تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۰۶۴۶۷
کبنا از مرگ دانش‌آموز دختر دبیرستان قلعه‌رئیسی گزارش می‌دهد

اما و اگرهای «مشاور زن» در مدرسه دخترانه قلعه‌رئیسی / مرگ تلخ یک دانش‌آموز دختر

۹۷
۸
اما و اگرهای «مشاور زن» در مدرسه دخترانه قلعه‌رئیسی / مرگ تلخ یک دانش‌آموز دختر
کبنا ؛گاهی شنیدن و انتشار اخبار مربوط به حوادث تلخ برای هر فردی سخت است، اما در نهایت همین سختی باید مشکلات با زوایای مختلف به آن پرداخته شود تا از تکرار آنها در حد امکان جلوگیری شود. دانش آموز دختر مدرسه امامزاده محمود(ع) قلعه رئیسی فوت کرد، اگر چه هنوز دستگاه‌ها و ادارات رسمی علت مرگ او را بیان نکرده اند، اما حواشی زیادی پیرامون فوت اینن دانش آموز وجود دارد.
آهسته مدیر مدرسه امامزاده محمود (ع) قلعه رئیسی با اعلام این خبر می‌گوید: هنوز علت مرگ این دانش آموز مشخص نیست و شایعاتی هم در این باره می‌کنند، مثلاً می‌گویند که این دانش آموز خودکشی کرده است اما در واقع هنوز مسوولان مربوطه هیچ چیزی به ما اعلام نکرده اند و مشخص نیست که این خودکشی باشد یا خیر.
وی در پاسخ به سووالی که آیا نبود معلم زن در مدرسه دخترانه مشکلاتی را هم در پی دارد؟ و اینکه دانش آموز دختر نمی تواند مشکلات خود را با معلم مرد مطرح کنند از علت و عوامل این گونه حوادث هست، افزود: اینکه همچنین چیزی را مطرح می کنند، درست نیست بالاخره خیلی از خودکشی در سطح جامعه دانش آموز نیست و ربطی به معلم ندارد. ضمن اینکه ما در مدرسه مان مشاور زن داریم.
مدیر مدرسه امامزاده محمود(ع) قلعه رئیسی تصریح کرد: مدرسه مشاور زن دارد و میزان ساعت و حضور مشاور در مدرسه طبق قانون و بخشنامه ها به آمار دانش آموزان ربط دارد.
به گزارش کبنا، با این وجود مدرسه های همانند دبیرستان قلعه رئیسی که مشاور زن به طور دائمی در مدرسه حاضر نیست و از طرفی مدیر مدرسه و بعضی معلمان هم مرد هستند، کار را برای دانش آموزان سخت می کنند و ساعت های حضور مشاور در مدرسه نیز دانش آموزان که نمی توانند در یک روز و یا هفته مشاور خود را از نزدیک ببیند و بدون هیچ مزاحمتی حرف هایشان را بزنند. این مشکلی هست که باید آموزش و پرورش در باره آن تصمیم بهتری بگیرد.
وقتی این اتفاقات نگران کننده است که علت این اتفاقات به علت اختلافاتی از جنس خانوادگی یا مشکلات منطقه باشد که با کمترین برخورد و مشکل به علت عدم آگاهی افراد و خانواده‌ها این اتفاقات ناگوار رخ می‌دهد. اما! شاید کمتر از یک ماه اتفاق ناگوار خودکشی زن باردار دیشموکی می‌گذرد که دومین حادثه ناگوارتر در قلعه رئیسی رخ داد و این بار خودکشی از جنس دانش آموز که دل هر انسانی را به درد آورده است.
ف. دستواره دانش آموز دوم دبیرستان امامزاده سید محمود (ع) قلعه رئیسی از دانش آموزان برتر این مدرسه بود که روز شنبه صبح از هم کلاس‌های خود خداحافظی و حلالیت می‌طلبد و به خانه می‌آید و بعد از ظهر آن خانواده مشاهده می‌کند که فرزندشان از حال رفته و با آژانس مسافربری آن را به مرکز بهداشتی قلعه رئیسی می‌رسانند که متاسفانه فاطمه از هیچ گونه علائم حیاتی برخوردار نبود.
مثل همیشه که اتفاقی رخ می‌دهد و شایعات بالا می‌گیرد شایعه اینکه فاطمه از قبل مریض بود افزایش می‌یابد و خانواده و مردم از کالبد شکافی فاطمه ممانعت می‌کنند اما مسوولان مربوطه بر این موضوع تاکید می‌کنند و فاطمه را به استان جهت کالبدشکافی اعزام می‌کنند و بعد از نتایج که به دست می‌آید متوجه می‌شوند که تنها خودزنی و خودکشی سبب این اتفاق ناگوار است و مریض بودن یک بهانه است.
«اشرف خلاش» دانش آموز و هم کلاسی «ف. دستواره» دبیرستان امامزاده سیدمحمود (ع) چاروسا در گفتگو با خبرنگار در این خصوص در حالی که نگران و گریه می‌کرد گفت: فاطمه از مدت‌ها قبل همیشه نگران و از رفتن حرف می‌زد و ما آن را دل داری می‌دادیم ولی هر روز که می‌گذشت نگران‌تر حرف می‌زد تا اینکه ظهر آن روز که به ما گفت مطمن هستم روی امتحان تاریخ من را نمی‌بینید.
این دانش آموز دختر عنوان کرد: فاطمه حتی مدتی بود که مشکلاتی داشت همیشه مشکلات فاطمه را به معلمان خود می‌گفتیم ولی متاسفانه هیچ کس درد فاطمه را درک نکرد تا اینکه فاطمه از بین ما رفت.
وی تاکید کرد: فاطمه دختر توانمندی بود که همیشه از مشکلات خود می‌نالید اما سریال زندگی او این شد که از بین ما و خانواده‌اش برود.
خلاش از نبود معلم زن در مدرسه ابراز نگرانی و تاکید کرد: نمی‌خواهیم بگویم همه این اتفاقات به نبود معلم زن در مدرسه بر می‌گردد اما مطمئن هستم بی اثر نیست. چرا که فاطمه مشکلاتی داشت و چند مورد به خودم می‌گفت اگر مدیر مدرسمان خانم بود می‌رفتیم مشکلاتمان را می‌گفتیم ولی چرا معلم زن نداریم که برویم مشکلاتمان را بگویم.
وی بیان کرد: تنها یک مشاور زن داریم که هر سه چهار هفته یک بار به مدرسه ما می‌آید چند ساعتی می‌ماند می‌رود و باید قبول کرد که یک دختر می‌تواند درد خود را به هم جنس خود بگوید ولی مگر ما می‌توانستیم مشکلاتمان را به معلم مرد بگویم.
خلاش یادآور شد: کلاس ما بیش از 17 دانش آموز بود آیا این 17 دانش آموز دختر حق یک معلم زن ندارند. چرا که اگر ما یک مدیر زن داشتیم فاطمه می‌توانست مشکلات خود را بیان کند و نگذارد این مشکلات به وجود آید و همیشه به فاطمه می‌گفتیم که چرا به معلمان مراجعه نمی‌کنید و مشکلات خود را بگوید که حتی از آنها هم نگران بود که شاید علت آن این باشد که برای ما که دختر هستیم معلم مرد گذاشتند تا نتوانیم به راحتی با آنها درد دل کنیم.
 قبول داریم که زمان مرگ که بیاید هیچ کس نمی‌تواند آن را دفع کند اما باید قبول داشت که در یک روستای که از بسیاری امکانات اولیه عقب افتاده محروم است و تنها مدرسه است که باید به آن امید داشت فرزندان و دانش آموزان در آنها راحت باشند اما اگر شرایط به نحوی باشد که نتوانست درد خود را گفت این اتفاقات رخ می‌دهد.
امروز از مدرسه حرف زدیم که در سال‌های گذشته در هر سال بیش از ده دانش آموز زیر 100 کنکور داشته اما متاسفانه شاهدیم که از کمترین امکانات از جمله حق معلم زن برخوردار نیستند.
خلاصه! فاطمه رفت اما نگذاریم فاطمه‌ها روی زمین بمانند و درد چنین مشکلاتی در آینده به این اتفاقات ناگوار دچار شوند.
اگر به مرحله قانونی آن ورود کنیم باید به مصاحبه وزیر آموزش و پرورش کشور در روز 20 خرداد 97 با خبرنگار صداوسیما در تهران اشاره کنیم.
سید محمد بطحایی در حاشیه جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از ممنوعیت تدریس معلمان مرد در دبیرستان‌های دخترانه خبر داد و گفت: درصورت مشاهده این مورد با مدیر متخلف برخورد قانونی خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش افزود: در حالی که ما معلمان زن بسیار توانمند و مسلطی را در آموزش و پرورش داریم به‌کارگیری معلمان مرد در دبیرستان‌های دخترانه هیچ توجیهی ندارد.

----------------------------------
گزارش: سید حسن آرمند
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یا سیدمحمید
Iran, Islamic Republic of
سلام ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده محترم این دانش آموز جناب آقای زارع پور تنها چیزی که . اهمیت ندارد درس و دانش آموز است این اولی هم نیست سوزاندن دست دانش اموز شوتاوری و..............؟..؟........................از شاهکارهای?..چرا روی این فرد لجبازی میکنید ایا ایشان از پورالحسینی قوی تر است؟ به خدا هم معلمین هم مردم و هم دانش آموزان از.د چرا دست به تغییر و اوردن فکر نو و تحول نو نمیزنید آیا جناب لاهوتی نیروی دیگری ندارد ؟
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده محترم این دانش آموزاین قضیه ربطی به شکوهی نداره چراعقده گشتیی می کنیدکینه های شخصی خودرابه این جریان ربط ندهیدخداراخوش نمیاد
موحدی
Iran, Islamic Republic of
شما کاسه ی داغ تر از آش نباشید.اگر دختر فامیل ما هست مشکل ایشون اصلا ربطی به آموزش وپرورش وهیچ شخصی نداره مشکل ایشون درون خانواده گی بوده .مغرضانه حرف نزنید.اتفاقا مدیر اداره مدیری اخلاق مدار وبا انصاف وشریف ودلسوز هست.
Iran, Islamic Republic of
شما فرهنگی دردیشموکی چه خبراز. ا پ چاروسا داری ؟پس نظردادن موقوف
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت؟؟
ممد
Iran, Islamic Republic of
آقای دمان خبرنگار رسالت داره قداست داره نکنید این کارا رو. وار می نویسی. حداقل متن خوب بنویس. ادبی بنویس. اما ا.د از دیپلم داره انتظاری بیش از این نیست.
M.M
Romania
بله دقیقا درسته جناب حسن ارمند لطفا یکم عاقل باش.اجازه همچین کار زشتی نداشتی ک خبر بزاری .علت فوت هرچی بوده ب شما و بقیه ارتباطی نداره
Iran, Islamic Republic of
آقای حسن آرمند یادش رفته که این عموش بوده
آقای حسن آرمند توجیه نیست که مسائل شخصی به اون ربط نداره... مسائل شخصی انتشار بده اون همنزدیک ترین فامیلش
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
شما که خبر نداری حرف نزن معلومه نیروی چ کسی هستی ربطی به شکوهی هم نداره
Iran, Islamic Republic of
کاملا ربط به شکوهی داره،مدیران ضعیف منتخب رییس ضعیفه
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل ادم بدی نیست نمیدآنم مدیرا پ چاروسا چکارش کردکه با این همه بي مدیریتی تغییرش نمیده چیست؟ چه کاسه ای زیرنیم کاسه است خدامیدونه؟اه فرهنگیان چاروسا دراومدازدست این اغا
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل درپیشگاه خدای سبحان باید پاسخگوباشد. رابه عنوان .اموزش وپرورش چاروساانتخاب کردتاباقبیله گرایی وقوم گرای هایش ادمهای باسوادرا برکناروبیسوادان رابه مدیریت مدارس انتخاب نمایدحال ونتیجه اش افت اموزش ورعایت نکردن قوانین شده است جناب مدیرکل دربرابر انتخابت پاسخگوباش که دنیادارمکافات خواهدبود
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
جونوخوت گپ مزن نونی چ نوشتی
تنات
Iran, Islamic Republic of
نظراتی که به نفعتونه نشر ایدین خاک برسرتو با ای سایت تو
Iran, Islamic Republic of
واقعا متأسفم ازچنین حرفایی شایعه پراکنی به چه قیمتی
Iran, Islamic Republic of
مدرسه مشاور زن داشته به نسبت ساعاتی براشون در سیستم طراحی شده هم حضور پیدا میکرد
شهروند چاروسا
Iran, Islamic Republic of
در اکثر مدارس چاروسا از مردان که اکثریت مجرد هستند استفاده شده است .در دبیرستان حضرت زهرا جاورده و مدرسه حضرت زینب جاورده مانند امامزاده محمود بی سیدون از مدیران مرد استفاده شده و در دو مدرسه دخترانه شهر قلعه رئیسی بیش از ۱۰مرد مجرد و کم تجربه کار میکنند.علاوه بر اینها اخیرا مسابقات فوتسال دختران چاروسا را داوران مرد داوری کردندکه سکوت مسئولان استانی و شهرستانی و منطفه ای جای تعجب دارد.متاسفانه هزاران مشکل از این حادتر در آموزش و پرورش رخ داده ولی مدیرکل همچنان بر ابقای مدیر ضعیعف چاروسا تاکید دارد .
Iran, Islamic Republic of
درودبرشماادم منصف
Iran, Islamic Republic of
درودبرشماادم منصف
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آفرین آقای حسن آرمند انتظار از شما میرودکه به عنوان یک خبرنگار مانند این متن شجاعانه گزارس دهید .و منتظر واقعیت های دیگر در گزارشات شما هستیم از تخلفات فراوانی که در آموزش و پرورش در این یکی دو ماه اخیر اتفاق افتاده و به شما گزارش شده است.
M.M
Romania
این خبر واقعیت ندارد لطفا انسان باشید.
Iran, Islamic Republic of
این متن بالا با نام فرهنگی نوشته کار داورو دمان است
Iran, Islamic Republic of
انتشار مسائل شخصی ربطی به خبرنگار نداره
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اینکه هنوز نتیجه پزشک قانونی به دست ولی دانش آموز نرسید نمی توان به صورت قطعی اظهار نظر نمود
اما متاسفانه در هنگام اتفاق حوادث عده ای به جای ابنکه دنبال دلیل باشند دنبال بهانه هستندبعضی هم مغرضانه حرف می زنند برخی رسانه ها هم از آب گل آلود ماهی میخان ماهی بگیرن.
برای مثال همبن خبر خودکشی زن باردار دیشموکی که در متن همبن خبرآمده آیا ربطی به آموزش وپرورش دارد؟
همین قضاوت های ناصحیح عده ای کوردل و عقده ای که بعضا می توانند حرفشان را به کرسی بنشانند باعث شده است تا صاحب نظران به جای اینکه به فکر حل مشکل باشند به دنبال پاسخ گویی به بهانه تراشی های این وآن باشند
از طرفی سیاسی کاری ها بر چشم برخی افراد عینک بدبینی زده است که به جای اینکه عملکرد فرد قضاوت شود خود فرد راقضاوت می کنند وادعای مسلمانی هم میکنن
التماس انصاف
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اینکه هنوز نتیجه پزشک قانونی به دست ولی دانش آموز نرسید نمی توان به صورت قطعی اظهار نظر نمود
اما متاسفانه در هنگام اتفاق حوادث عده ای به جای ابنکه دنبال دلیل باشند دنبال بهانه هستندبعضی هم مغرضانه حرف می زنند برخی رسانه ها هم از آب گل آلود ماهی میخان ماهی بگیرن.
برای مثال همبن خبر خودکشی زن باردار دیشموکی که در متن همبن خبرآمده آیا ربطی به آموزش وپرورش دارد؟
همین قضاوت های ناصحیح عده ای کوردل و عقده ای که بعضا می توانند حرفشان را به کرسی بنشانند باعث شده است تا صاحب نظران به جای اینکه به فکر حل مشکل باشند به دنبال پاسخ گویی به بهانه تراشی های این وآن باشند
از طرفی سیاسی کاری ها بر چشم برخی افراد عینک بدبینی زده است که به جای اینکه عملکرد فرد قضاوت شود خود فرد راقضاوت می کنند وادعای مسلمانی هم میکنن
التماس انصاف
Iran, Islamic Republic of
این متن. خیلی ربط هم هست
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
. که همه هم کلاسی ها ومردم اون روستا خبر دارند،دوما آن مدرسه بهترین مشاور خانم سرکار خانم بهشتی را داشته،سوما بهترین وقوی ترین ودلسوزترین مدیردر منطقه چاروسا آقای شکوهی مدیر آن اداره هست...همه این جماعت مغرض را می شناسند.باید در پیشگاه عدل الهی پاسخگو باشند...
Iran, Islamic Republic of
هههههه،بروبابا
M.M
Romania
حتما منفعتی داره واستون حرف زدن
محمد
Iran, Islamic Republic of
شما که خبر از مدارس ندارید چرا خبر جعلی انتشار میدید
احمد
Iran, Islamic Republic of
جناب گزارشگر واقعاً بی انصاف هست. چون منبع گزارششون فقط یک دانش آموز بوده.
حداقل از چند دانش آموز مصاحبه میگرفتین.
صمد
Iran, Islamic Republic of
جناب چرا به دروغ چنین مطالبی را نشر دادین؟شما چطور قضاوت میکنین وقتی خبرندارین؟ماشاکی تون میشیم
امیر
Iran, Islamic Republic of
قشنگ معلومه این گزارش شخصی و با حب و بغض بوده.
تقی
Iran, Islamic Republic of
آقای گزارشگر اینا حرفهای پسر عموتون هست که مدیریت گیرش نیومد.
M.M
Romania
بله درسته حرفای پسر عمو ایشون داور دمان هست.ادعای شرف میکنیم
Iran, Islamic Republic of
بله این ها دقیقاً پسر عموش تنظیم کرده
آخ بمیرم سی داور دمان که تو کف معاونت ماند
نقی
Iran, Islamic Republic of
آقای داور دمان برو خدا رو شکر کن تو آشفته بازار احمدی نژاد استخدام شدی. اونم یه رشته الکی
نقی
Iran, Islamic Republic of
آقای داور دمان برو خدا رو شکر کن تو آشفته بازار احمدی نژاد استخدام شدی. اونم یه رشته الکی
Iran, Islamic Republic of
سرت نمیشه وارداینترنت بشی مجبورنیستی نظربدی؟
M.M
Romania
داور دمان و امسال ایشون این. چی میدونن فقط قضاوت الکی
رحمت
Iran, Islamic Republic of
آقای دمان تو سر کلاس نخواب نمی خواد دلسوز باشی.
رحمت
Iran, Islamic Republic of
آقای دمان تو سر کلاس نخواب نمی خواد دلسوز باشی.
رحمت
Iran, Islamic Republic of
آقای دمان تو سر کلاس نخواب نمی خواد دلسوز باشی.
Iran, Islamic Republic of
اولین باره سایت بازمیکنی عزیز؟
حمید
Iran, Islamic Republic of
. از دانش آموزان خودت بپرس بیین چطور کلاس رو خاموش میکردی با چوب انار و میخوابیدی که حتی دانش آموزان حق نفس کشیدن نداشتن چون جنابعالی خواب تشریف داشتی.
حسن
Iran, Islamic Republic of
تو منطقه جمع کن.
خانواده.
Iran, Islamic Republic of
یه دانش آموز پنجم ابتدایی سواد ندارن.
آرمند
Iran, Islamic Republic of
.ی و شناسنامه های بندر های همسایه قبول شدی که بیای در بیاری.
Romania
سلام آفرین بر خبر نگار جوان پیگیر و توانمند بخش چاروسا جناب آقای آرمند
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم تو قلعه رءیسی که بود رای به ک. بشه
که بیاد این همه شاخ و شونه باز بکنه زندگی شخصی مردم رو گزارش بده اون هم زندگی شخصی . زندگی شخصی نزدیک ترین
Romania
سلام آفرین بر خبر نگار جوان پیگیر و توانمند بخش چاروسا جناب آقای آرمند
...
Iran, Islamic Republic of
اگرمردی اسم خودت راذکرکن بعدش ببین...
ه.ب
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز اینکه در منطقه ما امارخودکشی بالاست شکی نیست اما این دلایل و علت های مختلفی دارد که نیازهست روانشناسان وجامعه شناسنان وافراد که دراین حوزه متخصص هستند وارد کار بشوند.اما اینکه درمدارس مشاور زن وجود ندارد خبر کذبیه .اولا بعضی ازمدارس مختلط هستند دوما ساعات مشاوره هم به تعداد دانش اموز وبراساس قانونیه که از بالا حاکم هست. تا جایی که ما ازدبیران این دختر تحقیق کردیم بیان داشتند که نشانه ای بر افسردگی و یاس دراین دختر مشاهده نشده.خیلی بی انصافیه که نگارنده این متن مشکلات را به سمت اموزش وپرورش کشانده.باید بپذیریم بیشترین مشکلات از فقر مادی و بیسوادی والدین هست.انشالا که دیگز شاهد این جور پدیده ها درسطح منطقه نباشیم.
Iran, Islamic Republic of
دزوغ می گن فاطمه خودکشی کرد فاطمه فقط تشتج کرد
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
املای خبرنگار ضعیفه کی تنه وت گو بیو خبرنگار وابو
محمدجعفر
Iran, Islamic Republic of
دبیرستان مال بی سیدون هست ن قلعه . دوما دانش اماز خلاش نمیتونه چنین حرفایی را بزنه
زینب
Iran, Islamic Republic of
خدا از ادم دروغگو نگذره
محمدجعفر
Iran, Islamic Republic of
از هیچی خبرنداری حسن ارمند پس الکی ننویس ـتوحتی نمیدونی چند نفرخانم تومنطقه هستند
محمدجعفت
Iran, Islamic Republic of
اقای کمایی از تعداد معلم خانم وکمبودشون خبرداری نه ازتعدادساعت مشاوره نه از خانواده این دختر نه از دبیرستان مربوطه درضمن دانش اموزی که باهاش مصاحبه کردین اصلا بلد نیست این چنین حرفایی بزنه
وحیده
Iran, Islamic Republic of
حسن ارمند خبر رو داور دمان بهت داده خودت خبرنداری حتی چخبره مطلب کذب ننوی
Iran, Islamic Republic of
فقط نظرات موافق خودتان رامی گذارید
قاسم حسنی
Iran, Islamic Republic of
خانم دستواره قبلا شاگردم بوده واقعا دخترمودبی بوده و به همه معلم ها و دوستاش احترام میگذاشتن.به نظرم به جای این حواشی بهتره به خانواده اش دلداری بدیم تا تحمل این مصیبت براشون سبک تر بشه.خدا رحمتش کنه وبه خانوادش صبر بده
Iran, Islamic Republic of
چرا ناعادلانه واز روی کینه قضاوت میکنید مرحمی که برزخم والدین این دانش اموز نمی گذارید نمک برزخم اونها می پاشید به خاطر خواسته شخصی ونامعقول خودتان به دوستان یک معاونت که حقتون نیست تاجایی که میدونم مدیر یت یک خانواده ۲نفری را هم نداریدچرا بدون فکر آموزس وپرورش حمله میکنید ضمن اینکه خانواده بستگان این این دانش اموز سفر کرده قدر دان هستند وجوابتان را دادند مردم عاقلند ومی فهمند چرا حرف ار تغیییر در اموزش وپرورش می زنید در تمام برنامه آموزشی وپرورشی چاروسا جز اولینهاست وعده ای ارزیابی میکنند وهمه چیز میدانند شما که نااگاهانه ویا به تحریک دیگران قضاوت میکنید اگر زمانی سفره ای هم باز شود لقمه اب گیرتان نخواهد آمد .
Iran, Islamic Republic of
چرا همه نظران نمی گذادید؟
گرگ بارون دیده
Iran, Islamic Republic of
آقای دمان به همون اندازه ک به اون دانش آموز التماس کردی و گفتی این حرفا رو بزنه نصفش ب رییس اداره التماس میکردی حداقل یه معاونتی بهت میاد
رسالت خبرنگاری انعکاس صدای مردم است نه سنگ اندازی
وافعا حیغه بدون گزینش و سبک و سنگین کردن محتوای خبر مطلبی را انتشار دهید
علی
Romania
خوش به حال دمان.
Iran, Islamic Republic of
در چمنه.
سید مولا موحدی
Iran, Islamic Republic of
سلام . تشکر میکنم از دوستان و اشنایان که در مراسم ختم و هفتم خواهر عزیزم ما را یاری کردند و همه کسانی که به نحوی با ما ابراز همدردی کردند . انشاله در مراسمات شادی شما جبران خواهیم کرد .
دوستان خواهش میکنم نمک به زخم ما نباشید بخدا ما داغ داریم .
چطو از این حرفهای که شماهامیزنید خانواده ما کاملا بی اطلاع هست
چطو به خودتون اجازه دادین مسایل خانوادگی ما را رسانه ای کنید و ابروی یک خانواده و یک فامیل را به سخره بگیرید
چطو قبل از نظر بزشک قانونی این همه دروغ و تهمت و افترا را میزنید
اغایون اگ نمیتوانید مرحم داغ ما باشید لطفا نمک به زخم ما نباشد .
مرگ خواهر عزیزم کاملا طبیعی بوده و بس .
لطفا به این شایعات دامن نزنید .
و مطمعن باشید ما از طرق مجاری قانونی شکایت و اعاده حیثیت میکنیم .
سید ولی الله
Iran, Islamic Republic of
با سلام
عرض و ادب و احترام متقابل خدمت همه دوستان عزیزم
ابتدا من از همه دوستان به خصوص ریاست محترم آموزش و پرورش منطقه جناب آقای شکوهی که با ابراز همدردی موجب تسلی خاطرمان شدند صمیمانه کمال و سپاسگزاری م نمایم انشاءالله بتونیم در مراسمات شادی همه عزیزان خدمت نمایم.
من به عنوان برادر مرحوم از همه جمع آور کنندگان و منتشر کنندگان این خبر کذب ابراز تأسف می نمایم.
خدمت دوستان عرض می کنم علت مرگ خواهرم طبیعی و به علت مریضی تشنج بود. حدودا 5 سال است که تحت نظر دکتر و پزشکان متخصص بود. و این خبری مبنی بر خود کشی می باشد کاملاً کذب محض است.
حالا حرف من به انتشار کننده گان این خبر کذب و دروغین این است که شما ها با این اخبار ها می خواهید به چ چیزی دست یابید.
و این که در مورد آموزش و پرورش و خانواده ما توضیحاتی دادن خدمت دوستان عرض می کنم همان طور که قبلاً هم خدمتتون عرض کردم علت مرگش نه خانواده ما بود و نه آموزش و پرورش منطقه بلکه بیماری است که چندین سال است دامنگیرش بود.
حالا شما می خواهید به ما دلداری و امید بدهید یا نمک به زخم ما بزنید?؟
چرا این همه تهمت و افترا می زنید
قطعاً ما هم ساکت نمی شینیم و از طریق قانون این خبر کذب رو پیگیری و جمع آور کنند گان و منتشر کنندگان آن را به قانون برای اعاده حیثیت معرفی خواهیم کرد.
من هم از جناب آقای شکوهی مدیر آموزش و پرورش منطقه که واقعا مدیر توانمند و اخلاق مداری می باشد تقاضا دارم که عاملان انتشار و جمع آوری این خبر کذب رو به قانون معرفی نماید و این جریان را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
با سپاس فراوان
صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای موحدی باعرض تسلیت تولد شماقوم هستیدثانیاطبق مواردکتبی که درکلانتری هست دانش آموزدخترکه برایشان مصاحبه شدشب حادثه خودسرانه مطالبی ذکرکرده وخبرنگارصحبت خبراززبان خودش خواست خواهشابه این فرهنگی بدون دلیل آهنگ نزنیدخودتان صبورانه صحت این حرفهاراتحقیق کن اینهابرای اینکه باایشان لج هستدبه آقای دمان میدهند
سیدولی الله موحدی
Iran, Islamic Republic of
باز هم خدمت همه دوستان و انتشار کننده گان این خبر کذب عرض می کنم علت مرگ خواهر عزیزم ن آموزش و پرورش بود و ن هم خانواده ما بلکه علت مرگش بیماری تشنج بود که چندین سال است که دامنگیرش شد.
و این خبر کذب محض است
باز هم از جناب آقای شکوهی مدیر اخلاق مدار آموزش و پرورش تقاضامندم این موضوع رو تحت پیگرد قانونی قرار دهند.
M.M
Romania
علت مرگ هرچیزی که بوده به هیچکس ارتباطی نداره لطفا سرتون تو کار خودتون باشه و دنبال کسی به ناحق حرفی نزنید که تو همون شرایط قرار میگیرید.و خبرنگار باید جوابگو این خبر باشد.ادعای شرف میکنن خونواده مرحومه
مریم موحدی
United States
باسلام.
لطفا شایعه پخش نکنید علت مرگ خواهرم چیزی نبوده جز بیماری تشنج ما داغ دیده ایم لطفا نمک بر زخم نپاشید.علت مرگ هرچیزی هم که بوده باشه خانوادگی بوده و مسائل خانوادگی به هیچکس ارتباطی نداره آقای خبر نگار حق نشر همچین خبری را نداشته مطمعن باشید ما ساکت نمیمانیم .جواب کالبدشکافی مشخص نشده هنوز شما به چ حقی دارین دنبال ی مرده حرف و تهمت میزنید از خدا هم نمیترسین لطفا انسان باشید سرتون به زندگی خودتون باشه کاسه داغتر از آش نباشید.این حرفا فقط تهمت هستن صحت ندارن .از خدا میخوایم کسی که همچین حرفایی رو پخش میکنه سیاه پوش عزیزانش بشه .آقای ارمند و همچنین داور دمان حق نداشتین همچین کار زشتی انجام بدید ما ادعای حیثیت میکنیم .لطفا انسان باشید سرک نکشید ب زندگی بقیه .یکم سطح فرهنگتون رو بالا ببرید و اینقد محدود نباشه افکارتون
United States
وای بر زات ما آدم ها
خداوند ستار العیوب است (خداوند عیب های ما را می پوشوند ولی ما آدم عیب همدیگر را نمی پوشونیم)
به خاطر اینکه عده ای با رءیس آموزش و پرورش مشکل دارند میاند خبر دروغ پخش می کنند.
ای آدم ها انسانیت کجا رفت حس انسان دوستانه کجا رفت خانواده ای که جونش رو از دست می ده خانواده ای که یک عضو از خانواده اش را از دست می ده خانواده ای که داغ داره خانواده ای که در حال گریه کردن شب و روز خانواده ای که شب تا صبح داد و فغان و مرثیه سرایی می کنه.. باید مرحم دردش باشیم، باید آرامش کنیم، باید دلداری بهش بدیم، باید مرتب سر بشون بزنیم، باید دلجویی شون کنیم، باید از تنهایی بیرونشون کنیم. نه بیایم مسائل شخصی و و خانوادگی‌اش رو رسانه بکنیم.
ب خاطر اینکه رءیس آموزش و پرورش رو ضعیف جلوه بدهیم.
جالب اینکه خانواده مرحومه از هوا داران رءیس آموزش و پرورش می باشند
.......
Iran, Islamic Republic of
ای وای چرا ما اینقد به جون هم می افتیم خبر پخش بکنیم مسائل شخصی پخش بکنیم تا رءیس آموزش و پرورش ضعیف نشون.
واقعاً خانواده مرحومه محترمند بر خلاف از رءیس آموزش و پرورش حمایت می کنند
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
به نظر من هر کسی با آموزش و پرورش مشکل داره بره آموزش و پرورش منطقی و قانونی حلش بکنه کشاندن دیگران وسط کار خوبی نیست..
ما باید رو حس بشر دوستانه عیب های هم دیگر رو بپوشونیم.
گمنام
Iran, Islamic Republic of
آهای روشن فکر ها چه کار زندگی شخصی مردم دارید رسانه ای می کنید.
مسائل شخصی مردم را راه پله می کنید تا دربرابر آموزش و پرورش قدرت نشون بدین
خاطر
Iran, Islamic Republic of
افراد سود جو حمله به آموزش و پرورش و خانواده مرحومه می کند آبرو آنها را می برند که به اهداف ننگشون برسند.
در صورتی که این مسئله ی چیز شخصی می باشد و هیچ کس حق نشر آن را نداشت.
جواب اعمال
Iran, Islamic Republic of
اگرآنهابرای رسیدن به اهدافشون دست به چنین کارهایی میزنن پس ماهم برای جلوگیری ازموفقیت آنها دست به کار میشیم...
بی غم
Romania
ببینید این خبر ضمن اینکه کذب و دروغ محض می باشد پر غلط ادبی و.....
گفته مدیر مدرسه امامزاده محمود قلعه رءیسی اولین خنده اینجاست
بعد دوستان به دبیرستان مدرسه نمی گند
ابتدایی دبستان می باشه
راهنمایی مدرسه می گند
متوسطه دبیرستان می گند
با وفا
United States
راستی می گم دوستان روشن فکر انتشار دهنده خبر مسائل شخصی
راستی... به متوسطه می گند دبیرستان یا مدرسه
بعد دبیرستان امام زاده محمود مال بیسیدون است یا قلعه
ستار العیوب
United States
چرا ما ها عیب های هم دیگر رو سرپوش نمی کنیم.
ب خاطر اینکه با آموزش و پرورش لج هستیم؟
مسائل شخصی مردم را چ کار دارید؟ سر به زندگی شخصی مردم نکشید.
آیا واقعاً مسائل شخصی مردم ب کسی ربط داره؟
آیا این ها می دونند مسائل شخصی چیه؟
ب نظر من باید آموزش و پرورش کلاس ضمن خدمت برای انتشار خبر کذب گذارد وموضوع آن را جلسه توجیهی مسائل شخصی بنامد.
چون این


چون انتشار کننده گان فکر کنم توجیه نیست باید یادشون بدهند که به چ چیزی مسئله شخصی می گویند
تعجب
United States
خانواده مرحومه چقد برای رءیس آموزش و پرورش احترام قائل می شند
😁😁
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی حرف در میآرین بیاین دوباره اینو رسانه ای کنید😂😂
با مرام
Romania
اول شهر را درست کنید جدول، خیابون، اسفالت
به احساس روشن فکری کنید به مسائل شخصی مردم بپردازید بعد گزارشات تون رو از این به بعد بدون غلط، خوانا و ادبی بنویسید. آموزش و پرورش هم همه روزه از صبح تا بعد از ظهر باز می باشد برین بهاش مشکلات تون رو حل بفرمایید
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سلام برادران وجدان داشته باشیدهمکارخودتان رابدون دلیل ومغرضانه بهش برچسب نچسبانیدطبق گذارش کلانتری خانم دانش آموزخلاش همان شب که خانم دستواره به رحمت خدارفت خودسرانه گذارشهایی دربیمارستان دادوحرفایش درگذارش کلانتری ودادگاه هست وصحت حرفهای این خانم راخبرنگارازش هست واززبان خودش خواست باید هست بین دمان وشکوهی اختلاف هست ولی اینکه ازطرف ایشان این خبرزده شدکاملا کذب هست وتنهاآقای دمان خبرنگاربهاش تماس گرفت اگرامکان داردچندلحظه گوشی بده به این خانم وباهاش درموردحرفایی که شب حادثه صحبت کردی واقعیت داردیانه خواهشاتحقیق کنیدبعدتهمت بزنید
Iran, Islamic Republic of
اصلاً خانم دختر که به کلانتری رفت داور دمان معرفیش به همه کرد. داور دمان هر کجا می رفت می گفت. داور دمان به هر کس می رسید می گفت گزارش تهیه کنیم.. داور دمان همه مردم رو خبر کرد. داور دمان به همه التماس می کرد که گزارش تهیه کنند... داور دمان مسائل شخصی مردم را استفاده ابزاری قرار داد
Iran, Islamic Republic of
برادر فرهنگی چقدراست. کل مردم بیسیدون می دونند و آگاه هستند که برادر فرهنگی از همون لحظه فوت مرحومه داشت گزارش تهیه می کرد بر عليه آموزش و پرورش
با وجدان
Iran, Islamic Republic of
داور دمان این حرف ها را تو زبان اون دختر انداخته. داور دمان اون دختر مظلوم و دیگران رو تشویق می کرد که در تهیه گزارش همکاری کنند
نوکر داداش
Iran, Islamic Republic of
آقای فرهنگی مسائل شخصی ربطی به خبرنگار نداره خبرنگار نمی تونه وارد زندگی شخصی مردم بشه. به خبرنگار چ ربطی داره. خبرنگار شهر و جدول های شهر را گزارش بده. خبرنگار از عملکرد خودش گزارش بده
به تو چه
Iran, Islamic Republic of
.نخو ادبار زشت تو و مدرک دیپلم خبر نشر ایکنی خوبه که داخل دهات ایطو وخوت اینازی اگه مدرکی داشتی یا ی شهر بزرگ بیری چ ایکردی.یعنی باید تاوان پس بی .ی جوری ایگوی .پشت مه انگار مردم ده.ل دارن چ برسه و تو و پشتت ک بقول خوت محکم .
حبیب الاه
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم بگم چی آموزش پرورش شهر قلعه ریسی بسیار درست کارشون انجام میدهند
Iran, Islamic Republic of
داور
جواب اعمال
Iran, Islamic Republic of
چهلم رادادیم وپیراهن سیاه رادرآوردم پس مطمئمن باشین این عمل بی جواب نمی ماند...
جواب اعمال
Iran, Islamic Republic of
چهلم رادادیم وپیراهن سیاه خودم رادرآوردم مطمئن باشید جواب این اعمال داده خواهد شد...
جواب اعمال
Iran, Islamic Republic of
اون کسی که داخل مسائل شخصی افراددخالت میکنه پس ماهم توان انجام این کارراداریم...
تمام
Iran, Islamic Republic of
داوردمان...
حسن ارمند...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1