تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۴۰۶۹۵۴
در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی مطرح شد

آیت‌الله ملک‌حسینی: اگر صادقانه خدمات گفته شود، نیاز به لاپوشانی و دروغ نیست / احمدی: حاصل 40 سال سوختن و ساختن آبادانی ایران است

۱
۰
آیت‌الله ملک‌حسینی: اگر صادقانه خدمات گفته شود، نیاز به لاپوشانی و دروغ نیست / احمدی: حاصل 40 سال سوختن و ساختن آبادانی ایران است
کبنا ؛نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه و علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استانداری، فرماندار بویراحمد و مدیران دستگاه‌های ذولتی افتتاح شد.
در آئین افتتاح ابتدا حسین کاظمی از همه دستاندرکاران تشکر و قدردانی کرد و گفت: به ویژه از آقای درست مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر و قدردانی می‌کنم.
در ادامه علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کشور در نیمه راه توسعه همه جانبه قرار دارد و باید همه تلاش کنند تا ساز و کارهای بهتری برای اداره امور و خدمت رسانی به مردم پیدا کنند.
علی محمد احمدی افزود: ملت ایران شایسته زندگی، معیشت و کرامت بهتر و با کیفیت تر است. نمی توان برایند عظمت این ملت در طول چهل سال را در یک سالن و چند برنامه گنجاند.
وی تاکید کرد که دهه فجر فرصت فکر کردن و مسیرها را بازنگری کردن است تا فرایند خدمت رسانی بیشتر از گذشته تقویت شود.
وی ادامه داد: ملت با تاسی از معمار کبیر انقلاب اسلامی ، همه گردنه های خطر را پشت سر گذاشتند و تهدید، تحریم و جنگ در آنها اثر نکرد.
احمدی با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس و در سازندگی حضور فعال داشتند ، گفت: نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی، نمود و تجمیعی از حاصل چهل سال تلاش مردم در همه زمینه هاست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، گوشه ای از تلاش های انجام شده و قطره ای از دریای تلاش ملت بزرگی است که در 40 سال گذشته، سوختند و ساختند تا حاصل این سوختن و ساختن آبادانی ایران و کهگیلویه و بویراحمد باشد.

به گزارش کبنا، در ادامه آیت الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خدمات چهل ساله انقلاب صادقانه برای مردم بیان شود، گفت: انقلاب اسلامی آنقدر خدمت کرده که بتوان آبرومندانه آن را به مردم ارائه کرد.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی  گفت: انقلاب فاطمی ما شکل گرفت و چهل سال از آن گذشت. در متن تمام سختی‌ها، تهدیدها و تحریم‌ها انقلاب توانست به بلوغ اولیه خود که چهل سالگی بود برسد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در طول این چهل سال ایثارگری‌ها و شهادت‌ها از یک سو و جهاد و تلاش‌ها از سوی دیگر چهره آبرومند به انقلاب داد. سال‌ها تلاش مردم و مسوولان و مقاومت در برابر خیل حادثه‌ها و صبر و ایستادگی برای رسیدن به قله رفیع توسعه همه جانبه چیزی بود که در کشور ما رخ داد.
وی با اشاره به اینکه انقلاب باید بر قاعده تبیین شود این که قاعده بود و نمود است، خاطرنشان کرد: هر پدیده بود و نمودی دارد نمایشگاه نمود بودها است، نمودها باید بر پایه صراحت صداقت و تبیین واقعیت و نشانگر احترام به ذهن مخاطب و تاریخ باشد.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: در مقابل نمود گاهی وانمودهایی رخ داده است یعنی چیزی نیست اما چنین نشان می‌دهیم که چیزی بوده که این وانمود کردن توهین و تحقیر انسان‌ها و خیانت به تاریخ است چرا که دروغ در لباس راست و ظلم در لباس عدالت خود را نشان داده که این مصداق ظلم و توهین، آموزش فساد، دروغگویی و بازی با احساسات مردم است و در پایان رسوایی دست آورد آن است.
آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان کرد: انقلاب با بود عظیم و بستری برای نمود صریح واقعیت می‌تواند به مثابه یک نقطه عطف در تاریخ بشریت و سرآغاز آمادگی جهان برای ظهور عالم بشریت است که انسان‌هایی می‌توانند نقش آفرینی کنند که به جای وانمود مردان نمود و صداقت باشند.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انقلاب اسلامی آنقدر خدمت کرده که بتوان آبرومندانه آن را به مردم ارائه کرد و اگر صادقانه خدمات گفته شود نیاز به لاپوشانی، بازیگری و دروغ نیست، تنها با صداقت می‌توان مشکلات و سختی‌ها و رنج‌ها را با مردم در میان گذاشت.
وی خاطرنشان کرد:  صادقانه به مردم گفته شود که گرانی‌ها و سختی‌ها را می‌دانیم برای رفع آن تلاش می‌کنیم و اگر چنین نباشد رویی نداریم که حتی واقعیت‌های اقتصادی را به مردم بگویم.
آیت‌الله ملک‌حسینی در خصوص نمایشگاه دستاوردهای انقلاب گفت: نمایشگاه یعنی اثبات ظهور و ابراز واقعیت و واقعیت را باید با حقیقت به عرصه گذاشت. از تلاش همه برای برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب تشکر می‌کنم.
آیت‌الله ملک‌حسینی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فیلی معاون وی و از بابک درست مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به طور ویژه تشکر و قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
عرض ادب و احترام محضر سید پاک مردمی دلسوز و دوست داشتنی
بزرگوار مالیات دریافت میشه که خدمات داده بشه هر چند میزان دریافت مالیات و خدمات داده شده در تعادل و توازن نیست و کفه گرفتن مالیات با اختلاف سنگین تر می باشد
از طرفی پول نفت و گاز که میگن البته فقط در حد گفتن هست برای مردم و متعلق به مردمه هم به کنار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1