تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۰۷۰۰۶
با حضور مسوولان ارشد کشوری و استان کهگیلویه و بویراحمد:

جشنواره دستاوردهای صندوق کارآفرینی امید در حوزه صنایع دستی در یاسوج افتتاح شد / حسن‌پور: رتبه اول کشور در اختیار صندوق کارآفرینی امید استان / استاندار از کار خوب «حسن‌پور» قدردانی کرد

۰
جشنواره دستاوردهای صندوق کارآفرینی امید در حوزه صنایع دستی در یاسوج افتتاح شد / حسن‌پور: رتبه اول کشور در اختیار صندوق کارآفرینی امید استان / استاندار از کار خوب «حسن‌پور» قدردانی کرد
کبنا ؛جشنواره دستاوردهای صندوق کارآفرینی امید در حوزه صنایع دستی به منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، معاون سیاسی استاندار، معاون امور اقتصادی، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، فرماندار بویراحمد، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان، رئیس دانشگاه یاسوج و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
در این جشنواره ارسلان حسن پور رئیس صندوق کارآفرینی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره با تبریک دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید در 20 سال گذشته 31319 فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر 2610663000000 ریال پرداخت کرد.
حسن‌پور در ادامه با قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، اظهار کرد: آقای نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور توجه ویژه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و همواره ما را در راستای رفع مشکلات مردم همکاری کرده است.
رئیس صندوق کارآفرینی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تعامل دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و گفت: ما بیشترین تعامل را با دستگاه‌های دولتی داشتیم. به طوریکه در بحث تسهیلات اشتغالزایی بیشترین پرداخت کردیم و رتبه اول کشور را در اختیار داریم.
وی افزود: در دو سال اخیر جایگاه دوم و سوم به لحاظ انقعاد تفاهم نامه‌ها با دستگاه‌های دولتی در سطح کشور مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد بود و هست.
حسن پور گفت: 221 میلیارد ریال در سال جاری تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کردیم و این نمایشگاه صنایع دستی را که ملاحظه کردید، دستاورد صندوق کارآفرینی امید استان می‌باشد که زمینه اشتغال جوانان زیادی را فراهم کردیم.
اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نظام اسلامی در دورترین نقاط کشور خدمات ارائه می‌دهد و دسترسی روستائیان و عشایر و افراد ساکن در مناطق محروم را به منابع مالی فراهم کرده است و این از برکات نظام است.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد سه برابر استان تهران تسهیلات پرداخت کرده است. استان تهران از ابتدای امسال 12 میلیارد تسهیلات پرداخت کرده، اما در استان کهگیلویه و بویراحمد 40 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور بیان کرد: حیفم می‌آید که بگویم، این استان کم برخوردار است، ما مسوولان کم برخوردار داریم که نمی‌توانند از این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده بهینه نمایند.
وی افزود: کاربردی کردن صنایع دستی باید در اولویت قرار بگیرد و اشتغال پایدار مدنظر باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره از ارسلان حسن‌پور رئیس صندوق کارآفرینی امید استان قدردانی کرد و گفت: یک کار خوبی که آقای حسن پور انجام می‌دهند و ما هم تاکید داریم، این است که تسهیلات به اشتغالزایی منتج شود که الحمدالله در صندوق کارآفرینی امید این اتفاق افتاده است.
خبرهای تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1