کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور جلوی امور صنفی گچساران انجام گرفت

اعتراض بازاریان گچساران به برپایی نمایشگاه‌های غیرتخصصی / عدم نظارت و تعطیلی کسبه ( + سند)

22 آذر 1397 ساعت 2:10

با توجه به برگزاری نمایشگاه‌های غیر تخصصی با فروش مستقیم کالا در شهرستان گچساران بعضی از بازاریان با تجمع جلوی اتاق اصناف نسبت به برپایی این گونه نمایشگاه ها اعتراض کرده اند.


 در این آشفته بازار اقتصادی متأسفانه بعضی اقدامات غیرکارشناسی ضربات شدیدتری بر اقتصاد خواهد زد. نمایشگاه های غیر تخصصی و فروش مستقیم کالا یکی از کارهایی است که بازار را دچار اختلال اقتصادی خواهد کرد.
بنا بر این گزارش، با توجه به برگزاری نمایشگاه‌های غیر تخصصی با فروش مستقیم کالا در شهرستان گچساران جمعی از بازاریان با تجمع جلوی اتاق اصناف نسبت به برپایی این گونه نمایشگاه ها اعتراض کرده اند.
 شایان ذکر است شرکت نمایشگاه دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای رسالت خود می بایست در زمینه اجرای نمایشگاه های تخصصی فعالیت نماید اما ظاهراً در بعضی کارها حکم نعل وارونه دارند. نمایشگاه‌ها تخصصی تبدیل به عرضه مستقیم کالا شده‌اند که تعدد این امر موجب می شود مستقیماً بازار و کسبه  آسیب ببینند و به کلی تعطیل شوند.  ظاهراً در این اواخر  نمایشگاهی تحت عنوان سوغات هدایا  به مدت هفت روز جهت اجرا در گچساران اعلام شده که طبق قانون  شرکت نمایشگاهها  می بایست نمایشگاه های تخصصی به مدت چهار روز آن را اجرا کند  که متاسفانه انگار دستگاه های متولی هیچ نظارتی ندارد. این بازاریان با درخواست جمعی انتظار دارند استاندار کهگیلویه و بویراحمد که اقتصاد را خوب می شناسد و درسش را خوانده، تدبیری بیندیشند تا مشکلات بازاریان این شهرستان برطرف شود.
سایت خبری کبنانیوز آمادگی انتشار پاسخ مسوولان مربوطه را دارد.


کد مطلب: 405329

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/405329/اعتراض-بازاریان-گچساران-برپایی-نمایشگاه-های-غیرتخصصی-عدم-نظارت-تعطیلی-کسبه-سند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1