تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۱
کد مطلب : ۴۰۷۹۳۳
تلاش‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و پروانه نیک‌مرام در شورای اشتغال جواب داد

کهگیلویه و بویراحمد جزو ۵ استان برتر در جذب اعتبارات اشتغالزایی روستایی و عشایری / ترکیب موفق شورای اشتغال

۶
۰
کهگیلویه و بویراحمد جزو ۵ استان برتر در جذب اعتبارات اشتغالزایی روستایی و عشایری / ترکیب موفق شورای اشتغال
کبنا ؛علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بدو ورودش به استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعات منسوخ را نهی و از قوم گرایی، جناح بازی و سیاست بازی اعلام برائت کرد. احمدی از همان روزهای اول بر اشتغالزایی تاکید می‌کرد و بیان می‌کرد که ما مسوولان از حقوق می‌گیریم که برای مردم کار کنیم. احمدی میزها را متعلق به نظام و مردم می‌دانست و همواره بر روی این مسئله پافشاری می‌کرد و هر جا اشکالی وجود داشت، آن را فریاد می زند و هر جا هم کار خوب صورت گرفت آن را مورد تشویق قرار می‌دهد.
توانمندی و ظرفیت بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد از چشم احمدی پنهان نماند. او برای انتصاب پروانه نیک مرام به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تلاش کرد. علی محمد احمدی ریاست شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد و پروانه نیک مرام دبیر کارگروه اشتغال هست و ترکیب تیم اشتغالزایی استان سبب شده است که تسهیلات خیلی خوب به استان تزریق شود.
اشتغالزایی مهمترین اولویت علی محمد احمدی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد و همواره برای رفع موانع تولید پیش گام بود.اختصاص 142 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان در فاز اول و 335 میلیارد تومان در فاز دوم به استان کهگیلویه و بویراحمد بخش اعظمی از جوانان، مردان و زنان این استان را صاحب شغل می‌کند.
به گزارش کبنا، روز گذشته نامه‌ای از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد ارسال و از استاندار استان به طور ویژه تقدیر شد.
در این نامه از موفقیت این استان در جذب اعتبارات اشتغالزایی روستایی در کنار ۵ استان نخست در کشور نام برده شد و این موفقیت را گامی بزرگ در راستای اشتغالزایی و حمایت از تولید دانست.
 در این نامه از طرف مدیر کل امور استان‌های وزارت کار خطاب به دکتر احمدی استاندار آمده است: با عنایت به جمع‌بندی گزارشات اخذ شده از استان‌ها در خصوص آخرین عملکرد تسهیلات مشاغل روستایی بدین وسیله اعلام می‌گردد که استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون با ۱۳۴ درصد پرداختی نسبت به سهمیه آن استان در بین ۵ استان برتر می‌باشند. توفیق شما و همکارانتان در استان را از خداوند متعال آرزومندم.
بنابر این گزارش استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در فاز اول این طرح ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات از محل قانون مذکور به استان اختصاص داده شد که با توجه به تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته بیش از 142 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است، که این پرداخت رشد ۱۳۴ درصدی را در سطح استان به خود اختصاص داده و موجب شده استان کهگیلویه و بویراحمد جزو ۵ استان برتر قرار بگیرد.
دکتر احمدی افزود: در فاز دوم طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ۳۳۵ میلیارد تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد که از این میزان ۲۱۹ میلیارد تومان سهم بخش‌های اقتصادی یعنی بخش‌های کشاورزی، صنعت گردشگری و خدمات است و مبلغ ۱۱۶ میلیارد تومان به نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی رحمة الله علیه بنیاد شهید و بهزیستی اختصاص داده شد که تا کنون ۱۶۷۴ طرح به مبلغ بیش از 142 میلیارد تومان موفق به اخذ تسهیلات شدند که اشتغال بیش از چهار هزار و ۸۰۰ نفر را در استان به همراه داشته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هدف از اجرای طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری برای رسیدن به اهداف، توانمندسازی روستاییان و عشایر، ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها و به ویژه حاشیه شهرها، حمایت از فارغ التحصیلان دانشگاهی، تثبیت اشتغال پایدار، تامین بخش مهمی از نیازهای ضروری کشور در استانها و تکمیل زنجیره تولید و حمایت از واحدهای تولیدی است.
این برای اولین بار است که استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث اشتغالزایی و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری به همچنین مقامی می‌رسد و بدون شک همکاری و همراهی همه دست‌اندرکاران شورای اشتغال و در رأس همه آنها استاندار کهگیلویه و بویراحمد چنین موفقیتی را برای استان به ارمغان آورد. نیک‌مرام به خوبی اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد را مدیریت کرده است و این اداره‌کل از آن روزهای پرحاشیه فاصله گرفته و اکنون بر مدار قانون، برنامه و کار شاهد هستیم که این اداره در حوزه‌های مختلف از جمله حمایت از کارگر، کارفرما و اشتغالزایی موفقیت‌های خوبی به دست آورده است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000407/nf00407933-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

لرستان
Iran, Islamic Republic of
احسنت به همگی
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
به خدا سه سال دنبال وام اشتغال قالی وگلیم بافی بودیم موفق نشدیم.رتبه چی حرف
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تورابه خداجم کنید کم نمک بردل مابزنید
110
Iran, Islamic Republic of
اگر در روستا ها اشتغالی ایجاد شده این را هم سپاه پاسداران ایجاد کرده اند نه دولت وآقای احمدی استاندار
کارمند
Iran, Islamic Republic of
با سلام این نتیجه تلاش دستگاهها اجرایی بویژه کارکنان زحمتکش بانکها هستند که هیچ وقت مورد لطف واقع نشدن و همیشه عده ای در صدد تخریب نظام بانکی هستند اگر ممکن است سهم بانک ها را اعلام فرمائید
Romania
اخ وبخت ایما که مدیر استان ها برای استاندار تامه میزند.اخ وبخت اداره. استان با این هنه بی مدیریتی واعتراض روزانه کارمنداش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1