تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۰۷۱۸۳
با ارسال متن‌های انجام گرفت

واکنش کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به حادثه تروریستی مرزهای شرقی؛ توقع حرکت عملی از طرف شما داریم

۰
واکنش کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به حادثه تروریستی مرزهای شرقی؛  توقع حرکت عملی از طرف شما داریم
کبنا ؛حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت تنی چند از فرزندان این مرز و بوم واکنش‌های زیادی به دنبال داشت، سید سعادت‌الله حسینی‌پور در یادداشتی نوشته است؛ در کنار مرزهای شرقی ما در کشور پاکستان، تروریست‌های وابسته به دشمنان مردم ایران با خیال اسوده لانه کرده‌اند و هرچند روز و ماه با عملیات‌های پارتیزانی و انتحاری بهترین مدافعین این اب و خاک را به شهادت می‌رسانند و خانواده‌های انان را برای همیشه عمر داغ دار می‌کنند.
امروز چند ده زن بی شوهر شدند.
چند ده نفر یتیم شدند،
چند ده برادر و خواهر، بی برادر شدند.
 و پدران و مادرانی برای همیشه عمر رخت عزا بر تن کردند.
اقایان مسوول در جمهوری اسلامی این اصلاً قابل پذیرش نیست.
و این سیاست، مماشات با دولت به ظاهر جمهوری اسلامی پاکستان قابل پذیرش نیست.
ما این بار توقع حرکت عملی از طرف شما داریم.
می‌خواهید با رعد و زلزال بزنید، بزنید، این بار نگاه نکنید.
می‌خواهید، با هواپیمای بدون سرنشین بزنید، بزنید،.
کوتاهی و مماشات شما در مرزهای شرقی موجب شده، هر روز تروریست‌های تکفیری، جری‌تر، و در به خاک خون کشیدن جوانان این مرز بوم بی پرواتر گردند.
آقایان سیاست در عصر فعلی اخلاق بردار نیست، اگر دولت پاکستان در این راه همراهی و همکاری نمی‌کنند، شما هم طالبان پاکستان را مورد حمایت قرار دهید، تا مجبور به پذیرش شرایط امنیتی ایران عزیز گردند.
از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقع داریم، جهت انتقام شهدای حریم وطن و جری‌تر نشدن تروریست‌های تکفیری و الام دل‌های مجروح ومغموم این حادثه و مصیبت عظیم که قلوب همه ملت ایران را جریحه دار نموده، در اسرع وقت واکنش مناسب نشان دهند. که این کمترین توقع ملت، خاصه خانواده‌های شهدای داغ دار این مصیبت بزرگ است.
تسلیت خدمت همه ملت ایران، خاصه خانواده معظم شهدای این حادثه تروریستی.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از فرزندان این مرز و بوم پیام تسلیی صادر کرد و نوشت: حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان که دو روز پس از همایش اتحاد و اقتدار ملت سرافراز ایران اسلامی با حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی در جاده خاش- زاهدان به وقوع پیوست موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
 یقیناً اینگونه اقدامات خرابکارانه و تروریستی که با چراغ سبز ابرقدرتهای غرب و ایادی دست نشانده در منطقه به وقوع می‌پیوندد با هدف ایجاد تفرقه و ناامن کردن منطقه انجام می‌شود، محکوم به شکست بوده و ره به جایی نخواهد برد.
اینجانب این حادثه تروریستی را به ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف و متحد استان سیستان و بلوچستان، استاندار محترم آن استان و همچنین خانواده معظم شهدای این حادثه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده‌های ارجمندشان صبر و اجر مسئلت دارم.
مهندس علی داودی مهر  مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی حادثه‌ی انفجار اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی سپاه را به شدت محکوم و با بازماندگان شهدای این حادثه ابراز همدردی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، در این بیانیه آمده است:
بار دیگر دشمنان سفاک انقلاب شکوهمند اسلامی تحمل حضور پر رنگ مردم با بصیرت و غیور ایران اسلامی را در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی نداشتند و به زعم خود لطمه‌ای به امنیت و آرامش جامعه اسلامی وارد کرده‌اند. زهی خیال باطل
بی شک این اقدام تروریستی، مانع ادامه مجاهدت‌های خالصانه سپاه در تامین امنیت و آرامش جامعه اسلامی نخواهد شد چرا که در طول این چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی بارها این اعمال غیر انسانی را مرتکب شده‌اند ولی هر بار با وحدت مردم روبرو شدند و شکست خوردند.
اینجانب و مجموعه همکاران شرکت آب منطقه‌ای استان ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک و تسلیت شهادت پاسداران غیرتمند سپاه، این اقدام مذبوحانه را محکوم می‌نماییم و برای شهدا غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و همچنین برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسالت داریم.
 حسین نیک روش مدیریت حج وزیارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در پیامی نوشت:« وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ» خبر شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی موجی از  تاثر و تألم را به همراه داشت.  دشمنان ایران اسلامی غافلند از اینکه انقلاب اسلامی ایران با خون شهیدان و فداکاری غیورمردان این آب و خاک با صلابت هرچه بیشتر به راه خود ادامه می‌دهد و همچنان در مقابل هرگونه تعدی و تجاوز با تمام قدرت ایستادگی می‌کند.
  مدیریت حج وزیارت وکارگزاران زیارتی استان کهگیلویه و به ویر احمد ضایعه دردناک شهادت پاسداران میهن اسلامی  که برای حفاظت از آرمانهای انقلاب خود را همیشه فدا کردند به رهبر معظم انقلاب و به ویژه خانواده‌های داغدیده آنان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر و شکیبایی را برایشان آرزو مندیم.
  دکتر کرم جانی پور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد شهادت جمعی از مرزبانان و پاسداران سپاه در پی حادثه تروریستی را تسلیت گفت و نوشت: بدینوسیله اینجانب به نمایندگی از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد شهادت جمعی از مرزبانان و پاسداران سپاه در پی حادثه تروریستی سیستان وبلوچستان را که موجب شهادت فرزندان برومند وجان برکف این مرزوبوم گردید و موجب تالم و تاثر شد به پیشگاه مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت می گویم. از خداوند متعال برای آنها مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر عظیم خواهان و خواستارم.
سید علی صادق فروزنده مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد در متنی نیز آورده است که « وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقون»
شهادت جمعی از دلاوران پاسدار به دست تروریست‌های مورد حمایت مثلث غرب، عرب و صهیون موجب تاثر و اندوه همه ملت ایران گردید. دشمنان انقلاب با نگاه انتقامی از حماسه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چله انقلاب سعی بر تلخ نمودن این حلاوت ماندگار داشتند اما یقیناً این توفیق شهادت سرآعاز مجددی است برای شروع یک حماسه بزرگتر و جهانی‌تر و این اتفاق ملت را به پایداری بیشتر بر آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری ترغیب خواهد کرد.
 شهادت فرزندان انقلاب را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم شریف ایران، خانواده معظم شهدا، پاسداران و فرماندهان معزز انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم. خداوند همه آنان را با حضرت سیدالشهدا (ع) محشور نماید و ما را از رهروان شهدا قرار دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1