کسی قبولشون ندارد بعنوان نماینده اگر نشستی دارند ربطی به اصول گراها ندارند
اگاه
Iran, Islamic Republic of
باسلام
هرعاقلی رابطه نویسنده وکامنت گذاران رادرخصوص هماهنگی قبلی واین که کاهی راکوه بنمایانندمیداندواین ترفندمضحک است
اگاه
Iran, Islamic Republic of
باسلام
هرعاقلی رابطه نویسنده وکامنت گذاران رادرخصوص هماهنگی قبلی واین که کاهی راکوه بنمایانندمیداندواین ترفندمضحک است
بویر احمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
برای ما فقط نظر حاج حسینی ودکتر هدایتخواه حجت است
کاندید فقط هدایتخواه
شخصیتی در طراز جمهوری اسلامی
Netherlands
راسته كه گزينه واحد اصولگرايان آقاي روشنفكر هستند و قرار شد آقاي هدايت خواه و بقيه افراد شاخص از ايشان حمايت كنند؟!
حمید
Iran, Islamic Republic of
چهره های بزرگ اصولگرا کجا هستن ک افراد ناتوان وگمنامی مثل جهان وپیشرو و دهرابپور و..شدن کمیته؟؟؟میشه از سوابق و پایگاه اجتماعیشون بگید؟
اصولکرا
Iran, Islamic Republic of
تا الان برای احساس مسئولیتی که داشتم در بویراحمد به اصولگراها رای میدادم حالا همین هفت نفر برن و خودشون رای جمع کنن ،پایگاه خصوصی هر هفت. در زیلایی نمیشه ما هم آنچه وظیفه داشتیم انجام دادیم و از این به بعد انجام هم خواهیم داد ولی نه به کسی که این افراد تعیین میکنند
Iran, Islamic Republic of
مردم باید انتخابات رو تحریم کنن، انتخاباتی که هیچ سودی برای مردم عادی نداره و فقط ثروتمندان و مدیران از اون سود میبرن.
Iran, Islamic Republic of
کی گفته اینها اصوئلگرا هستند این اقایون نون به نرخ روز میخورند اگه میخواهید امتحان کنید درسطح بویراحمد و دنا اینها را اصلا مردم نمیشناسند همیشه اونهای که در بین مردم هستند ضربه خوردند در هردو جریان فقط مفت خورها سود میبرند که حتی زنشون هم به جریان مربوطه باهاشون هماهنگ نیستند.میتونید حرف مرا امتحان کنید اینها فقط اسم جریان را یدک میکشند بقول مردم هیچ اثری ندارند
خادم
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یک بازدیدکننده میتواک به جرات گفت که خبر شما اصلا جذابیتی نداشت،چراکه درتیتر خبرتون اسم استان آورده اید درحالیکه ازحوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ چیزی ننوسته اید،این موضوع ناشی ازآنست که منابع خبریتون ضمن ناقص بودن و آگاهی سیاسی شما نمره قابل قبولی نمیگیرد،
برای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ میتوان این نوید را داد که گرمای تنور انتخابات آن دهها شاید صدهابرابر حوزه های دیگر دراستان است. خبرتون رو تکمیل کنید زیرا بااین روالی که درپیش گرفتید بیش از نیمی از خوانندگان وبازدیدکنندگان سایتتون را ازدست میدید.بااحترام
فروزان فر
Iran, Islamic Republic of
جای تشکر و تقدیر هست از رسانه کبنانیوز
احمد تقوی
Iran, Islamic Republic of
تقدیر و تشکر ویژه ازمدیریت سایت خبری کبنا نیوز که الحق و الانصاف به دور از مسائل سیاسی موجود یک رسانه اجتماعی و فرهنگی برای مردم استان میباشد بنده بعنوان یک شهروند بر این باورم که جناب دکتر روشنفکر فارغ از هر جناحی کارایی لازم برای انتصاب کرسی بهارستان را دارا میباشد و امید است که با برنامه ریزی دقیق به این هدف برسیم و از فلاکت و بدبختی نجات پیدا کنیم
انسان گرا
Iran, Islamic Republic of
بنام نامی خدا
ان شا الله حمایت خود را از جناب دکتر روشنفکر پیش خواهیم گرفت
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
تحلیل سطحی و بی عمقی است.
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
رای من یا حاج محمدرحیم دهراب پور یا روشنفکر
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
رای من یا حاج محمدرحیم دهراب پور یا روشنفکر
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
رای من یا حاج محمدرحیم دهراب پور یا روشنفکر
محمود
Iran, Islamic Republic of
خداییش عجب تحلیل آبکی بود
کبنا جان خواهشا هر مطلبی افراد ارائه میدهند که با واقعیت فاصله زیادی داره منتشر نکنید .حداقل بعنوان یک رسانه کلیات را بررسی و بعد اقدام کنید.
باتشکر
Iran, Islamic Republic of
تیمهای کامنت نویس فعال شده
انصاری
Iran, Islamic Republic of
سلام اولاً شما خودت مشخص کن که قلمت به عدالت و راستی میرود واز هیچ حزبی تغذیه نمیشی چون اول و آخر نوشته هایت منظور بود که اصولگرایان شکست خورده اند و اینطور هم عادت شده بله به ظاهر شکست خورده ولی شکست با عزت نه پیروزی با منت و ذلت و پول که جرات اظهار نظر در خصوص خیلی از موضوعات استان را نگاشته باشیم وانشا الله امسال اینطور نیست
کیا
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید خودتون انتخابات . آوردین مگه مردم احمق ن. بدن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1