تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۴۰۷۰۴۷
کبنا مخالفت بخشدار مارگون با سخنران 22 بهمن 97 را بررسی کرد

بخشدار مارگون به دَر می‌گوید تا دیوار بشنود

۲
۱
بخشدار مارگون به دَر می‌گوید تا دیوار بشنود
کبنا ؛یقین دارم که ملت ایران، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهر مارگون بیش از من و هر کسی دیگری می‌دانند باید در مراسم بزرگ یوم الله 22 بهمن حضور پیدا کنند و به هیچ وجه برای حضورشان در این مراسم آرمانی نیاز به اذن و یا حرفی کسی ندارند. ملت ایران، مردمی هوشیار و ولایت مداری هستند که حفظ نظام و انقلاب از هر چیزی برای آنها واجب‌تر است. اما برخی که نظام اسلامی به آنها فرصت مسوولیت داده است گاهی با طرح مسائل حاشیه‌ای دل نگرانی به وجود می‌آورند.
در اینجا مخالفت بخشدار مارگون با سخنرانی «ستار هدایت خواه» را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا این نکته را گوشزد کنیم که نظام اسلامی و دولت کریمه ظرفیتش آنقدر بزرگ است که نیاز به مخالفت با سخنرانی فردی ندارد. به نظر می‌رسد پشت پرده مخالفت بخشدار مارگون با سخنرانی «هدایت خواه» در روز 22 بهمن ماه ربط به موضوع دیگری دارد نه وحدت مردم.
علی ملکی بخشدار مارگون این روزها مخالفتش را با سخنرانی ستار هدایت خواه از چهره‌های معروف فرهنگی و سیاسی کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد علنی کرده و این مسئله را به رسانه‌ها هم کشیده است. ملکی بدون توجه به مسئله وحدت و همدلی جامعه و مسوولان این موضوع را چنان با آب و تاب رسانه‌ای کرده، گویا هدفش این است که به «دَر بگوید تا دیوار بشنود» شنیده می‌شود که ملکی بخشدار مارگون باید در روزهای آینده از جایگاه خود خداحافظی کند و او به خاطر اینکه چند صباحی تغییرش را به تعویق بیندازد، مخالفتش را با سخنرانی ستار هدایت خواه در مراسم ملی 22 بهمن ماه 97 علنی کرده تا شاید از این رهگذر دل غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا را به دست آورد. تا در این بزنگاه زارعی مانع جدا شدن ملکی از صندلی بخشداری مارگون شود.
در حالی که مراسم 22 بهمن یکی از مراسمات ملی کشور اسلامی ما است و هر سال همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران جشن ملی برپا می‌شود. مسوولان و مردم در این روز باید بر وحدت و همدلی تاکید داشته باشند و از مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند. دعوت از سخنران مراسم 22 بهمن شهر مارگون مورد بحث و تا حدوی مناقشه قرار گرفته است که علی ملکی بخشدار مارگون که خود را دیگر از بخشداری جدا می‌بیند، جهت دلجویی مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم در مجلس با سخنرانی «هدایت خواه» مخالفت شدید می‌کند و می‌گوید: که از تمام ظرفیت‌های قانونی جهت جلوگیری از سخنرانی «ستار هدایت‌خواه» در مراسم ۲۲ بهمن استفاده خواهم کرد.
ملکی کاندیدای احتمالی ستار هدایت خواه را در انتخابات آینده مجلس که یک سال دیگر تا آن زمان باقی مانده را بهانه می‌کند و می‌گوید: حضور ایشان که به عنوان یکی از کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس مطرح است، جهت سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن شائبه تبلیغات زود هنگام را ایجاد و باعث ضربه زدن به حقوق دیگران خواهد شد.
وی عنوان کرد: با توجه به اعتراضات شدید مردمی نسبت به این حضور که می‌تواند منجر به از بین رفتن وحدت مردم و کم رنگ شدن حضور آنها در این مراسم گردد از همه ظرفیت‌های قانونی جهت جلوگیری از حضور و سخنرانی این فرد استفاده خواهم کرد حتی اگر به لغو حکم کاری‌ام منجر شود.
بخشدار مارگون بیان کرد: از آنجایی که نکوداشت مراسمات انقلاب راهکار مهمی برای پویایی و مانایی نظام است و باتوجه به تعاملی که همیشه با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در زمینه مدیریت، ساماندهی و هماهنگی به منظور با شکوه تر برگزار شدن مراسمات داشتیم انتظار داریم این سازمان با انتخاب و معرفی یک فرد مناسب زمینه حضور همه طوایف، سلایق و اقشار مختلف مردم در این مراسم ملی را فراهم نماید.
محمد دانشی نسب سخنگوی شورای اسلامی شهر مارگون و رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد و از فعالین فرهنگی و اجتماعی در این باره نوشت: در آستانه مانور قدرت نظام اسلامی و راهپیمایی وحدت بخش ۲۲ بهمن می‌باشیم و ۲۲ بهمن جشن انقلاب است، سخنران این مراسم باید انقلابی باشد. حقیقتاً جناب آقای دکتر هدایتخواه فردی انقلابی و چهره‌ی شناخته شده ملی که دارای کلامی نافذ با نقدی منصفانه و ایجاد اُمید نسبت به آینده روشن انقلاب، نظام و اجتناب از یأس آفرینی و حرکت در جهت حفظ آرامش عمومی در مقاطع حساس نظام می‌باشد که به‌عنوان سخنران ویژه مراسم ۲۲ بهمن امسال شهر مارگون انتخاب شده که باید ممنون تدبیری باشیم که از چهره‌ی بصیر شناخته شده ملی به‌عنوان سخنران ۲۲ بهمن شهر قدمگاه امام رضا (ع) دعوت کرده.
یکی از اصول سیاست این است که اگر در یک جا مسئله بغرنجی پیدا کردید، به سراغ مسائل حاشیه‌ای بروید؛ این جزو مسائل سیاست است؛ حالا هم که این مشکلات اقتصادی وجود دارد، مسئولان سراغ مباحث حاشیه‌ای می‌روند؛ سرگرم کردن مردم با این مسائل کار درستی نیست.
و باتوجه به اینکه دولت تدبیروامید مثل سال گذشته هیچ پروژه‌ای برای کلنگ زنی یا افتتاح در ایام الله دهه فجر درشهر مارگون نداشته، لذا بخشدار محترم طبق عادت معمول دولتمردان وارد بحث‌های حاشیه‌ای شدند و بنده به‌عنوان منتخب و خدمتگزار مردم شریف شهر مارگون به دولتمردان خصوصاً بخشدار محترم مارگون عرض می‌کنم
اگر نمی‌توانید مشکلات را برطرف کنید لطفاً حاشیه سازی نکنید بلکه صادق باشید،
آفای بخشدار شما و دولت به‌اصطلاح راستگویتان، با تدبیر برجامی تان، پایتان روی پوست موز برجام هست، الان وقت دوقطبی سازی نیست وقت وحدت و همدلی است.
تا انتخابات ۴۰۰ روز باقی مانده لطفاً فضا را انتخاباتی نکنید
چونکه شما و سیاسیون منضبط مجلس در معرض آزمون جدی عملکردتان هستید تنها راه برای سرپوش گذاشتن و منحرف کردن اذهان، ایجاد فضای انتخاباتی و ایجاد دوقطبی‌ها می‌باشد که شما را به جای پاسخگویی به مطالبه گری سوق می‌دهد.
گندم نمایی و جو فروشی ممنوع، حاشیه پردازی و سرگرم سازی، عملاً اولویت‌ها و مشکلات مردم به ویژه جوانان را دفن می‌کنند و نمی‌شنوند و ترتیب اثر نمی‌دهند.
 این نوع پیشرفته سانسور و خودکامگی اشرافیت سیاسی است.
جناب بخشدار شما به‌عنوان نماینده دولت نباید مروج فرهنگهای غلط باشید و سخنرانی فردی که دارای شاخصه‌های انقلابی بودن هست ولو دارای تفکری مخالف با شما، باید حمایت کنیم و نه تخریب، ایشان حامی انقلاب و می‌تواند شاخص‌ها و دستاوردهای انقلاب را برای مردم به‌خوبی تبیین کنید.
 علیکم بالمتون لا بالحواشی
مطمئناً مردم همیشه در صحنه شهر مارگون همراه و همپای تمامی نقاط باشور و شعور ایران اسلامی، در روز ۲۲ بهمن همگام با مهمان انقلابی‌مان حماسه‌ای دیگر را رقم خواهیم زد.
لازم به ذکر است که هیچ کسی حق ندارد برای منافع شخصی خود، وحدت و اعتماد مردم را به بازی بگیرد و هر کس که این کار را انجام بدهد در واقع یک گناه نابخشودنی را مرتکب گردیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
که ولمو کنیت من ای مملکت رئیس مجلس سخنرانیش من کرج لغو ایابو ایشا هی در مورد مارگون گپ ایزنیت .
که رئیس مجلسش هم نیتره بی حاشیه گپ بزنه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
.ی هم حدی دارد تو که آقای ملکی از نردبان سیاست بخشدارشدی و اینجور که هم به نظر میاد شما مخالف هستید نه آقای هدایت خواه چون سخنرانی هیچ ربطی به مسائل انتخابات ندارد فقط درخور انقلاب شکوهمند اسلامی میباشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1