تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۸
کد مطلب : ۴۰۸۱۷۳
کبنا گزارش می‌دهد

مدیران کهگیلویه و بویراحمد از عهده مدیریت بازار هم بر نمی‌آیند / غرفه‌های توزیع میوه شب عید در سومین روز سال تعطیل شدند (+ تصاویر)

۴
۰
مدیران کهگیلویه و بویراحمد از عهده مدیریت بازار هم بر نمی‌آیند / غرفه‌های توزیع میوه شب عید در سومین روز سال تعطیل شدند (+ تصاویر)
کبنا ؛ایمن سازی بازار در برابر تکانه‌های اقتصادی مهمترین وظیفه ستاد تنظیم بازار است که در استان کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی این ستاد را فرماندهی می‌کند و جعفر گوهرگانی هم جانشین او هست.
داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، الیاس تاج‌الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، محمدی مدیرکل تعاون روستایی، مدیرکل تعزیزات حکومتی و افراد دیگری در این ستاد عضویت دارند. اما همه این مدیران با آن دستگاه‌های عریض و طویل‌شان گویا از مدیریت بازار استان کهگیلویه و بویراحمد بر نمی‌آیند.
به گفته مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 600 تن میوه پرتقال و سیب از باغداران خریداری و در ایام نوروز توزیع می‌شود و قیمت هر کیلو سیب درختی برای مصرف کننده ۵۰ هزار ریال و پرتقال ۶۰ هزار ریال است. و قرار بود که تا 15 فروردین میوه شب عید در غرفه‌های از قبل مشخص شده، توزیع گردد، اما در همین ابتدای کار که فقط سه روز از ایام نوروز می‌گذرد، برخی از غرفه‌ها را تعطیل کردند و بعضی‌ها هم هر طور که خودشان صلاح می‌دانستند، عمل می‌کنند.
الیاس تاج‌الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: با توجه به گردشگرپذیر بودن استان در ایام نوروز، تمهیدات لازم برای تامین کالا‌های مورد نیاز گردشگران و مسافران نوروزی از جمله میوه اندیشیده شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
وی افزود: ۷۰ مرکز خرید برای توزیع میوه شب عید در سراسر استان پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید از فردا ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه ۹۸ ادامه دارد، افزود: در صورت معرفی عاملان دارای صلاحیت از سوی بخشداران مراکز خرید و توزیع میوه شب عید در مراکز بخش‌ها و دهستان‌ها نیز راه اندازی می‌شود.
تاج الدینی عنوان کرد: عاملان توزیع به جز فروش میوه شب عید اجازه ندارند میوه‌ها و کالای دیگری در این غرفه‌ها عرضه کنند و در صورت مشاهده، مجوز فروش آن‌ها لغو می‌شود.
بنا بر این گزارش، بر اساس بازدید میدانی خبرنگار کبنا بعضی از غرفه‌های فروش میوه عید را تعطیل کرده بودند و دربش را روی خلق‌ الله بسته بودند و نه میوه‌ توزیع می‌شد و نه کلاغی پر می‌زد.
بعضی از شهروندان در گفت‌وگو با کبنا می‌گویند: این غرفه‌ها بسته هستند و اصلاً میوه ندارند. و در روزهای اول آنقدر صف‌های طولانی بود که کسی نمی‌توانست میوه خرید کند.
یکی از شهروندان گفت: وقتی درب این غرفه‌ها بسته هست. وانت‌بارها و نیسان‌ها کنار این غرفه‌ها می‌ایستند و به جای میوه کیلوی 5 هزار تومان و 6 هزار تومان، میوه‌ی کیلوی 9 هزار تومان می‌فروشند و مردم به این تصور که این همان میوه شب عید هست، خرید می‌کنند.
مردم از یک طرف از گرانی میوه‌ و کالاهای اساسی گلایه‌مند هستند و از طرفی سایر اقلام همانند پیاز، سیب زمینی و گوجه با کیلوی 10 هزار تومان و 11 هزار تومان به فروش می‌رسد.
توزیع میوه شب عید آزمونی هست برای مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد که الان مردم باید در باره عملکرد مدیران در این رابطه نظر دهند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000408/nf00408173-1.jpg
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جعفریییی
United Kingdom
متاسفانه سوء مدیریت بیداد میکند عامل اصلی نابسامانی در استان به مدیران نالایق برمیکردد
جمنتا
Iran, Islamic Republic of
محکومیت قضایی نداشت؟
پ چی شد
علی
Iran, Islamic Republic of
من خودم دیدم غرفه نزدیک جمعه بازار داشت میوه ها را از داخل غرفه بار می زد گفتیم چرا گفت جای دیگه غرفه داریم گفتن ببرید اونجا ولی داشت برای انبار کردن و ازاد فروختن می برد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آشکار مسئولان ازهمینجا پیداست. مسئولان ومدیران ضعیف عملکردشون ازهمین موارد قابل تشخیص هست.گوشت را کجا می برند آقای استاندار بیا جواب بده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1