تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۴۰۷۵۱۵
کبنا گزارش می‌دهد

«حسین کاظمی» شهرداری یاسوج را تهدید کرد؛ لازم باشد اسامی 150 نیرو با معرف آنان را به رسانه‌ها می‌دهم

۹
۰
«حسین کاظمی» شهرداری یاسوج را تهدید کرد؛ لازم باشد اسامی 150 نیرو با معرف آنان را به رسانه‌ها می‌دهم
کبنا ؛چند روز پیش حسین کاظمی مدیرکل امور شهری و شوراهای  استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با شهرداران شهرهای 17 گانه استان که با هدف هماهنگی هر چه بهتر شهرداران در آستانه ایام نوروز برگزار شد، از شهرداران یاسوج و گچساران انتقاد کرد و گفت: مکاتبات ما با شهرداری ها بی نتیجه مانده است و باید شهرداران نسبت به راه اندازی اتوماسیون اداری در دستگاه مربوطه اقدام کنند. شهرداران سامانه دولت را جدی بگیرند، آنها دچار روزمرگی شده اند.
کاظمی با بیان اینکه یاسوج، گچساران و دهدشت ۳ کلان شهر استان هستند، گفت: باید زیرساخت های لازم برای توسعه همه جانبه در شهرهای استان فراهم شود و به ویژه شهر یاسوج به عنوان پیشانی و مرکز استان باید از برنامه ریزی هدفمندتری برخوردار باشد.
مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در آن جلسه از مدیرکل میراث فرهنگی و شهرداری یاسوج به دلیل عدم حضور در جلسه انتقاد کرد و بدون اشاره به دیگر زوایای گلایه مندی خود از نستهن مقدم گفت: برابر با مقررات با شهردار یاسوج برخورد می کنم. شهردار یاسوج نیز علی رغم ارسال دعوتنامه به وی از چند روز گذشته بدون هیچ دلیل قانع کننده ای در این نشست حضور نیافت.
کاظمی در آنجا هم گفت: شهردار گچساران به جای اینکه اکنون برنامه ریزی های لازم برای استقبال از مسافران نوروزی را تدارک ببیند بدون هماهنگی در تهران به سرمی برد.
کاظمی با تاکید بر اینکه با بیش ترین مشکلات در شهرداری یاسوج رو به رو هستیم، اظهار داشت: شهرداری یاسوج علی رغم دارا بودن ۲ شهردار ناحیه ضعیف عمل می کند.
مدیرکل دفتر شهری استانداری با تاکید بر اینکه شرکت های تامین منابع انسانی خلاف قانون است، تصریح کرد: از این طریق نیروهای زیادی وارد شهرداری یاسوج شده اند که به طور قاطع با آنها برخورد می شود.
کاظمی بر نظام مند شدن مرخصی ها و ماموریت شهرداران تاکید کرد و گفت: گاهی همکاران از ماموریت خود به عنوان تفریح استفاده می کنند.
وی با اشاره به کمیسیون ماده ۱۰۰، تصریح کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز کارد را به استخوان مردم رسانده و براساس نامه شخص وزیر کشور با هر فردی که در این زمینه سهل انگاری کند برخورد خواهد شد.
کاظمی تاکید کرد: شهرداری یاسوج در راستای اجرای ماده ۱۰۰ باید حریم ها و محدود شهر را کنترل کنند.
وی با انتقاد بر اینکه هر ملک در یاسوج دارای ۲ دفترچه محاسباتی است، تصریح کرد: مقررات ساخت و ساز در یاسوج رعایت نمی شود و برای تحقق و عملی کردن قانون این موضوع را به شدت پیگیری می کنم.
وی بر فعال شدن گشت های ساختمان و سد معبر در شهرداری های ۱۷ گانه استان تاکید کرد و افزود: نظم و انضباط
در شهرداری های استان وجود ندارد و به طور قطع با نیروهای کم کار برخورد می شود.
مدیر کل دفتر شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: نیروی شرکتی حق دریافت هرگونه اضافه کار و ماموریت از شهرداری های تابعه را ندارد.
این سخنان حسین کاظمی با واکنش نستهن مقدم شهردار یاسوج روبرو شد و شهردار یاسوج در جلسه ای با حضور عزیز فیلی به سخنان کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری پاسخ داد و گفت: جلسات متعدد فرصت خدمتگزاری و انجام کار را از شهرداران گرفته و تعدد جلسات در حوزه مدیریت شهری ما را کلافه کرده است.
مقدم با بیان اینکه شهردار خدوم‌ترین و زحمت‌کش‌ترین مدیر است و مردم باید در رابطه با خدمات شهرداری قضاوت کنند، افزود: آنهایی که در وصف موضوعات شهرداری صحبت می‌کنند باید الفبای شهرداری را بدانند و در این زمینه تجاربی داشته باشند.
شهردار یاسوج گفت: اینکه مدیری خوراک ناپخته‌ای را آماده کرده و در اختیار رسانه قرار دهد و رسانه هم که وظیفه‌اش انتقال اخبار است فکر کند آن مدیر در حوزه مدیریت شهری علامه دهر است و حتما فاجعه‌ای رخ داده کار درستی نیست.
 مقدم خطاب به عزیز فیلی گفت: انتظار داریم شما به عنوان معاونت عمرانی از شهرداران دفاع کنید که اگر دفاع نکنید قطعا گام بعدی این است که  اعضای شورا ورود می‌کنند و چنین مسائلی منجر به اختلاف نظر می‌شود.
اما سید حسین کاظمی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در جمع خبرنگاران ( سه شنبه 7 اسفند ماه 97) در پاسخ به سووال خبرنگاران که آیا به کارگیری بالغ بر 150 نیرو در شهرداری یاسوج تحت عنوان نیروی شرکتی درست است، اظهار کرد: تمامی این نیروها بدون ضابطه و اکثر آنها غیر فنی هستند و صرفاً با معرفی از سوی افراد خاص به صورت نیروی شرکتی بکار گیری شده‌اند که علاوه بر ایجاد تعهد مالی جهت تامین اعتبار حقوق این نیروها اعتبارات پروژه‌های عمرانی را هزینه حقوق نیروهای تحمیلی می‌کنند و یکی از دلایل عدم پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و تعطیل بودن خدمات شهری درشان مرکز استان تحمیل هزینه‌های گزاف نیروی انسانی بر آنهاست.
 مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد ضمن اینکه نیروهای مورد اشاره کاملاً غیر فنی و فاقد مدرک تخصصی می‌باشند و یکی از دلایل کسری بودجه شهرداری‌ها تخلف در به‌کارگیری نیرو بوده است که این اداره کل بنا به وظیفه و رسالت قانونی خویش در صورت تداوم عدم اجرای قانون اسامی افراد به‌کارگیری شده را به همراه معرفی آنها که از طرق مختلف و با سفارش به شهرداری تحمیل شده که شخص شهردار باید جوابگو باشد را به‌صورت مستند اطلاع رسانی عمومی می‌نماید.
 کاظمی تاکید کرد: لازم به ذکر است نیروهایی در شهرداری حقوق و مزایا دریافت می‌کنند در حالیکه فاقد هر گونه حضور فیزیکی در شهرداری می‌باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آقای کاظمی جلوی این همه استخدام فله ای در سایر ادارات می گرفتید ، بزار مردم زندگی کنند پاک سیرت ، ب خاطر مسائل طایفه گری داخل کار شهردار دخالت نکن اگر بحث کارکرد باشد خیلی ها باید خواهد شد .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ای جونم من نفست مهندس کاظمی
کارمند
Iran, Islamic Republic of
باور کنید حرفهای کاظمی درسته و من خودم به عینه دیدم چه کسانی را وارد سیستم کردند
ترنم
Iran, Islamic Republic of
لطفا موضوع به کار گیری نیروهای غیرقانونی را به سازمان بازرسی اطلاع دهید
تا قوه قضائیه ورود نماید
Iran, Islamic Republic of
آفرین بالاخره یه مدیر پیدا شد که از حق این استان دفاع کنه واقعا احسنت به شما دیدگاه شما. . این انتخاب شهردار توسط شورای شهر اون هم در استان ما کار درستی نیست طرف ۳۰۰ رای جمع کرده برا فلان شورا ودرقبالش میخواد بچشو بزاره سرکار و فلان شورا چون شهردار معرفی کرده ازش توقع داره نیروهاشو شهردار بزاره سرکار این داستان هر ۴ سال یکبار با تغییر َشورا اتفاق میفته و بار مالی زیادی برا شهرداری داره این نیروهای اضافی. تو رو خدا جناب مهندس شما به داد شهرداری یاسوج برسین داریم بدبخت میشیم
سید علی خامنه عشقم
Iran, Islamic Republic of
آقای.
مدیریت کار تو نیست.
شخصیت دکتر مقدم را نمیتونی با این کنایه و حرفهای خدشه دار کنی چون مقدم مدیری نیست که پارتی بازی حالیش بشه.پس فکر نان باش که خربزه آب است.
روزت میاد شهردار جواب منطقی
Iran, Islamic Republic of
.با سفارش در پستها جابجا میشود.هیچکدوم لز حرفاش درست
Iran, Islamic Republic of
کی تموم میشه، خدایا کی این استان خلاص میشه؟
یوسف
United States
جناب آقای کاظمی ضمن تشکر از مواضع سختگیرانه شما
قطعا اگر سخت گیری و نظم باشد کار هم پیش خواهد رفت.
ولی جناب کاظمی شما با چه دیدگاهی به نیروی شرکتی نگاه میکنید؟؟؟؟
مگر ما پرسنل شرکتی از صبح تا عصر پا به پای این پرسنل رسمی کار نمیکنیم که اضافه کار به پرسنل شرکتی را خلاف اعلام نمودید؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
خدا را شکر که مرجع تقلید نیستید وگر نه اضافه کار برای ما را حرام اعلام میکردی!!!!!!
خدا را شاهد میگیرم دیشب تا صبح از شدت درد پا درست نخوابیدم چون همش سر پا تا عصر کار کردم اونوقت تو سایت حرف شما را که دیدم از خودم متنفر شدم !!!!!!!!؟
امیدوارم دید گاهها تغیر پیدا کند همراه با نظم و انظبات کاری.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1