تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۴۰۷۸۵۱
کبنا از شورای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد:

دکل‌های مخابراتی دانش‌آموز 9 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد را تهدید می‌کند

۰
دکل‌های مخابراتی دانش‌آموز 9 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد را تهدید می‌کند
کبنا ؛ موضوع خطر دکل‌های مخابراتی برای دانش آموزان 9 مدرسه استان کهگیلویه و بویراحمد یک پای ثابت شورای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد است، اما هیچ وقت این موضوع تعیین تکلیف نشد که مسوولان امر باید در این باره توضیح دهند که چرا یک مسئله باید چندین بار مورد بحث قرار بگیرد و نتیجه ای هم در بر نداشته باشد.
دکل‌های مخابراتی سلامت دانش آموزان ۹ آموزشگاه استان کهگیلویه وبویراحمد را به خطر انداخته است این موضوعی بود که در شورای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد که روز یکشنبه 19 اسفند ماه 97 به ریاست علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شورای سلامت و امنیت غذایی با تاکید بر ضرورت مراقبت از سلامت دانش آموزان از دست اندر کاران نصب آنتن‌ها و دکل‌های مخابراتی در فضای ۹ آموزشگاه انتقاد کرد وگفت: این تعداد آموزشگاه به استناد تحقیق تیم‌های تخصصی، سلامت دانش آموزان را در معرض خطر قرار می‌دهد و باید ساماندهی شوند.
احمدی انباشت زباله در ورودی و خروجی شهر یاسوج، وجود مشاغل کاذب و نازیبا بودن چهره شهر یاسوج را یادآور شد و افزود: شهرداری یاسوج در حالی با مشکل کمبود اعتبار و ناتوانی در خدمات شهری مواجه است که نیروهای مازاد جذب کرده است.
وی به گزارش‌های در خصوص وضعیت شهر یاسوج، گفت: موضوعات این گزارش بخشی از کم لطفی‌های متولیان بهداشت و خدمات شهری را به چالش کشید که می‌طلبد مسئولان ذی ربط در اسرع وقت و در روزهای باقی مانده سال برای اصلاح شیوه‌های خدمات رسانی اقدام کنند.
احمدی تلاش شهرداری یاسوج برای زیبا سازی این شهر، ساماندهی ورودی و خروجی و استقبال از مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی را خواستار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد هم از اجرای آزمایشی طرح کانون سلامت محلات خبر داد و گفت: با هدف پایش سلامت عمومی وجلب مشارکت مردم بیش از ۹۰ کانون در دو شهرستان به ویر احمد و دنا تشکیل شد.
ایلامی افزود: این طرح به زودی در دیگر نقاط استان اجرایی می‌شود.
وی از آماده باش تیم‌های بازرسی بهداشتی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: کار نظارت بر برخی صنوف از جمله واحدهای عرضه توزیع مواد لبنی در این مدت تشدید می‌شود.
جمع آوری کیوسک‌های توزیع مواد غیر مجاز غذایی در مجاورت مدارس، ساماندهی فاضلاب و تصفیه خانه‌ها ازجمله موارد مورد بحث این جلسه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1