تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۴۰۷۳۷۸
در هفته بیستم لیگ دسته دو فوتبال کشور:

بازی نفت گچساران و نیروی زمینی تهران ناتمام ماند؛ شاهکاری داوری و سوت‌های عجیب

۰
بازی نفت گچساران و نیروی زمینی تهران ناتمام ماند؛ شاهکاری داوری و سوت‌های عجیب
کبنا ؛در چارچوب هفته بیستم و آخرین دیدار در لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به مصاف نیروی زمینی تهران  رفت.
 براساس این گزارش، بازی نفت و گاز گچساران با نیروی زمینی تهران با حاشیه‌های فراوانی روبرو شد.
این دیدار که امروز راس ساعت 14 و 30 دقیقه به میزبانی تیم نیروی زمینی تهران در ورزشگاه الغدیر برگزار شد، در نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
در نیمه اول بازی تنها صحنه مهم بازی، پنالتی تیم نیروی زمینی تهران  بود که با وجود اعلام ۴ دقیقه وقت تلف شده، در دقیقه ۵١ با یک ضربه پنالتی برای نیروی زمینی تهران گرفته شد که توسط عباس بختیاری درواز‌ه‌بان نفت که از بازیکنان شاخص این بازی نیز بود، مهار شد. با شروع نیمه دوم در دقیقه ۵٢ ( ٣ دقیقه بیشتر از وقت اعلام شده) فرشید علیزاده از روی نقطه پنالتی گل اول نفت را به ثمر رساند تا نفت تیم برتر میدان باشد.
پس برتری یک بر صفر نفتی‌ها از دقیقه ۶٠ به بعد بازی، داور در ابتدا وحید امانی را از بازی اخراج کرد و تیم نفت از دقیقه ۶۵ با ١٠ بازیکن به کار خود ادامه داد.
تلاش بازیکنان تیم نفت به گونه‌ای بود که که با وجود ١٠ نفره شدن، تا دقیقه ٩٠ برتری امتیازی از آن تیم نفت بود.
هر چند حواشی بازی به گونه‌ای بود داور بازی یوسف نادریان سرمربی نفتی‌ها گچساران را  از بازی اخراج کرد.
پس از اعلام ١٠ دقیقه وقت تلف شده از سوی داور حملات نیروی زمینی به اوج خود رسید تا در نهایت با وجود گرفتن وقت اضافه بیش از مدت اعلام شده که حدود ٧ دقیقه بیشتر از ١٠ دقیقه اعلام شده که در نها یت ضربه کرنر تیم نیروی زمینی از سوی کمک داور گل اعلام شد و همین موضوع موجب اعتراض شدید بازیکنان و مربیان نفت قرار گرفت و داور بازی را نیمه تمام اعلام و داور مسابقه چمن را ترک کرد.
نادریان: داوری بر روی نتیجه دیدار تاثیر گذاشت
یوسف نادریان سرمربی نفت گچساران بافرتاک‌ ورزشی به گفتگو پرداخت.
سرمربی نفت و گاز گچساران در گفت‌وگویی درباره اتفاقات بازی امروز این تیم در برابر نیرو زمینی تهران گفت: از ابتدای بازی موقعیت های زیادی نسبت به حریف داشتیم  و دروازه‌بان تیم توانست یک ضربه پنالتی را مهار کند، با شروع نیمه دوم توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم، وقتی تیم ما گل اول را به ثمر رساند سوت های عجیب داور بسیار برای ما عجیب بود.
وی افزود: بعد از بحث کردن با سرمربی تیم حریف با اعلام داور چهارم و ورود داور وسط در تصمیمی عجیب به جای اخراج سرمربی تیم نیروزمینی کمک مربی به همراه من اخراج شد.
نادریان در ادامه گفت: این انتهای داوری عجیب و اشتباه نبود و در میانه میدان شاهد سوت های مشکوک بودیم، در کل نیمه دوم تنها دو یا سه ضربه ایستگاهی به حریف دادیم.
سرمربی نفت و گاز گچساران افزود: این انتهای ماجرا نبود و در دقایق پایانی دیدار وقتی که تیم ما جلو بود به دلیل اعتراض کوچک نیمکت نشینان، داور باز هم به اشتباه دروازبان دوم تیم ما را اخراج کرد.
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران افزود: شاهکار داوری در انتهای دقیقه نود با اعلام زمان تلف شده بود، این داور ۱۰ دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد که در میان این زمان بدون توقف بازی ۷ دقیقه اضافه تر گرفته شد تا تیم حریف بتواند نتیجه را مساوی کند، در کل طول این بازی ۲۲ دقیقه وقت اضافه گرفته شده است که واقعا عجیب بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1