کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بیانیه‌ها و دعوت‌نامه‌ی‌های شخصیت‌ها و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی کرد

همه می‌آئیم

21 بهمن 1397 ساعت 17:52

شخصیت‌ها، مسوولان، ادارات، نهادها و گروه های مختلف با صدور پیام های جداگانه ی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.


فردا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و 40 سالگی آن است، فردا؛ جهانیان خواهند دید که ما بر همان عهد که بستیم؛ هستیم. خیلی‌ها در دنیا چشم دیدن پیشرفت‌های 40 ساله این ملت را ندارند، خیلی‌ها فردا با چشمانی نگران به قاب تلویزیونها خیره خواهند شد تا به زعم خود خیابانهای ایران را خالی از جمعیت ببینند اما این آرزوی 40 ساله‌شان توهمی بیش نیست. هموطن/ برای حفاظت از دستاوردها / برای فردایی بهتر  و برای اعتلای ایران / فردا دست در دست هم / با پاهایی استوار و کوبنده / و اراده‌ای محکم خواهیم آمد / در سالگرد 40 سالگی و در طلیعه دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی/ به کوری چشم دشمنان و دلخوشی دوستان / برای ایرانی سرفراز می آئیم.
شخصیت‌ها، مسوولان، ادارات، نهادها و گروه های مختلف با صدور پیام های جداگانه ی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در آستانه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.
مردم انقلابی و حماسه آفرین استان کهگیلویه و بویراحمد: یـوم الله بیسـت و دوم بـهمن، نــقطـه‌ی اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهـار دهه از انقلاب اسلامی است. حضـور حمـاسـی و وحـدت‌بخش مردم استان در راهپیـمایـی بـاشــکوه چــهــلمیـن ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی برای عموم مردم و سیاستمداران، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایه‌ی نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب، مایه‌ی یأس و ناامیدی است.
اینک در چـهـلمیـن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سیمای شهرها و روستاها در ســراســر استان نشان می‌دهد آحاد مختلف مردم و احزاب و جناح‌های گوناگون سیاسی مهیای برگزاری تظاهراتی تاریخ ساز و باشکوه‌تر از سنوات قبل در یوم الله ۲۲ بهمن می‌شوند.
روز ۲۲ بهمـن‌ماه ۱۳۹۷ همه‌ی دنیـا شـاهد خواهنـد بـود که همزمان با سراسر کشور در استان ولایتمدار و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد مردم شریف استان با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.
راهپیـمایـی بـاشـکوه یــوم‌الله ۲۲ بـهمـن با حضور تماشایی مـردم همـیشـه در صحنــه و بـصـیر کهگیلویه و بویراحمد صـبح دوشــنبه، در سـراســر استان طبق مسیرها و ساعت‌های اعلام شده، آغـاز خواهـد شد.
شـورای هماهنـگی تبلیـغات اسـلامـی استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم غیور و فهیم استان و تـمامی گـروه‌ها، احـزاب و تشـکل‌های وفـادار به آرمـان‌های انـقلاب اسـلامی دعـوت می‌نماید تا بار دیگر با حضـور حماسـی، انـقلابــی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنه‌ی آوردگاه راهپیـمایی یـوم‌الله ۲۲ بهمـن‌مـاه «شـکوه وحـدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی، عـزت و عظـمـت و اقتــدار» خویش را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلنـد بنـیان‌گـذار کبیـر انـقلاب اسـلامـی، حضـرت امام خـمـینی «رحمت الله علیه» و شهدای والامقام و مقـام معظـم رهبـری «مدظله العالی» تـجـدیـد بیـعت نـمایند.
همچنین در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و علی محمد احمدی استاندار در پیام مشترکی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی این روز و همایش وحدت ملی دعوت کردند.
در این پیام این دو آمده است:
ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و شعور مردم در جشن‌های ایام الله دهه فجر؛ امسال دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و در ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی و ورود به دهه ۵۰ سالگی انقلاب قرار داریم.
 در طول چهار دهه گذشته نظام سلطه و ایادی غرب با همکاری برخی دولت‌های مرتجع منطقه برای مقابله با انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و همواره درصدد هجمه و ضربه بر علیه آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی و متوقف کردن پیشرفت‌های این نظام الهی بودند تا با توطئه و دسیسه مسیر پیشرفت و تعالی ملت ایران را با مشکل رو به رو کنند.
اما امسال مردم ما متفاوت‌تر و آگاه‌تر از سال‌های گذشته ان شاالله مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان این ملت خواهند زد و با حضور پرشور، حماسی و سرشار از معرفت خودشان چهل سالگی انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر از سنوات قبل گرامی خواهند داشت.
 از مردم شریف و انقلابی استان که در طول دهه‌های گذشته همواره پاسدار ارزش‌های والا و ناب امام و انقلاب اسلامی بودند دعوت می‌کنیم تا به فضل و یاری خداوند متعال امسال ۲۲ بهمن را پرشورتر و با نشاط‌تر رقم بزنند
۲۲ بهمن‌ماه در حقیقت استمرار تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگرانی است که با نثارخون و اهدای همه هستی خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و زنده نگه داشتند.
وظیفه همه ما در برابر وارثان واقعی نظام و انقلاب در این برهه خاص که نظام سلطه به سردمداری ایالات متحده آمریکا تحریم‌های ظالمانه خودش را بر ملت ایران تشدید کرده و جنگ تمام عیار اقتصادی را آغاز کرده، این است که با حضور باشکوه اقشار مردم به دشمنان این کشور و این انقلاب نشان دهیم که در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد و در حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام با تمام قوا در مقابل ظلم و جور بیگانگان ایستادگی خواهیم کرد.
سید محمدعلی تقوی مدیرکل ثبت احوال استان در پیامی آورده است؛جشن بزرگ ۲۲ بهمن امسال، بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب با حضور میلیونی مردم آگاه و فهیم کشور در سراسر ایران اسلامی با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد. بدون تردید مردم همیشه درصحنه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز، همراه و همگام با دیگر هموطنان ایران اسلامی، با انسجام، عزت و صلابت هرچه بیشتر، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و اوج اقتدار، استقلال و همدلی و وحدت را به تصویرخواهند کشید.
 در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فاطمی، صیانت از دست آوردها، استقلال و اقتدار ایران اسلامی بزرگ‌ترین راه پاسداشت خون هزاران شهید عزیز انقلاب، دفاع مقدس و همچنین نکوداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان (ره) است و همه اینها نه فقط با شعار، بلکه با حضور پر شور مردم در تمامی صحنه‌ها محقق می‌شود.
اینجانب ضمن تبریک سالروز خجسته پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت از همکاران عزیر به همراه تمامی اعضاء خانواده، جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی، امیدوارم در سایه عنایات پروردگار و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و همچنین تدبیر رئیس جمهور محترم، جناب آقای دکتر روحانی و دولتمردان دولت تدبیر و امید و همدلی و بصیرت مردم شریف و نجیب ایران اسلامی، شاهد اعتلای روز افزون نظام جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین المللی و شتاب بخشیدن به روند رشد و توسعه‌ی کشورمان باشیم. بی شک شما همکاران گرامی، همگام با دیگر اقشار مردم استان باحضور پر شور خود در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن ماه امسال، تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای عزیز انقلاب اسلامی و دوران ۸ سال دفاع مقدس، را به زیباترین شکل ممکن رقم خواهید زد.
اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد نیز نوشت: فردا مصادف با «۲۲ بهمن ماه» روز ملی جشن پیروزی انقلاب اسلامی است. دراین عزم ملی از قاطبه مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد، ازدلیر مردان باعزت و شیر زنان باعفت، از خرد وکلان، از پیر وجوان، در هر کسوت و پست و مقام دعوت به عمل می‌آید چون سیل خروشان بامشت های گره کرده و با سردادن فریاد مرگ بر آمریکا و جیره خوارانش، بزم چهلمین سالروز پیروزی جمهوری اسلامی ایران را در این برهه‌ی مهم از تاریخ، به یاد ماندنی، باشکوه و پرغرور برگزار نمایند. و بدانید که پیروزی با مستضعفان عالم است.
آیت الله افشار مهر مدیرکل محترم بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از کارکنان خدوم بهزیستی استان جهت شرکت هرچه باشکوهتر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت به عمل اورد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد  نیز با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد عزت خواهی و استقلال ایران اسلامی است، از همه مردم به ویژه بیمه شدگان، کارفرمایان و کارکنان سازمان تامین اجتماعی برای حضور گسترده و باشکوه در این راهپیمایی دعوت به عمل آورد.
دعباس نورمحمدی اظهار داشت: چهل سال از پیروزی تاریخی و باشکوه انقلاب اسلامی سپری شده است و در این چهل سال علی رغم دشمنی و اقدامات دشمنان ایران و اسلام، راه خود را در مسیر کمال طی کرده و اقتدار خود را بیش از پیش به رخ جهانیان کشیده است.
 وی افزود: مانع تراشی‌ها و تحریم‌های دشمنان و بدخواهان نه تنها از اراده ملت بزرگ ایران ذره‌ای نکاست، بلکه عزم آنان را برای ادامه راه امام (ره) و شهیدان و تحقق آرمان‌های والای انقلاب جزم‌تر کرد.
 مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش فشارها و هجمه‌های دشمنان و توسل آنها به انواع حربه‌ها به منظور ضربه به انقلاب اسلامی و ملت ایران، نشانه آن است که این انقلاب در مسیر صحیح خود، امید دشمنان را به یاس تبدیل کرده و اتحاد و یکپارچگی و پافشاری مردم بر آرمان‌های انقلاب، همه نقشه‌های آنان را برای دلسردی و دست کشیدن ملت مسلمان و استقلال طلب ایران از آرمان‌های انقلابی خویش نقش بر آب کرده است.
 مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پیام خود از همه اقشار و هم استانی‌ها به ویژه بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و کارکنان این سازمان برای حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورده است.
اعضای  سروهای آزاد به حضور همگانی در جشن بزرگ انقلاب اشاره کرد و نوشت: عدد چهل در روایات دینی و اعتقادی ما همیشه مقدس و رساننده پیامی مهم در راستای به سرانجام رسیدن کمال عقل و بلوغی است که پایانی بر هر کهنگی! می‌باشد و از همه مهمتر کهنگی اندیشه و مسیرهایی که در گذشته اشتباه طی طریق شده و انتظار اصلاح آن‌ها می‌رود.
پس همه با هم دست در دستان همدیگر قرار خواهیم داد و همگام با جشن تکامل و چهل سالگی انقلابمان، با حضور در راه پیمایی متفاوت بیست و دوم بهمن امسال، مطالبه آرمان‌های فراموش شده سال ۵۷ را که محصور در خودخواهی‌های زالوصفتان در جریانات و گروههای سیاسی است، را فریاد خواهیم زد.
غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در پیامی آورده است.مردم ولایت مدار و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد؛ اکنون در آستانه‌ی برگزاری جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روز 22 بهمن سرآغاز طلوع دوباره‌ی خورشید اسلام به این سرزمین در سال 1357 هستیم.
22 بهمن آئینه‌ی تمام نمای روزهای سخت مبارزه با حکومت ستمشاهی بود که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، به بار نشست و اکنون در چهل سالگی آن پس از فراز و نشیب‌های فراوان، ملت قهرمان ایران در حرکتی ماندگار، یکپارچه در راهپیمایی عظیم این روز بزرگ شرکت نموده و حمایت و پشتیبانی همه جانبه‌ی خود را از مقام معظم رهبری (حفظ الله) و جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارند.
 مردم استان کهگیلویه وبویراحمد نیز که سالها، سابقه‌ی مبارزه با رژیم طاغوت را در کارنامه‌ی درخشان دارند، این بار هم به خیابان‌ها آمده و یکدل و یک صدا دست رد بر سینه‌ی استکبار و دشمنان ایران خواهند زد.
در این روز تاریخی و ماندگار مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان نیز همراه مردم شرکت خواهند نمود و با آرمان‌های امام راحل و شهداء پیمان خواهند بست که تمام تلاش خود را برای ایجاد قسط و عدل و داد بکار خواهند گرفت.
بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص 22 بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب  بیانیه ی مشترک صادر می کنند. الحمدالله رب العالمین، انقلاب شکوهمند اسلامی ملت بزرگ و متمدن ایران علی رغم همه موانع، تهدیدها، تحریم‌ها، تحلیل‌ها و تفسیرهای جبهه استکبار، فردا در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ چهل سالگی خود را جشن می‌گیرد.
جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران نه تنها خط بطلانی بر یاوه گویی های سردمداران کاخ سفید و رژیم‌های وابسته به آن در منطقه؛ بلکه ناکارآمدی همه نظریات جامعه شناختی قرون متمادی نظریه پردازان غیرتوحیدی را به اثبات رساند.
در چهل سالگی انقلاب، عصبانیت همراه با دستپاچگی و به هم ریختگی جبهه معاندین و مخالفین و منافقین داخل و خارج، مثل کسی که از وحشت تنهایی فریاد می زند، تا ترس خود را نبیند، بسیار تماشایی است.
درعین حال چهل سالگی انقلاب، منتقدین و حتی برخی مخالفین منصف و خصوصاً دانشمندان و نظریه پردازان مستقل را به اعتراف و اذعان واداشته است که عناصری چون خدا، اسلام و اراده‌های راسخ و متحد مردم خداجوی ایران، حول محور رهبری دینی، عوامل اصلی پیش روندگی و پیش برندگی این انقلاب بوده و مادامی که این عوامل باشند، نمی‌توان از پایان انقلاب اسلامی سخن گفت؛ از این روست که در این سال‌ها استکبار و جرثومه‌های داخلی و منطقه‌ای آن خصوصاً از طریق فضاهای مجازی، تمام تلاش خود را در هجمه به باورهای دینی، اختلاف میان جریانات داخل نظام، تخریب شخصیت‌های انقلابی و مراجع عظام و در راس آن‌ها، جایگاه ولایت فقیه و امامین انقلاب قرارداده است.
اما زهی خیال باطل و حماقت مضاعف؛ انقلابی که خانه در قلب بیش از یک میلیارد انسان مسلمان و میلیون‌ها انسان آزاده و منصف دارد، انقلابی که امروز تنها در ایران خلاصه نمی‌شود و جهانی شده است، دیگر نه مهارشدنی است و نه پایان یافتنی، چرا که امروز هرکس در هر گوشه‌ای از جهان بخواهد با انقلاب اسلامی درافتد، از همان نقطه گروهی و تا لشکری از انقلابیون علیه او برمی خیزند و البته دشمنی‌های این انقلاب هم پیچیده‌تر و جدی‌تر خواهد بود.
همه می دانیم در این سال‌ها ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام با مشکلات جدی اقتصادی و بعضاً معیشتی مردم روبرو بوده و هست که بخشی از آن‌ها ناشی از توطئه‌های استکبار جهانی و جریان خزنده نفوذ در برخی سیستم‌های اجرایی برای به زانو درآوردن مردم در حمایت از انقلاب بوده و بخشی هم متاسفانه ناشی از بی تدبیری‌ها و عدم نظارت و حاشیه سازی ها خواسته و ناخواسته بود.
 قبل از همه این توطئه‌های اقتصادی متاخر، رهبر انقلاب از ۱۲ سال پیش با نام گذاری سال‌ها؛ مکرر اندر مکرر به مسئولین درخصوص مسئله اقتصاد و توجه به اقتصاد مقاومتی و ظرفیت‌های درونی کشور انذار داده است.
تجربه این چهل سال نشان داده تا جائیکه به رهنمودهای معظم له توجه شده از سد مشکلات عبور شد و هرجا که هشدارهای ولی نادیده گرفته شود و به امید حل مشکلات در خارج از کشور باشیم، نه تنها فرجی حاصل نخواهد شد بلکه حلقه محاصره را تنگ‌تر می‌کنند که پیشنهاد توهین آمیز اروپاییان باطرح نفت در برابر دارو و غذا که کف تعهدات انسانی نظام بین الملل هست و نیازی به توافق آنچنانی ندارد؛ آخرین نمونه آن است.
تجربه چهل سال عزت حکایت از این دارد که با وحدت کلمه و چنگ زدن به ریسمان الهی انقلاب که همانا ولی فقیه است تا این جا را غیرتمندانه طی کرده‌ایم و طی این طریق بدون وحدت حول محور ولایت ممکن نخواهد بود.
اینک برای جشن شگفتی ساز چهلم انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم انقلاب در این ایام فاطمی به یاد الله اکبرهای به خون خفته بهمن ۵۷ و به یاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و حریم وطن و با رمز یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها در ۲۲ بهمن ۹۷ خیابان‌های ایران عزیز را مملو از گام‌های محکم و اراده‌های راسخ برای آغاز دهه پنجم و شروع تمدن نوین اسلامی خواهیم نمود.
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در پیج شخصی خود با گذاشتن عکس با بیان اینکه همه می آئیم، نوشت: فردا بیست و دوم بهمن ماه در باشت حضور خواهم داشت و با مردم شریف باشت صحبت خواهم کرد.
حاج علیمراد جعفری از چهره‌های سیاسی گچساران در پیامی آورد؛ گرامی باد دهه فجر و سالروز ولادت آزادی و خودباوری و تمسک به شجره طیبه ولایت در سایه سار اسلام ناب محمدی (ص) و فرخنده و شیرین باد بر کام ملت مبارز و سربلند ایران اسلامی و دستاوردهای اعجاب انگیز فرزندان روح الله کبیر در حوزه دانش و فناوری.بی تردید نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره‌ای مردم رنج کشیده‌ای است که آرمان‌های بلند اندیشه‌ی اسلام ناب محمدی (ص) را به حوائج پست مادی و جهاد و استقامت در مسیر حق را بر عافیت طلبی قرین ذلت ترجیح دادند.انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی‌ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانیکه پیامبر اعظم اسلام آن را بزرگ‌ترین هدف رسالت خود عنوان فرموده‌اند.اینک که 40 سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و پژواک صدای ملت ایران در اسلام خواهی و استقلال طلبی در ورای مرزها به نیکی شنیده می‌شود برخی بی اخلاقی‌ها و حرمت شکنی‌ها در ساحت سیاسی کشور می‌تواند به حیثیت ملی لطمه وارد کند.
از طرف دیگر، نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر تدابیر ولایت فقیه و با محوریت قانون اساسی به عنوان میثاق ملی راه هرگونه بن بست، بحران و یا حتی اختلال و سستی رادر مسیر آرمان‌های بلند خود بسته است و قوای سه گانه بر اساس تفکیک قوا و تقسیم وظایف برای تمشیت امور جامعه و اداره کشور باید بر اساس قانون حرکت کنند.آنچه در این مسیر انتظار می‌رود آن است که هیچ کس برای خود امکان خیره سری و خودمحوری در برابر قانون قائل نشود و ناکامی در اصول ادعاهای زیاده خواهان غیرمنطقی و دردساز برای کشور را به انسداد ساختار در مجاری قانونی نظام تعبیر نکنند. قطعاً وحدت همه گروه‌ها و جناح‌ها به برگزاری هرچه بهتر این مراسم منجر می‌شود.
جعفر گوهرگانی معاون استاندار و دبیر شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد طی یک نامه‌ی خطاب به اعضای شورای اداری استان نوشت:
از شما دعوت می شود همگام و همراه با مردم انقلابی و همیشه در صحنه، با حضور حماسی و با بصیرت خویش در راهپیـمایی بزرگ یوم الله ۲۲ بهمـن‌ با آرمان‌های بلنـد بنـیان‌گـذار کبیـر انـقلاب اسـلامـی حضرت امام خمینی(ره)، شهدای والامقام و مقـام معظـم رهبـری (مدظله العالی)  تـجـدیـد بیـعت نموده و از دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایران اسلامی حراست نماییم.
مدیریت حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهلمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی پیام زیر را صادر کرد. در این پیام آمد، دهه فجر سرآغاز هجرت مجددانسان از قعر بر عرش بود، یوم الله 22 بهمن خیزش عظیم ملتی است که از وابستگی، ظلم، ستم و تبعیض به ستوه آمده بودند و بادست یازیدن به انقلاب اسلامی به رهبری آن پیر فرزانه ومجاهد نستوه خمینی کبیرخواستند تا ارزش‌های اسلامی، تا ایرانی سرافراز، سربلند و آزاد وتا قلل رفیع اسلام ناب محمدی خداوند متعال رانظاره گراین جان فشانی ها خود کنند.
دهه فجر دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر، دین باورمان و روزهای پراوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن 1357 با ایثار خون شهدا و مجاهدتهای کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.
تردید نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی (عج) با زعامت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای حفظه الله استمرار خواهد داشت.
امسال در آستانه 22 بهمن سال 1397 مردم سلحشور و غیور ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایی و غیور استان حضور حماسی و دندان شکن در صحنه خواهند داشت که این حضور بیانگر پیوند مستحکم با نظام اسلامی و ولایت، هوشیاری و آمادگی کامل در عرصه دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و منافع ملی است.
مردم ولایی کهگیلویه وبویر احمد ثابت کرده‌اند که هرگاه و هرجا پای منافع و مصالح اسلام و انقلاب و کشور اسلامی به میان آید همچون همیشه و بلکه استوارتر از همیشه همه یکدل و یکپارچه به صحنه خواهند آمد و پاسخی محکم به دشمنان استکبار جهانی می‌دهند.
مدیریت حج و زیارت استان ضمن بیعت مجدد با آرمانهای انقلاب اسلامی وولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای وبا تبریک پیروزی جبهه مقاومت وطلیعه چهلمین فجر انقلاب اسلامی به محضر شریف حضرت بقیه الله الاعظم روحی و روح العالمین لمقدمه الفداونایب برحقش امام ومقتدای جهان اسلام حضرت امام خامنه‌ای و امت همیشه در صحنه و ولایی کهگیلویه بویراحمد عرض و همه آحاد مردم، بخصوص کارگزاران حج و زیارت استان را جهت شرکت در مراسمات جشن‌های پیروزی انقلاب و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت می‌نماید. «وماالنصرالا من عندالله العزیزالحکیم»
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی خواستار حضور گسترده جامعه ورزش استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه شد.
در این پیام آماده است: با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به‌رغم توطئه‌ها، فتنه‌آفرینی‌ها، بحران‌سازی‌ها، دسیسه‌ها، نیرنگ‌ها، ترفندها و عملیاتی ساختن طرح‌ها و پروژه‌های براندازی جبهه دشمن و پیش‌بینی‌های متوّهمان غربی و ایادی آنان در داخل، جمهوری اسلامی و ملت عظیم‌الشأن با سربلندی در مصاف راهبردی و تاریخ‌ساز با نظام سلطه و استکبار، روند تکاملی و حرکت به سمت آرمان‌های بلند و تمدن ساز خود را پویاتر و پر فروغ تر از هر مقطع تاریخی تداوم بخشیده‌اند و به کوری چشمان دشمنان قسم خورده و علی رغم تبلیغات و دروغ پراکنی آنان چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را درک خواهند کرد.
این انقلاب شکوهمند یک حقیقت زنده، مستحکم و الهام‌بخش است که نفوذ گفتمان حق‌طلبانه، سلطه ستیز، سلطه گریز، عدالت محور و آزادی بخش آن، بیداری و ایستادگی جامعه بشری برابر نظام استکبار و صهیونیسم بین‌الملل به‌ویژه حکومت بدتر از داعش آمریکا را به ویژه در منطقه حساس و راهبردی غرب آسیا رقم زده است.
ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تحت ولایت مقام معظم رهبری و همگام با ملت مسلمان و ظلم ستیز ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم و مردمی 22 بهمن ماه حضوری پر شور خواهد داشت و ضمن تجدید میثاق با شهیدان انقلاب اسلامی ایران، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای حمایت خود را از این انقلاب، مقام معظم رهبری اعلام خواهد کرد.
جامعه ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد روز دوشنبه 22 بهمن ماه 1397 با حضور یکپارچه مدیران و کارکنان، مربیان، داوران، قهرمانان و پیشکستوتان ورزش استان، فریاد مردم بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، استقلال آزادی جمهوری اسلامی سر خواهند داد و دیگر بار با آرمانهای ملت ایران اسلامی پیمانی دوباره خواهند بست.
حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی شاخه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران چهلمین سال پیروزی خود را در حالی پشت سر گذاشت که ثابت کرد از پایه های استواری چون ایدئولوژی اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت مطلقه فقیه، قانون اساسی پویا و تحکیم نهادهای انقلاب که امام راحل بنا نهاده برخوردار است.
در این بیانیه تصریح شده است: این پایه های مستحکم با فداکاری و کمک‌های مردم انقلابی در همه عرصه های دفاع از انقلاب و لبیک به رهنمودهای پیامبرگونه حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری طی چهار دهه، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است. قطعا تشکیل نهادهای انقلاب از توده مردم توسط خمینی کبیر عرصه را بر دشمنان داخلی و خارجی تنگ و توطئه آنان را یکی پس از دیگری خنثی و انقلاب را مقاوم و آبدیده تر کرده است.
در بیانیه حزب عدالت‌طلبان آمده است: حضور سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین در مقابله با عوامل برانداز و ۸ سال دفاع مقدس در طول جنگ تحمیلی با تقدیم صدها هزار شهید و جانباز و آزاده گویای این واقعیت افتخار آمیز است و تداوم و ایستادگی آنها در ادامه خباثت های بیگانگان باعث غرور و مباهات است و همچنین نهادهایی که نقش بسیار موثری در محرومیت زدایی و دستگیری از قشر مستضعف جامعه مانند کمیته امداد و جهاد سازندگی را داشتند و برقراری امنیت داخلی توسط کمیته های انقلاب حقیقتی است که دوست و دشمن نمی توانند منکر آن شوند، در سایه این داشته های ارزشمند است که امروز بعد از چهل سال اینچنین امنیت پایداری نه تنها در کشور ایران اسلامی برقرار است بلکه خورشید این انقلاب در سراسر دنیا به درخشش در آمده است و دشمن را به خشم واداشته تا علیرغم همه توطئه‌ها علیه نظام اسلامی همچنان با بیش از صدها دستاورد مهم هر روز پرفروغ تر بدرخشد و دشمنان انقلاب را عصبانی کرده باشد که تحمل چهل سالگی انقلاب اسلامی را نداشته باشند.
حزب عدالت طلبان ایران اسلامی ضمن دعوت از آحاد مردم مسلمان و شهید پرور و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن و شرکت در جشن چهل سالگی انقلاب با همه آنها با رهبری والامقام و شهیدان گلگون کفن عهد و پیمان می بندیم تا همچون گذشته در راه آرمانهای امام و رهبری استوار بمانیم و در برابر توطئه های ایادی داخلی و خارجی ایستادگی کنیم.
محمدرحیم دهراب پور
دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه استان کهگیلویه و بویراحمد
دعوت رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.
داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مردم استان بویژه صنعتگران ،معدنکاران ،اصناف،بازاریان وتجار وبازرگانان استان برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آوردند.
در این بیانیه آمده است ،در شرایط کنونی که دشمنان نظام برای نابودی نظام ما برنامه ریزی می نمایند حضور هر یک از مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سرنوشت وآینده کشور تاثیر گذار و لذا حضور در راهپیمایی 22 بهمن بر هر ایرانی امری واجب وضروری است.
 


کد مطلب: 407085

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/407085/همه-می-آئیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1