تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۴۰۷۷۷۹
کبنا گزارش می‌دهد

تأملی در جمله تاجگردون و پیام ویدیویی «سید قدرت حسینی» و «علیمراد جعفری» برای اصولگرایان

۴
۰
تأملی در جمله تاجگردون و پیام ویدیویی «سید قدرت حسینی» و «علیمراد جعفری» برای اصولگرایان
کبنا ؛فضای شهرستان گچساران کاملاً سیاسی شده و طرح موضوعات سیاسی و انتخابات مجلس آینده بیشترین مکالمات و جملاتی است که افراد با هم در فضای مجازی در گروه های واتس‌آپ، تلگرام و یا اینستاگرام برای هم ارسال و رد و بدل می کنند.
1-
حواشی افتتاح خیابان بلادیان و سخنان غلامرضا تاجگردون هنوز ادامه دارد. داریوش ارجمند فعال سیاسی اصلاح در واکنش به صحبت های تاجگردون نوشت:
تأمل در یک جمله!! در این جمله ی کوتاه جناب تاجگردون، نکات برجسته
(بلند شده) ای وجود دارد:
۱-جمله را با «آنهایی» آغاز می‌فرمایند. اشاره به جمع غایب! جمعی که در بازیِ چرخ گردون!! از گردنه ی "اینهایی" بودن عبور نکردند و آنطرف گردنه ماندند، جناب تاجگردون از واژه ی "کسانی که" استفاده نمی کند تا عینیت خودی و غیر خودی را به اذهان محتاج القا نماید.
۲-جناب تاجگردون جمله را با واژه ی «امروز» ادامه میدهد. امروز یعنی سالروز انتخابات و رای یی که آنها!! دادند. یعنی این تهدید شامل مناسبات فکری نمی شود بلکه صرفا ملاک این معامله، بیعت است به رسم خلفا!!
۳-اقای تاجگردون، در ادامه از واژه ی ترکیبی نا مانوسِ «سوزشان بلند شده» استفاده میکند. ظریفی میگفت تصورم این بود که اشتباه تایپی رخ داده و عبارت صحیح «سوزن شان» بوده ولی دیدم اشتباه تایپی نبوده و در امتداد همان گفتمان آب را بریز "آن جا" ست. ورود یا نهادینه شدن ادبیات سخیف و چاله میدانی در گفتمان سیاسی!
۴-در ادامه ایشون فرمودند «معامله» نمی کنم! آنهم، صرفا با همان «آنهایی» که «سوزشان» بلند شده و این خبط را "امروز" کرده اند. در واقع ایشون میفرمایند من اهل معامله بوده و هستم و اصولا کارم معامله گری است اما با این دسته معامله نمی کنم. دسته ای که اولا، «آنها» هستند، ثانیا خبطشان مربوط به «امروز» بوده و ثالثا دچار گناهِ بزرگِ بلند شدگیِ"سوزشان" شده اند.
جل الخالق
باری: [بازیگردان خوبی ست
تاج را در میدان
توپ را در میدان
کاپ را در میدان
نفت را در میدان
ما رای ها را در صندوق بوق ریختیم
بوق گردان خوبی
توپ گردان خوبی
تاجگردان خوبی ست]
2-
علیمراد جعفری نماینده اسبق گچساران و باشت که او را به عنوان کاندیداهای احتمالی انتخابات آینده مجلس هم می دانند، در گفت‌وگو با رسانه‌ها به اجماع و وحدت اصولگرایان پرداخت و گفت: مولای متقیان (ع) فرموده‌اند که گردنم در گروی گفته‌هایم است، در بحث انتخابات آینده مجلس شوراری اسلامی و وحدت میان نیروهای اصولگرا باید بگویم من نیز در مصاحبه‌ها، جلسات و صحبت‌هایم به موضوع وحدت تاکید ویژه داشته‌ام.
نماینده اسبق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده تاکنون کاری که خلاف زمینه وحدت بوده انجام نداده و به آنچه گفته‌ام تاکنون پایبند بوده‌ام.
جعفری با تاکید بر لزوم ایجاد وحدتی فراگیر میان نیروهای اصولگرا تصریح کرد: اگر ما از وحدت سخن می‌گوییم، نمی‌شود هم دم از وحدت زد و هم فعالیت فردی و انتخاباتی کرد.
وی عنوان کرد: شما به عنوان یک خبرنگار می‌دانید که آسان‌ترین؛ راحت‌ترین و ساده‌ترین کار این است که اعلام شود یا اعلام کنم که من هستم یا من کاندیدا هستم یا قصد آغاز فعالیت انتخاباتی دارم.
جعفری افزود: بنابراین اعلام حضور در خصوص کارهای انتخاباتی آسان‌ترین کار است اما نتیجه چه می‌شود نتیجه کار مهم است؛ پس وحدت و خرد جمعی و تعهدات جمعی چه می‌شود؟
نماینده اسبق مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هنوز وضعیت انتخابات از نظر اینکه انتخابات به شکل استانی برگزار شود یا نه مشخص نشده است چون هنوز نظر شورای نگهبان اعلام نشده تا مشخص نشود نمی‌شود تصمیم گرفت آن هم در راستای ایجاد وحدت.
جعفری گفت: ضمناً تاکنون ما هیچ‌گونه نشستی در خصوص وحدت برگزار نکرده‌ایم که شخصی مشخص بشود یا نظر جمع با شخصی باشد یا نباشد، چون نشستی نبوده کسی معرفی یا مطرح نشده است.
وی با بیان اینکه تک‌روی در این خصوص سبب بدبینی بیشتر می‌شود، یادآور شد: باید بگویم که متاسفانه تا حدودی نیز بدبینی‌های ایجاد شده و این روند نتیجه‌ای هم ندارد.
جعفری افزود: در خصوص ایجاد وحدت نسبت به همه عزیزان گردن‌مان از مو نازک‌تر است اما اگر بعضی از عزیزان تصمیم گرفته‌اند به صورت فردی وارد شوند و تابع خرد جمعی نباشند ما نسبت به دیگران در راستای فعالیت‌های انتخاباتی اگر بیشتر نتوانیم کار کنیم کمتر هم کار نخواهیم کرد.
نماینده اسبق مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکنون چیزی نگفته‌ام و فعالیتی نیز نداشته‌ام اگر هم مصاحبه‌ای داشته‌ام تنها محور گفت‌وگوهایم وحدت بوده است.
جعفری تاکید کرد: اگر اکثریت و قریب به اتفاق بر شخصی نظر داشته و وحدت داشته باشند من نیز این وحدت را خواهم پذیرفت اما وحدت و حرکتی که صادقانه و در راستای صداقت باشد.
3-
سید قدرت الله حسینی یکی دیگر از کاندیداهای احتمالی و نماینده سابق گچساران و باشت نیز در مصاحبه ویدیویی به برخی از شبهات اشاره کرد و گفت: اگر ما اصولگرایان در انتخابات آینده کنار هم نباشیم و ید واحد نباشیم به سختی می توانیم پیروز میدان شویم. من قصد توهین و اهانت به هیچ کسی را نداشتم. اما با این تفرق کاندیداها و چندگانگی که وجود دارد، قطعاً نتیجه مثبت حاصل نخواهد شد.
فیلم کامل صحبت‌های سید قدرت حسینی بحرینی را در اینجا ببینید.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000407/nf00407779-1.mp4
نام شما

آدرس ايميل شما

متحد
Iran, Islamic Republic of
با توجه به استانی شدن انتخابات تاجگردون دیگه تو این استان رای نمیاره باید از تهران کاندید بشه و سید عزیز هم در استان.چرا که بیشترین مقبولیت رو در سطح استان دارند.
Iran, Islamic Republic of
خوب بوده .....
هدایت
Iran, Islamic Republic of
جنام آقای سیدقدرت حسینی نظرشمانسبت به اینکه وحدت ویکی شدن درسته ولی اینوبدونیدکه هرکسی که نماینده شدبه این ملت دروغ گفته وکسی به اسولگرا واصلاح طلب اعتمادنداردبایداول ازهرچیزاعتمادمردم راجلب کنیدشماهاسیاسیون الان بین مردم اون قرب قدیم رونداریدمردم ازدست شماهاناراحت هستند
باشت
Iran, Islamic Republic of
سید درصورت انتخابات استانی قادر به رقابت با تاجگردون نیست .یکی از اصولگرایان بویر احمد میگفت حیف تاجگردون که بخواد به هر نحوی نماینده نباشه .سید بره چکار کنه .فقط به عده ای ذندان تیز که کارشان. با مردم است میدان میدهد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1