کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا نحوه تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه و رفتار دوگانه مسوولان را بررسی کرد

آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد لطفاً در باره این عکس‌ها به مردم «کهگیلویه» توضیح دهید؟ / شوکت از دست رفته بلاد شاپور چگونه بازیابی می‌شود

5 بهمن 1397 ساعت 10:39

اگر چه ما این موضوع را به هیچ وجه تایید نمی‌کنیم اما رفتار دوگانه مسوولان در تودیع و معارفه فرمانداران همچنین چیزی را در افکار عمومی ترویج می‌دهد.


مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مردم بسیار با فرهنگ، دانا و فرهیخته‌ای هستند که همواره در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در کنار هم به دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی پرداختند، آوازه مهمان‌نوازی و شرافت مردم این مرز و بوم گوش آسمان و زمین را پر کرده است. هیچ گاه این مردم نسبت به هم بد نبوده‌اند، هیچ وقت مردم دهدشت بد مردم باشت و گچساران و مردم باشت بد مردم بویراحمد و یا دنا و همچنین مردم بویراحمد بد مردمان دهدشت و گچساران را نخواسته‌اند و نمی‌خواهند. این مردم دستگیر هم بوده‌اند وابستگی که بین این مردم وجود دارد و وصلت‌ کردن آنها با هم، همه و همه دلیل بر این است که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با هم یکی و وحدت دارند. اما متأسفانه بعضی رفتارهای غیرکارشناسی تحت پوشش شرایط فرق می‌کند، مصلحت نبود و جو سیاسی آنجا با بقیه جاها تفاوت دارد، حالا آنجا مسائل خودش را دارد، که فقط هم از سوی مسوولان سر می‌زند، یعنی خودشان بدون نظر مردم می‌برند و می‌دوزند. این رفتارها بدون شک باعث از هم پاشیدگی اتحاد، وحدت و صمیمت مردم این استان می‌شود.
 واکنش فرماندار لنده به نحوه تودیع و معارفه فرمانداران کهگیلویه و گچساران
 دکتر دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده با انتشار تصویری از تودیع و معارفه فرمانداران کهگیلویه و گچساران در پیچ اینستاگرام خود از نحوه برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانداران گچساران و کهگیلویه انتقاد کرد و گفت: شوکت از دست رفته بلاد شاپور و کاهش عزت کهگیلویه چگونه بازیابی شود.

(عکس فوق دربالا تودیع ومعارفه دو همکار عزیز دکترپوزش و دکتر نیکبخت، فرماندارسابق وکنونی کهگیلویه
و عکس پایین تکریم و معارفه حاج رحیمی ومهندس خوان پایه فرمانداران سابق وکنونی گچساران)
ضمن عرض تبریک به دو همکار ارجمندم «حاج رحیمی» و «مهندس خوان پایه» و آرزوی توفیق برای این عزیزان.
چندین سال است که اقتدار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی"کهگیلویه" بزرگ روند نزولی داشته است. سالیانی قبل  وقتی گفته می‌شد "کهگیلویه و بویراحمد"، "گچسارانی" ها به کنایه می‌گفتند؛ "واو" بین دوکلمه "کهگیلویه-بویراحمد" ماییم.
و حالا به مدد کنشگران و اثرگذاران تصمیم ساز و تصمیم گیر و عدم جنگ و جدال گروه‌های سیاسی
و اقتدار نماینده جناب آقای دکتر تاجگردون، گچساران درحال اثرگذاری بیشتری در استان است. ضمن آروزی توسعه روز افزون گچساران (افتخار ۴ سال تحصیل دوران دبیرستان را درگچساران داشتم) و همه ایران عزیز.
اما از سوی دیگر با ادامه این روند نزولی توسعه "کهگلیویه"  می‌توان گفت "گچساران و بویراحمد" و اینک ما در معادلات "واو" شدیم و همه ما دراین "واو" شدن مقصریم.
اول خودم
و بعد هم .....
پ.ن ۱ - همه باید دست به دست هم دهیم کهگیلویه را کنیم آباد.
پ ن ۲-زمان آن رسیده دست از خود زنی و نخبه کشی برداریم.
پ.ن ۳ -به امید روزی که همه استان آباد شود.
سید ضیا الدین طیب‌زاده سوق از کنشگران اجتماعی نیز با انتشار عکسی از تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران نوشت: تمام عزت گچساران و ذلت و حقارت کهگیلویه در این عکس نمایان است. اعتبارات استان هم چنین تقسیم می‌شود.
اگر چه ما این موضوع را به هیچ وجه تایید نمی‌کنیم اما رفتار دوگانه مسوولان در تودیع و معارفه فرمانداران همچنین چیزی را در افکار عمومی ترویج می‌دهد.
رحیمی به برکت وجود تاجگردون و ضعف دو نماینده دیگر و پول‌هایی که به این شهرستان آمد توانست خودش را به عنوان فرماندار چهارم کشور معرفی کند و ما هم قبول می‌کنیم. فرمانداران شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده باید برای سربلندی مناطق‌شان بیش از گذشته تلاش کند و سعی کنند که مسائل حاشیه‌ای و سیاست بازی ها را از وجود نحیف این شهرستان‌ها پاک کنند و تنها به فکر پروژه‌ها و آبادانی حوزه‌های انتخابیه خودشان باشند. از طرفی مسوولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در هیچ کدام از تودیع و معارفه فرمانداران کهگیلویه بزرگ حاضر نشد، نیز باید مراقب رفتارهای مدیریتی خودشان باشند تا خدای نکرده از رفتارها آنها تبعیض برداشت نشود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید در خصوص این عکس‌ها به مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده توضیح دهد.

تودیع و معارفه گچساران
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000406/nf00406694-1.jpg
تودیع و معارفه فرماندار بهمئی

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000406/nf00406694-2.jpg تودیع و معارفه فرماندار چرام
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000406/nf00406694-3.jpg
تودیع و معارفه فرماندار کهگیلویه


کد مطلب: 406694

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/406694/آقای-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-لطفا-باره-این-عکس-ها-مردم-توضیح-دهید-شوکت-دست-رفته-بلاد-شاپور-چگونه-بازیابی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1