تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۰۵۷۴۹
کبنا گزارش می‌دهد

گپ و گفت صمیمی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با مردم؛ از پیگیرهای شخصی «مزارعی» تا نظر مردم در باره عملکرد دادگستری

۱
۰
گپ و گفت صمیمی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با مردم؛ از پیگیرهای شخصی «مزارعی» تا نظر مردم در باره عملکرد دادگستری
کبنا ؛ملاقات مردمی از اول صبح با توجه به کثرت ارباب رجوع شروع می‌شود و اما رئیس کل و معاونین ضمن شنیدن و مطالعه درخواست‌های مردم در در چارچوب قانون جهت رفع مشکلات مراجعه کنندگان اقدام می‌کنند راهنمایی و دستورات لازم قضایی به منظور تسریع در رسیدگی به دیگر مسئولان قضایی داده شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه وبویراحمد در روز ملاقات مردمی حجت الاسلام و المسلمین مزارعی، افرادی مراجعه می‌کنند و برخی درد دل‌هایی دارند که شنیدنی است. در همین زمینه به گزارشی کوتاه، از رخدادهای روز ملاقات اشاره می‌شود.
http://dadgostari-kb.ir/portals/dadgostari-kb.ir/DSC_5379_1.JPG
مردم برای ملاقات چهره به چهره با مسئولان قضایی، دو روز جلوتر مراجعه و نام نویسی می‌کنند.
رئیس کل و دو نفر از معاونین در این روز از شروع ساعت کاری در سالن اجتماعات حضور دارند و مردمی که نوبت به نوبت وارد شده و به بیان درخواست خود می‌پردازند.
اکثراً با لهجه‌ی لری صحبت می‌کنند و مسئولانی که به دقت گوش می‌دهند.
دستورات قضایی تایپ و ثبت اداری شده و به شعب و یا حوزه‌های قضایی ارسال می‌گردد.
در برخی مواقع حجت الاسلام و المسلمین مزارعی علاوه بر مکاتبه‌ی اداری، با قضات یا مسئولان قضایی تماس تلفنی برقرار و از کیفیت پرونده مطلع می‌گردد.
از همه‌ی نقاط استان برای ملاقات می‌آیند
در میان مراجعه کنندگان، خانمی با چشمان اشکبار بود و قصد اجاره منزل مسکونی‌اش را داشت و مستأجری که وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و به چند ماه حبس محکوم شده بود که درخواست این خانم رسیدگی و دستور قضایی لازم صادر شد.
http://dadgostari-kb.ir/portals/dadgostari-kb.ir/DSC_5399_1.JPG
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در جواب درخواست این خانم گفت که شما نیز در این پرونده بی تقصیر نبوده‌ای و ممکن است بر اثر سهل انگاری و ساده اندیشی باشد و در راستای رأفت اسلامی به شما کمک می‌شود.
شخص دیگری در بین مردم، به خاطر ارسال یک پیامک به حبس و شلاق محکوم شده بود که فرزندانش تحصیلات تخصصی و عالیه دارند که دستور لازم در خصوص طرح کمیسیون عفو صادر شد.
فرد دیگری علت حضور خود در دادگستری را کم کاری و یا تخریب در برخی ادارات بیان کرد و گفت همانطور که تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و کشاورزی است مقداری زمین از طرف اداره منابع طبیعی به من واگذار شد که در آن به احداث باغ بپردازم و اکنون باغم ثمر می‌دهد و بهترین کشمش را تولید می‌نمایم که اکنون رأی بر تخریب و قلع و قمع درختان صادر شده عاجزانه تقاضای رسیدگی دارم.
خانم دیگری که کارگاه اموزشی در یاسوج داشت و مرتب از دادگستری استان تشکر می‌کرد و گفت: اگر دیگر مسئولان دغدغه خدمتگزاری مانند دادگستری را داشتند این همه مفسده اقتصادی نداشتیم.
او می‌گفت: در واقع حرکت‌های دادگستری در استان مردم را خیلی در برخورد با پدیده‌های فساد اقتصادی دلگرم و امیدوار کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دستگاه قضا مخصوصا جناب آقای مزارعی
ما تا آخرین قطره خون پشت شما و نظام هستیم
به امید قطع دست دزدها و مفسدین
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1