کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تاکید ائمه جمعه بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن / شاهد عدم کارآیی دولت در مسائل اقتصادی هستیم

19 بهمن 1397 ساعت 16:21

خطیب جمعه شهر لیکک ادامه داد: میانگین سن دولتمردان و وزرا بسیار بالاست و به همین دلیل شاهد عدم کارایی دولت در مسائل مهم و اقتصادی هستیم.


خطیب نماز جمعه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند.
امام جمعه دهدشت گفت: امروز حضور در کف خیابان و ابراز خشم و انزجار از آمریکا به مثابه جهاد است.
حضور در راهپیمایی 22 بهمن جهاد است.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه دهدشت ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت:حضرت فاطمه تقوای مجسم بود تمام سخن او حق است هیچ خطایی نه در کلام دارد و نه در رفتار.
امام جمعه دهدشت به تبیین بعد حجاب و عفاف از زندگی حضرت پرداخت و گفت:فرمان الهی بر حفظ حجاب اما فرمان شیطانی بر عریانی است.
حسینی تصریح کرد: در حکومت های منحوس پهلوی فرهنگ‌سینما و فیلم به ابتذال رفت برهنگی را ترویج دادند متعجبم که برخی این فجایع را فراموش کردند.
وی با بیان اینکه ولنگاری اخلاقی بالاترین خیانت یک ملت به انسان است ادامه داد: فقط تاراج پول و ثروت خیانت نیست بالاتر از این خیانت به دین اخلاق و حجاب مردم است.
حسینی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تا زمانی که آمریکا خیانت می کند و علیه جهان توطئه چینی می کند ما با او دشمنی می کنیم.
وی ادامه داد:سرزمین آزاده ایران هرگز تسلیم زورخواهی آمریکا نخواهد شد.
حسینی با بیان اینکه امروز مشکل آمریکا حریت ماست تصریح کرد:هر کسی که به عظمت و شکوه ایران می اندیشد باید با آمریکا دشمنی کند.
وی از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب و جشن باشکوه عزت و شرافت و پیشرفت ماست حضور همه ضروری است.
خطیب نماز جمعه دهدشت تاکید کرد: امروز جهاد ما همین است که ۲۲ بهمن در کف خیابان حضور پیدا کنیم.
حسینی گفت: آثار و برکات این حضور دفاع از اسلام امنیت برای کشور و پاسخ محکم به دشمنان نظام است،دعوت می کنم با حضور گسترده خود این روز را ماندگار و روزی پشیمان کننده برای دشمن قرار دهند.
شکر نعمت انقلاب از سوی مسؤولان یعنی خدمت رسانی جهادی به مردم
امام جمعه دیشموک یکی دیگر از مقوله‌های شکرگزاری را خدمت همه جانبه و جهادی مسئولان نظام اسلامی به مردم انقلابی ایران دانست.
نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته شهر دیشموک به امامت حجت‌الاسلام علی اکبر راوند در مسجد صاحب الزمان(عج) اقامه شد.
وی در ابتدای خطبه دوم ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی در رابطه با حدیثی از حضرت زهرا(س)  گفت: «هرکس ایمان به خدا و روز واپسین دارد همسایه آزاری نمی کند.» حضرت زهرا (س) برای مومنین و مومنات و نه فقط برای خودش دعا می‌کرد.
خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به نوزدهم بهمن 57 سالروز بیعت شجاعانه نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز جمعه 19 بهمن ماه سالروز بیعت همافران با حضرت امام خمینی است نیروی هوایی ارتش با چنین اقدامی شکننده‌ترین عمل را در آن زمان علیه رژیم شاهنشاهی انجام دادند که با انتشار خبر آن در روزنامه کیهان موج جدیدی از باور مردم به امام و انقلاب آشکار شد.
راوند در ادامه با اشاره به 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: 22 بهمن اوج مقابله امام با حکومت 2500 ساله شاهنشاهی است که پیروزی انقلاب بزرگترین معجزه قرن و هدیه ای از طرف خداوند برای ملت ایران است.
وی گفت: این در جملات امام به وفور دیده می شود لذا جا دارد که همه آحاد ملت بصیر ایران فرمان آتش به اختیاری رهبر معظم انقلاب در جهت شکرگزاری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقایسه با حکومت شاهنشاهی را بر همگان آشکار کنند و وحدت را سرلوحه کار و فعالیت خود در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی قرار دهند.
این خطیب جمعه یکی دیگر از مقوله‌های شکرگزاری را خدمت همه جانبه و جهادی مسئولان نظام اسلامی به مردم انقلابی ایران خواند و عنوان کرد: اگر مسئولی در مقام عمل، التزام عملی به آرمان های امام و رهبری و قانون اساسی نداشته باشد مرعوب تبلیغات مسوم و نفوذ دشمنان خواهد شد.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از فعالیت های شبکه های ماهوره ای غرب در جهت مایوس کردن مردم از نظام و  انقلاب گفت.
وی افزود: یکی از فعالیت‌های دشمنان نظام اسلامی، ناکارآمد نشان دادن کشور در مدیریت اجرایی و رفع مشکلات است و این جور القا می کنند که نظام ناکارآمد است و نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند. اما بر مردم ولایی و بصیر ایران کارآمد بودن نظام در چهل سال گذشته با وجود همه تحریم ها و مشکلاتی که غربی ها برای ما ایجاد کردند این است که با حضور گسترده خود، تو دهنی محکمی به یاوه گویی های رئیس جهمور آمریکا بزنند.
راوند با اشاره به بیانیه گستاخانه اتحادیه اروپا در خصوص لوایح استعماری FATF گفت: در این بیانیه از اتهام تروریستی، حقوق بشر، حضور منطقه ای ایران و مسئله موشکی تا لوایح استعماری FATF کیفرخواستی را علیه ملت ایران صادر و در عمل ثابت کردند با وجود خروج آمریکا از برجام حافظ منافع آمریکا بوده که جا دارد مسئولان اقدام مناسبی در این زمینه داشته باشند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به شروع خدمت گاز رسانی به مردم شهر دیشموک گفت: عملک گذاری در سطح شروع شده که جا دارد مردم معارضاتی در جلوی خدمت گزاران ایجاد نکنند تا نعمت گاز طبیعی زودتر به مردم رسانده شود.
وی از حضور طلاب و روحانیون و عموم مردم در نماز پر صلابت جمعه تقدیر و تشکر را به عمل آوردند.
حضور در راهپیمایی مردم بزرگترین پیام برای دشمنان
خطیب جمعه سی سخت با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن و یاد و خاطره امام و شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از ملت همیشه در صحنه خواست تا با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷ برگ زرین دیگری بر کتاب پر افتخار حماسه آفرینیهای ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی بیفزایند.
حجت الاسلام مصباح نژاد افزود: نظام سلطه با به وجودآوردن فشارهای جدید از جمله تحریک برخی افراد و گروه های ناراضی کشور که در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند، با سازماندهی برای ایجاد اغتشاش در کشور و تشدید تحریم های بعد از برجام، درصدد جدایی مردم از حکومت است.
وی ادامه داد: دشمن به طور قطع ۲۲ بهمن را فرصت مناسبی برای دریافت سیگنال هایی جهت ارزیابی موفقیت برنامه های خود می داند.
وی بیان داشت: از همین رو حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، می تواند همه سناریوها و برنامه های دشمن را به هم ریخته و ننگ دیگری را بر پیشانی آن ها بنشاند.
خطیب جمعه سی سخت با تسلیت ایام شهدا فاطمه زهرا(س) گفت بایدحرمت این روزها را نگه داریم چون فاطمه الگوی زنان اسلام است.
بیعت با آرمان‌های امام با حضور در راهپیمایی 22 بهمن
امام جمعه شهر لیکک حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بیعت با آرمان‌های امام دانست.
خطیب نماز جمعه شهر لیکک گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزنده ای داشته که هیچ وقت نمی‌توان با مادیات مقایسه کرد و اندیشمندان جهان غرب نیز به آن دستاوردها اقرار می‌کنند.
حجه السلام افروغی افزود: دولتمردان باید به معیشت مردم رسیدگی نمایند و با مردم صادق باشند تا امید و اعتماد مردم نسبت به انقلاب روز بروز بیشتر شود.
خطیب جمعه شهر لیکک ادامه داد: میانگین سن دولتمردان و وزرا بسیار بالاست و به همین دلیل شاهد عدم کارایی دولت در مسائل مهم و اقتصادی هستیم.
حجت الاسلام افروغی ادامه داد: ما برای دستاوردهای مهم انقلاب در روز 22 بهمن با حضور خود بیعت مجددی با آرمان‌های امام و شهدا خواهیم داشت و هیچ وقت از ارزش‌های نظام دست بر نمیدارم.
وی گفت: انقلاب اسلامی در ایران باعث پشت گرمی مجاهدان و آزادی خواهان جهان شده و تبدیل به الگویی برای همه مسلمانان شده است.
حجت الاسلام افروغی گفت: چون خمیر مایه نظام و حضرت امام خميني (ره) با معنویت بسته شده است باید با اهمیت دادن به ارزش‌های معنوی زمینه حفظ نظام را فراهم نمود.
وی ادامه داد: مبارزه با استکبار از مهمترین دستاوردهای نظام است و بستن معاهداتی که به ضرر کشور است باعث سرسپردگی و قوی‌تر شون خوی استکباری دشمنان می‌شود.
افروغی تصریح کرد: سپاه پاسداران با جذب افراد جوان در کنار افراد باتجربه توانست در همه زمینه‌ها پیشرفت نماید و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون این برنامه‌ریزی صحیح و ولایت مداری نیروهای انقلاب است.
وی در پایان از هیات‌های مذهبی برای گرامی داشت ایام فاطمیه تشکر کرد.


کد مطلب: 407054

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/407054/تاکید-ائمه-جمعه-حضور-مردم-راهپیمایی-22-بهمن-شاهد-عدم-کارآیی-دولت-مسائل-اقتصادی-هستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1